Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: [Godkendt][Raider] Abn Healer. søger in.

Forum Adept Abn's Avatar

Default [Godkendt][Raider] Abn Healer. søger in.

Hey SD her er jeg igen hvorefter Dragon og freak er her også

Søger in som Raider.

vil starte med at skive om min char.

Char name: Abn
    Level: 80 lige PT.
    Specc: Healer. Holy GS specc.
    Race: Troll Ofc !

Raid Exp Pre-TBC. er alt op til C'tun fik så ikke prøvet ham.også 3 bosses i naxx(40man)

TBC er Alt op til BT. til EoS MH clered. SW nogle trys på første bossen.

WOTLK: Næsten alt uden. OS med adds oppe. og Malygos. 10 og 20man. hele naxx Clared 25man
    10man Mangler jeg lige 2 siste bosser pga jeg har PuG dem og de disbader altid får man får clered hele.

Mit Armory er:http://eu.wowarmory.com/character-sh...vencrest&n=Abn
    skal så stadig ha nogle Badge Gear pga jeg var shadow i starten og har får 2uger siden brugte jeg
    160 Badge på PvP Gear. som sagt Pvper jeg Også på høj plan.

Lidt om mig selv.
    Mit nave er Peter Andersen og er 17År og har 18år's fødselsdag den 2/6. Bor i lyngby KBH og er ved at Tag eksamen på GKU(Gladsaxe Ungdomsskole). Går ikke til nogle sports eller noget.. som person er jeg en Rolig og sjov dude.
    kan så godt tag PvP seriøst Ande ting er jeg er Ordblind så Måske mange Stavefejl. Fritid er sammen med bla venner Osv.
    ved godt det med 17år er lidt - men vi snakket om det der hjemme og jeg laved den bare før jeg bliv 18 pga der ikke er så langt tid til jeg bliver 18 'kun' 6 måneder

Folk jeg Kender i SD:
    er Freakazoide Min bror,dragonslair anden bror(er den minste:P ) og Cookiebo. har spillet med nogle fra SD og de
    er sku flinke
    Regler og Værdiger
    har jeg Læst Og forstået

andre spil jeg spillet som kan tag nogle timer pre uger er warhammeronline og Traivan

hvorfår jeg godt vil in.
    det er en God guild der her styr på det hele og mange er flinke
    og at den er dansk så det Letter at snakke med hinnan.

Ser Fram til at spille med jer i heroics + 10man + 25.

Det var alt. Håber jeg høre fra jeg, vis i vil vided mere om mig eller noget bare skiv.

/cheer Abn.
    Last edited by Ragz; 20-01-2009 at 21:24.

SD Medlem Forum Disciple dragonslair's Avatar

hvad kan jeg sige.....

Ja. han er min bror.

han har 100% styr over sin priest da han har spillet priest i 4 år nu ikke andet han har styr over tacks til raid bosserne og super raider! han kan sit kram!

thumps up her fra.

Forum Senior Fedania's Avatar

Link til hans ansøgning fra juli måned: http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=20136
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

Hej Abn jeg har været på et enkelt 10 mands run md dig og synes du klarede dig udemærkede der. men der skal mere end et enkelt run til for at kunne vurdre dine skill.
    jeg har også signede dig op til naxx 25 imorgen, der må vi også lige se dig an.

dit gear mangler som du selv skriver stadig et par items før det rigtigt er raid klart men hvis du giver den gas på heroics så er jeg sikker på de nok skal komme

mht din alder.. så går der jo et halvt år inden du er18... men vi har før og kan igen tage medlemmer ind under 18.. på forlængede tril.
    men inden det kan komme på tale skal vi vurdere dig sammen med SDére.. dvs du skal have lavet nogle runs med andre fra Semperdanica, og få dem til at skrive herinde, så vi kan se du falder i spænd med os, og ikke er for ung (barnlig/emo)
    jeg vil klart anbefale dig at joine vores fælles chat channel ved at skrive online: /join semperdanica der har du mulighed for at møde andre SDére og chatte med dem og lave runs

Forum Adept Abn's Avatar

Quote Originally Posted by Stålkaninen View Post
    Hej Abn jeg har været på et enkelt 10 mands run md dig og synes du klarede dig udemærkede der. men der skal mere end et enkelt run til for at kunne vurdre dine skill.
    jeg har også signede dig op til naxx 25 imorgen, der må vi også lige se dig an.

dit gear mangler som du selv skriver stadig et par items før det rigtigt er raid klart men hvis du giver den gas på heroics så er jeg sikker på de nok skal komme

mht din alder.. så går der jo et halvt år inden du er18... men vi har før og kan igen tage medlemmer ind under 18.. på forlængede tril.
    men inden det kan komme på tale skal vi vurdere dig sammen med SDére.. dvs du skal have lavet nogle runs med andre fra Semperdanica, og få dem til at skrive herinde, så vi kan se du falder i spænd med os, og ikke er for ung (barnlig/emo)
    jeg vil klart anbefale dig at joine vores fælles chat channel ved at skrive online: /join semperdanica der har du mulighed for at møde andre SDére og chatte med dem og lave runs
    jepper vil joine med nogle SD's og ja skal lige ha Triket og Gloves. fra badge. vil jeg nuk få idag eller imorgen. afhænger af vis jeg finder Groups

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Kan ikke sige andet end den bedste healer jeg nogen sinde har haft, (min lille personal healer ;P) Men ok han har også spillet priest i 4 år hhe Thumbs up ofc get him in!

