Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Thread: [Godkendt] CaBooSe aka Snowfeather Paladin Sger Guild

Forum Apprentice Ve's Avatar

Jeg har vret i gruppe med Snowfeather/Nicolai utallige gange, men m pinligt indrmme at jeg har glemt at skrive
    Det er bestemt ikke ens betydende med at han ikke er SD materiale.
    Alt det som SD lgger vgt p kan man finde i Nicolai og s er det bare at erfaringen efterflgende (her taler jeg ogs af personlig erfaring) fr mulighed for at vokse sig endnu strre i godt selskab

S jeg hber virkelig at han fr den chance.....

Masser af knus,

Ve/Marie

Quote Originally Posted by Ve View Post
    Jeg har vret i gruppe med Snowfeather/Nicolai utallige gange, men m pinligt indrmme at jeg har glemt at skrive
    Det er bestemt ikke ens betydende med at han ikke er SD materiale.
    Alt det som SD lgger vgt p kan man finde i Nicolai og s er det bare at erfaringen efterflgende (her taler jeg ogs af personlig erfaring) fr mulighed for at vokse sig endnu strre i godt selskab

S jeg hber virkelig at han fr den chance.....

Masser af knus,

Ve/Marie
    Det skulle ikke vre frste gang du har glemt det Marie!

Snowfeather, hyggelig ftter, kommer gerne p vt, hvis han er p, forstyrrer os andre i vores serise samtaler om, intet?

Har da hjulpet mig lidt p min mage, med lidt elite quests, har dog ikke haft den fornjelse at komme i et heroic med ham. Men det m jeg da lige gre senere idag, s jeg kan retfrdiggre at trolle forum, mens jeg er p arbejde.

Jeg var i HC occu med ham, vi skulle lave achivement for fisker s vi tog kun de orange drager... han havde mere eller mindre aldrig prvet den instance, men efter 3 wipes p sidste bossen fik han styr p hvad han skulle.. s han er villig til at lytte og lre, det jo helt fantastisk.. hyggelig fyr.. ikke vildt god dps.. men dette kan jo forbedre med rigtig gear gems specc osv.. men thumbs up herfra som casual

Forum Greenhorn Ivegotmilk's Avatar

Jeg har lige lavet et lynhurtigt up hc run med Snow, det gik jo jeaaaahhh ehmmm ganske fint
    der var godt gang i den p vt og han virker som en sympatisk og flink fyr med forstelse for sin class der skal bare leges lidt med de nye specs lidt mere J/K
    og held og lykke med ansgningen
    Last edited by Ivegotmilk; 30-08-2009 at 1:19.

var med snowfeather i lidt HCs igr nat og det gik sgu fikt hehe god dps og maks hygge p VT s thumbs up her fra =)

Har lige vret med Snowfeather i Daily UP-HC.
    Super fint tur.
    *approved*

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg skal bare sige herfra!