Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: [Godkendt] [Casual] Ziggi - Hunter - Ansøger om medlemskab i Semper Danica

Forum Neophyte ziggi's Avatar

Post [Godkendt] [Casual] Ziggi - Hunter - Ansøger om medlemskab i Semper Danica

Hejsa

Info (irl)
    Navn: René
    Alder: 41
    Bopæl: Malmø, Sverige
    Beskæftigelse: Systemkonsulent (København)

Lidt om mig selv. Jeg er en af de danskere der er flyttede til Sverige. Min kæreste og jeg har tre dejlige sammenbragte børn, min kæreste har to unger og jeg har en. Sproget over spisebord er en fin blanding af Dansk og Svensk eller ”Svansk” som jeg plejer at kalde det.
    Jeg arbejder som systemkonsulent i et større IT-firma i Ballerup ved København. Jeg sidder i vores implementering afdeling hvor vi flytter en kundes eksisterende IT-installation ind i vores driftcenter. Et meget spændende job men til tider også meget krævende.

I min fritid er jeg med i Sydskanes Emse. Dette er en Klub for mennesker med benzin i blodet. Vi syntes at det er sjovt at køre motorcykelrace på bane. Der skal ikke herske nogen tvivl om at dette er et mega adrenalinkick. Jeg har kørt på baner som Sturup Raceway, Ring Knutstorp og Anderstorp Racewayen. Ja, så spiller jeg jo WOW som andre her i dette forum.

Jeg mener at andre mennesker opfatter mig som flink, hjælpsom, forstående og et imødekommende menneske.

Semper Danicas 5 værdier virkelig passer fint ind i mit værdi set. Jeg kan derfor uden problemer tilslutte mig disse værdier.

• Respekt – Respekt for andre mennesker, det er en af de ting som jeg lære mine unger.
    • Ærlighed – Kan du ikke stå ved de ting som du har gjort eller sagt. Så har du et problem i min verden.
    • Loyalitet – Hvad er gruppen uden individerne og hvad er individet uden gruppen.
    • Viljen til sejr – Det er altid sjovere at vinde end at tabe, så klart da.
    • Nyd spillet – Ja tak, det er ikke svært.

Info (Character)
    Navn: Ziggi
    Class: Hunter
    Race: Trol
    Level: 80
    Spec: Dual, pt. BS=0,MS=16,Su=54 og BS=52,MS=16,Su=0
    Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...ncrest&n=Ziggi

Min wow karriere startede i oktober sidste år (2008). Jeg var faktisk lidt bange for at gå i gang med spillet, da det jo godt kan være lidt af en tidsrøver og ja, min frygt blev totalt indfriet. Det er godt nok sket mange gange hvor klokken er blevet alt for sent om natten. Heldigt at jeg har en kæreste der overbærende (hun spiller også wow). Jeg må bare sige, at jeg konstant bliver overraskede over hvor mange vinkler dette spil har. Min Hunter(Ziggi) som er min første karakter, er også pt. min main karakter. Jeg har koncentrerede mig om at få ham til tops, har da også en DK som er lvl. 60. For mig er wow bare der hvor jeg kan koble af, tidspunktet på aftenen hvor alle problemerne blive glemt. Jeg spiller typisk et par timer eller tre om aftenen et par gange om uge. Har vi børnefri bliver det nok til noget mere. Jeg har været med i et par guilds. En var desværre død inden jeg kom ind i den, en anden var en bladning af mennesker fra forskellige lande. Jeg vil være med i en guild som består af danskere, det er bare så meget nemmere at tale sammen. Jeg har ledt efter en danske guild og har ikke rigtigt fundet nogle. Jeg blev meget positivt overraskede, da jeg faldt over Semper Danicas. Efter at have læst på Semper Danicas forummet sad jeg tilbage med en følelse af at det var lige præcist det som jeg havde ledt efter. Voksne mennesker der tager spillet alvorligt men som også godt ved at det bare er et spil. Jeg vil ikke kalde mig for nogen prof men heller ikke nogen noob. Jeg ved at der er masse af steder i spillet hvor jeg ikke har været og ting som jeg ikke kende til (godt man har internettet).

