Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [Godkendt] CaBooSe aka Snowfeather Paladin Sger Guild

Forum Hatchling

Default [Godkendt] CaBooSe aka Snowfeather Paladin Sger Guild

Hej alle SD members

Hej sad og ledte fter en guild i orgrimmar og mder en mand eller kvinde dont know ved navn TreeBeer som siger at jeg skal prve at sge ind i SD thats why im writing Jeg har lst jeres 5 vrdier og syntes de er helt perfekte og passer mig fint da jeg ogs syntes der skal vre plads til at lave sjov og grine og bare chill.

Okay Mit navn er Nicolai jeg er 19 r gammel er jeg blevet idag er bosat i hedensted i det mrke jylland.

Til Dagligt lser er jeg ingang med uddanelsen som tmmer i vejle. indtil jeg skal i mili her til nste August dvs 2010
    Jeg er den tybe som folk vil kalde glad og udadvent kan godt lide at have det sjovt og tage gas p folk (med mde) men er ogs den tybe som kan side lnge og snakke om mere serise ting.

i min fritid Spiller Jeg Wow og diverse skyde spil. Startede med at spille mmorpg da jeg var 10-11 r gammel p da vrende tidpunkt spillede jeg Diablo ll som jeg spillede i 4 r men blev efter hnden alt for trivielt s det stoppede jeg med. S begyndte jeg at spille GuildWars Som var et rigtigt fedt spil men lige som Diablo s var det ogs bare alt for trivielt da man ikke kunne komme hjere end lvl 20 og spillet var alt for hurtigt gennemfrt s jeg stoppede og holdte en lang pause med Mmorpg, S udkom Wow og lste om spillet og syntes ikke det var srlig godt da det ikke handler om den gode gamle historie som man kender den. men s her til septemper 2008 beslutter jeg mig s for at prve wow mod al min vilje og bliver bidt af det og spillede 24/7 i 3 mdr, og beslutter s her efter at holde op med at spille s meget pc, da jeg syntes at det tog overhnd. Begyndte s at spille igen her for en uge siden og spiller med mde igen

spiller ogs jeg meget golf har tidligere spillet Amrikansk fodbold (Horsens Stallions) men efter ret s mange skader valgte jeg at holde op da jeg meget gerne vil i militret

N nu til det lidt mere vigtige Wow

Jeg har en Female pala ved navn SnowFeather som er lvl 67 Retribution spec
    Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...&n=Snowfeather
    Jeg har spillet spillet nogle mdr fr jeg holdte en pause p 10 mdr som nu er ophrt da jeg har fet lysten tilbage.
    Jeg har spillet en f guilds men ikke det vilde. valgte at go lone wolf da jeg syntes der var mange umodne brn i det fleste guilds.
    jeg har desvre ingen erfaring med Raid og alt det der men vil rigtigt gerne prve/lre det,

Jeg underskylder for manglende information men ved ikke hvad jeg skal skrive da jeg ikke har den vilde erfaring men gerne vil have det Hvis der er mere i vil vide er i mere end velkommen til at skrive til mig
    Last edited by Snowfeather; 24-08-2009 at 6:12.

Nu vil jeg ikke vre flabet, men jeg synes du skulle tage et kig p Kvabse's ansgning, da det er den recruitment sergeants mlet ansgninger op mod:
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=23586

Derudover skal du jo s finde nogle SD'ere at groupe med, dette gr du ved at joine vores in-game channel: /join semperdanica.
    Da "the way to go" er at f en masse positiv feedback p din spillestil og person af de SD members du grouper med, s skal du lige minde folk om at smide en ansgning, da det ikke er alle der lige husker det. Jeg glemmer det oven i kbet selv.

Men jeg er ret sikker p at jeg, ikke som den eneste, godt kunne bruge lidt mere information om din tid i wow, eventuel raiderfaring, hvad du laver i din fritid. Alt muligt.
    Du kan f en masse gode ideer i Kvabses ansgning

Hvis der ikke er nogen der svarer i in-game channel, s prv at whisper et member i SD, det er ikke altid lige at folk er opmrksomme p hvem der skriver i den channel.

- Scalum (trial member of SD)

Forum Hatchling

Quote Originally Posted by Siclae View Post
    Nu vil jeg ikke vre flabet, men jeg synes du skulle tage et kig p Kvabse's ansgning, da det er den recruitment sergeants mlet ansgninger op mod:
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=23586

Derudover skal du jo s finde nogle SD'ere at groupe med, dette gr du ved at joine vores in-game channel: /join semperdanica.
    Da "the way to go" er at f en masse positiv feedback p din spillestil og person af de SD members du grouper med, s skal du lige minde folk om at smide en ansgning, da det ikke er alle der lige husker det. Jeg glemmer det oven i kbet selv.

Men jeg er ret sikker p at jeg, ikke som den eneste, godt kunne bruge lidt mere information om din tid i wow, eventuel raiderfaring, hvad du laver i din fritid. Alt muligt.
    Du kan f en masse gode ideer i Kvabses ansgning

Hvis der ikke er nogen der svarer i in-game channel, s prv at whisper et member i SD, det er ikke altid lige at folk er opmrksomme p hvem der skriver i den channel.

