Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29

Thread: Well, here goes (Waleria genansøgning)

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Waleria View Post

Takker for alle de fine ord. Det varmer.

JEG GI'R EN ØL I LUFTHAVNEN
    Billund?
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Welkommen tilbage i SD Waleria!..

Og Skyprey?
    Ting der er sket til en fest for laaang tid siden?? Hvorfor tage det så personligt? Og hvorfor tage det i en genansøgning?

Genansøgning handler jo om at spille mmo med SD, og ikke om du gik glip af en samtale fordi Camilla ganske sikkert var for fuld, og ikke tænkte over det..

Hvad der sker til SD fester, bør blive til SD fester, og ikke bruges et år efter i en genansøgning..

bare min mening.. Snak dog med hende om det, jeg er sikker på at du ser problemer der ikke eksisterer.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Quote Originally Posted by Waleria View Post
    For det første vil jeg gerne sige, at jeg er ked af din oplevelse af mig.
    Ja, folk er slet slet ikke i tvivl, hvis jeg ikke bryder mig om dem, men sådan har jeg det ikke med dig.

Jeg kan ikke sidde her og forsvare noget jeg ikke kan huske, men jeg vil da gerne give dig en undskyldning, hvis du mener at jeg har fået dig tilat føle dig ækel. Det har aldrig været min intention.
    Jeg har intet imod dig og ved med sikkerhed, at jeg ikke har gjort det bevidst.

Dog vil jeg også gerne sige, at jeg overhovedet ikke forstår hvorfor du vælger at tage det op her.
    Hvorfor har du ikke konfronteret mig da det skete eller umiddelbart efter; og hvorfor ikke i en PM?

Skulle det ske en anden gang at jeg træder dig over tæerne, så sig det til mig med det samme. Det gælder også alle andre.
    Jeg bider ikke, hvis folk kommer kommer til mig og fortæller at de har en dårlig oplevelse af mig. Som regel er det jo baseret på misforståelser.

Og nu vil jeg gerne have lov til at glæde mig over, at jeg er tilbage i SD.
    Er der andre der har beefs med mig, så tag den i PM.
    jeg gad ikke gøre noget ud af det den aften, da folk blev mere og mere fulde mig selv inklusiv. Og kort efter var du jo ude af guilden og så dukkede den først op igen nu, i takt med din ansøgning.

Grunden til jeg ikke med dig eller nogen anden tager den i en pm, er fordi du har smidt en genansøgning og i modsætning til andre der ikke tør stå ved hvordan de på den ene eller anden måde må have det med en genansøger, bruger jeg hvis der er noget, den slags tråde til at få løst eventuelle ting fra fortiden store som små.

Den her tråd og ligende skal jo ikke kun have til hensigt at skam rose genansøgeren, godt som skidt skal frem, for på bedste vis at evaluere genansøgningen.

Slutligt har du aldrig ingame være afvisende overfor mig på nogen måde, hvorfor jeg skrev, at jeg ikke kunne blive klog på dig, men jeg er glad for din tilbagemelding, selvom jeg godt regnede med du sikkert ikke ville kunne huske det, men hvertfald for mit vedkommende, er der ingen probs mere, efter din tilbagemelding

Så jeg er go for at du kommer ind igen, så kan jeg jo altid få sagt ordentligt hej til dig ved næste SD gathering
    Last edited by SkyPrey; 19-06-2009 at 16:15.
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Endnu engang velkommen til.

Tråd låst.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012