Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: [Godkendt] Hodea - Mage

Default [Godkendt] Hodea - Mage

IRL Info

• Navn - Jeppe Larsen
    • Alder - 23
    • Bopæl - Moen
    • Beskæftigelse - Afdelingsleder (Marketing)

Ingame Info

Hej SD,

Lad mig foerst fortaelle lidt om mig selv, og derfra kan vi saa gaa til lidt mere gamer info om mig.

Jeg har boet de sidste 4 aar i udlandet, sidste tur jeg havde var Malaysia Kuala Lumpur, hvor jeg har boet og arbejdet som afdelingsleder i forskellige hoteller de sidste to aar.
    Da min nuvaerende kaereste er fra Dubai gik jeg lidt og soegte paa jobs i United Arab Emirates da det ville passe perfekt for os begge, men desvaerre blev jeg lovet et job som ikke var der da jeg ankom pga. finanskrisen.
    Efter dette tog vi begge valget at flytte tilbage til Danmark, og vente til efter sommeren med at flytte tilbage til Dubai og start nye jobs.

MMORPG har altid vaeret en stor del af mit liv, jeg startede med Everquest i sin tid, hvor jeg spillede i 5 aar med samme guild, og hvor vi klarede alle end game raiding zoner, men da jeg begyndte i Handelsskolen havde jeg desvaerre ikke tid til Eq mere og tog en 2 aars pause fra computeren.

Begyndte at spille Wow da det udkom i 2005 mener jeg det var, men tog dog en pause for et aar siden, og er lige kommet tilbage for en maaned siden.

Jeg har altid spillet MMORPG for den Sociale del og PVE, har aldrig vaeret en stor pvp'er.

Derfor skriver jeg denne ansoegning til SD, da jeg er meget enig i jeres vaerdier, og savner den sociale del af Wow som egentlig er grunden til at jeg spiller.

Mit udstyr er ikke det bedste, men jeg goer alt hvad jeg kan for at aendre paa dette, jeg er Frost specced, men dette har ikke den store betydning da jeg bare respeccer til hvad der nu er brug for.

Desvaerre er jeg ikke den store skribent, men jeg haaber at dette har givet et indblik i hvad for en type jeg er.

Med venlig hilsen

Jeppe
    Last edited by Jeoparty; 27-07-2009 at 22:11.

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Tak for din ansøgning, Jeppe.

For at blive optaget i Semper Danica som casual er det nødvendigt at du spiller med og får anbefalinger i denne tråd af medlemmer af guildet. Du kan /join SemperDanica som er en kanal hvor du finde nogen at spille sammen med. Det er ikke altid nemt, og du kan i stedet prøve at /w nogle direkte for at etablere kontakt.

En ansøgning i Semper Danica er typisk åben i mindst en måned, og det er vigtigt at du selv sørger for at holde den aktiv. Held og lykke.

Vil goere mit bedste for at finde SD'er at gruppe med, tak for et hurtigt svar.

Mvh Jeppe

Vil gerne undskyle til de sd'er som jeg gruppede med igaar, min internet forbindelse roeg pga. stormen, og det virker stadig ikke.
    Er paa min arbejdsplads pt.

Forum Acolyte Filur's Avatar

Quote Originally Posted by Hodea View Post
    Vil gerne undskyle til de sd'er som jeg gruppede med igaar, min internet forbindelse roeg pga. stormen, og det virker stadig ikke.
    Er paa min arbejdsplads pt.
    Fint du skriver...

Vi ventede lidt, prøvede så at 4 mande Loken, men måtte til sidst få en ekstra ind - Multi kom ind og vi tog ham ned, men der var klokken også næsten halv to

Det jeg nåede at spille med Hodea gik fint, virker som en flink fyr så indtil videre ikke noget dårligt at sige. Vil gerne på flere runs med ham...
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Ja det var rigtig hyggeligt, desvaerre oedelagde vejret det bare.
    Men beklager i maatte blive saa lang tid oppe,vi tager ham bare naeste gang

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Ok ansøgning.

Når du har fået en masse anbefalinger, så kigger jeg forbi igen.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Tusind tak,

En del jeg har vaeret i Hc med mangler at skrive, men enten venter de til vi har spillet lidt mere sammen, eller maaske har de helt glemt mig!!

Har snakket en del med Hodea på det sidste. Han har taget min alt igennem forskellige instances og her idag tog vi lige en HoL - som desværre blev fucked up af "Organisert kriminalitet"
    Kan stå inde for at han gør hvad han kan for at finde groups til at improve hans gear, men ved også det ikke lykkedes så tit i /semperdanica, desværre.
    Super flink fyr, bestemt SD materiale, han er lige så flink og skør som alle os andre!
    Han klaredet det godt i HoL og så ud som om han kunne klarer byrden af at spille mage. Hans dps var god i forhold til hans gear. Men er sikker på han kan gøre det endnu med et ordentlig team.
    Så du siger bare til mate, så kører vi nogen runs så du kan få det gear du mangler i HC's! er altid frisk på det når jeg har tid

Doubble Thumbs up herfra! "løfter hænderne fra keyboardet og peget tommelfingrene i vejret."
    Kan ikke finde thumbs up smileys
    Last edited by Sinarius; 18-06-2009 at 0:58.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Quote Originally Posted by Sinarius View Post
    Kan stå inde for at han gør hvad han kan for at finde groups til at improve hans gear, men ved også det ikke lykkedes så tit i /semperdanica, desværre.
    Helt enig, han kæmper i /semperdanica men kan også se at mange stadig ikke joiner channel når de logger på. Jeg har selv taget mig selv i det da den af ukendte grunde nogen gange ikke auto joiner og jg undrer mig over at ingen siger noget. Husk det nu allesammen for vores ansøgerers skyld og jeres egen hvis i mangler et par folk.

