Results 1 to 15 of 15

Thread: Shakazu Has Left The Guild

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Default Shakazu Has Left The Guild

Ey alle sammen.

Det er sgu svært at skrive sådan en post her, men jeg vil prøve at gøre mit bedste, og jeg har altid været god til at lave en wall of text.

Jeg startede i DarkStorm på Al' Akir som en Orc Hunter og havede en /played på 360ish dage da TBC kom ud, jeg gad ikk vente på quests in Outland, så jeg lavede en lille Undead Warlock på Ravencrest for at få tiden til at gå, jeg blev ret glad for serveren og joinede Semper Danica lige efter guild split med Expired.

Jeg var med til en masse raids til at starte med, men som den lille emo knægt jeg var og stadig er, gad jeg ikk raide med nogen som wipede hele tiden i SSC og TK, begyndte at raide med Elysium istedet, top nederen det ved jeg godt.

Men da jeg fandt ud af at de her mennesker kunne sgu finde ud af at spille ville jeg også lege med, og blev en rigtig no lifer som var med til first kills i BT og Sunwell og stort set alt andet hvor Semper Danica var, og blev sgu rigtig glad for guilden og det er jeg stadig.

Semper Danica er det bedste guild der er, og der er slet ikk nogen som skal sige andet, Semper Danica har alt fra små kom sammen irl, store fester, julefrokost til kills på de top bosser i spillet som de gammle champs ikk har klaret endnu, og jeg er sgu virklig glad for at ha' været en del af sådan et guild.

Så kom WoTLK, og queues på 3-4+ timer og jeg faldt meget bag ud, og spillet blev lidt for børnevenligt efter min smag, men jeg lavede en Orc Death Knight og fik ham til level 80 efter 3 måneder med alt for meget slack, jeg har været med til 1 raid i Naxx på 10 mand hvor jeg fik af vide af de "store" drenge at det var med SD super n00bs osv. men vi tog alt med kun 2 wipes på 4 timer, og blev næsten fuld epic på det run.

Jeg forlader ikk guilden pga. den er noget er lort, jeg forlader den pga. spillet ikk siger mig så meget mere, jeg har ikk været logget ind i snart 30 igen, og er blevet kickede en gang før pga. det.
    Jeg forlader den fordi Blizzard har lavet spillet helt om fra man skulle være hardcore for at få epics, til alle kan få det bedste gear på 1 månede, og så pga. alle ders nerfs og buffs hele tiden, i TBC var der noget som hed en "class of the month" men nu er det "class of the week" med all de nerfs og buffs hele tiden, og det pisser mig bare af.

Jeg har heller ikk så meget tid mere til at spille, jeg har fået kæreste på igen og på en meget hård kur og bodybuilding program, samt jeg begyndt at spille Ishocky igen.

Eneste jeg håber bliver bedere er at folk skal sige hvad de mener især med de folk som er på coreraider teamet, for jeg ved der er rigtig mange som synes at nogen folk bare ikk skal være på det, og at de slet ikk skulle raide med Semper Danica på højt plan.

Jeg kommer måske tilbage i det nye Star Wars, men hvem ved hvor lang tid der går før det kommer på gaden.

Jeg har ikk lyst til at lave en liste over en masse folk jeg har spillet meget med, for i ved sgu hvem i er og det er godt nok for mig.

Jeg er glad for jeg startede i DarkStorm, men jeg er endnu mere glad for jeg slutter som en fra Semper Danica, kan i hygge jer alle sammen.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Det har været en fornøjelse at spille med dig mester. God vind frem over.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Nooooooooooooooooes!!!!!
    Mit yngling emokid kan da ikke bare efterlade mig her helt alene >.<
    For min skyld skal døren sgu altid stå åben for dig <3

Rigtig held og lykke med det hele, du vil blive savnet!

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Held og lykke med det hele Shak.. Pas på med det der bodybuilding dog

Jeg melder dig ud af SD groups.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

God vind fremover!
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

SD Medlem Forum Adept

Tja af en whiner er du sku en stand up gut kommer til at savne din whinen over rogues som vi fik ævlet om i tbc.

Du må have det champ.

all i see is WHINE WHINE WHINE! det satme slack shaka, men ja held og lykke med det hele

Marquis of the Board Barahir's Avatar

god vind frem over
    og jeg tror at jeg tale for alle, ved at sige du er velkommen tilbage når lysten melder sig.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Argh nederen. Må al din mad fremover være det pureste bacon!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Argh nederen. Må al din mad fremover være det pureste bacon!
    Holger, jeg tror du er hemmeligt forelsket i Shaka, for ellers er det der bare et alt alt alt for stort ønske fra din side :P

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Håber at se dig under vores vinger igen i SWTOR!

GL champ
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Mange tak allesammen, det har været en stor fornøjelse at være medlem i 2 år og spille med jer

EDIT: Min Death Knight er stadig i Semper Danica tror jeg nok... Logger nok ind senere og siger farvel hvis han ikk er blivet kicket igen pga. inaktivitet.
    Last edited by Shakazu; 06-07-2009 at 14:22.

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    all i see is WHINE WHINE WHINE! det satme slack shaka, men ja held og lykke med det hele
    Nooooooes du hapsede min linie

GL shaka du vil altid være min største noob
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

tak for alt shaka hyg dig !

Forum Acolyte

slack slack og atter slack, colt det kan man sku altid skrive. Men held og lykke fremover og især med dit nye træningsprogram du har fået af holger. Jeg har hørt noget om at man kan komme op på at spise over 3kilo bacon på en dag, hvis man gør det godt
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer