Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [Godkendt]Bøllebitter Warlock :)

Default [Godkendt]Bøllebitter Warlock :)

Hej allesammen,

jeg hedder Britt og er 25 år gammel, jeg arbejder som kok i en golfklub. Min fritid bruger jeg på venner, kæresten og nu en smule World of Warcraft

For ca. halvandet år siden faldt jeg i snak med en ung mand inde i byen der påstod han kun havde gode hensigter Den dag idag er vi kærester og bor sammen, i kender nok manden som Esteban/Pliny/Untaught. Det er selvsamme person som i sin tid introducerede mig til spillet

Jeg har efterhånden spillet lidt og det har lykkedes mig at få min Warlock op på lvl 69½. Selvom jeg er efterhånden har spillet en "del" er jeg det som Dan ynder at kalde "en fucking keyboard user", dette er faktisk det første pc spil jeg rigtigt har spillet og min forståelse for spillet og features og styring generelt er derfor under udvikling Jeg har også prøvet at spille hunter og mage.

Jeg synes spillet er supersjovt og jeg spiller da en del efterhånden, men noget af det som jeg synes er allersjovest er det at spille sammen med andre, dette er vist også tiltænkt at man skal, men det er lidt svært når man ikke rigtigt kender nogen eller har noget tilhørsforhold, det er derfor begrænset hvor meget jeg får spillet med andre, også fordi man har lidt dårlige oplevelser med folk som bare smutter

Det jeg har lavet mest er at queste, men jeg har da prøvet et par dungeons hvor Dan hjalp mig igennem

Jeg kunne godt tænke mig at joine SD for at lære nye spændende mennesker at kende og måske prøve nogle dungeons og bg's i selskab med en hyggelig gruppe.

Jeg kan godt lide jeres regler og mener at det er en selvfølge derfor kan jeg selvfølgeligt godt acceptere dem

Håber at i kan finde en plads til mig

Mvh. Britt

http://eu.wowarmory.com/character-sh...C3%B8llebitter
    Last edited by Bølle; 18-08-2009 at 0:01.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Som Pliny's bedre halvdel kan der da kun findes en plads til dig =) efter min mening ihvertfald=)

Join /semperdanica og søg nogen grupper til nogen instances, og hyg lidt rund med SD'ere. Husk at spark dem i røven med at kommentere her på din ansøgning =)

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Umm er jeg helt lost her? Troede Sidney Lee var single og kun datede med Mos og Herregårds gryde og lidt son of a bitches nu og da.

Fin ansøgning, glæder mig til at løbe lidt HCs med dig.
    Mangler måske lige et link til din toon på armory så kan se hvem du er ingame :-)

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Umm er jeg helt lost her? Troede Sidney Lee var single og kun datede med Mos og Herregårds gryde og lidt son of a bitches nu og da.

Fin ansøgning, glæder mig til at løbe lidt HCs med dig.
    Mangler måske lige et link til din toon på armory så kan se hvem du er ingame :-)
    Ja godtnok er hans kogekunst lidt indskrænket. men alle de sons af a bitches har gjort at han ikke længere kan smage noget

Jeg har linket mit armory og jeg er blevet lvl 70

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Som Pliny's bedre halvdel kan der da kun findes en plads til dig =) efter min mening ihvertfald=)

Join /semperdanica og søg nogen grupper til nogen instances, og hyg lidt rund med SD'ere. Husk at spark dem i røven med at kommentere her på din ansøgning =)
    Der må jeg skuffe dig conny. Pliny, som i SD regi hedder, Sidney Lee og er vores allesammens lovebomb! Super hug i fuld soya body-paint.

Dog kan jeg ikke se nogen grund til der ikke skulle være en plads til dig.

Hvis vi kan elske dig bare halvt så meget som world of warcraft character, som vi elsker Sidneydrengen. Så skulle det i mine øjne være i orden

Held og lykke.

Quote Originally Posted by Britt View Post
    Ja godtnok er hans kogekunst lidt indskrænket. men alle de sons af a bitches har gjort at han ikke længere kan smage noget
    Så er der alligevel noget om snakken!
    Last edited by Siclae; 18-08-2009 at 13:13.

Quote Originally Posted by Siclae View Post
    Der må jeg skuffe dig conny. Pliny, som i SD regi hedder, Sidney Lee og er vores allesammens lovebomb! Super hug i fuld soya body-paint.

Dog kan jeg ikke se nogen grund til der ikke skulle være en plads til dig.

Hvis vi kan elske dig bare halvt så meget som world of warcraft character, som vi elsker Sidneydrengen. Så skulle det i mine øjne være i orden

Held og lykke.