Har taget en enkelt HC med Hodea hvor han desværre crashede hen mod slutningen men vi kom igennem uden. Vil gerne grp mere med dig så bare fang mig ingame på jeonimo eller jeoparty.

Banned Forum Learner

Super fin gut
    har vært i et par HC's med ham
    ikke noget at klage over

Tusind tak

Grunden til det kan vaere lidt svaert for mig at finde groups i /semperdanica channel er nok ogsaa at jeg aldrig er online i weekends da jeg arbejder.

Men giver den en skalle imorgen, og haaber jeg kan naa mandags raided

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey

http://raid.semperdanica.dk/wow/inde...om_view&id=725

nok en god ide at tage med der :P

Forum Acolyte Filur's Avatar

DC igen igår??
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Warden Corningstone's Avatar

Først og fremmest, UNDSKYLD!
    Jeg har slacket MEGA meget med at få postet her i Hodea's ansøgning, hvilket er for ringe fra min side af.

Hodea var så super cool at give en hånd med i UP normal (der er 0 upgrades for ham derinde) da min lille Solveij manglede nogen XP. Han lå på 2k+ dps, hvilket jeg er pænt imponeret over, da jeg inspectede ham.. + at det er en normal instance, der er det sgu svært at få lavet noget som helst..

Hyggelig gut, jeg gerne vil finde noget mere tid til at spille sammen med!!

Hej Filur,

Jeg er virkelig flov, og en smule gal over at jeg dced igaar, samme instance som sidst.

Havde faaet et brev fra tdc hvor de skrev at forbindelse til telefon og internet ville blive cuttet D.22 som er idag, men der saa ud til at de gjorde det lidt hurtigere, og jeg har foerst lige faaet internet forbindelse nu..

Beklager virkelig min dc igaar, og haaber at vi kan gruppe igen.

Havde faaet et brev fra tdc hvor de skrev at forbindelse til telefon og internet ville blive cuttet D.22 som er idag, men der saa ud til at de gjorde det lidt hurtigere, og jeg har foerst lige faaet internet forbindelse nu..
    Hehe :P

Ja mange der har været og betale regninger idag fordi deres forbindelser var blevet lukket :P

/Swup fra TDC :P

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hodea var klart vores bedst mage i Naxx25 i går, alene på den baggrund kan jeg varmt anbefale ham Virker også som en flinker fyr der vil passe godt ind hos os
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Haha swup, det var faktisk bare fordi de skulle rette en fejl, ikke pga. ubetalte regninger.

Haha swup, det var faktisk bare fordi de skulle rette en fejl, ikke pga. ubetalte regninger.
    hehe jaja :P

Var fint i Naxx25 :P ses til mere HC, Raid :P

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Var i naxx 25 med hodea i mandags. Han virker som en fin fyr som der har styr på hvad han laver. Lidt mere snak på VT er altid godt men det kan jo godt være svært at komme igennem nu når swup og jeo hele tiden snakker Kan da også godt være at jeg har kommet til at sige et par ord ind imellem

Men herfra

Forum Warden Corningstone's Avatar

fik leget lidt HC med Hodea, super hyggeligt! ingen brok selvom jeg headrollede ad helvedes til... Enten trak jeg aggro som lock, eller healede ikke som resto druid.. men han klarede den^^ Der kom nogen skrapsindige kommentarte, med et glimt i øjet! Fin fyr ^^ thumps up

Forum Apprentice domaz's Avatar

Var også med Hodea i naxx25 sidste mandag, gik ganske fint og han var en hyggelig fyr at have med...

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    fik leget lidt HC med Hodea, super hyggeligt! ingen brok selvom jeg headrollede ad helvedes til... Enten trak jeg aggro som lock, eller healede ikke som resto druid.. men han klarede den^^ Der kom nogen skrapsindige kommentarte, med et glimt i øjet! Fin fyr ^^ thumps up
    Var også med på et par runs. Hodea gjorde det fint og virker som en fin fyr. Connie derimod...omg. Typisk en chick at have for travlt med at chatte i stedet for at heale. Go figure :P
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Recruit

Jeg har været i 2 gange voa10 med Hodea samt en os25 over de sidste par uger, og begge gange er det gået fint. Det har været nogle random groups, så jeg har ikke lige siddet på vt, så det er kun blevet til lidt snak i pm's, men han virker som en flink person.