Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: [Godkendt] Rudolphus lvl 80 warrior sger om optagelse

Default [Godkendt] Rudolphus lvl 80 warrior sger om optagelse

Hej SD!

S kom tiden endelig, hvor jeg kunne f mig taget sammen til at ansge om, at blive medlem hos jer. Det har taget lang tid, som nogle af jer ved (Talnox, tak for sparkene).

Hvem er jeg s in-game
    Navn: Rudolphus
    Class: Warrior
    Race: Tauren
    Spec: Tank siden lvl 40 ( 125 dage played)

Erfaring
    Jeg har tanket stort set alt i wow, tror kun Sunwell er undtagelsen, der nede jeg kun de frste 2 bosser. Dette glder helt tilbage fra MC-tiden med ZG, AQ 20+40 gennem TBC og s nu i WOTLK.

Jeg har vret main-tank samt officer i guildet, Invicem Sensus i et godt stykke tid, og da Strife var maintank var jeg offtank. IS har vret mit guild i de sidste 2 r, mere prcist siden 22. August 2006. Fr det var jeg i Bloodlords, som blev disbanded. Dermed sagt, jeg mener selv at vre yderst loyal over for mit guild, og det vil jeg naturligvis ogs vre over for mig forhbentligt kommende guild, SD.

I TBC nede jeg ogs at vre med p nogle gode Black Temple runs sammen med jer, s der lrte jeg en del om, hvordan I raider.
    Jeg har stort set altid vre tank, og har ogs krt fra lvl 70-80 med protection spec, og det er helt klart her jeg har min styrke. Det er her I vil f det meste ud af mig, og her jeg vil kunne bidrage p raids.

Hvem er jeg udenfor spillet
    Mit navn er John, og jeg er 29 somre.. Og ja, det er 29 somre for 1. gang, ikke 5. gang. Jeg bor i Kbenhavn.

Jeg kender en hel del hos jer i forvejen, mine bedste irl. venner, Talnox og Chaqet er blandt andet hos jer. Ellers har jeg stdt p mange af jer p de raids jeg har deltaget p sammen med jer, samt i 5-mands rundt omkring p Ravencrash. Eksempelvis Aggrovated, Jinxid, Kartagg, Holger, Conny og en del flere- beklager hvis der er nogen der fler sig overset J Jeg har ogs mdt mange af jer til festen p Inn i Kbenhavn her i december.

Invicem sensus
    Hvis der er nogle af jer der undrer sig over, at jeg fortsat har et Invicem Sensus guild-tag over hovedet selvom jeg ansger, s har det en naturlig forklaring. Vi har i IS valgt at disbande guildet hen over de nste 7-10 dage. rsagen er, at vi ikke lngere har en stor nok raid-trup, og desuden er den samling venner blevet ldre over de sidste 3 r, s mange af vores members, har ikke lngere tiden og lysten til at raide s aktivt som de gjorde en gang.

Derfor har vi valgt, at lgge vores guild-tag i graven, da vi vil lade vores gode navn blive som det er, i stedet for at blive et ekstremt lille guild der kun laver casual ting. Jeg har vret enormt glad for at vre i IS, s I m p ingen mde tro, at der har vret drlig stemning og det er rsagen til, at vi disbander. Det er bare naturlig udvikling.

Da jeg er officer i IS indtil guildet bliver disbanded, betyder det ogs, at jeg vil bevare dette guildtag i en uges tid, indtil de sidste ting er lukket ned i go ro og orden. Det hber jeg I forstr J

Hvad forventer jeg af SD
    Som I skriver i jeres regelst her p hjemmesiden, s vil jeg forsge at definere de forventninger jeg kommer med, svel hvad jeg kan bidrage med i SD.
    Jeg hber at komme med i jeres raidtrup som tank MEN! Jeg er fuldt ud klar over, at I har en strt tank-trup i forvejen, derfor er jeg naturligvis klar p at blive casual member indtil der bner sig et spot p raid-teamet. Jeg har ingen forventning om, at jeg skal ind og erstatte jeres allerede gode main-tank, Kartagg, s det m I endelig ikke tro.

