Results 1 to 11 of 11

Thread: Fedt ny PvP info fra lead designer Rob Pardo!

Guest

Default Fedt ny PvP info fra lead designer Rob Pardo!

IGN har haft fat i Rob for at tale om PvP, battlegrounds, rankings, rewards etc....

Der er mange godbider IMO! F.eks;

"
    Something long-term we want to add to battlegrounds to make them even more fun are siege vehicles. We'll begin implementing them after World of Warcraft ships, but the intention is to give players catapults and other siege vehicles, and then increase the challenge when it comes to razing the opposing side's town. Once siege vehicles are in, the mechanism for conquering the other side will be to destroy their buildings and not just to kill their NPCs."

Wow:O det ville værre totalt fedt med Bastillas og attackable mounts

"Honor is a concept that is central to our PvP ranking system. There are honorable kills and there are dishonorable kills. You earn honor for killing opponents at or near your level, and more honor still if you kill a higher-level player character, as opposed to an NPC. There are also dishonorable kills, and these would include killing lower level PCs and NPCs, and especially non-aggressive NPCs like gryphon masters and quest givers. If you repeatedly make dishonorable kills, you'll eventually go into the negative ranks, lose experience and become attackable on sight by both factions. Our intention is to punish dishonorable behavior and reward honorable PvP play.

If you participate in PvP on any given day, then you will get some percentage of your team's honor points for that day. If you don't participate, then you gain zero points.

At the end of the week, we give the players their tally, including their honorable and dishonorable kills, their contribution to the team, the total honor earned by the entire faction, and the percentage of honor earned by the player. All these scores in aggregate make up the player's military rank in PvP. Your military rank and your successes in PvP entitle you to a number of rewards. Your rank will become a title that will distinguish you from other players, so you gain prestige and notoriety in the world."

Nice... For det stoppet gankers?:-)

"Simply participating in PvP will net you certain rewards such as a title and the right to a special PvP team tabard. As you move up in ranks and participate more in PvP, you'll gain discounts with NPC merchants in your faction and be rewarded with equipment such as cloaks, rings, armor and weapons."

Grund til PvP -?

"Those PvP players who attain higher ranks and become officers will also get officers' tabards and gain access to special officers' barracks. Inside, you'll be able to buy rare items that can only be used after you gather sufficient honor and rank. Very high-level officers might even gain access to special mounts and items of epic quality.

The highest-ranking PvP players for each race will earn particularly special accolades, including the title of city protector for their racial capital and the ability to teleport at will to their home city."

Lyder som en fed måde at belønne de bedste PvPers?

Hele artiklen: http://rpgvault.ign.com/articles/548/548588p1.html
    --------

Hvad synes i?

Guest

Det lyder til at blive en omgang fed pvp, havde troet de kom med et halvhjertet forsøg på at efterligne daoc, men det virker ret gennem tænkt og i god warcraft stil.

Syntes især det er fedt med dishonorable kills, og at man kan blive en slags fredsløs ^^.

Ved dog ik helt med de episke våben, håber ik de bliver alt for stærke, men derimod bare ser mega nice ud samt deres mounts forhåbenligt bare ser alt for fede ud.

Forum Apprentice

Det lyder satme godt. Jeg regnede også med at Blizzard igen ville lave et fedt spil - og med det, fedt PvP system.

En ting jeg tænkte lidt på... Hva hvis man nu er ude og nakke modstandere og man løber ind i en gruppe med 3 x lvl 30 og 2 x lvl 55. Man bliver jo nødt til at dræbe alle på modstanderens hold, men man mister så meget for at nakke de 3 lowlvls at det ikke kan betale sig at dræbe de 5 modstandere.... Det ville altså være et problem...

Til gengæld hjælper systemet lavere lvl spillere til at komme med i pvp konflikten, da færre vil dræbe dem og de samtidigt kan få flere points ved at dræbe deres højlvl modstandere.

Jeg glæder mig til at se mere uddybende info om det her.
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

fedt nok.

Tror det bliver fedt at skal pvp i WoW
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Forum Convert

Jes', det lyder da for vildt! :shock:

Men jo tak da! Implementer I det bare, Blizzard! For fanden hvor jeg glæder mig! :-D
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

det ser jo rigtigt godt ud der har altid været ladders i pvp og ofte har det været noget 3rd party fis så det er jo kun fedt de tager det med og rewarder det i spillet :P
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Jeps, det ser rigtigt godt ud, jeg får oven ikøbet selv lyst til PvP.

I SWG var der ikke rigigt nogen grund til det(efter min mening) og det blev hurtigt kedeligt.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Det lyder rigtig godt...
    Og meget lige Daoc, som jeg håbede på, bare i WOW's egen stil..

En ting glæder mig dog utroligt meget, for det var en af grundende til at jeg forlod SWG.. Der kommer online ranking, altså officielle sider hvor du kan følge hvor godt du klarer dig i forhold til andre spillere. Jeg håber det også inkluderer resultater for guilds også...

I SWG var der ingen måde hvorpå man kunne se om ens guild var konkurrence dygtig i PVP eller ej.. Jeg hadede at stille en PA war op og tæske fjender, eller bare at gå på raid, når det intet betød...

Så thumbs up til Blizzard...

MMO's er måske et spil uden et mål, uden "game Over" Men vi spiller jo hver for sig for at "vinde" på små områder.. I MMO's kan man stille signe egne delmål:
    Nå lvl 60.
    Blive master crafter.
    Få det bedste gear til sin char.
    Udforske alle områder.
    Dræbe de største drager.
    Få succes i handel og skabe en formue på XX Gold..
    Blive guildens bedste raid leder.
    Have det sjovt med vennerne.

OSV..

Men til dem der har mål i RvR skal der være målbare systemer vi kan følge med i. Det manglede SWG, Det er perfekt i Daoc, og nu glæder jeg mig endnu mere til WOW.. Glæder mig til det honor system, som også understøtter SD's Kæmp med Ære kodeks. (/host Daoc Poc /host :P )

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Learner

Det ser jo godt ud

Det glæder mig virkelig at se at Blizzard gør så meget ud af deres PvP system. I starten hørte man ikke så meget om det, og man fik en mistanke om at det måske kunne blive noget halv-kedeligt noget, men det ser virkelig ud til at de har gjort noget ud af det!

Jeg er vild med reward systemet. Jo bedere du er til PvP, jo større belønning får du. Håber det ikke bliver for overdrevet, så übergamerne bliver overpowered, ligesom Jedis i SWG.

Idéen med at dræbe NPCs tiltaler mig også. Det skal nok blive sjovt at nedlægge Alliance ledere :twisted:

Også idéen med siege våben syntes jeg lyder fedt. Håber bare det bliver lidt bedre end i DAoC. Syntes det er ret begrænset. Jeg tror at Blizzard gør sig umage, som med alt andet de har kreeret

Alt i alt glæder jeg mig endnu mere til WoW
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Det er røv fedt at man kan få negativ fraction for at være ond hæhæ det er total UO style
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.