Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [Godkendt] Crushgar Prot/Arms Warrior

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Default [Godkendt] Crushgar Prot/Arms Warrior

Hey Drenge og Piger fra SD

Jeg har nu fået - eller nu og nu, måske en uges tid siden - min warrior op i lvl80 og tænkte jeg ville kikke forbi jeres forum og se hvad i var for nogle. Jeg må nok indrømme jeg ikke har kikket så meget rundt efter andre guilds, men jeg fik en venligt fif fra Insaniak om I var et godt, stabilt, venligt guild og dansk.

Lidt info om mig:
    Navn: Sebastian Wolter
    Class: Warrior
    Race: Orc

General info:
    Jeg er igang med uddannelse som webintegrator på hovedforløb (på godt dansk jeg laver hjemmesider) ellers har jeg også været igang som IT-supporter og har en smule hardware viden derfra og er ellers vokset op med computeren. Med andre ord... I'm a geek

Jeg er en rigtig glad og munter person, men meget stille og siger ikke meget, men kommer da bestemt med en holdning, hvis jeg bliver bedt om den.

Jeg lever og ånder for ALT hvad der er i WoW - lige fra crafting til PVP og PVE og er stortset frisk på alt hvad der bevæger sig ingame. Jeg har før spillet som Alliance og nu ville jeg se hvad Horden har kunnet tilbyde mig og er blevet tilfredsstillet uden lige, lige fra start af og føler jeg egentlig har fundet min bås som jeg skulle have gjort for flere år siden snart, men en gang skal være den første

Raid erfaring (stave?)
    Fra WoW Classic:

none. Fik min første lvl60 omkring 2 måneder før TBC udkom.

Fra TBC:
    Karazhan 100% og Gruul 100%. Desværre kom jeg aldrig i nogle ordentlige guilds dengang så kom aldrig videre fra Gruul af. Har prøvet Maggy, men max fail.

Fra Wrath:
    Ja her har jeg da været hurtigere ude på min gamle main; Dreanei Mage fra Stormreaver af. Jeg har 100% clear på:

Naxx 10/25
    OS 10/25 (ingen drager)
    EOE 25 - Nej kunne ikke få ham ned i 10 man :S
    Ulduar: Flame Leviathan - Det var et hurtigt try og vi kunne ikke komme videre derfra.

Og jeg kender stortset alle taktikker i Naxx. OS, EOE og Flame Leviathan som mine egne bukselommer - og de er rodet en gang imellem

Raid tider. Tjah... Jeg kan stortset raide når det passer mig. Tager i skole også selvom jeg sidder til kl 2-3 stykker om natten og glor på noget grøn hud og en brutal orc stemme når der bliver tæsket løs.

General Erfaring:
    Jeg har spillet siden EU Closed Beta og har faktisk spillet alle classer, men som jeg har spillet mest af:

Healer
    Priest - Jeg har bådet været Shadow og Holy i Kara og holy i Gruul.

DPS
    Rouge - som har fulgt med mig som den første Ally og character jeg lavede i WoW i sin tid - Jeg har ok erfaring som PVE og PVP på den her char.

Warlock - har jeg også spillet som i Kara.

Mage - Min Dreanei Mage på Stormreaver har jeg været i alle Wrath raids der kunne tilbydes hende I kan da lige få et link til armory, hvis det var noget http://eu.wowarmory.com/character-sh...reaver&n=Enlae

Warrior - Min nuværende Orc Warrior som nogle af jer allerede har mødt i instance; Crushgar. Jeg er primært DPS lige nu da mit tanking gear end ikke er klar til at tanke en død Dalaran rotte, men havde da planer om at prøve kræfter med tanking når det er klar. Og selfølgelig et link til min nuværende warrior
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...est&n=Crushgar
    I skal ikke tage jer af hans low gear er godt klar over det og sætter så meget ind jeg nu kan for at få hans gear op.

Forventninger af SD:
    Jah .... det er jo egentlig et godt spørgsmål. Kan jeg som ansøger egentlig have nogle forventninger uden at blive grådig. Jo det kan jeg godt: Jeg forventer af SD et godt kammeratligt raid og venlige raidere. Venlige toner og en masse venlige personer. Og PVP når der bliver arrangeret noget i den retning.