Så er der alligevel noget om snakken!
    Jeg ved ikke rigtig om jeg kan leve op til det der men det bliver ihvertfald uden det der soya body-paint

Smile

Quote Originally Posted by Britt View Post
    Hej allesammen,

jeg hedder Britt og er 25 år gammel, jeg arbejder som kok i en golfklub. Min fritid bruger jeg på venner, kæresten og nu en smule World of Warcraft

For ca. halvandet år siden faldt jeg i snak med en ung mand inde i byen der påstod han kun havde gode hensigter Den dag idag er vi kærester og bor sammen, i kender nok manden som Esteban/Pliny/Untaught. Det er selvsamme person som i sin tid introducerede mig til spillet

Jeg har efterhånden spillet lidt og det har lykkedes mig at få min Warlock op på lvl 69½. Selvom jeg er efterhånden har spillet en "del" er jeg det som Dan ynder at kalde "en fucking keyboard user", dette er faktisk det første pc spil jeg rigtigt har spillet og min forståelse for spillet og features og styring generelt er derfor under udvikling Jeg har også prøvet at spille hunter og mage.

Jeg synes spillet er supersjovt og jeg spiller da en del efterhånden, men noget af det som jeg synes er allersjovest er det at spille sammen med andre, dette er vist også tiltænkt at man skal, men det er lidt svært når man ikke rigtigt kender nogen eller har noget tilhørsforhold, det er derfor begrænset hvor meget jeg får spillet med andre, også fordi man har lidt dårlige oplevelser med folk som bare smutter

Det jeg har lavet mest er at queste, men jeg har da prøvet et par dungeons hvor Dan hjalp mig igennem

Jeg kunne godt tænke mig at joine SD for at lære nye spændende mennesker at kende og måske prøve nogle dungeons og bg's i selskab med en hyggelig gruppe.

Jeg kan godt lide jeres regler og mener at det er en selvfølge derfor kan jeg selvfølgeligt godt acceptere dem

Håber at i kan finde en plads til mig

Mvh. Britt

http://eu.wowarmory.com/character-sh...C3%B8llebitter

Hej allesammen jeg er nu blevet lvl 71½ .. Og jeg spiller flittigt.. for at komme på højere lvl Hvis der er nogen der har lyst til at queste eller måske spille en bg.. jeg vil rigtig gerne.. jeg har også en dungeon quest til nexus. Hvis der er en der har lyst

Forum Trainee thegriffen's Avatar

Hvor skal jeg starte og slutte..

Var i Nexus normal, dog ikke fuld gruppe, men de eneste fejl der blevet lavet, var af mig og pliny, der hvis blev lidt overmodige

Jeg kender britt & ja hendes knap så gode ½del Pliny/estaban IRL.

Britt er helt klart SD matriale, (hun er jo kok og kan sikkert stå for maden ved evt. SD kommensammer i det nordjydske land)
    Hun er fuld af sjaw og spas og skulle man få hældt alkohol på hende, så bliver der speedet op for festen

Hun er helt klart SD matriale og jeg giver Thumbs up..
    Os for at få mere tilgang til jeres lukkede tøseforums osv
    Last edited by thegriffen; 21-08-2009 at 0:17.

I am 58% addicted to World of Warcraft. What about you?

Default det går fremad:-)

Jeg er nu lvl 73 jeg har tailloring skill 360 og herbalism skill 410, jeg spiller ihærdigt for at nå lvl 80, så jeg kan komme til at løbe nogen heroics

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du skriver en udemærket ansøgning, og imo så er kærester der bor sammen, og spiller mmo sammen, og selvskrevet til at være i guild sammen!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Well, må også hellere skrive lidt

Britt er som hun siger ny og prøver spillet. Hun er efterhånden blevet ret dygtig til at queste og behøver ikke min hjælp så meget...

Hun finder stille og roligt ud at tingene og jeg misunder hende lidt at hun får lov at udforske dette gigantiske spil, det var sku sjovt at være ny kan jeg huske.

Hun er sød, hun hjælper gerne og synes det er skide sjovt at spille.

Håber hun kommer ind

Hun har også prøvet at tage kontakt til flere og jeg har et spurgt et par gange i g-chat om der er nogen der har lyst til at tage i normal uk/up, men den eneste det har lykkedes at få med er sapwood Men vi bliver ved med at prøve sådan der kan komme nogle anbefalinger på bordet
    Last edited by esteban; 24-08-2009 at 22:55.
    Untaught 80 Druid
    Pliny 80 Paladin

Hej allesammen

Jeg er nu lvl 74, jeg ved godt at det måske går lidt langsomt med at nå 80 men jeg har haft en del overarbejde her på sidste. der er mange golfspillere i klubben

Har hørt jeg snart skal ud og løbe instance med jeoparty så det ser jeg frem til

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

IMO burden den her ansøgning ikke tækkes i langdrag Jeg har hørt det jeg skulle fra folk der kender hende irl. Jeg siger ind med hende, også selvom je ikke gamer wow mere...!
    Quinn - One name. One legend

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Bølle hev min Hunter en tur gennem ZF og det var hyggeligt.

