Results 1 to 21 of 21

Thread: [Godkendt] (Casual) Galicia - Shammy

SD Medlem Forum Disciple

Default [Godkendt] (Casual) Galicia - Shammy

Navn: Linet Storkehave
    Alder: 28
    Bopæl: Ishøj
    Character navn: Galicia
    Class: For tiden elemental (grundet lvl til 80), men har altid (lvl 70) spillet resto.
    Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Galicia

Hermed min ansøgning til optagelse i Semper Danica.

Jeg har været rundt på jeres hjemmeside, læst om jeres værdier/regler osv, og kan kun sige, at jeg føler mig rigtig godt tilrette og kan stå inde for jeres værdigrundlag.

Hvem er jeg så. Jeg er en ganske alm pige, hvor jeg for tiden til dagligt er fuldtids mor (har dreng på 3 år og nu også en lille en på 3 mdr). Når jeg ikke er på barsel, har jeg et spændende speditør job, hvilket jeg er meget glad for.

Jeg blev introduceret til wow via min kæreste (for omkring 2 år siden), som også spiller her på ravencrest. Det fangede hurtigt min opmærksomhed og må sige, at det jo efterhånden har ført lidt af hvert med sig. Især da jeg går op i de ting, som jeg siger ja til og er ikke bange for at involvere mig.
    Det har jo så også derfor fået kastet mig ud i mange forskellige og spændende projekter. Jeg har spillet casual, når tiden ikke har været til andet, har raided de større inst (tbc= ssc/tk/mh), har været medstifter/officer i vores egen lille guild mv.
    Det har bl.a. gjort, at vi har fået nogle dejlige venner over spillet, som vi i dag ser irl.

I vil se, at jeg stadig er member hos Renegades. Det er en guild, hvori jeg kender flere fra tidligere guilds, og derfor joinede dem mens jeg lvl mod 80 (min gamle guild recolitus gik i opløsning). Men jeg har ikke mulighed for at deltage aktivt i guilden, og er her derfor kun for at følge lidt med i, hvad de andre foretager sig :-)

Nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg ønsker:
    * en social guild (superfedt initiativ med jeres pige site), hvor man kan møde ligeværdige og forhåbentligt få en masse nye venner.
    * en stabil guild (er så træt af guilds, som går i panik og opløses pga sommerferie mv).
    * en guild, hvor muligheden for at raide er tilstede (elsker at raide, men har måtte geare ned, igen fordi real life tager over og man får de dejligste guldklumper.) I vil dog alligevel nok se mig på raids enten med jer eller i pug, for jeg kan ikke lade være ;-) Men for tiden mest kun de hurtige fx os 10/25, voa 10/25 mv. Har hørt en lille fulg (Nilf - hvis han er lille ;-)) synge om, at i har haft arrangeret familie raids - igen superfedt - og sådanne ting kan jeg sagtens se mig selv hjælpe til med at arrangere/deltage i.

Jeg er endnu elemental specced, da jeg først fornyelig rundede de 80. Jeg har gear til både elem og resto, så jeg er åben for at specce, det som guilden mangler. Med det nye dual spec, vil jeg gå elem/resto, når det bliver muligt.

Det blev vist en hel roman, men skulle i alligevel have spørgsmål, så skriv endelig til mig.

Jeg har i øvrigt både vt/ts og jeg vil i nær fremtid joine jeres kanal og forsøge at få spillet med nogle af jer.
    Last edited by Magicha; 16-03-2009 at 20:28.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Linet og mange tak for ansøgningen

Vi fik snakket lidt sammen i dag ingame, og du har lavet en god ansøgning så det er bare med at få gruppet med nogle SD'ere og få dem overbevist om, at du passer ind i klubben af skøre, skæve, serafiske og/eller sjove mennesker!

Få joinet /semperdanica ingame, download og installer ventrilo (info vt.semperdanica.dk) og lav evt en profil på raids.semperdanica.dk og join op med nogle ti-mands naxx hold. Kort sagt, spil med nogle SD'ere og få dem til at skrive (positive) ting i din ansøgning - held og lykke
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Disciple

Default join SD

Ja det vil jeg gøre.