Jeg vil ikke søge ind som Casual da jeg ikke er så meget casual, men vil have noget fart over feltet, hvis der bliver spurgt om en warrior skal jeg med glæde være den første der skriver: Jeg er frisk - hvornår starter vi. Og jeg ofre gerne 1000g+ på at skaffe flask, food og alt hvad der kan tilfreds stille mig og mine medraidere. Så vi alle kan nyde et godt hurtigt raid.

Forventninger af mig selv:
    Jeg er typen der ville give alt for at kunne komme op på toppen af DPS listen uanset gear eller noget andet, men bestemt også uden at jeg skal kunne trække agro fra tanken.

Som tank ville jeg gøre alt for at sørge at der er kun en der får de tæsk der bliver uddelegeret i kampens hede og det er mig. Jeg ville gøre alt for at sørge for at min agro er som den skal være og være der hvor bossen skal være.

I forventer vel nok at jeg også kender alle taktikker som jeg gør - næsten -, men selfølgelig er der altid en ny ting eller en lille detalje, men det afholder mig ikke fra at skulle åbne op for WoWwiki eller et andet site og søge til råds i arkiverne og blive klogere.

Er der egentlig mere i vil vide som jeg har glemt at skrive ? Hmmm... Jeg synes det virker tilfredsstillende for mig, men om det er for jer det ved jeg ikke, men I kan bare skrive så svare jeg gerne på alt hvad der vedrøre mig og mine char.

Med venlig Hilsen:

Sebastian Wolter.

EDIT: Efter at have læst jeres svar vil jeg hellere søge ind som Casual
    Last edited by Crushgar; 30-06-2009 at 13:26.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Var med Crushgar i HC igår for lidt achi run. gik fint og var med i VT også.

tag og /join semperdanica og få lidt grps kørende i HCs, da dit gear bestemt kunne bruge en kærlig hånd da du er fresh lvl 80.

Pt ville jeg nok anbefale dig bare at søge som casual, komme ind i guilden og få gearet din toon færdig i naxx10/25 og så hvis du kommer i guilden apply som raider. ved pladsen som dps er ret trængt lige pt, og med dit current gear er chancen nok meget nær 0 for et spot som CR.

Men flot ansøgning og glæder mig til at grp mere med dig. Held og lykke med ansøgningen.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Hej Crushy :P
    Jeg vil som det første anbefale dig at søge ind som casual, da du nok uden at vide det søger ind på uld25 raidteamet med den der overskrift Det er dit gear sgu ikke lige til. Casuals raider self stadig, men som Jeo siger er det fyldt godt op af dps (vi har 2 aktive dps warriors i uld, Freakazoide og HolgerDK), og tankspots er også fyldt godt ud. Dette betyder ikke at du aldrig får en chance får en chance for at se andet end hc's da der er en del CR's der har alts, og der er mange super seje casuals der kæmper for at se lidt mere end Naxx =)

Du er allerede i /semperdanica, så du skal bare klø på med at finde nogen grps, løbe med nogen SD'ere og så få en masse anbefalinger!

Held og lykke med det =)

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Sød officer til Flytning? :-)

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg vil først se Crushgar være indforstået med at hans ansøgning bliver rykket til Casual før jeg rykker noget.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Crushgar View Post
    EDIT: Efter at have læst jeres svar vil jeg hellere søge ind som Casual
    Du kan ikke bruge den der?
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jo, done.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

hehe jeg takker Holger

SD Medlem Forum Disciple

Crushgar var med xodiak og jeg (og andre sd'ere) i HC cos i aftes.
    Jeg synes at det hele forløb rigtig fint, og du virker til at være en god medspiller. Vi havde en god tur og fik klaret alle skærene.
    Jeg havde desværre ikke fornøjelsen af selv at være på vt, så jeg vil gerne tage med i flere hcs med dig, for at lære dig bedre at kende.

Men umiddelbart et udemærket første hånds indtryk.

