Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [Godkendt] Ashwood/Sabotage Hunter sger optagelse i SD

Default [Godkendt] Ashwood/Sabotage Hunter sger optagelse i SD

Navn: Rune
    Alder: 30
    Bopl: Randers
    Character: Ashwood
    Class: Hunter
    Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Ashwood

Ansger om optagelse i Semper Danica.

Kort om mig. Jeg er uddannet p Skive lrer seminarium med bachlor grad, og har vret ansat p en lille skole nord for Randers de sidste 6r. Jeg er rigtig glad for jobbet som jeg finder udfordrende og dynamisk, og s har jeg mig jo mit helt eget sljdlokale som jeg kan bruge alt det jeg orker (- og det bliver til en helt del). Fast kreste, super sd pige som er meget overbrende med min mani for EDB udstyr jeg mener ikke selv at der er s meget men det kommer nok ogs an p hvad man stter det i forhold til.

Jeg ligger ikke skjul p at jeg ikke har spillet wow s lnge, jeg begyndt at spille frst i januar mned men jeg kan da mnstre en moderat gearet lvl 80 Hunter. Det er da ogs kun fordi at jeg har haft Manics (min barndoms kammerat Rune) til at svinge pisken over mig, og s havde jeg da vret helt lost uden questhelper. Jo wow er pnt omfattende som ny spiller.

Ellers har jeg spillet en del CS men det tog helt overhnd for mig, og sprg mig ikke om hvordan det lykkedes mig at passe seminariet og spille CS 16timer om dagen for det er jeg ikke helt selv klar over(mente p davrende tidspunkt at det var ndvendigt for at vre skarp til clanwar ..tsk tsk). Jeg var heldigvis s heldig at jeg fandt min sde kreste og har ikke spillet CS siden, ja og de siger at kokain er farligt.
    Jeg begyndte p Battlefield 1942 da det udkom og fandt hurtig en clan, i lbet af kort tid sad jeg i ledelsen og blev ansvarlig for taktikkerne. Det var en super tid og jeg nd at spille med clanen og den nsten euforiske fornemmelse man fik ved en vel planlagt og eksekveret taktik var da toppen.