Jeg og Ziggi har pt. været med i følgende heroic instance: UK, UP, Nexus, CoT og Nax10(de første 3- 4 bosser)

I instance, yder Ziggi som det ser ud lige nu en DPS på over 1500 i snit. På en Heroic boss dummie komme han op på over 2000 i snit uden bufs.

Skulle der være en der mangler lidt hjælp til at smadre en irriterende Alli eller mangler hjælp til at klare en eliteboss. Ja, hvad ved jeg.
    Så sig endelig til, så kommer jeg gerne og hjælper.

Jeg ser frem til at spille sammen med jer og håber meget at jeg på sigt at kunne blive en del af jeres guild.

Med venlig hilsen

René
    Last edited by Magicha; 19-06-2009 at 13:04. Reason: Var ikke rigtigt tilfreds med den første version.

Hmmm er en administrator der kan ændre selve navnet på tråden for det har jeg ikke rettigheder til, syntes ikke rigtigt at min tråd skal hedde "Ansøgning om casual optagelse hos Semper Danica"
    Ville gerne have at den skulle hedde” Ziggi - Hunter - Ansøger om medlemskab i Semper Danica”

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Done.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Done.
    Did u fail abit there?:P

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hej Ziggi

Du lyder umiddelbart somom du kunne passe ind i SD.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SDerer, som syns du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Quote Originally Posted by ziggi View Post
    Hmmm er en administrator der kan ændre selve navnet på tråden for det har jeg ikke rettigheder til, syntes ikke rigtigt at min tråd skal hedde "Ansøgning om casual optagelse hos Semper Danica"
    Ville gerne have at den skulle hedde” Ziggi - Hunter - Ansøger om medlemskab i Semper Danica”
    Bedre done

Tak for rettelsen det ser meget bedre ud nu .

Jeg har da også tænkt at ”gruppe” med jer så meget som muligt.
    I den forbindelse har jeg lige nogle spørgsmål omkring jeres VT server. Det er lykkes mig at få adgang til den (håber at det er ok). Der er en masse grupper som bla. hedder PvE(x), PvP(x) og Hangout(x) m.m. Er det bare og springe ind i disse grupper og sludre med jer. Jeg har selvfølgelig respekt for hvis man er midt i en instance eller et raid, så har man jo ikke lige tid til at være social med en nubi men derfor kan jeg jo godt lære en del ved at lytte med.
    Last edited by ziggi; 11-05-2009 at 13:03.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Det er helt ok
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Tak for rettelsen det ser meget bedre ud nu .

Jeg har da også tænkt at ”gruppe” med jer så meget som muligt.
    I den forbindelse har jeg lige nogle spørgsmål omkring jeres VT server. Det er lykkes mig at få adgang til den (håber at det er ok). Der er en masse grupper som bla. hedder PvE(x), PvP(x) og Hangout(x) m.m. Er det bare og springe ind i disse grupper og sludre med jer. Jeg har selvfølgelig respekt for hvis man er midt i en instance eller et raid, så har man jo ikke lige tid til at være social med en nubi men derfor kan jeg jo godt lære en del ved at lytte med.
    Altså - du kan altid lytte med - hvis det er efter kl 19, og der er 10 eller 25 mand i kanalen, er det med 99% sikkerhed et raid.

Men folk i grupper, er for det meste ok med man siger hej, hvis de ikke lige er i vild diskussion eller Boss-fight.

Thumbs up Naxxramas 25

Ja så var det første gang jeg var i Naxxramas(25) totalt sjovt. Godt at jeg kunne hjælpe lidt til med noget DPS . 10 Bosser nede. Nice! Desværre ingen loot til mig men jeg skulle jo også lige fatte DKP systemet. Så næste gang får jeg jo nok noget, hvis jeg er heldig nok.

