Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Europeans wont be able to play on the US servers

Guest

Default Europeans wont be able to play on the US servers

her er et link til den rapport skrevet ved det blizzard interview i london.

http://worldofwar.net/articles/london2004/

denne kommentar skulle nok fange interesse!

"Initially servers will be forced. This means that people in the US will have to choose between East and West. Europeans wont be able to play on the US servers and vice versa. The Asian servers will obviously also be cut off from others."

Forum Learner

Sjovt, jeg skulle lige til at lave en tråd med præcis det samme Jeg havde sågar kopieret lige de samme 2 linier som dig

The eventual choice of which server you play on will be down to changing your payment method ? not importing a box from another country. Essentially I got the impression it would mean somehow switching payment method to Euros / dollars depending what server you wish to switch to.
    Så man kan måske alligevel, hvis man betaler med dollars...
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Guest

Den er ikke helt nem at blive klog på den der
    Hvis det betyder at man med en US version kun kan spille på US servers, betyder de ikke noget for os, men hvis det betyder at man skal have US version og sidde i US og spille så er det noget lort

/edit
    Læste lige artiklen hurigt igennem og så det her
    Så det tyder jo på at vi kan gøre som vi vel efter et stykke tid..., lidt svært at blive klog på hvor lang tid shortly after launch, men hvis det kun er til Blizzard har fået check på low latency er det nok ikke mere end en måned eller 2 vil jeg gætte på

The servers are being forced as the Producer stressed the need for a low latency, but I was told that there will be an option shortly after launch for people to change to any server (against Blizzards recommendation), as they know there are people desperate to play on specific servers regardless.

vi har diskuteret den i det lukkede fora og efter som det ikke er officielle nyheder men noget som et par personer har fået ud af et stort event er det ikke noget vi retter os efter.

Jeg tror roligt jeg kan sige at vi ikke tager det seriøst hvis det ikke kommer fra blizzard selv, og selv fra blizzard er der ingen grund til at gå i panik da deres egne folk også ændre udsagn som vi andre skifter underbukser.

F.eks. er det lige for tiden ude at blizzard blevet så overraskede over de mange eu subscriptions at de overvejer et world wide release seriøst igen.

Det giver jer grå hår at tage det seriøst for imorgen kan det være blizzard har besluttet at droppe udgivelsen helt eller måske er spillet gået guld :P

Men helt ærligt så er blizzards ubeslutsomhed ret irreterrende når man gerne vil forudbestille.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Blizzard forstår virkelig at sætte folk grå hår i hovedet de er gode til at svare på spørgsmål på den måde de stadig ik har svaret fuldstændigt på det.
    Men vil gerne se dem sende us ud og stadig nå eu med et par måneders mellemrum og alt det inden jul. giver dem ik meget tid at løbe på.

Forum Recruit

I?ve been bringing your concerns to the staff, and I do have a clarification regarding one the concerns brought up. Players located in North America will be able to choose between the USWest and USEast servers, though we?ll recommend you choose the location closest to you.

Also, I just want to make sure it?s clear that while we believe European players will have a significantly better experience playing on local European servers, we understand that some European players will still want to play on US servers. For these individuals, we will provide a specific solution following the European release.

I know that there are still some open questions from this thread, but I?m afraid that that?s all the information I have at this time. However, I will continue to pursue this subject internally and will let you know as soon as I have more information. Thanks in advance for your patience while I look into this further.
    --------------------------------------------------------------------------------
    - Caydiem -

Det var hvad jeg lige kunne grave frem om emnet.
    JEG ER SWTOR ANSØGNING I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...W-TOR&p=546191

www.swtor.com: Efniax

# Realms for WoW will be divided into USWest, USEast, Europe, and Asia. Initially, the server you play on will be determined by where you live geographically.
    # The European launch is expected before Christmas 2004, and the US release is expected approximately 3 months before that. In other words, very, very soon.
    # The release date will not be simultaneous worldwide. US and Asia will come first, with Europe a few months afterwards.
    # The European beta is just around the corner, approximately 2 weeks away.
    # Some special rewards for PvP include special titles, battlefields, PvP rankings, and special vendors which only the best PvP'ers will be able to access.
    # It is confirmed that you will not be able to create both horde and alliance characters on a single server.

