Results 1 to 3 of 3

Thread: Druid alliance only?

Guest

Default Druid alliance only?

http://www.worldofwarcraft.com/threa...p=1#post322587

Her er i hvert fald et forslag om det, teorien bag det er jo rigtigt nok. Rent lore mæssigt burde Druid være Alliane only.

Men hvad skulle Horde så få? En Unarmed ville være sej nok synes jeg.

Guest

Syntes nu det lyder mig rigtigt med at tauren er lidt druide agtige de passer jo på moder jord og dyrer livet, plus de har deres spirit form

for det første er der tauren druids i warcraft lore

for det andet svare blizzard i tråden
    There are no plans to change anymore race/class combinations.
    -Eno
    for det tredje ville det ikke give mening at blizzard skulle lave en ny shapechange/buff class til horde bare fordi en eller anden alliance abe mener at det ville fikse hans hybrid class at være alliance only.

Druid er en kombination af rogue warrior og priest, du kan selv vælge hvilken af de 3 classes du vil spille tilgængæld er de dårligere end deres tilsvarende classes, sådan er det at være hybrid og hvis han ikke kan finde sig i det så skal han nok ikke spille druid.

for det fjerde burde han nok vente med at tude over sin svage class til han rent faktisk har testet druid talents, de stærkeste classes i pvp har sjovt nok været de classes der havde talents + paladin i duels

personligt forstår jeg godt at tauren kun sidder på 7% af spiller befolkningen eftersom de har en seriøs ulempe i pvp samtidig med deres form ser latterlige ud, så længe tauren er horde druid er det ikke en class jeg ville overveje at spille ellers var det nok.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.