Results 1 to 20 of 20

Thread: [Godkendt] Arthz - (Dreadmist/Legends)- Blood Death Knight sger tilbage

Forum Neophyte Legends's Avatar

Wink [Godkendt] Arthz - (Dreadmist/Legends)- Blood Death Knight sger tilbage

Navn: Anders Ullerup
    Alder: 33
    Character Navn: Arthz (http://eu.wowarmory.com/character-sh...&n=Arth%C3%A0z)
    Race: Undead
    Class: Deathknight
    Level: 80

Hvem er jeg:
    Som i nok har bemrket s hedder er mit profil navn "Legends" da jeg har vret her fr, jeg bruger det samme, da jeg ikke ved hvordan man ndrer det, magicha sagde til mig at det kan man godt, m lige have hrt hende hvor ? jeg forsgte at oprette en ny, men min email adresse er brugt til denne profil.

I kender mig mske nok fra fr, jeg har tidligere vret medlem af SD i lang tid, med mine chars "Dreadmist" og "Legends". Har ogs vret med til SD Julefrokost, ude og bowle samt p Sportsbaren i KBH, det var sjovt, og jeg savner det sammenhold (hvorfor jeg gerne vil tilbage til SD kan i lse i nedenstende tekst.)

Jeg vil sige med det samme, jeg skammer mig over ikke at have fet lavet en afskedspost dengang da jeg valgte at tage en pause, Magicha sagde det til mig, Jeg vlger at vre hudlst rlig omkring dette, da jeg ikke ved noget vre end folk der lyver. hope you can forgive me.

N men lige for en genopfrisker omkring mig som person,

Jeg er nu en"ung" mand p 33, med en kone, 1 sn, og en kommende datter her til oktober.
    Jeg er uddannet grafiker, og har mit eget firma "killer-design.dk" (laver en del grafik til hjemmesider, logoer, m.m i kan se mit Signature og avatar, dem laver jeg selv, har i brug for at f lavet et s sig til.)
    Dette job er ved siden af mit primre job som Supervisor hos DHL (Logistik firma).

Jeg ser mig selv som en meget venlig, social, udadvendt og ansvarsfuld person.
    Jeg har spillet wow siden 2005, og synes det er skrmmende s afhngig man kan blive af et spil...

Jeg startede WoW den dag spillet udkom med en Rogue Ally, p Stormscale server og spillede der med et par af mine IRL venner, deriblandt Amute. da vi havde vret her et rs tid og fundet ud af at mange af vores kollegaer p job faktisk var p Ravencrest og at der her var 90% danskere, skiftede vi herover, og "Legends" blev fdt.
    Det var den store PVP tid for mig, jeg spillede Legends indtil man kunne blive lvl 70, hvorefter jeg ville prve en Warlock "Dreadmist" som nogle af jer nok kender mig fra.

jeg har spillet meget med Corningstone, Zebb, Amute, Kartagg, Kisser (den gamle) Kizza, Norm og s videre... jeg kunne blive ved, gad vide om i husker mig lige s godt

Herefter har jeg spillet lidt forskellige classes for at finde ud af hvad jeg egentlig gerne ville og hvad der mest l til min spillestil... og WOW... s kom udvidelsen, Deathknight, og den var lige hvad der passer til mit temperament. Her blev "Arthz" fdt.

Raiderfaring i WOW:
    Puha nu er det jo s med at huske tilbage, n men lad mig prve. (alderen i ved)
    Jeg har vret med til at raide Molten Core / Blackwing Lair / big time, og efterflgende Karazan - Naxx10 / Naxx25 / Ulduar10 / ulduar25, har ikke vret afsted p den nye Raid Instance "trial of the grand crusader" hverken 10 eller 25 mands endnu, da jeg har haft en del at se til p jobbet p det sidste, men skal da ind og se det s snart jeg kan f en god group, mske nogle af jer skal se mig i Action?

Med hensyn til Raids, s kan jeg Raide 2 faste dage om ugen, nr man har familie, s skal der en del planlgning til, men det kan sagtens lade sig gre nr man har en forstende familie der ser ens afhngighed som noget positivt ( det ld rigtig godt det der) (i skal ikke citere dette for min kone) tak

jeg har stadig min profil her p http://raid.semperdanica.dk/wow/ og har oprettet Arthz og er klar til at hjlpe hvis i har brug for det.

