Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52

Thread: Europeans wont be able to play on the US servers

I?ve been bringing your concerns to the staff, and I do have a clarification regarding one the concerns brought up. Players located in North America will be able to choose between the USWest and USEast servers, though we?ll recommend you choose the location closest to you.

Also, I just want to make sure it?s clear that while we believe European players will have a significantly better experience playing on local European servers, we understand that some European players will still want to play on US servers. For these individuals, we will provide a specific solution following the European release.

I know that there are still some open questions from this thread, but I?m afraid that that?s all the information I have at this time. However, I will continue to pursue this subject internally and will let you know as soon as I have more information. Thanks in advance for your patience while I look into this further.

fra blizzard på le fora!
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Det virker jo også som om vi ikke kan få lov til at forudbestille WoW, siden der jo ikke vil være nogen EU servere at spille på endnu. Men det ville være rart med lidt klarere besked fra Blizzard, specielt for folk som nu sidder med en forudbestilling.

Forum Learner

Quote Originally Posted by polt
    Det virker jo også som om vi ikke kan få lov til at forudbestille WoW, siden der jo ikke vil være nogen EU servere at spille på endnu. Men det ville være rart med lidt klarere besked fra Blizzard, specielt for folk som nu sidder med en forudbestilling.
    Tvivler på de kommer med sådan en . På det punkt har blizzard jo ikke et alt for praktiskt ryg :P . Men det kan jo være at de bryder den onde cirkel
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Learner

Jeg har forudbestilt WoW Collectors edition, og jeg går da ud fra at de får den boks, når man kan forudbestille den hos dem, også fra Danmark. Det koster så lige $14 men det er til at overleve når man er flere der bestiller sammen. Jeg, Jodle og Kalimeo har bestilt sammen, og det hjælper jo lidt på det.

Så vidt jeg ved, så kan europæere godt spille på US, også i starten, hvis man vælger at betale med US dollars.
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Forum Trainee

Quote Originally Posted by _JMP_
    Jeg har forudbestilt WoW Collectors edition, og jeg går da ud fra at de får den boks, når man kan forudbestille den hos dem, også fra Danmark. Det koster så lige $14 men det er til at overleve når man er flere der bestiller sammen. Jeg, Jodle og Kalimeo har bestilt sammen, og det hjælper jo lidt på det.

Så vidt jeg ved, så kan europæere godt spille på US, også i starten, hvis man vælger at betale med US dollars.
    Det må vi fandeme håbe :P
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Såvidt jeg har forstået kan man ikke. De tjekker hvor du betaler fra. Dvs. at du skal have nogle Amerikanere til at betale for dig.

Forum Learner

Såvidt jeg har forstået kan man ikke. De tjekker hvor du betaler fra. Dvs. at du skal have nogle Amerikanere til at betale for dig.
    Hvor har du læst det henne? Jeg husker tydeligt at have læst et interview hvor han siger at der er en måde på hvorved at man kan. Han begrunder det endda med at man skal kunne spille med din guild og sådan noget. Men som sagt, alt er stadig meget usikkert. Men hvis man ikke kan, er der rigtig mange der bliver sure og skuffede, inklusiv mig.

Jeg kan ikke finde det interview igen, fordi www.worldofwar.net 's old news knap ikke virker.

Guest

Sikker på du ikke har misforstået noget? De siger at efter nogle måneder så vil spillet blive låst op, således at man kan spille hvor man vil.
    Pga. af folk der spiller i Guild osv.

Forum Learner

Den del fik jeg godt fat i. Jeg tror dog stadig at det er muligt at spille i starten fra EU. Hvis de låser ens IP eller sådan noget, kan man vel stadig via en proxy på en eller anden fiks måde. Jeg har snakket med en del nørder over IRC om dette emne, og de siger alle at man godt kan, hvis du vælger at betale med $US.

Guest

Hvorfor så låse det?

tja jeg har ikke planer om at forudbestille før blizzard giver klarer informationer om hvad det er der sker hvis en europæer sidder med us release ved release.

