Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [Godkendt] Ashwood/Sabotage Hunter sger optagelse i SD

Default [Godkendt] Ashwood/Sabotage Hunter sger optagelse i SD

Navn: Rune
    Alder: 30
    Bopl: Randers
    Character: Ashwood
    Class: Hunter
    Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Ashwood

Ansger om optagelse i Semper Danica.

Kort om mig. Jeg er uddannet p Skive lrer seminarium med bachlor grad, og har vret ansat p en lille skole nord for Randers de sidste 6r. Jeg er rigtig glad for jobbet som jeg finder udfordrende og dynamisk, og s har jeg mig jo mit helt eget sljdlokale som jeg kan bruge alt det jeg orker (- og det bliver til en helt del). Fast kreste, super sd pige som er meget overbrende med min mani for EDB udstyr jeg mener ikke selv at der er s meget men det kommer nok ogs an p hvad man stter det i forhold til.

Jeg ligger ikke skjul p at jeg ikke har spillet wow s lnge, jeg begyndt at spille frst i januar mned men jeg kan da mnstre en moderat gearet lvl 80 Hunter. Det er da ogs kun fordi at jeg har haft Manics (min barndoms kammerat Rune) til at svinge pisken over mig, og s havde jeg da vret helt lost uden questhelper. Jo wow er pnt omfattende som ny spiller.

Ellers har jeg spillet en del CS men det tog helt overhnd for mig, og sprg mig ikke om hvordan det lykkedes mig at passe seminariet og spille CS 16timer om dagen for det er jeg ikke helt selv klar over(mente p davrende tidspunkt at det var ndvendigt for at vre skarp til clanwar ..tsk tsk). Jeg var heldigvis s heldig at jeg fandt min sde kreste og har ikke spillet CS siden, ja og de siger at kokain er farligt.
    Jeg begyndte p Battlefield 1942 da det udkom og fandt hurtig en clan, i lbet af kort tid sad jeg i ledelsen og blev ansvarlig for taktikkerne. Det var en super tid og jeg nd at spille med clanen og den nsten euforiske fornemmelse man fik ved en vel planlagt og eksekveret taktik var da toppen.
    Skiftede med clanen over til Battlefield 2 og ellers same procedure as last year James.
    Det er s min lillebror og Rune (Manics) der har fet lokket mig over i wow, og jeg m jo nok sige at det er pnt hyggeligt selv om at intensitets niveauet er lidt et andet end de FPS spil jeg ellers spiller.

I min tid som clan leader tror jeg nok at jeg har fet prvet det hele af op og nedture og fet en del oplevelser og knubs ud af det, jeg ved hvor meget hrdt arbejde det krver at kre en clan.
    Set i det lys virker Semper Danica imponerende, det er ikke bare den fysiske strrelse af guilden jeg tnker p men jeres klare retnings linjer og gode tone, bde p hjemmesiden og p ventrilo. Respekt, rlighed og loyalitet gr bare rent ind hos mig.
    Jeg troede ikke umiddelbart at jeg var klar til at bruge s meget energi p clan/guild lige forelbigt, men jeg kan se at alt det Semper Danica kan tilbyde er noget jeg gerne vil vre den del af.

Jeg har vret i HC med nogle stykker af jer, lidt VoA10 og 25 og en enkelt gang i OS (eyeroll er tilladt, den OS klarede jeg ikke imponerende flot), ja det var mig der lignede den grillkylling der skulle havde vret af Weberen for 3timer siden da den der blge af ild kom.

Jeg har vret p Semper Danica chat kanalen og Ventrilo (under nick: Sabotage) de sidste par mneder, og hber da ogs at i vil se noget mere til mig.

-Rune

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hej Rune

Meget god ansgning.

Du skriver du syns om vore retningslinier osv, har du s lst Vores 5 Vrdier ogs ud over info om Medlemskab og loyalitet? Det er vigtigt du lser og godkender det.

Vejen ind i SD, gr over anbefalinger fra andre SDer, end venner/familie - s du skal ud og lbe med SDer og bede dem anbefale dig.

Held og lykke - har du nogle sprgsml, s er du meget velkommen til at skrive herinde.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Super fyr! Har spillet en del HCs og andet sammen med ham. Han er hyggelig og sjov p vt, men dpsen stank, s er ikke helt sikker p ham. (j/k)
    Men du bliver nd til at skifte navn til noget andet end Rune, ellers bliver det for svrt!