Forum Elder Cookiebo's Avatar

Ye... let him iin ! en go dreng, som snakker pænt til folk..
    SD's Mowgli & Ironman

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Det er sådan set kunne venner og familie og så Fedania der har skrevet i din tråd. Når du søger ind som raider, skal du sørge for at få spillet med andre SD-ere da de skal kunne sige god for dig også, så op på hesten!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Det er sådan set kunne venner og familie og så Fedania der har skrevet i din tråd. Når du søger ind som raider, skal du sørge for at få spillet med andre SD-ere da de skal kunne sige god for dig også, så op på hesten!
    er han i familie med Kartagg ?

men ja op på hesten, vi må håbe folk smider deres mening ind efter raid i aften.
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Forum Adept Abn's Avatar

Quote Originally Posted by Aggrovated View Post
    er han i familie med Kartagg ?

men ja op på hesten, vi må håbe folk smider deres mening ind efter raid i aften.
    ja må vi da håbe

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Ja skal skam også lave nogle heroics med SD's
    igår var jeg også i 3 heroics med Bukoee
    Last edited by Abn; 28-12-2008 at 11:22.

Forum Adept Vala's Avatar

Lavede en del heroics søndag 28 dec med Abn. Det lykkedes ham at holde liv i min noob rogue, hvilket må siges at være en succes i sig selv!

Synes han spiller fint, vil gerne se raidperformance også, eftersom Abn søger ind som raider.

Vi er en del aktive raidhealers stadigvæk, særligt holy priests, men mon ikke der kan blive plads til en mere?
    A fear of heights is illogical. A fear of falling, on the other hand, is prudent and evolutionary.

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Jeg har lige lavet 3 heroics med Abn, great healing
    Thumbs op fra mig

Forum Adept Abn's Avatar

Takker får ordne

har lavet 5 heroics med SD's
    og har fåget mit belt(Elegant Temple Gardens' Girdle) med 2 16spirit gems

Godt nok kun trial men vil da lige skrive lidt .

lavede 3x hero med ham her i går og der gik det helt fint.. havde Selv skudt ham til at være i 22-25 år ud fra den snak jeg har haft med ham de sidste par dage.. så nu at læste at han er 17.8 var da lidt af en supprise så har kun Positive ting at sigde..

Forum Adept Abn's Avatar

hehe bukoee, takker for ordne. var også i naxx25man igår det gik da godt bare lag der næsten Wiped Mig på fourhose man. ^^

Forum Learner

Jeg ved godt jeg er trial, men ledte forummet igennem og kunne ikke finde en post der sagde at trials ikke må give feedback, hvis dette er tilfældet skal i bare ignorere min post

Jeg var i heroic HoL med Abn her til aften, og han gjorde det faktisk rigtig godt. Vi lagde ud med Roxsanne som tank, og tjaa... det gik ikke vildt godt hehe, men Abn fik healet utrolig godt alligevel. Orkinok respeccede prot. og det gik bedre her fra, ingen problemer på bosser, indtil vi kom til Loken i hvertfald. Her wipede vi 3-4 gange, men det var ikke Abn's skyld, man kunne mærke at han var koncentreret osv.

Hyggeligt run.

Thumbs up fra en ydmyg trial-member.
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Elder Cookiebo's Avatar

Quote Originally Posted by Zat00 View Post
    Vi lagde ud med Roxsanne som tank, og tjaa... det gik ikke vildt godt hehe, men Abn fik healet utrolig godt alligevel. Orkinok respeccede prot.
    Hyggeligt run.

Thumbs up fra en ydmyg trial-member.

Vil gerne beholde mit membership.. så det der glemmer vi lige
    Og ja ABN, er somsagt en overdrevet go healer..faktisk
    SD's Mowgli & Ironman

Nu kommer han jo med i naxx 25 man igen imorgen, så han kan bevise han er bedre end god nok ;P

Forum Adept Abn's Avatar

Hey ja det ok sjovet i HoL og ja Loken var sku lidt hard at heale. men det gik da

tak for Feedbacks ^^

Forum Adept

Abn var med på Naxx 25 i går og hans performance var god. Han var aktiv i heal channel og fungerer godt i teamet.

Jeg syntes heller ikke at man mærker at Abn 'kun' er 17 år, så det skal ikke ligge ham til last
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

Lagde mærke til at abn tank aldrig døde før sidst i vores 25man run heh, samtidig med han var en af de 3 healers der holdt de sidste 10 mennesker oppe på vores fantastiske Grobbulus lag wipe,

Men stadig har ikke set ham lave nogle fejl endnu =)

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Ja, Abn gjorde et rigtig godt stykke arbejde i 25 mands i aftes, såvel det ene som det andet. Han har et godt healing output og en god survivability, kunne umiddelbart ikke lægge fingeren på noget. Hans alder, selvom han er under grænsen, har han jo også vist ikke kommer ham til last, og han fylder jo år her til sommer, så min mening er 'thumbs up'.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Adept Abn's Avatar

takker for Feedbacks , det gik godt i naxx
    Last edited by Abn; 13-01-2009 at 18:33.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Abn er en utrolig healer, har været i nogle HCs med ham og selvom han er naxx25 gearet osv. så går han stadig derind og laver ting og er en venlig fyr.

IMO SD materiale og helt kalrt et fra mig.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Adept Abn's Avatar

hey panser ya det gik godt.

var så også i Naxx10man idag med Aggrovated osv. fik vi sku lige The Undying hva sku et godt raid.