Held og Lykke med ansøgningen og bare hiv fat i folk for at komme afsted. :-)

Tak for de pæne ord Galicia.

Var i nogle heroics med Crushgar, ikke den vilde dps (skyldet gear).
    Virker som en gut med fin humor, og hører efter hvad han skal, eller adapter til situationen.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Du skal i gang med at få en masse anbefalinger fra SDerer.

For tiden kører ansøgninger ca. en måned før jeg får nok materiale til at vurdere om man passer i SD.

Hvis du får nok positive tilbagemeldinger tager jeg, eller en af de andre i ledelsen, en snak med dig for lige at være sikker på alt er ok.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Har lige været i Naxx10 med en hel del SD'ere takker alle for et lækkert og stille og roligt run

Forum Learner Orcblood's Avatar

Jeg var med Crushgar i Naxx10 i dag. Og han spillede rigtig godt.
    så jeg siger gerne god for ham.

Heey
    var i Naxx 10 med Crushgar. og jeg må sige det gik godt i andet forsøg
    Skide flink fyr

Thums up herfra.

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

nax 10 her idag var en sjov oplevelse
    Crushgar virker som en person med godt styr på sin klasse.
    Han virkede munter og i godt humør ( det smitter ) kun at sige ind med Crushgar!

Vil gerne lige hva lov at indskyde at det ikk var noget naxx hold der var stille op på raid siden men et som jeg slev og peddy snakked om og okay "hurtigt" fik stablet på bennene... Som Crushgar også selv siger kender jeg ham på forhånd (men havde dog overset han var ansøger) og spurgte til om han ikk ville med...

Runnet gik fint der var et par stykker der var lidt undear gearet eller ikk rigtigt havde prøvet deres position i naxx før... Men trods det tog vi 3 wings og patchwork og de fleste bosser i 2 trys... Crushgar lå ned et par gange men gjorde vi andre også (og trods en del wips var der friskt humør og dejligt stemning hele vejen) og ellers var det enligt kun på trash når tanks ikk var helt hurtige nok på fingerne... :P

Hans indsats var ganske uden mærket, lå ikk skide højt på dmg ( gearet kunne have noget at sige... ;P ) Men der kom desværre ingen opgrades til ham i løbet af aftenen... Men ellers var der sku godt med skræl på... Thunmbs up her fra i hvert faldet...
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Jeg kom ind midt i Naxx turen, men det indtryk jeg nåede at få af Crush var da kun positivt, så også herfra.

SD Medlem Forum Apprentice

selvom jeg nu ikke er member men ansøger vil jeg nu alligevel smide nogle ord så i må tage dem eller lade være .
    men var lige i COS HC med ham som tank og vil sige det gik sku godt han tog det der nu skulle tages og holde aggro osv fint

Forum Trainee Darkempress's Avatar

Var i aften med i nax 10, det gik fint både tid til fun fun og til alvor så Thumps Up herfra.
    <o</o

Forum Acolyte Filur's Avatar

Ja, havde Crush med i Naxx10 i dag, ingen problemer, lå dog under Revo i dps på bossfights

Flink fyr, en anelse anonym på VT, men hey, han var også inde med en flok sammentømret aber, så man er nok lidt stille indtil man lærer tonen at kende

Gogo flere runs tak - og thumps up herfra indtil videre.
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Var lige med i naxx 10 og må sige han klarede det helt fint. Virker som en flink fyr. Flere runs med ham. Gogogo Thumps up.

Forum Convert Möet's Avatar

Crushgar var så flink at tanke DTK hc, gik som forventet, uden problemer og fin fyr i chatten
    Möet/Bjarneofdoom

Hey drenge og piger. Jeg takker jer alle for jeres venlige ord Og så fik jeg lige lyst til at lvle en Death Knight så er måske ikke så meget på Crushgar, men jeg holder øje med jer i SD channel fra Archieknight - så hvis i savner en dps eller tank så skal jeg nok reagere

SD Medlem Forum Convert

Var i UP og UK heroic med crushgar og det kørte fint. Virkede som om han havde rimelig godt styr på det .
    Bare surt at vi havde en death knight klovn med som rendte med halvdelen af vores shards.