Results 1 to 19 of 19

Thread: Zarino/zariana takker af

SD Medlem Forum Learner

Default Zarino/zariana takker af

hey folkens

ja jeg har valgt at leave SD

det gør jeg fordi jeg ikke helt kan finde mig til rette i guilden, syns det er lidt svært at komme ind på mange af folkene og virker som om det kan være svært at komme med på raids hvis man ikke er "Kendt"

igår var jeg så med i nax hvor største delen var fra dansker guildet fuld gas og fik at vide de søgte flere spillere, så de kan begynde på rene 25 mands guild runs, så vil nu prøve det

håber ikke der er nogle sure miner, for er slet ikke det jeg er ude på

Gl og HF herfra folkens og i kan altid poke mig hvis i mangler en slacker lock til at smadre noget

Forum Senior Nilfen's Avatar

Ingen sure miner, men det er da lidt ærgeligt! God vind Zarino
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Jeg melder dig ud af SD groups.

Held og lykke.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Zarinobob!

ses pomfrit :P

Forum Senior Fedania's Avatar

Det er svært i en sådan situation at vurdere, om du ikke kommer med fordi du ikke gør nok for at komme med (skaffer det bedste gear muligt, signer op, gør opmærksom på dig selv direkte til raidleader osv) eller om det simpelthen er for svært at komme med som "ukendt", så det vil jeg egentligt ikke kommentere i høj grad. Det havde dog været rart, hvis du havde taget problemstilingen op internt i guilden istedet for bare at smutte når du ser noget lidt pænere græs. Men så igen - hvis der ikke skal mere end tilbudet om en fiktiv mulighed for raidplads til, før du forlader os, så hører du måske rent faktisk slet ikke til her.

Ak ja, det blev lidt filosofisk, jeg er vist stadig træt. Held og lykke der hvor du ender, uanset om det er med raidplads eller ej.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

jamen held og lykke med alt Zarino, kan forresten godt forstå dig, hvis jeg ikke kunne raide i SD havde jeg også fundet med en anden guild da pve content og endgame raids er det eneste i WoW der intressere mig...

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    jamen held og lykke med alt Zarino, kan forresten godt forstå dig, hvis jeg ikke kunne raide i SD havde jeg også fundet med en anden guild da pve content og endgame raids er det eneste i WoW der intressere mig...
    jep.. fuck det sociale. det stinker alligevel.

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Adept

netop

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    det sociale ligger netop i raids for nogen. Og ikke i at lolle rundt i 5 mands.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Senior Fedania's Avatar

Quote Originally Posted by colthuus View Post
    det sociale ligger netop i raids for nogen. Og ikke i at lolle rundt i 5 mands.
    Jeg tror mere Maggie hentydede til festerne og det andet sociale der foregår i SD. Det var i hvert fald min tanke, da jeg læste Jubas' post - at han vægtede raidpladser højere end fester.

Men det er ret så meget offtopic
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

SD Medlem Forum Learner

det sociale er da også en vigtig del af en guild, men for mig at se så er SD fyldt op hvad angår raiders, ihvertfal til i finder en mere rl og jeg ved godt at man ikke altid kan regne med at komme med og at man som "ny" ikke kan regne med at komme med med det samme, men har ikke rigtig tålmodigheden til at sidde og vente på at komme med, så derfor trækker jeg mig, da der for mig at se er rigeligt der vil raide.

håber ikke jeg får det til at lyde surt :P for det er jeg slet ikke hehe )

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Kan i ikke bare lade manden sige farvel og respektere hans valg, det er da himmelrystende dumt, at der altid skal falde fortørnede kommentar fra folk, bare fordi nogle gerne vil noget andet.

Derudeover vil jeg bare sige gl hf til dig m8, håber sku du finder lykken med vinden i ryggen

/wave
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Vi respekterer skam hans valg Nicky.

Men hver gang et medlem forlader sd, med en bemærkning om at der er et problem, så er det et emne vi forsøger at analysere for at se om der er noget vi kan gøre bedre. I det her tilfælde kan vi respektere hans beslutning, men stadig mene at det er en forhastet beslutning.

Vi kunne seføli også bare være lige glade, og lade alting sejle

Jeg håber at Jesper falder bedre til i <Fuld Gas>, som helt sikkert er en meget anderledes guild end SD. Har jeg ikke allerede sagt det, så Held og lykke Jesper

Nej maggie... ikke fuck det sociale. Kan godt være det er sådan du læser det, men ikke det jeg mener.

PVE raids og den "Wing" Wow er bare det der for mig er det spændene og fangende. Hvis ikke der var ting som raid instances og lign. jamen så havde jeg slet ikke spillet wow det har INTET med at jeg ikke gider det sociale at gøre, for det gør jeg. Til julefrokosten som eksempel sys jeg selv jeg var MEGET social, og sys også jeg deltager dagligt både i Guild chat, men OGSÅ MEGET aktiv på forum (endnu to ting jeg mener er meget socialt). Man kan også sagtens have det sjovt på raids, eller jeg sidder en sen aften med Colt og snakker dirty på VT imens vi lvl'er vores noob alts. Jeg er bare mer social med nogle end jeg er med andre. Og det med du siger ja fuck det sociale (ja, jeg ser det som en for sjov'er det du skriver, men også som et lille stik, og dermed kan jeg nu redegøre for hvordan jeg mener socialt samvær i Wow for mig skal være).

Har slet ikke tænkt mig at leave SD, da jeg jo er med som raider og er selv igang med at planglægge malygos raids, så har det rigtig godt. Sagde kun at HVIS det ikke var sådan, var SD nok ikke noget for mig

De social Onsdage i har nogle gange i wow hvor i laver FP runs og hvad der ellers bliver lavet af ting, Ja det er Sociale ting jeg ikke melder mig til da det ikke er mig. Men ellers all in all sys jeg sku jeg er ret social.

BTW: lad os lade den ligge der og holde den her tråd fri til afksedspost's til Zarino.

Endnu engang Zarino, sku nedern du smutter.

God vind fremover Zarino.

... og til dem, der mener, at en afskedstråd er det oplagte sted at diskutere raids i SD - start en ny tråd, og hold den venligst i det interne forum

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Tak for denne gang.

Og nej dette er ikke stedet til diskussioner omkring SD.
    Zarino har valgt at leave os, og sådan er det.

Jeg vil dog være rigtig glad for hvis du vil sende mig, eller en GM/officer med en beskrivelse af din tid i SD. Hvad syntes du er godt og hvad syntes du er dårligt. Så har vi nemlig noget at arbejde videre med.

God vind fremover
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Learner

skal nok lige smide en pm til dig

og takker for tiden i SD alle

Forum Warden Corningstone's Avatar

Er ked af at se dig smutte champ

Og ved hvad du mener mht at nogen kan være svære at komme ind på

Forum Convert Nevermore's Avatar

*Aee *Aee gl
    og husk nu at ryge græssseethhh på den anden side
    Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.