Må nok lige forklare, at jeg har leavet Renegades, og istedet joinet nogle andre venner mens jeg venter på svar fra jer.

Forum Initiate

Var i grp med galicia og hun gjorde det godt. anbefalinger herfra.
    Hackie lvl 80 Warrior
    Slackie lvl 80 Mage
    Priestie lvl 80 Priest

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

hjalp Dimse med champions of anguish i zuldrak og der var Galicia med. Intet dårligt at sige om hende, men det var heller ikke lang tid det tog.

Vil skam gerne gruppe med dig mere Gali
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Mange tak for hjælpen
    ~ poke mig for en rigtig gruppe ved lejlighed

/Dimse
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Spillede mad gal da vi skulle få en trinket til amute. Alt forløb smoooth.. Gjorde meget opmærksom på at hun ville få lidt afk for at se til deres lille.. Helt forståligt.
    Hun virker venlig og hjælpsom. Lige hvad man skal bruge.
    intet negativt her fra
    Last edited by Zebb; 07-03-2009 at 16:46.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Forum Knight Ladydie4's Avatar

4 anbefalinger ret hurtigt - ser jo godt ud.

Virker somom I prøver på at gruppe med folk - og de kan lide jer
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Disciple

Hej SD´ere,

Ja, når jeg/vi har sat os noget for, så gør vi også en stor indsats for at få det til at lykkes (forhåbentligt). Sådan er vi nu begge meget generelt. Vi har intet imod at hjælpe andre, for så håber man jo, at de også vil hjælpe os, når vi får brug for det (i det her tilfælde til vores ansøgninger).

Til at starte med synes jeg, at det var rodet og besværligt at skulle gruppe med andre bestemte mennesker, for at kunne få nogle godkendelser (nok mest fordi jeg ikke bryder mig om, at skulle "bede" andre til at spille med mig). Men nu efter at have snakket og spillet med flere Sd´ere, synes jeg egentligt, at det er en ganske glimrende metode. Jeg har mødt nogle rigtig flinke mennesker, som jeg meget gerne vil lære bedre at kende, og nu kender man jo så også nogle i guilden (hvis man skulle være så heldig at blive optaget).

Jeg er virkelig positiv over de grupper, som jeg har været med i, og vi vil derfor rigtig gerne snakke med jer over VT.
    Vi er som regel online om aftenen efter 20, så I kan bare tage fat i os ingame.

Zebb: jeg kan godt afsløre at Pep flere gange grinte højlydt (nok uden for vt) over jer :-)

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Galicia View Post
    Ja det vil jeg gøre.

Må nok lige forklare, at jeg har leavet Renegades, og istedet joinet nogle andre venner mens jeg venter på svar fra jer.
    Var det Renegades du omtalte i din ansøgning ? Altså den som du var medstifter af?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Disciple

Default ...

Uha nej, Renegades har jeg ikke noget med at gøre, og ønsker det heller ikke.
    Mine Irl venner og jeg stiftede en guild som hed Persecuted for 1 års tid siden. Vi kørte 2 hold i kara og lidt i Grull. Havde da omkring 50-60 members, hvilket jo nok ikke lyder af meget, men det er stadig mange mennesker, som har forventninger til en.
    Men jeg/vi brugte alt for meget tid på det (vi havde vores søn og jeg havde en skidt graviditet), så jeg besluttede efter et halvt års tid at droppe fra og hoppe over i Recolitus, hvor jeg stadig kunne raide men stå mere i baggrunden.

Jeg vil dog sige, at det er noget af det sjoveste og og samtidigt mest krævende "fritidsjob", jeg har været med til. Det er en tid jeg ser tilbage på med et stort smil på læben, og har da heller ikke kunne smide min store mappe ud med alverdens TBC info om shammys, raids/ tacs osv. Selvom den jo i dag sådan set er historie efter Wotlk udkom. Der var jo både store og små opgaver, som skulle udføres og kunne svares på og jeg vil meget gerne hjælpe andre, hvor jeg kan. Om det var en tur i instance for at finde gear, eller lede på nettet for at finde artikler/info, eller bare arrangere noget socialt sjov og ballade.

