Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: [Godkendt] - Darkfriend - Holy priest

Default [Godkendt] - Darkfriend - Holy priest

Hejsa alle der læser denne ansøgning

Først og fremmest søger jeg ind i SD for at hygge mig og ha det sjovt, samtidig med vi får nedlagt et ordentlig læs monstre.
    Grunden til det netop er SD jeg vil søge ind i, er at jeg savner det sociale i spillet som i virkeligheden gør mmorpg's værd at spille, og jeg syntes tendencen mange steder af at når der ikke lige er raid så er guilden totalt død og de få online holder sig for sig selv.

Lidt om mig
    Jeg er en fyr på 27 år ved navn Frank, gift og bor i randers.
    Jeg har spillet mmorpg i 7år hvor jeg startede med at spille Everquest, og joinede en guild der hed Mightydanes, som jeg havde mange gode stunder med rigtig mange IRL events.
    Tiden gik og nye spil kom frem EQ2 spillede jeg ikke så længe for et nyt og über spil kaldet WOW kom frem og det måtte vi bare spille. Så jeg sammen med en del fra Mightydanes startede en ny hardcore guild op på Runetotem der hed Riddlebox der lå i toppen af progression på serveren.
    Da TBC kom havde vi svært ved at få nok members og guilden blev Engelsk dette tiltag ødelage rigtig meget af det sociale i guilden og det blev aldrig det samme igen. Jeg nåede kun at se MH og SSC i tbc da jeg leavede guilden og spillet lidt on/off i mindre guilds.
    Da wotlk kom servermovede jeg til RC sammen med nogle irl venner for at joine en ny guild der hed Loaders, det gik rimelig godt indtil patch 3.1 hvor vi mergede med en guild der hed chosen few, og som det tit sker med merges er alle ikke helt tilfreds med de nye forandringer og de folk vi var til at starte med er nu spredt for alle vinde.

Facts om mig:

Raid erfaring i wotlk: Nax 25 - OS 25 - EOE 25 - Ulduar 25 (3 bosser kun desværre)

Jeg forventer at kunne raid 2-3 gange ugentlig, udover det er jeg altid klar på hjælpe andre i guilden med quests osv hvis jeg er online.

Jeg har en priest og en hunter
    Min priest har jeg spillet siden vanilla og er den jeg har mest erfaring med i raids, jeg har stortset altid været holy specced og regner med at fortsætte sådan.
    Selvom det er min priest jeg aplyer med kunne jeg godt tænke mig at joine nogle nax25 med ham hvis i skulle stå og mangle en af og til.

mine toons:
    Race: Undead
    Sex: female
    Class: Priest
    Lvl : 80
    Name: Darkfriend
    Proffs: Enchanting/tailoring
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...t&n=Darkfriend

Race: Troll
    Sex: female
    Class: hunter
    Lvl : 80
    Name: tomboy
    Proffs: Herb/alch
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&n=Tomboy

SD's regler læst og godtaget!

Håber at høre fra jer snart

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Velkommen til SD's ansøgnings forum.

Da du søger som raider skal du lige se om du kan få dig signet til nogle af vores raids, så vi kan få dig set an.

Du kan signe op på http://raid.semperdanica.dk/wow

Ser frem til at se dig an på vores raids.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Tak for hyggeligt casualraid i aftes

Har talt med kalarak online, og aftalt jeg ansøger som casual istedet for.

Grunden til dette er at jeg startede ud med den opfattelse at der var både raiders og CR, og da jeg ikke har den store ulduar erfaring vil jeg heller starte som casual og lave lidt ulduar 10 for at få taktikkerne med, og ellers reserve når i står og mangler en healer.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Flink fyr og styr på sin klasse - ind med Darkfriend asap!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Var i naxx 25 med ham og det var var ikke noget at sætte en finger på. thumps up herfra eller vent lidt der er vist lidt at sætte en finger på. Han var ikke min personlige shield buffer

Forum Warden Tineea's Avatar

Nu siger du EQ med mightydanes, var selv i mightdanes i eq. Dit toon navn ?

Tineea!

Jeg spillede en lille buttet Dwarf cleric ved navn Ivyora, kan det passe du var cleric også?
    Tror nok vi har mødtes engang til en fest hos marie (solamente), men det er vidst nogle år tilbage.

lol mightydanes invadere SD der har været en del havde vi ikke osse djævleyngel i aoc ?

