Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: [Godkendt] DPS Death Knight Ivegotmilk

Forum Greenhorn Ivegotmilk's Avatar

Default [Godkendt] DPS Death Knight Ivegotmilk

(Ansøger som Casual / Social medlem af SD)

* IRL Info
    Navn: Nicklas Brix Nielsen
    Alder: 21
    Bosat: Slagelse
    Beskæftigelse: Pædagogmedhjælper

* In-game info
    Class: Death Knight
    Race: Tauren
    Charname: Ivegotmilk "Champion Of The Frozen Wastes"
    Build: Frost/Blood
    Professions: BS/JC
    Armory:
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...t&n=Ivegotmilk

Halløjsovs! alle sammen i SD.

Jeg er en frisk ung gut på 21 år som søger nye udfordringer og bekendtskaber, jeg har spillet wow i ca. 3 år og har med mit motto: "Samtale fremmer forståelse" nået langt i spillet både pvp, pve og bekendtskabsmæssigt. Jeg nyder både pve og pvp. Må dog ærligt og blankt indrømme at jeg brænder mest for pve. Jeg elsker at lave fremskridt og søger derfor hele tiden nye udforinger i spillet som kan være alt fra arena team rating til acheivements.
    De fleste mennesker vil nok beskrive mig som værende imødekommende, sjov, venlig og karismatisk.

Jeg ansøger i SD fordi jeg efter min overbevisning kan stå inde og acceptere alle jeres krav som ansøger.
    Desuden har jeg det indtryk at det er en guild med fuld skrue på og venlige sjæle, så mon ikke der skulle være plads til en mere af slagsen
    Kender desværre ingen i guilden, men kunne man jo håbe på at komme til med tiden.

Lidt om mig selv:
    Til dagligt arbejder jeg i en SFO som pædagogmedhjælper og støtte, hvilket jeg sætter ekstremt høj pris på da jeg elsker at have med børn at gøre. Hvilket også har ledt mig på sporet til at starte på seminariet her til januar for at læse til pædagog. Når jeg ikke render rundt og spiller ludo og bager kager og brød så bruger jeg en hel del tid på at folde mig ud som fransk klovn på de diverse dansegulve rundt i landet sammen med mine venner og jaaahh okay vi får da måske også en enkelt øl eller to.
    Galliano Shots Mums!

Jeg nyder pt single livet, hvilket bland andet giver mig god tid til at dyrke mine interesser som blandt er at lave elektronisk musik i genren "Electro-House" hvilket er sådan noget nymoderne stads. Desuden elsker jeg fest og spas til den store guldmedalje. Jeg kan til tider godt være en del spontan og lynhurtigt kaste mig ud i en masse nye ting og projekter.

Top 5 listen:
    Øl og Fodbold
    Øl og Fodbold
    Øl og wow
    Øl og burger
    Øl og fodbold (Arsenal)

------------------

De tørre facts:
    Tidligere Guild: Proficio (Ragnaros)

In-game Erfaringer:
    Wotlk:
    *Naxx 10
    *Naxx 25
    *Os 10 / 25 (SD 1, SD 2 down og SD3 med 1 freaking% left)
    *Os 25
    *Os 3D (Bedste forsøg på Zerg 1% tilbage)
    *Eoe 10
    *Eoe 25
    *Ulduar 10 (Begrænset med dog nogle kendskaber)
    * Alle Hc Dungeons er nuppet.

Tbc:
    *Gruuls lair
    *Magtheridon's Lair
    *Serpentshrine Cavern
    *The Eye
    *Black Temple
    *Zul'Aman
    *Karazhan
    *Caverns of Time: Battle for Mount Hyjal
    *Sunwell Plateau (Ca. halvvejs)

Pre Tbc:
    *Zul'Gurub
    *Ruins of Ahn'Qiraj
    *Molten Core
    *Blackwing Lair
    *Temple of Ahn'Qiraj

Alts:
    Sapoholic rogue 80 (Combat)
    Shapeless druid 70 (Feral)

Forresten så var det min rouge der var min main, indtil jeg valgte at gøre denne figur her til min main da wotlk udkom.

Mange venlige hilsner

Nicklas Brix Nielsen / Ivegotmilk
    Last edited by Jeoparty; 27-07-2009 at 22:09.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

En udemærket ansøgning du har bikset sammen der.

Det du nu skal i gang med, er at få gruppet osv med så mange SD'ere som muligt, så de kan give dig alt den positive feedback der skal til, for at vi umuligt kan sige nej til at du skal ind i SD. En god start til at lede efter folk fra SD er at joine semperdanica kanalen in-game. Den kan godt virke lidt død engang imellem, men der er ofte også gevinst der. Du er også velkommen til at kontakte folk direkte in-game og se om der er nogen der er med på noget sjov.

Held og lykke med din ansøgning
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Jeg vil gerne lige undskylde til dem som var med idag i Old Kingdom Hc.
    Mit net gik simpelthen ned pga. af en teknisk fejl fra yousee bredbånd's side, og som i kan se er jeg heldigvis på igen.
    Håber i fik klaret jer igennem alligevel.
    Last edited by Ivegotmilk; 29-06-2009 at 16:25.

Quote Originally Posted by Ivegotmilk View Post
    Jeg vil gerne lige undskylde til dem som var med idag i Old Kingdom Hc.
    Mit net gik simpelthen ned pga. af en teknisk fejl fra yousee bredbånd's side, og som i kan se er jeg heldigvis på igen.
    Håber i fik klaret jer igennem alligevel.
    Det gjorde vi, og YouSee har jo fucket up med deres forbindelser før.
    Men det gik jo alt sammen.

Er glad for at høre at i fik klaret jer igennem.. Ja det ville være synd at sige det var første gang

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Var i et par HC's med jer i aftes. Du tankede, selvom du ikke havde noget tanking spec osv, men du gjorde det da rigtig fint under omstændighederne, ingen problemer der

Det var ikke meget du sagde på VT så fik ikke rigtig en fornemmelse af dig der, men du chattede dog lidt i party chatten, dog heldigvis ikke så meget som Connie :P
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Kalarak View Post
    Var i et par HC's med jer i aftes. Du tankede, selvom du ikke havde noget tanking spec osv, men du gjorde det da rigtig fint under omstændighederne, ingen problemer der

Det var ikke meget du sagde på VT så fik ikke rigtig en fornemmelse af dig der, men du chattede dog lidt i party chatten, dog heldigvis ikke så meget som Connie :P
    Du kan bare ikke lade være, hva? :P

Ivegotmilk blev sat i stævne som tank, men bla sinarius og mig på locken som dps. At vi ikke wipede mere var pga Ive sad klar med taunt når de ikke var på CD, og Scalum (resto druid ansøger) gav den fuld gas og fik sved på panden som healer.

Hyggelig fyr, vil gerne spille noget mere med ham nu hvor jeg ikke er hungover og i mega søvnunderskud :P

Jeg må ærligt smide hånden på hjertet og sige jeg var godt smadret igår, nok derfor jeg holdte mig meget stille på VT. Men jeg skal såmænd nok få munden på gled. High5 til dem der deltog og dem skal vi ihvertfald have nogle flere af

Forum Convert Möet's Avatar

Ivegotmilk deltog som dps på et par Hc's idag som dps i UP&UK hc , fin dps, samt aktiv ingame & på vt, fin og frisk fyr

/thumps up
    Möet/Bjarneofdoom

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Var på samme tur i UP og UK. Virker som en flink fyr, og har godt styr på klassen. Også god til at holde aggro.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Du skal i gang med at få en masse anbefalinger fra SDerer.

For tiden kører ansøgninger ca. en måned før jeg får nok materiale til at vurdere om man passer i SD.

Hvis du får nok positive tilbagemeldinger tager jeg, eller en af de andre i ledelsen, en snak med dig for lige at være sikker på alt er ok.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Nerror hehe takker for din skrift og de fine ord "Omen"

Ladydie4: Jeg kæmper for fulde smæk men tak for din udmelding, skal gøre mit bedste
    Last edited by Ivegotmilk; 06-07-2009 at 18:53.