Jeg takker for runnet til alle som var med.
    mvh
    René

Lev livet så det sjovt også selv om det er farligt!

Forum Acolyte Filur's Avatar

Jeg var med Ziggi i Naxx25, cool fyr helt sikkert, tror han ville passe helt fint ind i SD.

Tager gerne flere runs med ham, også i HC eller Naxx10 - så jeg evt. kan uddybe lidt, det går lidt stærkt på 25 mands

Var du med i HC bagefter egentlig?

Har du joinet /semperdanica? Hvis ikke, så gør det - og så husk folk på at du er ansøger når du løber med dem - ligesom du mindede mig om det

Thumbs up herfra!
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Jeg havde intet læst eller hørt om ziggi før han joinede mit casual naxx 10 raid, for at fylde en plads ud,
    Bestemt en MEGET hyggelig person. sjove påfund og spydeige kommentare over for swup. (Det giver altid bonus)
    Raidet var et "learn and wipe" raid og der var ikke noget negativt at sige om Ziggi. Han lærte hurtigt af sine fejl. Jeg ville gerne raide/casual med Ziggi en anden god gang.
    Dem der er intresseret er der combat log her.

http://wowwebstats.com/jaelgxnd4l2au

Den vil være aktiv fra 22/5-09 til 28/5-09 (hvis jeg husker korrekt)
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey Ziggi!

Det var nu meget sjovt i Nax igår, vi lærte meget! bla at hunters ikke er en melee class :P at man ikke bruger Aspect of the Pack når vi skal danse!

Mht dit spec, så kig på Jubas eller Stærkodder hvordan de er speccet, ellers spørg dem ingame.

Godt og se du tager ved lære hurtigt.

fint fint :P

Forum Acolyte Filur's Avatar

Naxx10 og en HC igår, som Swup skriver tager Ziggi ved lære af sine fejl. Var på VT med Ziggi hele aftenen, god tone og pæn opførsel (i modsætning til Swup) ingen problemer der.
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Initiate

Jep jep. Ziggi er flinker gut på vt, og der var lidt problemer med kommunikationen på Mexxna, men det var pga Ziggis vt buggede så vidt jeg ku forstå...
    Ellers gik det fint og han bidrog godt til at det blev et hyggeligt run, ligesom casual bør være

Har ikke lige fået set denne tråd før nu; men ja Ziggi var med i Naxx25 i onsdags, hvor han gjorde det fint og var god til at hjælpe til, hvor han kunne. Derudover har jeg været i en enkelt hc med ham, hvor det også gik rigtig godt, så thumbs op herfra

Næææææ hvor er der dog mange der har skrevet i min ansøgning

Quote Originally Posted by Filur View Post
    Jeg var med Ziggi i Naxx25, cool fyr helt sikkert, tror han ville passe helt fint ind i SD.

Tager gerne flere runs med ham, også i HC eller Naxx10 - så jeg evt. kan uddybe lidt, det går lidt stærkt på 25 mands

Var du med i HC bagefter egentlig?

Har du joinet /semperdanica? Hvis ikke, så gør det - og så husk folk på at du er ansøger når du løber med dem - ligesom du mindede mig om det

Thumbs up herfra!
    Tak for de pæne ord Filur ja du havde ret der var knald på den 25 mands Naxx. Ja jeg kigger med i semperdanica kanalen.
    mvh
    René

Quote Originally Posted by Zebb View Post
    Jeg havde intet læst eller hørt om ziggi før han joinede mit casual naxx 10 raid, for at fylde en plads ud,
    Bestemt en MEGET hyggelig person. sjove påfund og spydeige kommentare over for swup. (Det giver altid bonus)
    Raidet var et "learn and wipe" raid og der var ikke noget negativt at sige om Ziggi. Han lærte hurtigt af sine fejl. Jeg ville gerne raide/casual med Ziggi en anden god gang.
    Dem der er intresseret er der combat log her.

