Results 1 to 8 of 8

Thread: Region Levels i WoW. PvP zoner.

Guest

Default Region Levels i WoW. PvP zoner.

Hey.

Der er har været en del snak om hvorvidt WoWs pvp var for carebear osv, dels på grund af de grønne zoner hvor man ikke kan attacke en fjende på hjemmebane, uden de har attacked en selv.

Jeg faldt lige over dette link: http://worldofwarcraft.com/info/basi...onlevels.shtml

Alle områder der er Contested, kan alle angribe som de vil (stadig inden for factions selvf.). Så synes egentlig ikke det ser så slemt ud, i stresstesten var man forholdsvist hurtigt ude i Contested area.

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg synes da der blev raidet en del i diverse Alliance områder, det skete da forholdsvis tit at der kom en "indsæt-område-navn is being attacked" besked i chatten. Hvor succesfulde de var kan jeg så ikke udtale mig om, vagterne har nok smadret dem inden de kom så langt
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

ja det defence chat er sq genialt så kan man altid se hvor det sner.

der var et par vellykkede raids men de holdte sig også fra guards i det jeg så. Guards er ikke det store problem i endgame pvp men det har de nu nok været her i stresstesten hehe et par lvl 75 guards skulle nok kunne voldtage en group fuld af 10-30ere hehe men hvem ved
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Learner

Jeg faldt også selv over det link i dag. Jeg faldt også over et andet. Jeg er sikkert ikke den eneste der har undret siger over hvad Agility, Interllect og Spirit egentlig er, men Blizzard addede den her side igår: http://worldofwarcraft.com/info/basics/characters.shtml
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Forum Learner

Rimelig hårdt at tanks skal bruge ALLE stats, der er meget der skal maxxes sgu!!!

Guest

Blizzard siger også at antallet af vagter vil blive sænket lidt når den fulde version kommer på gaden.

Forum Learner

Quote Originally Posted by polt
    Blizzard siger også at antallet af vagter vil blive sænket lidt når den fulde version kommer på gaden.
    Jeg syntes de snakkede om at forhøje dem, eftersom det var for nemt at indtage Oggrimar.
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Det var vidst også i Stormwind de ville sænke antallet af vagter, det vælter jo frem med vagter i den by... :-)
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.