Results 1 to 15 of 15

Thread: [Godkendt] Tag mig tilbage :)

Forum Learner

Default [Godkendt] Tag mig tilbage :)

Hejsa!

Jeg var med i AoC & War... Og nu skal jeg så til spille Aion, og det ville jeg meget gerne gøre i SD.
    War blev aldrig til særlig meget, kig totalt død i det spil, vidste ikke rigtig på forhånd om det var noget for mig da ikke rigtig fik spillet beta'en, så det var ikke langtid jeg var med der.
    AoC var noget mere, var med til at bygge noget by op, og nåede os til max-level, men blev aldrig til så meget mere efter det.

Siden der har jeg ikke rørt MMO'er, fordi alt på markedet kedede mig.. Og af samme grund har jeg heller ikke holdt mig aktiv her på forum.

Nu kommer Aion så, og har spillet beta de sidste månedstid (EU beta lige pt). Det kunne godt ligne det næste SWG, MXO eller wow for mig. (de spil jeg holdt fast i gennem flere år).

Og af den grund skal jeg selvfølgelig os i en guild, og den første jeg får i tankerne (faktisk den eneste) er selvfølgelig SD, ikke fordi jeg har været her super langtid eller totalt close-up med folk, næj jeg har skam bare haft det fantastisk sjovt i de to spil jeg nu spillede med jer, selvom det ikke var så forfærdelig længe...

SÅ håber på at kunne få lov til at spille med jer, og holde den gående i væsentlig længere tid denne gang.

For lige at præcisere så er det Aion jeg søger ind i (og SWTOR, men den tar vi bare om et års tid når vi nærmer os release )
    Da de fleste nok ikke kender mig særlig godt og ikke husker mig. Så spørg endelig ind hvis der er noget!
    Last edited by Hyldig; 17-08-2009 at 2:59.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Husker dig tilbage fra AOC. Det er nu ved at være lang tid siden, men jeg husker dig ikke for noget negativ. Du var flink, hjælpsom og aktiv.

Et lille tip, da det nu er så lang tid siden, og der måske ikke er så mange der kan huske dig, så smid lige nogle flere persondata på. Hvad hedder du, hvor bor du (bare hvor i DK :p ) og hvad laver du :o)

Dog finder jeg det lidt problematisk at du 2 gange har forladt SD før uden at smide en afskedspost. Kan måske se bort fra en afskedspost i AOC, men Warhmmer kom der heller ikke noget.
    Last edited by Shade; 17-08-2009 at 5:41.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Trainee Molotova's Avatar

Quote Originally Posted by Shade View Post
    hvor bor du (bare hvor i DK )
    Mit gæt er Århus N

OP: Husker dig fra AoC det var hygsomt at spille med dig der. Håber vi ses I Aion under SD fanerne.

Forum Senior Fedania's Avatar

Hyldigs oprindelige ansøgning, som ligger i arkivet og derfor kun kan ses af medlemmer: http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=18973.

Jeg husker dig kun for gode ting tilbage i AoC tiden, kan dog ikke lige huske dig som en af dem der donerede meget til byen, men det kan sagtens være min hukommelse der svigter, da det er ved at være længe siden AoC lukkede og slukkede

Jeg kunne godt tænke mig at se lidt mere om dine AION planer - du har været i beta, men du skriver ikke noget om, hvilken side du håber vi skal spille, hvilken toon du vil spille, eller hvad dit fokus vil være
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Learner

Dog finder jeg det lidt problematisk at du 2 gange har forladt SD før uden at smide en afskedspost. Kan måske se bort fra en afskedspost i AOC, men Warhmmer kom der heller ikke noget.
    Nej den må jeg nok tage på min kappe, har ikke rigtig nogen dårlig undskyldning for det, det døede vidst bare ud for mig med de spil, hvor jeg kom mindre og mindre online, til sidst slet ikke, og så fik jeg ladrig skrevet at jeg stoppede (dumme mig).

Quote Originally Posted by Fedania View Post
    Hyldigs oprindelige ansøgning, som ligger i arkivet og derfor kun kan ses af medlemmer: http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=18973.

Jeg husker dig kun for gode ting tilbage i AoC tiden, kan dog ikke lige huske dig som en af dem der donerede meget til byen, men det kan sagtens være min hukommelse der svigter, da det er ved at være længe siden AoC lukkede og slukkede

Jeg kunne godt tænke mig at se lidt mere om dine AION planer - du har været i beta, men du skriver ikke noget om, hvilken side du håber vi skal spille, hvilken toon du vil spille, eller hvad dit fokus vil være
    Jeg kan huske jeg ikke kunne få mount, fordi jeg "kom til" at donere for meget i første omgang...
    Jeg husker tydeligt at jeg donere alt hvad jeg ejede

Super at du fandt ansøgningen der frem, jeg ledte selv efter den, men kunne jo ik finde den fordi jeg ikke var member.

