Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [Godkendt]Bøllebitter Warlock :)

Default [Godkendt]Bøllebitter Warlock :)

Hej allesammen,

jeg hedder Britt og er 25 år gammel, jeg arbejder som kok i en golfklub. Min fritid bruger jeg på venner, kæresten og nu en smule World of Warcraft

For ca. halvandet år siden faldt jeg i snak med en ung mand inde i byen der påstod han kun havde gode hensigter Den dag idag er vi kærester og bor sammen, i kender nok manden som Esteban/Pliny/Untaught. Det er selvsamme person som i sin tid introducerede mig til spillet

Jeg har efterhånden spillet lidt og det har lykkedes mig at få min Warlock op på lvl 69½. Selvom jeg er efterhånden har spillet en "del" er jeg det som Dan ynder at kalde "en fucking keyboard user", dette er faktisk det første pc spil jeg rigtigt har spillet og min forståelse for spillet og features og styring generelt er derfor under udvikling Jeg har også prøvet at spille hunter og mage.

Jeg synes spillet er supersjovt og jeg spiller da en del efterhånden, men noget af det som jeg synes er allersjovest er det at spille sammen med andre, dette er vist også tiltænkt at man skal, men det er lidt svært når man ikke rigtigt kender nogen eller har noget tilhørsforhold, det er derfor begrænset hvor meget jeg får spillet med andre, også fordi man har lidt dårlige oplevelser med folk som bare smutter

Det jeg har lavet mest er at queste, men jeg har da prøvet et par dungeons hvor Dan hjalp mig igennem

Jeg kunne godt tænke mig at joine SD for at lære nye spændende mennesker at kende og måske prøve nogle dungeons og bg's i selskab med en hyggelig gruppe.

Jeg kan godt lide jeres regler og mener at det er en selvfølge derfor kan jeg selvfølgeligt godt acceptere dem

Håber at i kan finde en plads til mig

Mvh. Britt

http://eu.wowarmory.com/character-sh...C3%B8llebitter
    Last edited by Bølle; 18-08-2009 at 0:01.

Forum Warden Corningstone's Avatar