Results 1 to 9 of 9

Thread: nogen update?

Guest

Default nogen update?

med hensyn til hvor SD vil spille?

pvp eller pve?

jeg kan for mit egen synspunkt kun se fordele i pvp serveren kan nemlig godt forstille mig at pve servernes "battelgrounds" bliver til zerging ligesom i daoc
    jeg tror helt klart pvp serverne vil give mere frihed til spillerne og mere sjov

Jeg mener jeg læste at de ville lave 3 forskellige slags servere:
    1. Ren PvE (stadig med battlegrounds).
    2. Ren PvP (du kan angribe alt og alle).
    3. Horde vs. Aliance PvP (du kan angribe alle fra modsatte aliance).

Jeg synes personligt mest om den sidste, men jeg er dog også en smule rødøret eller hvordan man nu siger, for hvar aldrig været med i andet en betaer.

Hvad mener du med zerging?
    Ratamiel (60) - Mage [Tailor/Herbalist]
    Vecna (60) - Hunter [Skinner/Miner]
    Furiousrata (43) - Warrior [Miner/Herbalist]

Så vidt jeg har forstået hælder de fleste fra guilden til en FvF server og ikke ren pvp.

Håber det besvarer dit spørgsmål. :wink:
    S A C R E D
    lvl 30 Mage
    Skinning / First Aid / Herbalism

Guest

Nej nej, de har da aldrig snakket om ren PvP.

Som det er nu får vi en PvE server og en FvF server.

Folk har generelt misforstået pvp begrebet i wow, der er ingen annonceringer om en ren pvp server hvor det er alle mod alle. Når blizzard taler om pvp servere mener de FvF serverne hvor du kan nakke alle fra den fjentlige faction i alle områder bortset fra low lvl zones (1-20) hvor der også er nogle byer så man kan handle og crafte i fred. Du kan iøvrigt godt angribe fjender i safe zones men de kan ikke angribe dig før du slår dem.

Vi er så vidt jeg lige kan se på stemningen på FvF serveren men det er ikke blevet fast besluttet fast endnu. Der er af en eller anden grund generel forviring om wows server typer.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Learner

Jeg synes at FvF serveren lyder sejest!! :-D
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Guest

ja mange har fået den ide at pvp severen er ligesom daoc's
    pvp men sådan er det jo ikke... det er ligesom en home invasion server stadig horde vss alliance syntes helt klart det lyder fedest som sagt mere frihed..

Forum Initiate

Jeg synes, det er smart at der er zones, hvor man ikke kan angribe forsvarløse lvl 25, men man stadig kan provokere dem. Så jeg stadig kan nyde en god fisketur med mine forhåbenlig gode guild fiskere :P

Desuden er FvF genialt, da jeg håber på kæmpe slag, som battlegrounds giver mig indtrykket af vil komme. Krig vil blive realiseret, hvorimod mini raids vil være på et minimum. Blizzards system lyder udemærket, ser meget frem til at leve i det.
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Guest

Hehe, der hvor al lvl. 25 content er, er i en contested zone. Dvs at du som lvl 25 kan blive attacket noget så grusomt.