det er direkte fra blizzard til warcry :P

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    # Realms for WoW will be divided into USWest, USEast, Europe, and Asia. Initially, the server you play on will be determined by where you live geographically.
    # The European launch is expected before Christmas 2004, and the US release is expected approximately 3 months before that. In other words, very, very soon.
    # The release date will not be simultaneous worldwide. US and Asia will come first, with Europe a few months afterwards.
    # The European beta is just around the corner, approximately 2 weeks away.
    # Some special rewards for PvP include special titles, battlefields, PvP rankings, and special vendors which only the best PvP'ers will be able to access.
    # It is confirmed that you will not be able to create both horde and alliance characters on a single server.

det er direkte fra blizzard til warcry :P
    Den info kommer fra worldofwar.net artiklen og er ikke noget warcry har fået direkte fra Blizzard

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

hmm det vil sige det kommer i usa om en 2 uger og så i december til europe.

Og lyder skummelt de virkelig vil forhindre folk at joine uswest og useast
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

det er vel forståeligt nok og det er ikke rigtig en nyhed blizzard har altid haft den opdeling de har bare aldrig tvunget nogen til noget før...

release om 2 uger :P det tror jeg nu ikke men engang i slutningen af oktober er sikkert ikke urealistisk nu hvor de snart kun mangler 4 talent lines.

Iøvrigt var det noget warcry sendte ud til os hvor de sagde det var noget de havde fra blizzard så jeg tvivler på det er noget de har hugget fra worldofwar

Spil
    WoW

i know,
    men regner bare ud fra det de siger omkring release.

Hvis de vil release snart, mens europe snart til jul.

Så vil det sige for at få det til at passe skal de release det her til oktober Og release for europe skal foregå 3 måneder efter.
    Så vil det nemlig passe med det de siger . Så passer det både med 3 måneder og release til jul.

Det var den eneste grund til 2 uger jeg sagde 8)
    Wow:

Forum Learner

Jeg undrer mig lidt over tiden, og så EU og open beta. Det bliver da rimelig stramme tidsperioder så?

Spil
    WoW

er næsten også 100% sikker på det først udkommer efter jul ellers kan det ikke passe sammen.

Men hvis det de siger passer ud fra hvad blizzard måske har sagt, så vil det nogenlunde passe med sådan jeg har sagt det.

Det lyder bare langt ude.
    Wow:

Guest

Kun 4 talents?

Bliver folk ikke sure hvis der ikke kommer PvP rewards, battlegrounds og raids med og den slags? Racial traits?

Jeg troede at Blackrock bare var den første... af rigtig meget high level content!

Men nu siger de at vejr effekter ikke vil komme til release:/

Ohh well:O

Blackrock var den første af mange de er iøvrigt allerede igang med flere, og det er noget de forsætter med at tilføje efter release. Pvp rewards skulle jo faktisk have været med i sidste patch så de er nok lige om hjørnet. Jeg vil så godt bruge denne post til at brokke mig over de aber der skriger på pvp rewards men hverken vil give andre fordele i pvp i form af skill bonuses eller loot rewards, for det er jo slet ikke selvmodsigende :P. Hvis pvp rewards skal betyde noget er man jo nød til at miste lidt når man dør også og det er jo for helvede kun et spil :P Loot rewards ftw

Jeg er altså ligeglad med battlegrounds i release for jeg skal spille rigtig pvp ikke slås på legepladsen, men du har ret i der er mange der gerne vil have dem så de kommer nok også med først.

Jeg har ikke noget imod at de gemmer en del til efter release istedet for at udskyde lortet og kører en latterlig lang beta med mange testere for det ødelægger communitiet :P Desuden kan de ikke have alt high end content med fra release det er noget de skal fyrer ind hver månede hvis det skal blive ved med at være fedt De kunne godt release nu for min skyld så længe de ikke venter et år med at lave resten af contentet færdigt *host* ao *host* swg *host* :P

Guest

Jeg tror nu at den er god nok. Det er blevet diskuteret på wow fan forums alle steder. Det bliver "forced servers" i starten. Min personlige gæt er at alle servere vil først være åbne når den sidste wow server er sat op.