Ladydie4
    Yes sir! Det er selvflgeligt lst igennem det hele (det str jo under sticky) og er fuldt indforstet med det der str.
    Og jeg ser selvflgeligt ikke SD som en lappelsning eller et andet valg, men SD som en langsigtet lsning hvor mange r jeg s spiller wow det ved jeg jo s ikke lige.
    Jeg kan jo se p de andre ansgninger at folk lige skal se mig an inden der trffes et valg, det ser jeg som et stort plus. De m jo ndvendigt vis sige noget om dem der er kommet i SD.

Revosonic
    Tak for sidst. Ja dpsn har ikke vret den bedste, jeg har dog vret ved at koge lidt macros sammen og fet smidt lidt gems i sockes og noget enchantments og den er da bestemt kommet over de 800-900 den l p fr. Og s har de drops fra VoA da bestemt ogs lavet sit.

-Sabotage

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Jeg kan jo kun sige godt ting om Rune, men nu har jeg jo ogs kun kendt ham i snart 20 r.
    Der skal ikke herske nogen tvivl om at Rune er WoW noob, men han er rigtig meget hjlpsom og gr hvad han kan f at blive bedre til at spille sin class.

Jeg tror helt bestemt at Rune er SD materiale og vil falde godt ind i guilden. Og selvom Lady skriver at vejen ind er via andre end Venner og familie i SD, s hber jeg da at min mening har lidt at sige. Jeg siger ihvertfalde god for Rune.

Mvh Rune... (ja det er sgu forvirrende!)

hehe M, men nu gr din ungen padowan jo ogs alt hvad Sensei San siger. wax on...wax off

Forum Acolyte Filur's Avatar

h HOV!

Havde vist lige overset denne ansgning, sry!

Har da vret med p MANGE ture sammen med Ashwood i HC's, han har altid Manics med Okay serist, s er det nok altid Manics der har Ashwood med, hehe. Nr vi er ved at samle hold, er det mere regelen end undtagelsen at man hrer Manics sige "Jeg har en dps der skal med" - hvilket s er Ashwood, hihi

Ashwood vil passe perfekt ind i vores casual del. Vil skyde p at jeg har vret p minimum 10-15 runs med ham, nsten altid med VT. Meget hyggelig fyr, har kun haft gode oplevelser der. Han lytter til kritik (for det meste fra Manics) og virker meget engageret. Synes han spillemssigt klarer sig godt, hans korte tid i wow taget i betragtning.

Helt klar JA her fra!
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Var p tur med Ashwood her igr, DTK og HoL HC - Ingen slinger i valsen umiddelbart, virker fin fin p VT ...

Dog problematisk han hedder Rune!!

Var p VT med Manics (Rune1) og Ashwood(Rune2) ... Meget forvirrende!

:-D
    Last edited by hqx; 16-04-2009 at 16:32.
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Quote Originally Posted by hqx View Post
    Var p tur med Ashwood her igr, DTK og HoL HC - Ingen slinger i valsen umiddelbart, virker fin fin p VT ...

Dog problematisk han hedder Rune!!

Var p VT med Manics (Rune1) og Ashwood(Rune2) ... Meget forvirrende!

:-D
    Hvis man vil optages i SD, m et navneskift hos det danske folkeregister vel anses for en "minor thing", eller hvad?

Sry for OT Lady!! <3

SD Minecrafter

Ja tak for sidst det var et fint run.

De meget f gange jeg ikke har vret p VT p run var da VT var nede men ellers er jeg da p, man skal jo vre klar til at tage imod ordere =)

Jeg er da ofte p run med Manics ja dels pga det gode selskab men da ogs fordi at han er super god til lige at g taktikkerne igennem inden boss-time og det betyder da en del for en n00b som mig.

Nu kan jeg jo ikke se nogle som helst problemer i at der er mere end n Rune (ja der var faktisk 3 fr i tiden). Men i er da velkommen til at tiltale mig som Ash eller Ashwood hvis at det gr det lidt lettere.

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

lol ok ... Min humor (eller totale mangel p samme) blev benbart misforstet.