Forum Acolyte Filur's Avatar

Har været på 25 mands Naxx med Dark, der var mange ansøgere med at skulle skelne imellem på VT, så kan ikke umiddelbart placere ham der. Han lå dog godt healing mæssigt og virker hyggelig at spille med.

Umiddelbart ingen problemer herfra, tager gerne på flere runs med Dark
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Warden Tineea's Avatar

Quote Originally Posted by Darkfriend View Post
    Tineea!

Jeg spillede en lille buttet Dwarf cleric ved navn Ivyora, kan det passe du var cleric også?
    Tror nok vi har mødtes engang til en fest hos marie (solamente), men det er vidst nogle år tilbage.
    OMG ivyora !!!!

ja jeg var clr og ja vi mødtes vidst ved den pågældende fest

herfra, det er godt nok nogle år siden, men dengang kunne darkfriend sku sit kram, venlig og flink.

Et lille forsøg på holde gang i min ansøgning, da jeg stadig er interreseret i at joine jeres guild.

Nu er det ik for at brokke mig eller noget, men jeg syntes det har været lidt besværligt det sidste stykke tid at få gruppe med SD'ere.

Jeg har signed til alle casual raids, men de er desværre blevet aflyst alle sammen, og der er ikke blevet posted nye.

Jeg har logget på min priest næsten dagligt og fisket efter grp i jeres channel men ikke så tit der har været bid, faktisk har jeg gruppet mest med andre ansøgere som er de mest aktive i den channel, men det giver jo ikke meget respons på board.
    Og der er desværre ikke så mange af dem jeg har gruppet med der gjort sig den ulejlighed at skrive ris eller ros her.
    Jeg troede i ville være lidt mere imødekommende i jeres channel osv, man føler sig ikke meget velkommen når man af og til oplever at der ikke er en eneste der hilser når man siger hej, selvom der er 15-20 online.

Så hvis nogen står og kan bruge en priest i en gruppe, om det er raid, HC, Arena 5v5 eller RFC er fuldstændig ligegyldig bare vi hygger. Så send mig endelig en tell til enten Darkfriend eller tomboy.

SD Medlem Forum Adept

Det er desværre ikke første gang vi høre den med channel er død, det nemmeste du kan gør er at lave et who også bare spørge os istedet

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Du skal i gang med at få en masse anbefalinger fra SDerer.

For tiden kører ansøgninger ca. en måned før jeg får nok materiale til at vurdere om man passer i SD.

Hvis du får nok positive tilbagemeldinger tager jeg, eller en af de andre i ledelsen, en snak med dig for lige at være sikker på alt er ok.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Trainee Darkempress's Avatar

Var i nax 10 med darkfriend aka præste-dark. Det gik fint trods lidt forvirring omkring navnene både masser af spas og også koncentration når der skulle være det. så herfra.
    <o</o

Forum Acolyte Filur's Avatar

Præste-Dark healede fint igennem Naxx10 med mig og Fusa (og de sidste par bosser kun med mig). Præste-Dark og jeg lå meget tæt på healing meter, han slacker dog på dispelling Har du decursive??

Fin fyr på VT ellers, siger ikke så meget endnu, men det skal nok komme. Btw, lyt aldrig til hvad Ashwood siger om dkp eller noget andet, det er ekstremt sjældent noget der passer....lidt ligesom Swup

Tager gerne flere runs med Præste-Dark, da Præste-Dark gør et godt stykke arbejde med at heale som præst...........e-Dark

Btw, tak til Tiny for det gode alias, havde sgu ikke holdt til at sige "Darkfriend" en hel aften, så er "Præste-Dark" alligevel nemmere
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

JA tak for super hyggelig run,
    Ja jeg er jo lidt den tavse jyde, indtil jeg kender folk lidt bedre og i virkede som en ret sammentømret gruppe, men det kommer

Vidste ikke darkfriend navnet var så svært at sige , men er jeg så heldig at komme ind her renamer jeg med glæde min char til Bo eller IB for jeres skyld..... men har en fornemmelse af at tilnavnet hænger ved og det så bliver Præste-IB

@Filur vi var sku et godt team igår, de to sidste bosser gik som smurt med kun os 2, ren fornøjelse , og de dispells der manglede tager jeg på min frakke, ecursive er opdateret til næste gang!

Forum Trainee thegriffen's Avatar

Quote Originally Posted by Darkfriend View Post
    Et lille forsøg på holde gang i min ansøgning, da jeg stadig er interreseret i at joine jeres guild.