Mit tanking-gear er her: http://eu.wowarmory.com/character-sh...st&n=Rudolphus

Ellers hber jeg bare, at I viser jer, at vre en samling lige s morsomme og hyggelige mennesker, som alle dem jeg allerede har mdt fra guildet de sidste par r, og jeg ser frem til at hygge rundt med jer :-)

Hvad kan jeg bidrage med i SD
    Jeg har altid vret tank p raids, og derfor vil I f en person ind, som ved hvad der krves nr der raides Forberedelse, tlmodighed og god hygge. I vil f en person som vil hygge rundt med jer p vt i hverdagene og weekender, og en person der mener hygge er vigtigere end loot.
    I vil ogs f en person, som lever op til jeres fem kernevrdier, Respekt, rlighed, Loyalitet, vilje til sejr og nyde spillet uden at delgge det for andre.

Jeg hber at dette var dkkende, ellers m I endelig sprge ind in-game eller i kommentarer p denne ansgning, s skal jeg gre mit bedste for at svare J

Venlig hilsen

Rudo
    Last edited by Magicha; 09-01-2009 at 21:09.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Ja, det var fandme ogs p tide! Jeg kunne snakke dag ind og dag ud om hvorfor du bare skal ind, men de fleste kender dig allerede og dem der ikke gr, skal skam nok f chancen

Du er jo en super tank, det ved vi jo s der er ikke noget at komme efter. Du har krt en god stil, svel casual som hardcore raider.

Hvad enten vi mangler tanks eller ej, synes jeg du med tiden i hvert fald har gjort dig synlig p raids svel som casual og det hber jeg vil blive tilgodeset.

Jeg nsker dig alt vel med din ansgning min ven. Hber at se dig med SD tag over hovedet inden lnge.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Rudolphus,

Trist at IS sdan stopper. Det er jo en af de gode gamle guilds med nogle dejlige medlemmer og en guild hvor vi har haft mange runs og godt samarbejde med i bde instances og lidt raids. Jeg er ihvertfald ked af at hre i ikke kunne f det til at fungere lngere

Nr det er sagt s er det jo dejligt som SD'er at hre du finder det naturligt at sge os ind hos os nr nu IS desvrre ikke krer videre. Det er jo ogs et slags skulderklap at hre du synes vi er en god guild at vre i

Der er lige et par sprgsml jeg godt kunne tnke mig at hre om du har taget stilling til i forbindelse med et guildskifte.

1) Nr nu IS stopper kunne jeg forestille mig at der vil vre andre end dig der overvejer at sge ind hos os. Det er naturligvis kun et gt og mange vil sikkert ogs kigge p andre guilds istedet. Men situationen er jo den at vi pt har stort set det antal medlemmer vi fler der er plads til og det vil sige at hvis der skulle dkke en del ansgninger op fra IS spillere, s kan det meget vel ske at nogen vil f et afslag. S mit sprgsml er om du er indforstet med at det ikke er sikkert dem du spiller sammen med idag kan flge med dig til SD (hvis de alts vil det) ?

2) Mit andet sprgsml gr p raid-progress, hvor vi m erkende at selvom vi har gjort det godt i lange perioder s er SD's progress tempo ikke det samme som IS har prsteret i TBC. Vil du kunne acceptere at det tager lngere tid at komme videre i progress end du har vret vant til?

Det er derudover en superfin ansgning du har banket sammen og det lyder som om du vil passe glimrende ind. At du har de forndne skills til at gre det godt p raids er jeg slet ikke i tvivl om, og det tror jeg heller ikke vores raid-bosses er. Mine sprgsml et udelukkende et forsg p at sikre forventningerne er afstemt s godt som muligt, da det giver det bedste grundlag for at vre i guild sammen.

Mvh Reyven
    Guildboss - Danish Legacy

det er vidst et "must have", thumps op herfra og ind med ham

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg har spillet sammen med Rodolphus ved talrige lejligheder, og jeg ser ham meget gerne i SD. Jeg tror han passer rigtig godt i et guild som vores. Mht. om der plads til flere tanks i vores raids ved jeg det ikke, men jeg er ret sikker p at Rodulphus er vldig god til at vre raid-leader, og dem synes jeg ikke vi kan f for mange af.

Rodulphus fr helt klart min anbefaling.

Tak for reply's indtil videre gutter, det er sdt af jer.

Og tak for sprgsml Reyven, jeg skal besvare dem s godt som muligt.