- Scalum (trial member of SD)
    Kan godt se hvad du mener Clauss trd er rigtig flot prver lige at skrive lidt mere i min men er ikke s god til det

Snow virker som en flinker fyr, vi havde lidt late-night chatting i /semperdanica

Har er det spec jeg lovede at smide til dig

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...31302133001331
    Last edited by esteban; 24-07-2009 at 5:30.
    Untaught 80 Druid
    Pliny 80 Paladin

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Cool

Quote Originally Posted by esteban View Post
    Snow virker som en flinker fyr, vi havde lidt late-night chatting i /semperdanica

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...31302133001331
    Citat:" Late-night chatting...." mmh.. :0)
    SD's Mowgli & Ironman

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Hehe tja..*late night chatting* er jo ogs en mde at f gode comments p sin ansgning

Vi har da en del der leger rundt med mains/alts p din level, s bare prv at sprge i semperdanice channel om nogen har lyst itl at, umm, lege?

Forum Hatchling

hehe Har spurgt men der er ikke s mange der svare Men jeg bliver bare ved

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej CaBooSe, Din ansgning er ved at ligne noget. Du er jo ikke helt 80 endnu, men giv den en ordentlig rundbarbering og du er snart deroppe. De fleste anbefalinger kommer mest nr du er klar til HCs p lvl 80 da ikke alle har lave alter. Men kmp for det, og srg for at holde liv i din ansgning selv s vi kan se du mener det.
    Evt se om der ikke skulle vre nogle SDere online som er omkring din lvl og send dem et /whisper og hr om i ikke skulle lave en grp sammen.

Held og lykke med din ansgning.

Forum Hatchling

Hej SD Members

Jeg er 3 Bar fra at vre lvl 75

Ville lige sige at jeg arbejder hrdt p at komme i lvl 80 men da jeg ogs har RL aktiviteter og min kreste kan det vre svrt altid at finde tid UNDSKYLDER mange gange for min evne til at vre skide langsom til at lvl men hber Self det ikke gr noget

Men skriv endelig hvis i har sprgesml eller har en "alt" der lvlr eller skal i instance

CaB00Se^/SnowFeather is out !!!

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Jeg spillede forleden sammen med Snowfeather, men har slacket med at skrive.

Vi tog 4 mand i DTK p normal, hvor jeg ghetto-tankede, og det gik mrkeligt nok fint. Nicolai var med over p VT, og vi havde en god tur, hvor der blev hyggesnakket og grinet, og han spillede godt sammen med os ingame ogs.

Alt i alt

Et lille tip: Hver gang du er i gruppe med SDere, vr ikke bleg for at minde dem om at du er ansger og at de gerne m skrive i din ansgning. Hvis de ikke har gjort det efter et par dage, smid dem bare en venlig reminder. Eller som en anden ansger gjorde, via et ingame mail dagen efter.

Forum Hatchling

Skal jeg nok huske M8

Vil lige sige at jeg er halvejs til lvl 76 nu

Banned Forum Learner

Meget fin fyr Har spillet lidt her og der med ham klokken lort om morgen hvor der ikke var andre der ville lege med mig.

S indtil nu Thumps op

mindes jeg har vret i auchindown dungeons med snow dengang jeg selv var trial og p vt ogs.
    Virker som en hyggelig fyr, og tror han vil passe ok ind i SD

Forum Hatchling

S Drenge og piger nu er jeg endelig lvl 80 HOOAH !!!!!

hey hey.
    sry den forsinkrede trd.

du m sku se at komme med p nogle flere HC s du kan f noget
    bedre gear.
    keep up the good work.

Hey Snow, tillykke med lvl 80, fuld gas p HCs som Maxtrix siger og husk at minde folk om at du er ansger. Fik en hyggelig snak igr i /whispers.

Har lige vret i TOC med ham virker som en rigtig flink fyr hber p og kunne spille noget mere med ham og lre ham lidt bedre at kende.

Var i TOTC med ham igr - cool fyr og spiller fin

Snowfeather her har jeg godt nok ikke spillet med, eller jo i et enkelt ToTC normal run.

Men har vret p ventrilo med ham en del, og han har da ogs hjulpet mig med at lave lidt elite quests, selvom han flyver rundt p sit 150% slowpoky-mount.

S i mine jne, kunne han sagtens passe ind i SD som casual.

Forum Initiate

Har vret i et par rigtig hyggelige hc-runs med Snowfeather, og m sige at han spreder rigtig go stemning over vt og passer li ind p den front. Skill-mssigt er der heller ik noget at stte en finger p, s thumps up herfra!

SD Medlem Forum Apprentice

sad og spillede nogle hcs med snowfeather her idag en hyggelig gut m man sige

mangler lidt gear. men kommer vil med tiden.

keep the good work m8

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Var i VH med Mr. Snowfeather, det gik rigtig godt. Flink gut p VT, lige noget for SD..
    S klart , ind med ham , fra mig.

Cookie.
    SD's Mowgli & Ironman

Overlevede 3 timer i VT med Filur Tiny og mig. og virker til han er en fin fyr. Thumbs up fra mig

Forum Adept Abn's Avatar

var i VH med Snow gik Clean, var ikke p vent s fik ikke snakked med ham men i party virker flink

/Cheers Abn.

Forum Learner

Har vret i et par hc med Snowfeather og det gik super. Han spiller sin paladin godt og er super at gruppe og snakke med

Herous
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!