Nu er det ik for at brokke mig eller noget, men jeg syntes det har været lidt besværligt det sidste stykke tid at få gruppe med SD'ere.

Jeg har signed til alle casual raids, men de er desværre blevet aflyst alle sammen, og der er ikke blevet posted nye.

Jeg har logget på min priest næsten dagligt og fisket efter grp i jeres channel men ikke så tit der har været bid, faktisk har jeg gruppet mest med andre ansøgere som er de mest aktive i den channel, men det giver jo ikke meget respons på board.
    Og der er desværre ikke så mange af dem jeg har gruppet med der gjort sig den ulejlighed at skrive ris eller ros her.
    Jeg troede i ville være lidt mere imødekommende i jeres channel osv, man føler sig ikke meget velkommen når man af og til oplever at der ikke er en eneste der hilser når man siger hej, selvom der er 15-20 online.

Så hvis nogen står og kan bruge en priest i en gruppe, om det er raid, HC, Arena 5v5 eller RFC er fuldstændig ligegyldig bare vi hygger. Så send mig endelig en tell til enten Darkfriend eller tomboy.

Sommer/ferie... Det kan være en af grundene til folk er lidt øhh afk eller slet ikke online . (Er selv skyldig der)

Udover det, så har der jo vært gang i replys fra diverse folk. Så vil ik få dette til at lyde negativt på nogen måde, men du søger som casual, og i SD er det jo os personen bag skærmen vi forsøger at finde ud af hvem er. Og udfra at du skriver du er 27, hedder frank og er gift og bosat i randers, så har jeg lidt svært ved at kunne læse hvem du er?
    Last edited by thegriffen; 10-07-2009 at 20:37.

I am 58% addicted to World of Warcraft. What about you?

Quote Originally Posted by thegriffen View Post
    Sommer/ferie... Det kan være en af grundene til folk er lidt øhh afk eller slet ikke online . (Er selv skyldig der)
    Point taken , indrømmer min post var lidt utålmodigt af mig.

ok her kommer lidt om mig udover wow

Jeg er Ex sømand med alt hvad det indebærer. Da jeg fyldte 18 år tog jeg turen til svendborg for at tage en officersuddannelse hos Mærsk, der boede jeg i 5 år og halvdelen af tiden var jeg ude og sejle, og fik oplevet en stor del af verden. Da jeg havde taget min sidste eksamen som styrmand/maskinmester, gik det desværre op for mig at jeg havde mistet lysten til at sejle, og desuden var det svært at spille mmo's til søs . Jeg prøvede et år tid i søværnet, men det gad jeg heller ikke.
    Nu har jeg valgt en anden levevej, fik lidt merit, og om et halvt år udlært elektrikker .
    Udover job så spiller jeg rollespil med nogle venner i aalborg (Forgotten realms - warhammer regler), hvis det skulle interresere nogen .
    Desuden er jeg stor fantasy/scifi fan og læser en del bøger og ser film om det, men jeg går da heller ikke af vejen for en god druktur i ny og næ.

håber det var lidt mere det du søgte thegriffen, ellers er i mere end velkommen til at spørge eller /whisp ingame
    Last edited by Darkfriend; 11-07-2009 at 8:09.

Forum Trainee thegriffen's Avatar

Det giver meget info omkring hvem du er. Super...

Forsæt det gode arbejde, og hold skruen i vandet.

Græsset er grønnere på den anden side, det tager bare lidt tålmodighed at komme der.

I am 58% addicted to World of Warcraft. What about you?

SD Medlem Forum Convert

Lavede et par heroics med Darkfriend og det virkede som om han havde fint styr på healingen .

SD Medlem Forum Recruit

Jeg var i heroic nexus og dtk med Darkfriend idag på min warlock. Han løb aldrig oom og var vågen til at give en renew når man lige life tappede for mana. Så klart SD materiale.

Forum Convert

Var i COS HC med Dark... Det gik rigtigt fint selvom vi fik presset ham lidt ;-) Klart en anbefaling herfra.

Ja det var helt klart et af de mere spændende run, især da vi valgte at pulle det hele tilsidst og løbe, der var tastaturet rødglødende og manapots røg ned som shots. Synd vi ik havde nok dps til at nå det til tiden men tak for et sjovt run

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Var i et par HCs med Dark i går, og det gik fint og vi hyggede os godt på VT samtidigt så

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Var også i nogle heroics igår med Darkfriend, han virker som en flink fyr og har styr på sit class.

herfra!