1) Venner fra IS: Jeg har intet krav om, at der er flere fra IS der skal med over, og vil lade det vre 110% op til jer, hvis der er andre der sger ind, hvorvidt de skal afvises eller acceptes. Jeg giver meget gerne en kommentar med p vejen p de folk der sger, men om I vlger at tage dem med, det er helt op til jer.

2) Raidprogress.... hmm, hvordan kan jeg sige det bedst.. Da IS krte super-tempo i TBC, s var det i hj grad afhngigt af de ca. 30-35 raiders vi havde. De har raidet sammen i 2-3 r, og kendte hinanden hamrende godt. Det var nogle af serverens bedste folk, og jeg har vret heldig at game sammen med folk der er s dygtige dengang.

For mig er det altid stemningen p raidet der betyder mest. S det bedste svar jeg kan give er nok, at s lnge stemningen er kanon, og jeg skal gre mit bedste for at sttte op om den gode stemning, s vil I ikke hre mig pive over progress. Desuden hrte jeg, at I clearede naxx 10-mands p 2 time den anden aften.... Det er da imponerende tempo!
    Last edited by Rudolphus; 01-01-2009 at 22:19.

Forum Warden Corningstone's Avatar

O M G!
    Det ville vre en kmpe re at f dolph under SDtag.
    Det ville vre S dumt at ikke lukke denne herlige ko ind. Han er en af de dygtigeste tanks jeg kender, og s er han jo kr :P Han kan sikkert godt lege prinsesse ko sammen med Kartagg

(Dolph og Onkel K i pink tylskrk til nste SD fest!! I VOTE YES!!!)

og mht at SD er for stor, kick alle mine alts og gi dolph en plads!

<3

SD Medlem Forum Senior

Smid inv gogo stop slack /invite Rodolphus
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Greenhorn

Dejligt at se din ansgning Rudo

Kan kun sige positive ting om Rudolphus, har spillet med ham siden min wow start og det er altid en fornjelse.
    Han passer absolut godt ind i SD bde p det sociale niveau og p raid niveau. En god tank kan vi altid bruge og det gr man ikke fejl af ved Rudo

Hber snart at kunne sige velkommen til Rudo.

Chaqet

Har raidet med Rudolphus et par gange i TBC dengang vi havde "joint venture raids" med IS. kan kun sige det var fedt, progress og herligtl. Han skal ind og sdan er det bare.

Udover skills og herlig fyr. S er det sku en rigtig flot ansgning du har lavet der
    Last edited by Jubas; 02-01-2009 at 0:13.

Rudolphus, godt at se du sger ind, gr ogs mig glad at du valgte SD.

Der kan vel ikke vre nogen tvivl om han skal have sin trial, langt de fleste af os har han allerede krt instances/raid sammen med og der er ingen fingre at stte..

s lad os f sat lidt fut i tingene og send ham en invite :P

Angende tank spots s er konkurrencen fuldstndig ben nr Uldaer bliver lanceret, i hvert fald p 10mands holdene..
    Jeg har altid vret for "the best man for the job"..
    Last edited by Aggrovated; 02-01-2009 at 3:22.
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Aggrovated View Post
    Angende tank spots s er konkurrencen fuldstndig ben nr Uldaer bliver lanceret, i hvert fald p 10mands holdene..
    Jeg har altid vret for "the best man for the job"..
    Ja. men omvendt har det i SD ogs altid vret sdan at vi ikke tog folk ind, for at udskifte folk som allerede havde raidpladser.

Jeg tror at Kartagg i jeblikket ligger i nogen overvejelser omkring hvor mange aktive og dygtige tanks vi rent faktisk HAR i SD allerede, for disse m ndvendigvis komme frst hvad angr raidpladser. Gr vi p kompromis med dette, ja s bevger vi os vk fra grundtanken omkring SD, nemlig plads til alle. Vi kunne sagtens g ind og rekruttere os til en ny ber guild, hvor alle kan replaceres, men sdan fungerer verdenen ikke i SD.