Prøv at forstiller jer hvad der vil ske hvis alle havde mulighed for at joine US servere på første-dagen?? :shock:

det vil sige "CHhRrRaAsSsHHH"

Spil
    WoW

tjaa det vil nok ikke sige crash nok bare være ligesom en stress test som blizzard har tested imod for at være forberedt på det.
    Wow:

Guest

Hehe SOE er begyndt at spinde guld på det her

sakset fra worldofwar.net

Sony Online Entertainment (SOE) would like to reiterate that (as announced in the European Beta press release dated 9/7/04), players in Europe will be able to play on any of SOE's EverQuest II servers, including those servers based North America (and vice versa). There will be no server lock-outs based on location. European and North American players will be able to play with their friends on the server of their choice.
    Håber sgu Blizzard indser at det burde være spillernes valg at bestemmer hvor de vil spille henne og ikke Blizzards

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    Blackrock var den første af mange de er iøvrigt allerede igang med flere, og det er noget de forsætter med at tilføje efter release. Pvp rewards skulle jo faktisk have været med i sidste patch så de er nok lige om hjørnet. Jeg vil så godt bruge denne post til at brokke mig over de aber der skriger på pvp rewards men hverken vil give andre fordele i pvp i form af skill bonuses eller loot rewards, for det er jo slet ikke selvmodsigende :P. Hvis pvp rewards skal betyde noget er man jo nød til at miste lidt når man dør også og det er jo for helvede kun et spil :P Loot rewards ftw

Jeg er altså ligeglad med battlegrounds i release for jeg skal spille rigtig pvp ikke slås på legepladsen, men du har ret i der er mange der gerne vil have dem så de kommer nok også med først.

Jeg har ikke noget imod at de gemmer en del til efter release istedet for at udskyde lortet og kører en latterlig lang beta med mange testere for det ødelægger communitiet :P Desuden kan de ikke have alt high end content med fra release det er noget de skal fyrer ind hver månede hvis det skal blive ved med at være fedt De kunne godt release nu for min skyld så længe de ikke venter et år med at lave resten af contentet færdigt *host* ao *host* swg *host* :P
    enig

Hero classes og player housing er rykket til en ny expansion?

player housing har fra starten været planlagt at være noget vi skulle vente med til en expansion, det er ikke underligt blizzard har altid en masse de gemmer til expansions så de kan malke os lidt mere hehe

heroclasses har de aldrig snakket specielt meget om så det er nok ikke usandsynligt det også er noget de har planer om at smide ind i en expansion engang til næste sommer or so :P

Guest

Læste et sted at Hero classes bliver bestemt ud fra ens talents.
    At når man når et vist level eller reputation eller noget, så får man mulighed for at leje med et nyt sæt talents, hvorefter man bliver en Hero.

Forum Learner

Quote Originally Posted by polt
    Læste et sted at Hero classes bliver bestemt ud fra ens talents.
    At når man når et vist level eller reputation eller noget, så får man mulighed for at leje med et nyt sæt talents, hvorefter man bliver en Hero.
    Jeps, det bliver nok noget i nærheden af at man får en helt ny talents tab, ud over de 3 normale, der så indeholder hero-talents.

Guest

Kan det overhovdet nå at blive implanteret til release?

Eller vil det måske være en gratis update senere hen?(Lidt ala Mounts, vehicles og player cities i SWG)?

Guest

mener at sidst de kom med info om heroes havde de det til ik at nå release men at det ville komme hurtigst muligt i en stor patch, men skulle ik undrer mig det kunne komme i en free expansion pack, det lyder jo bedre end at den kommer i en patch

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Pehrson
    mener at sidst de kom med info om heroes havde de det til ik at nå release men at det ville komme hurtigst muligt i en stor patch, men skulle ik undrer mig det kunne komme i en free expansion pack, det lyder jo bedre end at den kommer i en patch
    Jeps.!

det er sq os dejligt at have noget at gå og se frem til :wink: .. Det er fint nok, at vi får lidt ad gangen..