Results 1 to 15 of 15

Thread: [Godkendt][Raider] Bukoee 80 warlock

Default [Godkendt][Raider] Bukoee 80 warlock

Navn: Henrik Svare
    Alder: 33
    Character Navn: Bukoee
    Race: Blood Elf
    Class: Warlock
    Level: 80

Hvem er jeg:
    Jeg er en"ung" fyr på 33, har en kone som jeg så har boet sammen med i 13 år, vi har så anskaffet os 2 små tøsser en på 5 og den nyeste model på 10 måneder.
    Jeg var tømrer i 7 år men besluttede mig for at prøve noget andet og havnede som kloak arbejder( graver huller skifter rør)...Jeg har spillet en del vollyball men stoppede da jeg fik min første pige så min Kone havde mulighed for at kunne spille videre.

Jeg ser mig selv som en Toldmodig fyr som normalt aldrig midster hoved og skriger op..
    Var selv officer/raidleader i den første guild jeg joinede dengang spillet var 2 måneder gammel og skulle til at starte i MC så har fuld forståelse for at ikke alle kan få lov hvert gang, nogle skal sidde over.

http://eu.wowarmory.com/search.xml?s...searchType=all

Jeg startede WoW den dag spillet udkom med en Hunter på arathor server spillede der med en bunke RL venner som stille 1 efter 1 falt fra til jeg tilsidst fant mig alene tilbage.. Tog 1års pause prøvede lidt andre raidspil eq2 vanguard. her for 3-4 måneder siden besluttede 4 fra mit arbejde at de ville starte wow og de havnede så her og fik mig overtalt til at spille igen.. så her er jeg så..
    Og ja Jeg har læst alle regler som er på boards. 90% af det er hvad jeg vil kalde normal sund fornuft.

Raiderfaring:
    Startede i Everquest Raidede der med 50-70 mand's raids 4-5 gange om ugen i gennem 4 år Alt fra Kunark til Plane of Time hvis nogle ved hvad det er P..
    Everquest 2.. har jeg også raided i en del tømte hvad der var før dne første expantion.
    Alt frem til TBC og i TBC havde jeg en MEGA pause men nåede da lige hele T5..
    men med lidt instrukser føler selv jeg lære nye encounters hurtigt..
    Har gennem de sidste mange uger fået Gruppet en hel del med mange SD folk været med på et 10 Mans Nax raid som troede vi kunne klare den på Hero mode :P
    har profil og har skrevet mig op på raids og Div instant runs om har været posted på http://raid.semperdanica.dk/wow/

Tidligere guilds:
    Jeg Joinede Damage over Time ca 3 uger før expantion kom prøved at lave KZ runs instant runs men aldrig nogle som ville joine..
    så kom expantion 1 dag gik 2 dage gik 15+ folk online blev aldrig lavet en eneste guild instance run. utroligt hyggelige folk at snakke med men de spillede Online Solo..
    Kom i snak med HolgerDK dagen efter og fik det hele til at lyde som et godt. Han smed mig dog videre til Magicha som desvære blev nød til at informere mig at der var lukket for Apps..
    Jeg sagde jeg ville vente på de opnede op igen.. Jeg gruppede hvad jeg kunne med SD folk på vejen til de 80.. har så været 80 i 2 uger og stadig ikke nogle som ved precis hvornår de opner for ansøninger..
    ved at være godt træt af at leve på PUGs Jeg kom tilfeldigvis i snak med en officer fra Arise som så jeg var Guildless snakkede med ham i 5 min så fik jeg min invite.
    Arise er en Go Guild hvis man kun tænker på EPIZ det er det eneste som betyder noget. 5 dage efter er jeg dog godt træt at deres Attityde og beslutter at jeg ikke passer ind der..

Hvorfor SD ?
    Har mødt mange folk som var Flinke haft nogle gode grupper med folk fra guilden.
    Leaders har haft Taget sig tid til at svare på alle mine 300 spørgsmål så jeg var helt sikker på det var det her jeg ville ind.
    Den eneste bonus jeg ser ved en ren dansk guild, er at det skulle da måske være muligt at møde nogle folk i RL, altid go hygge at kunne snakke Nørd med andre..
    Har savnet et sted hvor man kan finde ud af at Blande social og Raiding på et fornuftigt plan..og det ser ud som om at i kan.
    Jeg håber at jeg kan tilbyde lidt go humor håber håber at kunne finde spillere som jeg kan lære fra og give videre til andre..
    håber at min raiderfaring kan tilbyde lidt når der Raides..
    Hvis Jeg mangler noget så Skriv endelig så må jeg jo Smide lidt mere info ind .=)..
    Last edited by Ragz; 15-12-2008 at 15:16.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hej Henrik,

fin fin ansøgning. Du huskede endda at markere at du søger ind for at raide lidt også

Du har læst vores regler (og herunder vores 5 værdier håber jeg), men godkender du dem også?