Guest

Samme her, håber virkelig de snart smider noget ordenlig information ud om det.

Forum Trainee

her er det omtalte interview:

http://wow.gamona.de/index.php?seite=pp&pid=123

worldofwar.de: There is a rumor that players will only be able to play on the servers that are located next to them. For example European players would not be able to play on US servers. Can you confirm this?

Chris Sigaty: Yes, this is true. We will have the regions separated, for example US players on US servers and European players on European players. We will have regional support teams for online support, ingame support and offline support. This is because of language and time. We want to give the best support at primary playtime. If the European players play on US servers this cannot be granted. Another reason is that we want the Live Team to do regional events, let's say something like the Oktoberfest. Also the latency plays a certain role. However there will always be people who want to play on a server which is no located next to them because of their guild or something like that. At a certain point after release we will give those players the opportunity to play on those servers.

worldofwar.de: Can the EU play on US servers after the game hits the shelves in US until the game is released in EU?

Chris Sigaty: No. But if they have a opportunity to use a US billing method and have someone who lives in the US, we cannot stop them from buying an US account.
    #semper-danica on Quakenet
    WoW || Repo, Rogue, 60,*Retired*
    WoW || Skodmunk, Hunter, 70, *Crazy*
    WoW || Skodmuh, Warrior, 70 *MS-PWN*

Forum Learner

Så det er muligt Jeg kender dog ikke nogen i USA

Guest

hehe så må vi da bare sende en eller anden til us og bosætte ham der, for derefter at købe og betale 80 us acc for os

så kunne det se ud til vi ender på eu version afterall

iøvrigt skal det lige tilføjes at korea patches går live samtidig med us så det burde ikke blive et problem. (faktisk gik sidste patch live i korea før us pga torndadoen )

Guest

Problemet kunne være hvis der var ting i EU patches der skulle oversættes :P

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Pehrson
    hehe så må vi da bare sende en eller anden til us og bosætte ham der, for derefter at købe og betale 80 us acc for os
    Jeg ofrer mig gerne, hvis gamerne herinde splejser til rejse, bolig, studier og forplejning :-D !
    hvad siger I til dette lækre tilbud :?:

Ej, det er da trist, hvis vi ikke kan komme til at spille på US.. Blizzard kan vel være ligeglade om man spiller US eller EU!
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Er lidt ligeglad faktisk. Der er flere idioter på US serverne :P

Forum Learner

Er lidt ligeglad faktisk. Der er flere idioter på US serverne :P
    Der er jeg så stærkt uenig. Der vrimler med tyskere og franskmænd der ikke kan/vil snakke engelsk. Jeg vil meget hellere spille US.

Hvis det bliver det endelige resultat, skal vi jo så vente de 2 måneder, og så får vi igen Collectors edition :cry:

Nu skal de jo også oversætte de koreanske patches :P

Der er langt flere amerikanske teenagere og røvhuller i mmorpgs end europæiske, sandt nok er det ikke alle tyskere og franskmænd der snakker engelsk men nu er der jo planer for at lave tyske engelske og franske servere så det er ikke et problem.

Guest

Det er jo godt. Håber virkelig dem der insisterer på ikke at tale engelsk får deres egen server.

Forum Apprentice

Hmm, det ser sku ud til at vi skal spille på EU servers....

Jeg vil meget gerne bestille tidligt så jeg er sikker på at få en retail så hurtigt som muligt.

Wooot, kan vi stadig få rabatter fra Betafon?
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Er jeg den eneste der føler trangen til en Collectors Edition ?
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Initiate

Jeg vil gerne høre SD's officielle mening...
    For hvis jeg bliver optaget i SD og sidder inde med en US version, mens SD har skiftet mening, ville jeg være lidt trist.
    Synes Faktisk mest om EU, da deres liveteam sikkert vil forbedre oplevelsen en del.

Kalimeo
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast