Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Et farvel til LouLou

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Default Et farvel til LouLou

som idag valgte at forlade guilden som følge af at jeg spurgte til hvorfor hun ikke havde været på board i en måned.

Jeg formoder ikke at hun selv laver en afskedspost, da vi sjældent ser hende på board

Skulle du imod forventning komme forbi Diana, så tak for tiden du var her. Du var altid hjælpsom og parat til at smide en sjov bemærkning enten på vt eller i guildchatten.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Ehhm.. Hvem var LouLou? - Hvad hed hendes char?
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Den ene hed Loulou
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

og den anden hed Lelou

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Warden Corningstone's Avatar

slack!

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Den ene hed Loulou
    Okarj .. Tror aldrig jeg har set hende - Men held og lykke til dig Diana anyway!
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Forum Hatchling

mange tak.. ville endlig selv ha skrevet en tråd.
    nej jeg hader forum.. og det har jeg altid gjordt.. det var så et mega problem, at jeg ikke tjekkede op på det.
    Har heletiden troet det var oki, da jeg ikke raider.. jeg kommer en gang imellem på hilser pænt og lavet lidt HC...
    I dag sagde Magi så til mig at jeg nok brude at gøre mig mere bemærket og få flere venner i guilden, ellers forstod hun endlig ikke hvorfor jeg var i guilden. og det var det sprøgsmål som gjorde mig sur. derfor er jeg nu smuttet. Kan jo stadig lave HC og fjolle rundt med dem jeg kender i spille med eller uden Semper Danica over mit hovedet...
    Gider bare ikke mere drama om hvorfor jeg ikke har været på SD forum, og hvorfor jeg ikke er på raid eller noget andet. har sinden jeg joinet sagt jeg var træt af wow og bare var her for at være her. og da det ikke er muligt. Så må jeg bare sige farvel og tak.. det var været sjovt at lege med jer.. og håber i hygger jer fremover!

- Loulou // Lelou..

Jeg synes nu selv jeg var meget sober i mit spørgsmål om hvorfor du ikke havde været på board i over en måned. jeg har endda screenshot af det, hvilket er vist på officersboard.

Jeg har tidligere mindet dig om at du skulle huske at logge ind på board ind imellem og holde dig opdateret med hvad der sker i din guild, men det har du ikke ment var nødvendigt.

men ja.. Hvis du ikke vil integrere dig i guilden og gøre en indsats for at lære andre at kende, så mener jeg ikke SD er den helt rigtige guild for dig trods alt.

God vind fremover.

Forum Hatchling

Kan ikke se at jeg ikke har forsøgt Magi.. jeg siger altid hej til folk, tilbyder altid hjælp eller spørger om folk vil være med til at lave noget.
    Det kan da ikke være min skyld at SD er i meget "lukket" grupper, og folk er så godt rystet sammen at de helst spiller med dem de nu synes best om?.. hvis man ikke er en "rigtig SD'er" fordi man ikke kender alt og alle.. ja så er der sq mange som ikke brude at være i guilden.

Og nej jeg synes ikke "hytte tur" og "julefrokost" er vigtig.. fordi jeg ikke deltager i sådan ting. ikke fordi jeg ikke synes at det ville være sjovt at møde folk. men fordi det bare ikke ligger til mig. og det kan du sprøger hvilken som helst guild jeg har været i, i sin tid.. jeg er bare ikke social.... og sikker en masse private ting som også spiller ind på den konto..har altid haft svært ved at logge på forums og tjekke "breaking news".. og det er sq ikke for at gøre nogle kede af det eller fornærme folk. det var bare fordi 1 jeg glemmer det og 2 ikke ser nogle vidre grund til at tjekke op om det. fordi jeg snakker med folk i guilden som plejer at holde mig lidt opdateret.
    Har endda meldt mig inaktiv, og trode endlig at det var oki at jeg ikke kiggede forbi hver dag, eller hver månede eller halve år for den sags skyld...

- Loulou

Jeg har svært ved at forstå at du kan mene det var ok, når jeg for et par måneder siden ved sidste stopre oprydning mindede dig om at tjekke ind ind i mellem.

men igen. Sd er mere end blot spillet man er i. Det er et online comminity men også et socialt irl community og det kræver nok lidt mere af folk, end man lige er klar over

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hej Loulou.

Vil da give dig helt ret i at SD er meget opdelt, nogle mere sammensluttet end andre. Men det er skam ikke umuligt at komme til at spille med folk. En af de ting jeg syntes mange gør forkert er ikke at komme på VT, ikke sagt at du ikke gør, syntes bare det burde være standard når man logger på wow at os logge på VT.

Personligt syntes jeg ikke folk skal tvinges på forum, dog syntes jeg det er en god ide at kigge derind indimellem.

Du spiller som Casual og med stort "C" du raider ikke, som ellers ville kræve opmærksomhed på forum.

Håber du får det godt derude

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Loulou View Post
    nej jeg hader forum.. og det har jeg altid gjordt.. det var så et mega problem, at jeg ikke tjekkede op på det.
    Har heletiden troet det var oki, da jeg ikke raider.. jeg kommer en gang imellem på hilser pænt og lavet lidt HC...
    I dag sagde Magi så til mig at jeg nok brude at gøre mig mere bemærket og få flere venner i guilden, ellers forstod hun endlig ikke hvorfor jeg var i guilden. og det var det sprøgsmål som gjorde mig sur. derfor er jeg nu smuttet. Kan jo stadig lave HC og fjolle rundt med dem jeg kender i spille med eller uden Semper Danica over mit hovedet...
    Gider bare ikke mere drama om hvorfor jeg ikke har været på SD forum, og hvorfor jeg ikke er på raid eller noget andet. har sinden jeg joinet sagt jeg var træt af wow og bare var her for at være her. og da det ikke er muligt. Så må jeg bare sige farvel og tak.. det var været sjovt at lege med jer.. og håber i hygger jer fremover!

- Loulou // Lelou..
    Øøøh, du er så træt af WoW at du har joinet The Opposition?
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Hatchling

hehe jeg skal nok klare mig.. og skal da nok kigge forbi VT en gang imellem også.. og ellers ses vi jo der ude.. i det store land

- Loulou

Forum Hatchling

hehe OP er min gamle gamle guild.. de har taget mig ind fordi de ikke synes jeg skulle være alene.. og de er også vand til mit.. jeg glor ikke forum..

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det er fair nok at Loulou ikke gider forum. Det er bare sådan at forumet er en stor del af SD og det sammenhold vi gerne skulle have. Det er også forståeligt at Loulou føler SD er en "lukket gruppe" når hun har fravalgt denne vigtige del af guilden.

En guild bygger på at man har en vis mængde holdninger tilfælles og i SD har vi nok lidt strammere krav om dette end gennemsnittet af guilds. Hvis man ikke synes det er rart så er det nok bedre at være i en anden guild.
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Senior

Bruger man ikke forum så må jeg tilstå at man failer vildt meget af hvad SD er. Men hyg dig.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Quote Originally Posted by Swupster View Post
    Hej Loulou.

Vil da give dig helt ret i at SD er meget opdelt, nogle mere sammensluttet end andre. Men det er skam ikke umuligt at komme til at spille med folk. En af de ting jeg syntes mange gør forkert er ikke at komme på VT, ikke sagt at du ikke gør, syntes bare det burde være standard når man logger på wow at os logge på VT.

Personligt syntes jeg ikke folk skal tvinges på forum, dog syntes jeg det er en god ide at kigge derind indimellem.

Du spiller som Casual og med stort "C" du raider ikke, som ellers ville kræve opmærksomhed på forum.

Håber du får det godt derude
    Folk er jo forskellige. Jeg kan personligt ikke fordrage det VT møg og syntes det ødelægger hele fornøjelsen ved et spil. Det er enormt distraherende. Enten koncentrerer jeg mig om at spille eller også koncentrerer jeg mig om at lytte på VT. Jeg kan ikke håndtere begge dele så går der ged i det og at snakke på VT er der ikke 10 vilde heste der kunne få mig til. Jeg er næppe den eneste der har det sådan.
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Quote Originally Posted by Hardeknut View Post
    Folk er jo forskellige. Jeg kan personligt ikke fordrage det VT møg og syntes det ødelægger hele fornøjelsen ved et spil. Det er enormt distraherende. Enten koncentrerer jeg mig om at spille eller også koncentrerer jeg mig om at lytte på VT. Jeg kan ikke håndtere begge dele så går der ged i det og at snakke på VT er der ikke 10 vilde heste der kunne få mig til. Jeg er næppe den eneste der har det sådan.

jo, men du er jo også gammel ]:-)
    Quinn - One name. One legend

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Loulou View Post

- Loulou // Lelou..
    Tak for de gange vi har spillet sammen.

Men som du selv siger. Det betyder jo ikke noget om du har Semper Danica som tag, når du fjoller rundt med folk.. At være i en guild, betyder for os at være engageret og spille med guilden, eller i det mindste at deltage der hvor der sker noget. Og for SD, er det på forum..

Hvis du hader forum som du siger, så hader du SD's primære fællesskab.

så mon ikke det er det rigtige for begge parter at du er ude?

Jeg har hygget med dig ingame..
    Men jeg har intet set til dig on-board - hvor jeg er medlem, når jeg ikke spiller, men venter på næste spil.. Du var savnet!

Ha det godt, og GL fremover!
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

det var da trist
    well jeg kan ikke sige så meget om dit engagement på forum, ærgeligt du ikke loggede ind engang imellem, men online var du altid hjælpsom.
    jeg beholder dig nu på min freinds liste, og du slipper ikke helt for mig
    pas på dig selv Diana

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Noooesss! Du må ikke gå fra mig!

Hvis man ikke kan li forums, eller VT, så synes jeg heller ikke man skal tvinges til det.
    Ligesom man ikke skal tvinges til at joine real life fester, eller tvinges til at raide.
    Alle spiller på deres måde, og det er jo det der gør SD så godt.
    Der er plads til alle fra Raiders, til casuals og helt hen til ultra casuals som Lelou er.

Der står intet i reglerne om at man skal deltage i forums eller Vt eller noget som helst andet (end lige at logge ind ingame nu og da), så jeg må indrømme jeg synes det her er en gang bull.

Men, som sagt, bare min mening.

Vi ses ingame L! You wont escape!

Forum Senior Fedania's Avatar

Quote Originally Posted by Rarl View Post
    Der står intet i reglerne om at man skal deltage i forums eller Vt eller noget som helst andet (end lige at logge ind ingame nu og da), så jeg må indrømme jeg synes det her er en gang bull.
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=447 - regel nr 10. Sorry, men det står altså sort på hvidt, at man skal følge med på forum. Man kan næppe følge med, hvis man ikke logger ind nu og da
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Apprentice Rarl's Avatar

1. Følg med I fællesskabet og følg med på forum. Der er ikke krav om at man skal skrive xx antal poster, eller markere sig på specielle områder, men hvis man er fuldstændig passiv og virker ligeglad, så ryger man ud til sidst (som mailen i bunden af boxen). Men bare rolig, jeg skal nok holde øje med jer.

Lelou var hverken passiv eller ligeglad.
    Hun var aktiv hvis der var noget som hun kunne joine ind i.
    Nu raider hun hverken, eller laver achievements, så hvad er der at følge med på forums som så? De vigtige ting (som har med SD WoW at gøre) bliver snakket om ingame også.

Synes bare det er en skam, for hun er en virkelig flink og sjov person.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

1. Følg med I fællesskabet og følg med på forum. Der er ikke krav om at man skal skrive xx antal poster, eller markere sig på specielle områder, men hvis man er fuldstændig passiv og virker ligeglad, så ryger man ud til sidst (som mailen i bunden af boxen). Men bare rolig, jeg skal nok holde øje med jer.
    Nu raider hun hverken, eller laver achievements, så hvad er der at følge med på forums som så? De vigtige ting (som har med SD WoW at gøre) bliver snakket om ingame også.

Ej, men det passer jo ikke..
    Hun var i SD i over 2 år, har skrevet 14 poster, hvor de 8 er i denne tråd og hendes egen ansøgning. 6 andre poster har været i et par tråde hvor hendes venner søgte ind og en enkelt trade post.
    Hvis det ikke er PASSIV så ved jeg ikke hvad er??

Og du skriver hun var aktiv hvis der var noget hun kunne joine ind i??
    NEJ min ven - for internt i SD's forum er der massevis af hyggelige poster omkring fødselsdage, folks private oplevelser, små sjove kommentarer og ting på nettet, kattetråde, Kameratråde og altmulig andet tråde, job tråde, film tråde osv osv.
    Har hun været aktiv i noget hun kunne joine ind i?? Nix! For så havde hun sagt tillykke hvis nogen vigtige for hende havde fødselsdag, eller sagt i fest trådene, at hun desværre ikke kunne deltage, men ønsket os andre god fornøjelse..

Beklager Rarl, men hun har været passiv og ligeglad med SD's forum. hun skriver selv hun hader det.. Det er fair nok, men så skal man ikke være en del af SD, hvis man ikke bare en gang om måneden kan engagere sig en lille smule. Alle andre kan, selv dem som ikke gider.

LouLou var fin at spille med, men SD er mere end en ingame guild.
    Det er påkrævet at man følger med på forum, og måden at vise at man er aktiv der og følger lidt med, er ved at droppe en hilsen i ny og næ..
    Vi kræver ikke så meget, det er ikke umuligt for nogen, eller en svær eksamen. Det er ikke rocket science at poste en hilsen, og ønske sine guildmates go tur til sommerfesten, eller sige god ide til nye tiltag.

Dem der ikke gør det, er ligeglade med forummet, og ligeglade med det arbejde ledelsen og medlemmerne lægger i vores sammenhold. De er ligeglade med om der kan komme vigtige meddelelser som vedrører det spil du spiller. Det er så MINIMALT man skal yde, for at vise man er engageret i SD, så vi er altså ikke urimelige på nogen måde, og LouLou er ikke et offer her. Hun fik chancen ved at Magicha gjorde opmærksom på at vi savner hende på forum, og så vælger hun at gå.. EOD.

Jeg ønsker LouLou held og lykke fremover. Det er fair nok man ikke gider forum, bare ikke i SD.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det er også ærgerligt, men hun har altså selv fravalgt den meget store del af SD som forumet udgør. Det har været en fast forventning og del af reglerne i mange år, netop fordi det er det eneste sted hvor alle medlemmer, uanset hvilket spil de er aktive i, kan mødes.

Hvis man ikke er interesseret i den del, så mener jeg ikke man er tilstrækkeligt interesseret i guilden.

Vi kunne godt gå ind i en lang diskussion om hvorfor forumet er vigtigt for guildens sammenhold, men jeg vil egentlig starte med at konstatere at alle medlemmer har joinet os de sidste 5 år har accepteret at det er sådan og sagt ja til at de støtter det. Så er der måske nogen der tror at guildens regler og værdier bare er noget man skal nikke "ja ja" til og så ignorere bagefter, men det er altså ikke tilfældet.
    Guildboss - Danish Legacy