Kan se at mange af vores "raiders" i dag er i større guilds, men var der alligevel en gruppe, som dengang fandt hinanden og gerne ville fortsætte under samme tag. Det er i dag officererne i Renegades.
    Recolitus lukkede og jeg var gravid. Så jeg besluttede at lægge wow lidt på hylden, og fik derfor lov til at opholde mig i Renegades uden nogen forpligtelser.
    Jeg har forladt Renegades uden sure miner, og for også at vise jer, at jeg er oprigtig i min ansøgning til jer.
    Malevolent hvor vi er nu, er bare en guild med 2 andre venner og deres alts.
    Last edited by Galicia; 10-03-2009 at 11:55.

Ok. Var bare nysgerrig (sådan er jeg.. herre insisterende og krævende. bare spørg officerne og et par af gutterne )

Hvorom alting er, så regner jeg med at vi gennemgår alle de indtil nu indkomne ansøgninger senest torsdag afften, så vi kan få ryddet lidt op i ansøgningsforaet

Så forsæt dit arbejde med at få anbefalinger, og så vender vi tilbage torsdag engang.

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Hej Gal.. Samme gale mennesker du hørte sidst. Kig i din ingame kalender og tal med din mand om hvem der kan af jer. Vil gerne have dig med som dps hvis muligt

Hvis I har tid til en lille snak over VT tirsdag aften mellem 20 og 21: 30 engang - så meld lige kort ud hvad der passer jer!

SD Medlem Forum Disciple

Quote Originally Posted by Ladydie4 View Post
    Hvis I har tid til en lille snak over VT tirsdag aften mellem 20 og 21: 30 engang - så meld lige kort ud hvad der passer jer!

Passer fint :-)

SD Medlem Forum Recruit

Jeg var i Halls of Stone heroic igår med Galicia som healer. Det gik udemærket, vi kom igennem med kun et wipe, hvilket var fordi en boss agro'ede fra lang afstand og pullede 1/3 af instancen med sig. Så thumbs up der mangler vel også et par stykker hvis ladies night genoptages i naxx :P

Bade / Ridderbolleå

Nu når de andre SD'er slacker så må jeg vel lige skrive igen.
    Var med gal i Naxx. Hun gjorde det fantastisk. Fik stor ros af vores Heal leader derinde.
    Hun blev heller ikke skræmt af vores syge sorte humor og gale pulls Hun var altid på pletten med et ekstre heal når det var ved at knibe med at have liv tilbage.
    Zebb

Quote Originally Posted by Ladydie4 View Post
    Sorry - planændring - skal ud og spise med en kunde i morgen.

Så kan vi måske lige tage en snak i aften?

Jeg er online ca 20:30 -21:15 i aften

SD Medlem Forum Disciple

Heh - jamen så må jeg hellere sige rigtig mange tak til dem, som har taget sig tiden til lige at skrive lidt til min ansøgning.

Zebb - jeg hyggede mig rigtig meget i fredags, og synes at I er vildt fine. Går ud fra så, at Multimixer er jeres healer leder??! I har i hvert fald ikke skræmt mig og jeg håber, at der bliver en næste gang. Kan se at du har inviteret os til på fredag (mange tak :-)), men Pepito skal på arbejde, så jeg er alene hjemme med den lille søn. Den store er blevet kidnappet af farmor, men det hjælper ikke meget, hvis han græder, eller når han skal have mad.
    Det er lidt øv, for jeg ville da ellers rigtig gerne med, men det er også en chance at tage overfor jer andre uanset, om jeg er healer eller dps.

Ladydie - vi kommer online i aften, så kan du/Nilfen bare tage fat i os :-)

Godkendt

Adgang givet til forum samt lukket ansøgning.