Hun virker som en frisk pige, der vil passe fint ind i vores fællesskab i SD som casual.

Hun har helt sikkert en del at lære - men hun tager imod tips og ideer og virker meget venlig og hjælpsom.

Så hun har min anbefaling til at komme ind.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

hey allesammen Jeg er nu lvl 76 og jeg har fået mit herbalism op på 449! Kun en blomst mere! Jeg mangler en "smule" frostweave og så skulle mit tailoring også gerne være på max

Det var rigtigt hyggeligt at prøve at være i instance i dag sammen med lady godiva. Og ja, jeg ved godt jeg har en del at lære

Jeg synes sgu du giver den god gas Britt, keep it up. Der er ikke langt il 80. =)
    Synes sgu det er iorden du giver den gas! *thumps up*

ps: så godt at EsteboY søgte efter folk til lige at komme i lidt instances med dig tidligere idag, slack at jeg levelede mining i stedet.
    Fang mig mandag eller søndag. Så finder vi ud af noget. =) Eventuelt kan jeg da hive min lvl 75 mage med, og måske få ham tættere på 80.
    Last edited by Siclae; 29-08-2009 at 2:37.

Finder min 75 Lock frem senere - hvis vi kan smide en gruppe sammen.

Quote Originally Posted by Ladydie4 View Post
    Finder min 75 Lock frem senere - hvis vi kan smide en gruppe sammen.

Det vil jeg rigtigt gerne men jeg er ikke hjemme idag.-/ Jeg skal til bryllup, min søster skal giftes men det kunne være rigtigt fint hvis vi kunne løbe lidt sammen en dag jeg har fri på søndag. der kunne vi prøve

Quote Originally Posted by Siclae View Post
    Jeg synes sgu du giver den god gas Britt, keep it up. Der er ikke langt il 80. =)
    Synes sgu det er iorden du giver den gas! *thumps up*

ps: så godt at EsteboY søgte efter folk til lige at komme i lidt instances med dig tidligere idag, slack at jeg levelede mining i stedet.
    Fang mig mandag eller søndag. Så finder vi ud af noget. =) Eventuelt kan jeg da hive min lvl 75 mage med, og måske få ham tættere på 80.

Super jeg prøver bare lige at logge ind på søndag eller mandag og se om du er på
    jeg har også nogen dungeon quests det ville være fint og få lavet
    Last edited by Bølle; 29-08-2009 at 9:42.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Jeg er frisk på at give den gas med min lvl 74 frost mage fra på tirsdag af
    Hvis I kan bruge mig altså hihi

Glæder mig allerede.....

Knus fra,

Víe/Marie (Chantara).

P.S. Kan eventuelt søndag, men da mandag er min fødselsdag (og at jeg skal forkæles med en middag ude i byen) ved jeg ikke hvor meget jeg kan komme på WoW den dag.
    Last edited by Víe; 29-08-2009 at 9:42.

Hey Vie, jeg er næsten altid frisk på en instance, så bare skriv til mig ingame hvis du har lyst

Hedder bøllebitter

Kan desværre ikke idag, da jeg sidder og passer husmandssted (med alt inklusive) for min mor oppe i Nordsjælland. Og er bare på hendes bærbare
    Men kunne da være hyggeligt med en sludder på Ventrilo

Stort Knus herfra,

Víe/Marie (Chantara).

søndag lyder som en god dag.

Mandag kan jeg heller ikke - det er nemlig min bryllupsdag (Har været gift 8 år på mandag)

Wee - dobbelt fejringsdag

Ved endnu ikke hvornår vi når hjem til Sorø om søndagen, men satser stærkt på at have hele aftenen (hvis det er ok for Thomas).
    Men jeg skriver så snart jeg ved mere

Knus igen fra,

Víe/Marie (Chantara).

P.S. Håber du kan huske min mage (Chantara), Britt. Hun hjalp dig med at komme op til Dalaran via en portal Og hils endelig fra mig

Quote Originally Posted by Ladydie4 View Post
    søndag lyder som en god dag.

Mandag kan jeg heller ikke - det er nemlig min bryllupsdag (Har været gift 8 år på mandag)

Tillykke det er da dejligt
    jamen det lyder da til at vi kan finde på noget i dag