Få poket til nogen af dem du har spillet sammen med i løbet af de sidste par uger og bed dem kigge forbi din ansøgning.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg var i heroic instance med Bukoee for nogle dage siden og det kørte fint. Ja, altså lige indtil instance serveren fuckede og crashede så vi måtte droppe den ekstra boss der er på heroic, men det er jo nok ikke Bukoee's skyld

Han virkede fin og fornuftig, så thumbs up herfa.
    Guildboss - Danish Legacy

Har selv haft æren at at blive "generet" af Henrik adskillige aftener i træk Derudover var jeg med på det berømte 10 mands heroic Naxx.. Det virker som om du har styr på hvad du laver og du virker som en cool fyr.

Da det er en raideransøgning vil Kartagg lægge vejen forbi din ansøgning, og aftale en dag til en lille snak på vt.

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Warden Corningstone's Avatar

Buko!
    Har leget rundt med ham et par gange, hyggelig fyr, cool lollock ^^

Du har læst vores regler (og herunder vores 5 værdier håber jeg), men godkender du dem også?

går ud fra at en ansøning ville være ok spild af tid hvis jeg ikke kan godkende dem .=)..

eller som jeg Skrev de 5 regler + alt det andet er jo bare Normal sund fornuft.. Som jeg nu selv mener jeg har..

Og ja da jeg nu skrev ansøningen her MEGA sent i går var der ikke så mange jeg kunne hive fat i .. så bare rolig skal nok gøre mit . =)

Vil da lige Tilføre at min spil tid, er Meget flexibel Skal bare hive et par aftner ud om ugen til Konen .=) hvad dage bliver lidt efter hvad der passer best ind i mit Raiding .=)

Forum Acolyte

Jeg vil gerne have du joiner vores raid, og får nogle tilbage meldinger fra dem du har været på raid med.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

wtf bukoeee danmarks svar på robin hood =)
    jeg kender bukoosten gennem en del år i EQ fra konkurrende guilds i eq primædt dog forskellige servere
    selv om jeg ikke spiller wow mere (gayspil) føler jeg at jeg ville skrive mit be7 med

henrik er/ var en af de bedste af sin class (ranger) i eq og spiller med overblik og en stor erfaring hvis min stemmer tæller selv om jeg er i war
    så klar thumps op
    dog vil jeg sige at det tæller mod ham at han arbejder i mit gamle firma =)

hehe jamen det må jo være Leahcimdk (michael) ja vi nåede jo aldrig at arbejde sammen. men det blev vist til ret mange år sammen i everquest =)
    Du må Hilse hvis du ser nogle af de gamel stadig =)..

ronni gemmer sig her inde
    ellers ser jeg cadinie en gang i mellem
    arbejde sammen hmm nej ikke med mindre du vil over i et andet og bedre lønnet firma =)

Hey thumbs up for bukoee. Har kørt masser af dungeon med ham, han spiller rigtig godt og har masser af god humor. Klart SD-material.

Håber du kommer ind fellow ;D

/Thazarc
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

SD Medlem Forum Senior

Hi bukuee

Kender dig ikke så det her er kun gode råd da jeg ikke ser dit gear som værende klar til 25 mands eller for den sags skyld 10 mands naxx.

Kan se du er signed og accepted til naxx 25.

http://www.wowhead.com/?items=4.1&fi...1:1;crv=0:0:40
    http://www.wowhead.com/?items=4.-3&f...1:1;crv=0:0:40

Her lidt af hvad man kan crafte koster ikke det vilde og gør at du er mere klar til at owne 25 mands.

Head enchants kan du få fx den gamle fra shatar eller den nye fra http://www.wowhead.com/?item=44159

Til shoulders kræver det bare lidt sons of hodir rep en q række og så ellers bare dailys

Til legs findes den nye http://www.wowhead.com/?item=41602

Kan se på din rep at du ikke er begyndt at farme rep med de vigtige factions for din class/pros her kan du også nemt få gear da rep bliver smidt i nakken på en når man har tabard på i HCs hvor du self også for badges til en masse fedt gear.

Colt out

Ps. wotlk = du får epics smidt i nakken og nogen proppet dem i røven så nemt er det.
    Last edited by colthuus; 14-12-2008 at 11:09.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

dit gear mengler en del bukoee.. der skal gives mere gas med gear farming, men du spiller din class, og er aktiv i heroics, og laver ok dps.. men den SKAL blive bedre
    du får trial, men skal samle meget mere gear i heroics og 10 man Naxx evt så du kan få skruet op for dpssen.

velkommen til SD

Jamen takker... og ja til alt .. jeg signer op til alt hvad jeg kan..

At leve med Random pugs guildless lige siden expantion startede har ikke været nemt.
    en stor del af starten missede jeg totall det med faction og man bare kunne få en tabard .. så er kommet lidt sent igang med den..

vil arbejde på en Lang liste af Daily quests jeg kan grinde på for faction og gold til enchants og crafted ting ..

når man sidder helt alene misser man ofte ting men jeg er sikker på det nok skal komme alt sammen.. Jeg vil da gøre mit =)

velkomst pm sendt. forumadgang granted.