Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41

Thread: [Godkendt] Rudolphus lvl 80 warrior sger om optagelse

Forum Acolyte

tja kan man nske sig mere af en person. Har stort set alt raid erfaring man kan f, enda som RL. Ogs har han intet krav om at RL eller raide. Frst nr der komme plads. Han skriver enda at han gerne vil hjlpe med et raidhold2.

Og s han jo en rigtig flink fyr. S skal vi ikke bre give ham den trial. Hvis der er probs kan vi j altid smide ham ud igen(somom det sker)
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Jeg havde os fornjelsen af at spille nogle kz runs med ham forlnge siden samt nogle venture raids med sd, helt klart en af de bedste tanks jeg har spillet med, hvis ikke den bedste

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

har lavet et par HCs med rudolf-den-rde-tank, og det har krt smurt

Fra hvad jeg kan lse, hvad jeg har hrt p VT, og set i dag, s er dolfen en god mand og han fr fra mig.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Disciple Stlkaninen's Avatar

Hej rudolphus
    personligt vil jeg rigtig gerne se dig med SD tag p.
    vi snakkede sammen p vt, og jeg gjorde det klart for dig at jeg ikke kan tilbyde dig en fast spot som tank i Naxx 25, da der er en del SDre lige nu som har knoklet p sammen med SD og som fortjener deres tank spots (ikke at jeg er i tvivl om at du ogs har knoklet p, det kan man se p dit nice gear). det sker vi mangler tanks p vore 25-mand runs og der vil du vre en krkommen spiller.. men jeg vil ikke replace de tanks vi allerede har.
    i naxx 10 mand er der helt sikkert brug for en tank mere ligesom der er det i heroics.
    hvis du gerne vil med i naxx25 med det samme kommer det formentligt til at vre i dps spec (hvor du dog ogs kan samle tank gear)

nu kender jeg ikke noget til dit dps gear. men med dps gear er der god mulighed for at du vil kunne f spots i naxx25 ret hurtigt.. men jeg forstr udemrkede hvis det ikke er attraktivt, da jeg selv, ligesom du altid har vret tank, og hvis du som jeg brnder for tanking s er dps ikke liges fedt

s.. som sagt. jeg vil meget gerne se dig med SD tag trial, men kan ikke love dig tank spots i naxx25 lige nu, men formentligt godt en dps spot, og der vil vre rig mulighed for tanking i naxx 10, samt heroics..
    hvad siger du til det ?

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Stlkaninen View Post
    Hej rudolphus
    personligt vil jeg rigtig gerne se dig med SD tag p.
    vi snakkede sammen p vt, og jeg gjorde det klart for dig at jeg ikke kan tilbyde dig en fast spot som tank i Naxx 25, da der er en del SDre lige nu som har knoklet p sammen med SD og som fortjener deres tank spots (ikke at jeg er i tvivl om at du ogs har knoklet p, det kan man se p dit nice gear). det sker vi mangler tanks p vore 25-mand runs og der vil du vre en krkommen spiller.. men jeg vil ikke replace de tanks vi allerede har.
    i naxx 10 mand er der helt sikkert brug for en tank mere ligesom der er det i heroics.
    hvis du gerne vil med i naxx25 med det samme kommer det formentligt til at vre i dps spec (hvor du dog ogs kan samle tank gear)

nu kender jeg ikke noget til dit dps gear. men med dps gear er der god mulighed for at du vil kunne f spots i naxx25 ret hurtigt.. men jeg forstr udemrkede hvis det ikke er attraktivt, da jeg selv, ligesom du altid har vret tank, og hvis du som jeg brnder for tanking s er dps ikke liges fedt

s.. som sagt. jeg vil meget gerne se dig med SD tag trial, men kan ikke love dig tank spots i naxx25 lige nu, men formentligt godt en dps spot, og der vil vre rig mulighed for tanking i naxx 10, samt heroics..
    hvad siger du til det ?
    Der kunne jo ogs evt laves noget rotation om ikke andet. Kunne slet ikke forestille mig Rudo som dps..