Det var p ingen mde ment negativt, et mislykket forsg p en joke. Tror vi har 5-10 personer i guilden fx. som hedder Jesper.

Rune/Manics ser jeg som en god ven her i SD, derfor den lidt "krligt" mente joke omkring navnet.
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Heh, for en god ordens skyld, var det ogs en joke med name change fra min side. Hber ikke du allerede har net at skifte til....ja fx Sidney Lee

SD Minecrafter

Ser jo fint ud indtil nu.

Du har allerede 3 ud over Rune, der anbefaler dig til SD.

Du er nu ca. 1/2 igennem proceduren.

Nr du har fet 3-4 anbefalinger mere, vil jeg godt have en lille snak med dig p VT for at se om jeg kan sige god for dig

S bare kl p med at finde grupper - og husk at f folk til at skrive herinde.

Ja ja i to banditter jeg ved godt hvad i mener, men jeg har det nu helt fint med Ashwood, nu ved jeg godt at det her er wow og at vi ikke sidder nede i en fugtig snusket klder med sorte lys p bordet og en sort velur dug, og slr med terninger om hvor vidt det lykkedes at rede skn jomfru fra den slemme trold inden hun bare er en skn pige. - ja eller gullash hvis det kun lykkedes at sl 2 med den 20sidet terning.

Men rollespil er nu bedst hvis at man ikke hedder Rune eller Morten.

Quote Originally Posted by Sabotage View Post
    Ja ja i to banditter jeg ved godt hvad i mener, men jeg har det nu helt fint med Ashwood, nu ved jeg godt at det her er wow og at vi ikke sidder nede i en fugtig snusket klder med sorte lys p bordet og en sort velur dug, og slr med terninger om hvor vidt det lykkedes at rede skn jomfru fra den slemme trold inden hun bare er en skn pige. - ja eller gullash hvis det kun lykkedes at sl 2 med den 20sidet terning.

Men rollespil er nu bedst hvis at man ikke hedder Rune eller Morten.

Hehe, true!

SD Minecrafter

Forum Learner Orcblood's Avatar

Jeg var med Ashwood i Naxx 10 den 20/4 og det gik smertefrit. Der var ikke noget at stte p hans spil der s jeg kan sige god for ham...

uhhh ja og der var l00+ (- og en helt masse buff ikoner jeg ikke har set fr)

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

Nr hvor mange g var det lige du skulle betal for vi skrev her ;P

Ej var i naxx med ham idag gik skam fint bare os alle andre der lige slack lidt for meget :P men link fyr

/luna
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

Er det ikke noget med at der en achivement for indtagelse af alcohol, for s er det vel noget jeg kan klare for dig =)

Kan nok ogs finde en badeboldt hvis du er til lbowling, s m vi jo se om at vi kan finde et par kegler.... hh

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Var i Maly med ham for en tid siden og han brokkede sig ikke over mig haltene forsge p at tanke og vre raid leader, s han har da tlmodighed m man sige! Hehe.

Any hu, han har min thumbs up =)

hh Rarl det klarede du da til UG (ja for hvem gider dog at have et 12tal, det er jo n mindre end 13, - tbelige 12 scala).

SD Medlem Forum Disciple

Hey der,

jamen kan kun tilslutte mig alt det, alle de andre skriver. Har ogs spillet nogle gange med Ash efterhnden... ja jeg holder mig til char navn, synes at det er svrt nok i forvejen at holde styr p alle de SDere ;-)

Flinker fyr - sjov, og det er nu kun endnu sjovere (nr man render den samme AN til man kan den i svne), nr tingene ikke altid gr helt straight ;-)

Kan klart se ham i Sd.

=)

(ps jeg skal nok sende de food buffs til dig jeg lovede hvis at du ville skive i mit indlg. Det var de der Grilled Electric Ells du ville have ikke ogs? alts de gode af dem der gav +53 i carisma og +62 i dance & limbo)

Gr jo fint fremad her.

Kunne godt tnke mig at komme afsted p et run - mske her i weekenden - eller nste uge en aften efter kl 20 - bare ikke mandag?

Jeg kommer gerne og healer eller tanker, skulle I mangle.....(og jeg ikke lige er i Naxx )

SD Minecrafter