http://wowwebstats.com/jaelgxnd4l2au

Den vil være aktiv fra 22/5-09 til 28/5-09 (hvis jeg husker korrekt)
    Takker for de pæne og Zebb. Jeg er klart på et run mere en anden dag. (Viste ikke at der var en ”swup” bonus, den er klart hver at gå efter en anden gang igen)
    mvh
    René

Quote Originally Posted by Swupster View Post
    Hey Ziggi!

Det var nu meget sjovt i Nax igår, vi lærte meget! bla at hunters ikke er en melee class :P at man ikke bruger Aspect of the Pack når vi skal danse!

Mht dit spec, så kig på Jubas eller Stærkodder hvordan de er speccet, ellers spørg dem ingame.

Godt og se du tager ved lære hurtigt.

fint fint :P
    Takker for de belærende ord swup. Ja det sq en at noterer i bogen " Husk at 10 mand kommer til at løbe på lim når du bruger Aspect of the Pack hos Danse bossen.
    Tak for dine råd jeg tager fat i dem.
    mvh
    René

Quote Originally Posted by Orkinok View Post
    Jep jep. Ziggi er flinker gut på vt, og der var lidt problemer med kommunikationen på Mexxna, men det var pga Ziggis vt buggede så vidt jeg ku forstå...
    Ellers gik det fint og han bidrog godt til at det blev et hyggeligt run, ligesom casual bør være
    Ja, Der var jo lige det lille problem med VT. Tror at det var krydset oppe i højre hjørne, af en eller anden grund minimerer det ikke vinduet . Syntes også at folk blev så stille .

Tak fordi at du lige smed en kommentar i min ansøgning.
    Last edited by ziggi; 26-05-2009 at 14:31.
    mvh
    René

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    Har ikke lige fået set denne tråd før nu; men ja Ziggi var med i Naxx25 i onsdags, hvor han gjorde det fint og var god til at hjælpe til, hvor han kunne. Derudover har jeg været i en enkelt hc med ham, hvor det også gik rigtig godt, så thumbs op herfra
    Ja jeg kan ikke klage det var hyggeligt. Jeg vil da også lige takker dig for at du skrev i min ansøgning.

Desværre kommer jeg nok ikke til at være meget online i denne uge, min chef har lige begravede mig en dynge ekstra arbejde pga. sydom hos en kollega. Øv en nedtur!
    mvh
    René

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Desværre kommer jeg nok ikke til at være meget online i denne uge, min chef har lige begravede mig en dynge ekstra arbejde pga. sydom hos en kollega. Øv en nedtur!
    Ja især når man tænker på at det bare er pjæk

Ja jeg kan ikke klage det var hyggeligt. Jeg vil da også lige takker dig for at du skrev i min ansøgning.

Godt med en udmelding.

Jeg ser bare på det igen om ca 10 dage.

Quote Originally Posted by Tinycow View Post
    Ja især når man tænker på at det bare er pjæk
    Hmmm det kunne det jo godt være men det vil jeg altså ikke spekulerer over det giver bare negative vibrationer

Quote Originally Posted by Ladydie4 View Post
    Godt med en udmelding.

Jeg ser bare på det igen om ca 10 dage.
    Så er byrden på mine skuldre løftet igen (håber jeg).

Jeg var blandt andet i VH med Filur og nogle andre fra SD i går. Det var super hyggeligt og snakken gik lystigt på VT.
    Så kan man jo bare håbe på at de vil skrive lidt her i min ansøgning.
    Last edited by ziggi; 03-06-2009 at 9:33.
    mvh
    René

ser fint ud altsammen......ku sagtens se dig hos os champ umiddelbar thumbs up blink