Tidligere guilds:

Semper Danica, som jeg nu savner rigtig meget, og derfor hber p at kunne komme tilbage til min "rigtige" famile. (ogs her alle min IRL befinder sig)

En Pause fra WOW... (et par mdr.)

Exposure hvor jeg har vret Officer / Classleader i ca. 1 r nu.

Hvorfor SD ?
    Jeg har spillet i Exposure nu i et godt stykke tid, og har flt p det sidste at jeg har manglet noget, s jeg satte mig ned og tnkte virkelig godt over det, og kom frem til at jeg gerne vil vre i guild med mine IRL venner, samt de kollegaer jeg arbejder med dagligt.

Jeg har fra Exposure savnet et sted hvor man kan finde ud af at Blande social og Raiding p et fornuftigt plan, det kan ikke lade sig gre i Exposure efter min mening, men det ved jeg SD altid har kunne, og det virker!

Jeg hber at jeg kan tilbyde lidt go humor samt nogle drlige jokes ud p de sene nattetimer nr der er brug for dem samt jeg hber at kunne finde spillere som jeg kan lre fra og give videre til andre.

Jeg har lst alle regler som er p boards og kan accepterer dem 100%

Hvis i mangler flere oplysninger eller andet, s sig endelig til, s skal jeg vre det strakt! (man er vel serviceminded).

Vi ses ingame (nogle der skal med i daily HC nu) jeg kigger ind i Semper Channel med det samme.
    Last edited by Magicha; 24-08-2009 at 11:21.
    [Best regards Demonhatch]

"With great power comes great responsibility..."

Forum Warden Corningstone's Avatar

<3
    Dreaddy er en person jeg meget meget gerne ser tilbage i SD.

MEGET gerne

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Godmorgen Ulle, og velkommen tilbage p SD board

Har ikke s meget at tilfje her, andet end at jeg jo som du nok husker var en smule tsefornrmet sidst vi snakkede sammen i SD regi, netop som flge af din manglende afskedspost.

Tiden lger heldigvis de fleste sr og ret skal vre ret. Jeg tror p at du stadig er den glade, positive og humrsmittende Anders som vore medlemmer vil stte lige s meget pris p nu som dengang. Derudover syns jeg jo personligt ogs du er en guttermand

S du er velkommen tilbage hvis det kun stod til mig.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Adept Amute's Avatar

Hey Ulle.
    my long lost friend hehe.

hber selvflgelig at du kommer ind igen, selvom jeg ogs har punke dig fordi du ikke har lavet et Farvel post, og grinte af dig bagefter hehe.

Men vi ses online, jeg regner med at kigge ind idag, men kun mske, jeg har jo lovet en heller anden mand at kigge forbi angende nogen brdder, men har glemt det

Men hvis jeg kender dig rigtige f du nok lidt gang i chatten, s du finde nok nogen der vil lege med dig hvis det er jeg ikke kommer online hehe.

Men du f en herfra, s mangler du bare et par stykker endnu hehe.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Default Chatten

Hey ven, ja helt sikkert, jeg skal ind og stte gang i chatten senere, det kan du stole p

Hvem mon du skulle over og se p de brdder hos... hmm lad mig nu se... BAMSE!.. din slacker
    Kom s over og hent de brdder inden jeg hyler dem ud.

Vi ses forhbentlig online senere, kunne vre hyggeligt, jeg skal farme en masse HC badges.

/Arthz

Forum Greenhorn pivpiv's Avatar

Talking Hey Ulle

Ja hvorfor du ikke har fet en inv endnu ja det overrasker mig noget ...;o)
    Ja jeg ser gerne ulle tilbage p SD's front. Han var jo en af grundene til jeg kom ind i semper i
    tidernes morgen. S blev der taget lidt HC de sidste par dage og selv om han har vret vk fra SD har han sku ikke glemt hvordan man spiller sin class for damn han har sku styr p det med at dps / tank. Selv om det var min mission at trkke et mob han ikke havde ramt endnu "troede jeg" s med 3k dps kunne jeg ikke trkke den. S thumps up her fra.
    Se at f genansat Ulle selv om han fyrede mig i februar hehe... ;o)
    Lev livet mens du har det men gr det i gennem Wow...