Men det er jo noget der kan kigges p hen af vejen.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Quote Originally Posted by Kalarak View Post
    Der kunne jo ogs evt laves noget rotation om ikke andet. Kunne slet ikke forestille mig Rudo som dps..

Men det er jo noget der kan kigges p hen af vejen.
    Det er jo ikke kun de tanks som har fast spot + rudolphus der er snak om
    Her i bladt kan jeg ogs nvne Ridderbolle og mig selv som er godt nok gearet og gerne vil med, der er sikkert flere, som jeg ikke lige kender til.

Quote Originally Posted by DoomStone View Post
    Det er jo ikke kun de tanks som har fast spot + rudolphus der er snak om
    Her i bladt kan jeg ogs nvne Ridderbolle og mig selv som er godt nok gearet og gerne vil med, der er sikkert flere, som jeg ikke lige kender til.
    Det var egentlig generelt om alle, ikke kun tanks
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Lige for 3. gang - tak for kommentarerne alle sammen.

Og ja tak Kartagg, det lyder helt fint, hvis jeg kan komme med en gang imellem p 25-mands som tank nr I mangler, helt kanon. Havde heller ikke forventet du gav mig et spot fremfor de andre raiders fra dag 1.

En form for rotation er en super ide, ikke kun for mig, men ogs for alle andre clases, specielt i Naxx, nu hvor instance er s let som den er.

10-mands vil jeg gre mit til, at der bliver krt et hold hver uge. Vi nubbede en runde i nat, og med et clear p 3 timer og 20 min, p et hygge-hold er da helt kanon, tak til jer der var med. (Beklager maggy, men der blev alts clearet, sry).

Omkring dps-spot, s har jeg piv-ringe gear, men det kan der jo gres noget ved. Jeg prver at arbejde lidt med det i heroics. Jeg er dog 110% sikker p, at at I vil f mere ud af mig som tank. Specielt nr der kommer nye dungeons der skal udforskes later on.

HVA?! har han ikke fet inv endnu?:O slack officers:P

Forum Disciple Stlkaninen's Avatar

jubas rolig... der er styr p det

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Lad nu ansgningen g sin gang og drop de der gief invite. Det er ikke op til jer mere, det er en beslutning imellem vores raidofficer og vores casual officer, alt efter hvad de bliver enige om.

S let it be.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    HVA?! har han ikke fet inv endnu?:O slack officers:P
    Hvis du nu lige starter med at lse Rudo's ansgning, s kan du se en rimelig fundamental grund til at han ikke har fet nogen invite.

Haha, men tak for tilliden da Jubas. Jeg er sikker p, at alt nok skal g sin gang, jeg har ikke sgt andre steder hen (self.), og er i fin dialog med Kartagg.

Vi er i frd med lukke IS ned stille og roligt, og vil lige srge for, at alle members har haft en mulighed for at finde andre steder at vre. Samtidig er et nyt guild ved at rejse sig fra askerne, og det skal ogs lige have en mulighed for at komme p benene.

Udover det, s tager jeg p skiferie fra p lrdag d. 10. januar til den 18. januar, s tingene kan godt tage lidt tid.

Omkring casual/raid-officerens diskusioner, s hber jeg I tager mig med p rd, da jeg har fet et par pm's omkring hvad mine tanker er, hvis og sfremt jeg fr lov til at komme ind i SD mht. raid-leading. Bare s vi ikke har forskellige forudstninger for et invite :-)

Glder mig meget til at joine jeres g-chat :-)

og vi glder os til at se dig

Hey!

S kom den... nice

Jeg synes helt klart Rudolphus skal lukkes indenfor i varmen, har spillet med ham en del sammen med Talnox og Chaqet ud over de co-runs vi lavede med IS... Magen til hyggelig ftter findes vel nsten ikke, og s kan han jo sit kram, det er der jo ingen tvivl om :P

Synes helt klart at Rudolphus er SD materiale, og at se af kommentarerne er jeg vist ikke ene.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Velkommen til trial. Kan se Kartagg har inviteret dig ingame. du skulle gerne modtage en pm snarest

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them