Når det kommer til Aion, så kan jeg ik rigtig beslutte mig for noget helst fast endnu.
    Hvad class angår bliver det Assassin, Sorceror eller en priest class. Elsker virkelig sorceror, men det virker lidt some en carebear class i hvertfald i 1.0 client der er i EU beta. Og der er så forfærdelig mange af dem. Så håber lidt på nerf her.
    Jeg har aldrig rigtig spillt melee class i MMO før, men Assassin har underholder mig rigtig godt!
    Priest classerne har jeg ikke fået prøvet endnu, men jeg kunne absolut godt finde på at vælge en!
    Faction aner jeg ikke hvad jeg helst vil. RP delen siger mig alligevel ikke noget. Vil nok håbe på Asmodians, Elyos er lidt nogle vatnisser... På trods af jeg faktisk kun har spillet Elyos i betaen... men som sagt betyder det ik rigtig noget for mig i den sidste ende
    Det jeg går efter at spille vil være mix af PVP og PVE.
    Last edited by Hyldig; 17-08-2009 at 7:39.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Er der en afskeds tråd?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Senior Fedania's Avatar

Man kan vist næppe kalde det en afsked at forlade AoC og være i venteposition indtil WAR udkom... I mine øjne forlod han først SD da han stoppede med at logge ind i WAR, og der mangler vi naturligvis en afskedspost.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Warden Tineea's Avatar

må indrømme jeg umidddelbart ikke lige husker dig.

Dog vil jeg lige kraftigt påtale at der i 2 (1) tilfælde ikke kom nogen afskedsposter fra dig eller at du skulle smides i ventegruppe eller ligende. Det kan virke som ligegyldighed overfor SD og dens members.

Du siger dog at det er rent forglemmelse og fred være med det, så fra mig til at give en person de andre husker som god, venlig og imødekommende en chance mere for at blive en del af SD

Forum Warden Dake's Avatar

Tror nok jeg ved hvem du er, men hvad hed dine characters?
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hyldig hed Kuglen og Kuglerund i AoC. Som del af SD's aoc ledelse har jeg ikke noget negativt at sige om Hyldig. Vi spillede ikke så længe, og derfor kan jeg ikke påstå at have noget indgående kendskab til ham.

Men de brudstykker der dukker op ved at læse hans gamle posts er allesammen positive
    nok.

Så thumbs up herfra til at tage ham med i Aion.
    Guildboss - Danish Legacy

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Hyldig.
    Jeg kender dig ikke rigtig, og har derfor svært ved at vurdere om du skal med i SD Aion (ud over at jeg kan læse at du ikke skriver afskedsposts. Fy skamme..)

Jeg vil derfor, imod normen, lade Aions ledelse tage beslutningen.

/Kirneh
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Warden Dake's Avatar

Kan godt give en varm anbefaling til Kuglerund/Hyldig. Selvom jeg ikke kunne huske forumnavnet helt, så kan jeg godt husk, at han var flink til at hjælpe folk. Har selv spillet en del med Kuglerund og det var altid en fornøjelse. Flink fyr som var en dygtig spiller og hyggelig at snakke med (og tror af og til vi fik samtalen drejet ind på Matrix online mm )
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Forum Warden Tineea's Avatar

Ahhh kuglerund så er jeg lidt mere med igen

Vender din ansøgning i aften med den øvrige ledelse

Forum Learner

Cool
    Jep Kuglerund var det jeg hed in-game.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Hyldig.

Da det er mig der er rekruterings officer i Aion, vil jeg gerne sige velkommen til dig, og byde dig en plads.

Dog er der en enkelt ting jeg mangler fra dig, og det er hvad du hedder IRL? Jeg har ikke kunne finde det, hverken i din gamle ansøgning eller her. Da jeg godt kan lide at kunne kalde fok ved deres rigtige navn, så vil jeg sætte stor pris på, om du lige gider skrive det til mig.

Jeg går ud fra du stadig har en mail liggende med alle de nyttige links, ellers så bare smid en pm til mig, så skal jeg sende en mail til dig. Hvis du er i tvivl om andre ting, så er du selvfølgelig også velkommen til at skrive til mig.

Hilsen Trine.