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

var i et par i et par hc's her idag med Ivegotmilk og det gik rigtig godt vi havde det sjovt og hyggede os bragt! kun gode ting at sige herfra

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Han virker meget flink og har styr på sin class, er også venlig og vi hyggede os i nogle heroics idag.

Tusinde tak for jeres svar.. Er fuldstændig enig, det var et par smadder hyggelige hc's vi fik lavet der Lækkert med fuld smæk på VT

Forum Acolyte Filur's Avatar

Quote Originally Posted by Kalarak View Post
    Der er jo ingen der chatter ligeså meget som Corning

Og Vie er den eneste der taler mere end Corning skriver.....begge to piger, tsk tsk
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Hov, jeg har vist været i nogle heroics med Ivegotmilk, som jeg vist ikke lige har fået skrevet om. Slack :/

Anyway, han virker til at være en flink fyr, har ikke hørt så meget på vt, men det kan også være et resultat af at jeg faktisk ikke selv var på vt :$.

Flink fyr, lidt chat i partychat, god humor, oppe på beatet.

Mener han tankede, og ikke dpsede. Men det gjorde ikke at det ikke gik bedre.
    Udover at, jeg mener, Corning gjorde livet surt for ham ved at trække aggro.

Hehe tak for din skrift - Ja vi var ikke på VT den aften, har ikke lige nogen idé om hvorfor,
    men ja der blev bestemt skrevet løs i chatten..
    Smadder hyggeligt run - Højt humør..

.... Flere af dem tak

- Forresten så har jeg ikke fået et eneste spørgsmål sådan rigtigt til min ansøgning og ved godt at i ikke er tilbageholdende
    Men vil alligevel lige sige at hvis der skulle være nogen spørgsmål til min ansøgning af nogen slags,
    så smæk dem endelig op eller kontakt mig på VT (Er stort set online hver eftermiddag)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Thumbs up for ØL!
    Go ansøgning =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Tak... Ja det kan man aldrig få for meget af

Forum Apprentice Víe's Avatar

Jeg var i uk+up hc med Nicklas og han virkede sød, fungerede godt i gruppen og var en god dps (også at heale).
    Af forskellige årsager fik jeg ikke skrevet lige med det samme og det er selvfølgelig beklageligt, da det har efterladt mig med meget lidt at sige.........Men det er der jo så også nogen der helt klart foretrækker - har jeg måtte indse

Men ikke desto mindre er jeg efterladt med et særdeles positivt indtryk af ham

Masser af sommer knus,

Víe/Marie
    Last edited by Víe; 09-07-2009 at 17:21.

Vi tog et Naxx 10 igen mig og peddy og ikk lige frem alt gik som det skulle... Men vi kom da igennem et langt stykke vej og under vejs fik vi Ivegotmilk med på turen... Spiller godt og holdt godt ud trods problemer undervejs... Kan ikk huske hva tid han joinede os men han holdt til kl 3:30 vil skyde på det godt vare 1½ wing og et sap kill senere... Valgte jeg at stoppe raidet da folk var trætte og jeg enligt havde sat raid slut til senest 00:00...

Vi havde dog lidt agro problemer men skyldes nok lige så meget at tanken var ved at være træt... (sorry...)

Men helt sikkert du skal have thumbs up... Rar og god på vt med på lidt gas det er altid nice...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

SD Medlem Forum Apprentice

ville da skrive lige skrive lidt selvom jeg nu selv er ansøger.
    lyder sku til at være en flik fyr på vt og indgame. og kan hans kram :P

ps. tak for jewler

Tak for de 2 overstående indlæg - Fantastisk Naxx run selvom jeg dog først tiltrådte i den sidste del, er overvældet over at trods det var ude på de sene timer og folk var trætte at vi nåede så langt - Højt humør på VT - Tak til alle som var med

Forum Learner

Jeg var så en af de gæve natteravne der holdte ud i Naxx med Ivegotmilk...
    Vi have spas det meste af natten bl.a. over VT, og kanon stemning til det sidste...
    til Ivegotmilk.

Herous
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!