Derfor er jeg ogs glad for at se at Rudo faktisk selv overvejer tanken om at tage den casual vej ind i SD, for ret skal vre ret. Raidpladser skal der nok blive med tiden, mske er der endda belg for et hold 2 med Rudo ved roret, for vi har da hrt kun gode ting om hans evner som RL

Men ja, jeg er ogs glad for at se din ansgning, og er sikker p at vi vil opdage at SD sagens kan bre endnu en tauren tank Socialt vil han i hvertfald passe fint ind.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Senior Fedania's Avatar

Rudolphus - der er et par stykker i trden, der priser dine RL skills, men du har ikke kommenteret p det. Ser du dig selv om en mulig RL, og i s fald p hvilket niveau, eller vil du "bare" ha' lov at raide uden at lede?
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Ikke s meget at sige, bare /invite

Endnu en gang tak for kommentarerne folkens, det er dejligt at se :-)

Mht. til raidleading, s har jeg vret RL i et godt stykke tid i IS, og synes det er sjovt. S jeg har intet imod at kre nogle runs, hvis det er en RL I mangler.

Grunden til, at jeg har undladt det i ansgningen er, at jeg ikke vil stjle spotlight fra nogen af jeres gode folk allerede, dvs., det er p ingen mde et krav fra min side, at jeg skal vre raidleader. Jeg deltager meget gerne som raider og holder mig fra vt, lige som jeg ogs gerne krer et raid en gang imellem, hvis der er behov for det. Det m I kre officers bestemme, jeg stiller mig til rdighed for det I nu har behov for.

Forum Senior Tala's Avatar

De par gange jeg har stdt ind i Rudolphus har det ikke vret andet end godt, og det er jo godt

hmmm "Rudolphus"...

noget i retningen af det her?
    LoL: OdenseMafia (EU West)

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Jeg har heller ikke noget imod at give Rudolphus trail, han har p vores joint ventures i sommers vist at nyt blod kan vre godt engang imellem. Hvor meget var det vi skar af tiden i BT ved at bruge et par af strategierne fra IS?

Vi har igennem lngere tid nu, skreget p at en casual ville "rise from the casuals" og vise sine evner som RL. Et par har forsgt og nu har vi s mulighed for at f en ind som har RL erfaring og tilsyneladende ikke har noget imod at binde an med en flok forstyrrede, homonelle, dybt retarderede flok SD'ere...

Gief Rudo trail og lad os f flere raids op og kre!

Quote Originally Posted by Tala View Post
    De par gange jeg har stdt ind i Rudolphus har det ikke vret andet end godt, og det er jo godt

hmmm "Rudolphus"...

noget i retningen af det her?
    I lol'ed, det viser sig jo at du alligevel har skills til noget tala :P
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Vr venligst rare at hold topic. Min slette-aftrkkerfinger begynder at sidde lst

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Quote Originally Posted by Rudolphus View Post
    Endnu en gang tak for kommentarerne folkens, det er dejligt at se :-)

Mht. til raidleading, s har jeg vret RL i et godt stykke tid i IS, og synes det er sjovt. S jeg har intet imod at kre nogle runs, hvis det er en RL I mangler.

Grunden til, at jeg har undladt det i ansgningen er, at jeg ikke vil stjle spotlight fra nogen af jeres gode folk allerede, dvs., det er p ingen mde et krav fra min side, at jeg skal vre raidleader. Jeg deltager meget gerne som raider og holder mig fra vt, lige som jeg ogs gerne krer et raid en gang imellem, hvis der er behov for det. Det m I kre officers bestemme, jeg stiller mig til rdighed for det I nu har behov for.
    Jeg kender dig ikke personligt, men er en godansgnnig og en flot indsilling!

Vi kunne ofte godt bruge en RL til et hold B 10 mands eller mske 25 mands tror jeg.

Vi er en del casuals, der godt vil raide, men slet ikke kan/vil leve op til raid-kravene p 1. holdet.

S hvis det er noget, du kunne f lyst til, er jeg personligt meget interesseret i at afprve det. (ps. er selv kun 74 p min hjeste char)
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ingen tvivl herfra. Manden er super flink, skilled og har spillet meget med masser fra SD inkl. mig. De gange jeg har vret med s har DenRdeTud altid vret super at ha med.

S giv inv!

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Og stopper IS?? v. det er jeg ked af at hre.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Rudolphus er mig bekendt en stand up guy, s alene det kan retfrdiggre en trial. Udover det ved jeg han har styr p sit (tanking-) lort s det kan ogs retfrdiggre en trial.

IMO skal han have lov til at bevise overfor dem der ikke kender ham at han er SD-materiale
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Jeps giev invite :3

fik jeg sagt gief inv?

gief inv.