Var i heroic UP og UK + DTK med Arthaz, gik rigtig fint. God dps, styr p sin class.
    Intet ondt at sige.
    Last edited by Siclae; 20-08-2009 at 23:56.

Forum Neophyte Icekiss's Avatar

go go go anders

One kiss is enough.

Default Hyggeligt

Tak for en hyggelig aften med farming af Emblems of Conquest i gr, rart med en ren SD group, og tak til Corningstone for at prve at holde mig vgen p VT... syndt jeg mtte smutte, var nu hyggeligt, men hold op jeg er trt i dag... det blev alligevel ret sent...

Mske ses/snakkes vi online senere

SD Trial Forum Elder Cookiebo's Avatar

Anders hjalp mig i et forsg p at skaffe hunter gear.. fik da osse nye feets :-) i Hc toc. Virker som flinker gut.. stille og rolig ligesom mig selv.
    S helt fino med mig!

Cookie.
    SD's Mowgli & Ironman

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans nsten hver dag

Rart at se at du vil tilbage i stalden hos SD. Jeg har kendt Anders lnge og kan personligt st inde for ham. Han er en utrolig flink person samt en umdig dygtig wow spiller der har dyb indsigt i de fleste wow klasser. Der br bestemt vre plads til en som Arthas i vores raid trup.

110% her fra.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Har flyttet din genansgning og tilladt mig at edit din overskrift lidt - s folk kan se hvad det drejer sig om.

Jeg tror du vil passe godt ind i SD igen - du har mit OK!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Tak Lady, det er super!

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Hey Anders.
    Sku godt at se du kommet til fornuft, og vil tilbage til SD.

Har spillet med Legends-Dreadmist-Arthz meget lnge og han er en flinker fyr som har styr p sine chars.

S 100% gogo herfra

P.S. se s at f lavet en Avatar til mig.............. Slacker )
    Last edited by Droodle; 22-08-2009 at 8:14.

Hey Droodle, Signatures laves p bestilling, det glder selvflgelig jer alle, skriv en PM til mig, det er frst til mlle princippet, jeg skal nok hoste billeder, i fr tilsendt et link som i kan stte ind, meget simpelt!

Der hrer ogs et "avatar" billede som passer til signature billedet, som med mit eget.

Ville da vre cool hvis vi alle havde et p SD board.

Husk:

Hvad vil du gerne have p billedet, motiv...
    Skal det vre mrk / lyst... (nogle specielle farver)
    Skal det indeholde blade / trer...
    Jeg har en del liggende der kan bruges, hvis i bare vil have mig til at bruge min fantasi.
    Jeg strber efter det passer til din class.

Kort sagt, jo mere info du har, jo mere skrddersyet kan jeg lave det.
    Har du et billede du gerne vil have p, eller en del af et billede, s send mig linket, s skal jeg nok redigere det.

/Cheers!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hed du ikke ogs Dreadmist p forummet? Det er da med det navn jeg husker dig bedst.
    Ingen problemer herfra.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hed du ikke ogs Dreadmist p forummet? Det er da med det navn jeg husker dig bedst.
    Ingen problemer herfra.
    hvis jeg husker rigtigt, s ndrede jeg hans nick p forumet til legends

⋐█╬╬╬╬╬╬█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Jup.. Og "kngten" forsger at f mig til at ndre Legends til Arthaz... Tsk.. Her er endnu et eksempel p at man skal holde sig til det navn folk kender

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Jamen Jamen...

Har nu altid heddet Legends her p boardet, og skal det ndres til noget, ja s er det jo nok Arthz, men for min skyld kan det bare forblive Legends, jeg spiller kun Arthz fremadrettet.

Og nu til WOW ingame... har vret til bryllup hele dagen i gr, s har abstinenser...

Nogle der er med p noget Emblem farming? eller nogle der mangler hjlp til noget, s whisper mig ingame.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

P anbefalingerne skal du vre velkommen tilbage.

S velkommen p trial.

/Kirneh
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012