Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: [Godkendt] [Casual] Ziggi - Hunter - Ansøger om medlemskab i Semper Danica

Forum Neophyte ziggi's Avatar

Post [Godkendt] [Casual] Ziggi - Hunter - Ansøger om medlemskab i Semper Danica

Hejsa

Info (irl)
    Navn: René
    Alder: 41
    Bopæl: Malmø, Sverige
    Beskæftigelse: Systemkonsulent (København)

Lidt om mig selv. Jeg er en af de danskere der er flyttede til Sverige. Min kæreste og jeg har tre dejlige sammenbragte børn, min kæreste har to unger og jeg har en. Sproget over spisebord er en fin blanding af Dansk og Svensk eller ”Svansk” som jeg plejer at kalde det.
    Jeg arbejder som systemkonsulent i et større IT-firma i Ballerup ved København. Jeg sidder i vores implementering afdeling hvor vi flytter en kundes eksisterende IT-installation ind i vores driftcenter. Et meget spændende job men til tider også meget krævende.

I min fritid er jeg med i Sydskanes Emse. Dette er en Klub for mennesker med benzin i blodet. Vi syntes at det er sjovt at køre motorcykelrace på bane. Der skal ikke herske nogen tvivl om at dette er et mega adrenalinkick. Jeg har kørt på baner som Sturup Raceway, Ring Knutstorp og Anderstorp Racewayen. Ja, så spiller jeg jo WOW som andre her i dette forum.

Jeg mener at andre mennesker opfatter mig som flink, hjælpsom, forstående og et imødekommende menneske.

Semper Danicas 5 værdier virkelig passer fint ind i mit værdi set. Jeg kan derfor uden problemer tilslutte mig disse værdier.

• Respekt – Respekt for andre mennesker, det er en af de ting som jeg lære mine unger.
    • Ærlighed – Kan du ikke stå ved de ting som du har gjort eller sagt. Så har du et problem i min verden.
    • Loyalitet – Hvad er gruppen uden individerne og hvad er individet uden gruppen.
    • Viljen til sejr – Det er altid sjovere at vinde end at tabe, så klart da.
    • Nyd spillet – Ja tak, det er ikke svært.

Info (Character)
    Navn: Ziggi
    Class: Hunter
    Race: Trol
    Level: 80