Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: [Godkendt] Shamykara Shaman søger optagelse i SD

Forum Greenhorn

Default [Godkendt] Shamykara Shaman søger optagelse i SD

Hej SD

Jeg er en "ung" fyr på 34. Jeg har kone og 2 piger på 4 og 7.

vi bor i Herfølge syd for Køge.

Jeg er elktrikker og min fritid, hvad der nu er tilbage når kone , børn og hund har taget deres del, går med lidt golf, en del wow og konens sure pliger

Jeg startede med at spille wow for knap 4 år siden og var med det samme bidt. jeg har en lock og en shammy allie på teranas, som jeg var lidt i raids med i kara. men kørte død i det grundet guild problemer. og har derfor holdt et lille års pause.

jeg startede så med at spille igen her i sommers, og er faldet lige i fælden igen. jeg har lvlet en belf præst op og har nu hentet min shaman fra min gamle server og fået ham op til lvl 80 ;O)

Jeg har hørt en masse godt om SD og tænkte at der kunne jeg finde mig godt tilpas, da jeres retningslinjer passer godt ind i mit syn på det at spille wow. og forhåbentlig kan jeg selv bidrage med noget til guilden. Og så er 2 af mine irl venner nu medlemmer af SD. (Stormlord og Dsv.)

jeg har valgt at søge som casual da jeg jo har to børn, så der er aldrig garanti for faste spille aftaler, da der jo er masser at se til med to krudt ugler i huset. Men godt ku tænke mig komme til at raide lidt når det er muligt.

Min char. er lvl 80 ele shaman, jeg regner med at dual spec på et tidspunkt men vil lige geare lidt op førstsom dps.

Jeg pvper ikke så meget pt. men kan være jeg kommer til det da det kan være svært at komme med i dungeons til tider.

jeg har ikke de store healer erfaringer i endgame da det jo er nyt for mig

mvh

Casper
    Last edited by Kara; 06-10-2009 at 7:34.

Hejsa ?????

må sige din ansøgning er tæt på direkte ringe, du sir næsten intet om dig selv, dit navn den virker som om den er smidt sammen på 2 minutter eller mindre og det er ikke just et bonus hvis du spørger mig

tillader mig derfor at linke til en der hedder kvabse's ansøgning som er blevet lidt en målestok for ansøgninger da den er tæt på perfekt: http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=23586

kig den igennem og overvej om der ikke er noget du kan tilføje noget til din egen og måske gøre lidt mere ud af den i SD, hvad entet du søger som casual eller raider er det hovedsagligt personen bag skærmen vi tager ind, dine chars er "kun vedhæng":P

held og lykke med den

Forum Greenhorn

Default Opdattering.

Hmm. det er jeg ked af, men har faktisk ikke skrevet en ansøgning siden folkeskolen. da mine arbejdspladser som elektrikker, er kommet ved at folk har ringet til mig og spurgt om jeg var interesseret.

Men lidt kan jeg da tilføje.

En af de største årsager til at jeg ansøger om medlemskab i SD er at jeg savner et netværk man kan snakke med, og få hjælp fra når det behøves. Jeg er træt af at bruge timer på at sidde og vente på at man finder en gruppe der vil ha en med som ikke har fået det rigtige gear endnu, men som desperat prøver at få det. Jeg er blevet removed fra utallige grupper når de har set mit udstyr.

Jeg betragter mig selv som deltids wow nørd, som mest spiller for underholdningens skyld, og for at ha det sjovt.

Nok om spillet.

Jeg selv arbejder som sagt som trikker hverdage fra 7-15. så skal der hentes børn og hunden skal luftes. nogle gange er der så lige tid til en halvtimes wow. Og så er det madlavning og sengeligning af børn og aftentur med hunden. dvs. at de fleste aftener er jeg klar til at gå online ved 20 tiden, detter kan dog variere lidt.
    Hverdags aftenerne har jeg gerne for mig selv da konen er en af dem som helst skal have 10+ timers søvn. juhuuu!!

Nårh ja så er mine døtre begyndt at spille lidt på min comp i eftermiddagstimerne, damn. Da konens bærebare er et no go for ungerne.

mine weekender går gerne med en tur på golfbanen lørdag eller søndag formiddag, når vejret er til det, man er jo ikke fanatikker. Så ser jeg gerne at der er tid til lidt familie hygge om eftermiddagene, og evt. få lavet noget af det konen gerne vil ha ordnet, i sidste ende er det så nemmere at sige at man lige sætter sig et par timer bag compen.

En god rock koncert eller en fed film, helst sceince fiction, siger jeg sjældent nej tak til. Og lille bytur med drengene eller en landskamp med masser af bajs har jeg også svært ved at sige nej til, når det ellers kan hænge sammen med hjemmefronten.Jeg elsker også komedier, gerne de lidt platte, som spaceballs osv..

Håber det var lidt bedre, ellers bare spørg jeg stinker nemlig til at formulere mig på skrift.

Casper
    Last edited by Kara; 06-10-2009 at 7:35.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Nå ja, så er den ansøgnings vist heller ikke værre

Jubas har ret i at den trængte lige til lidt mere om personen bag skærmen, men det har du så fået rettet fint op på.

Som yderligere inspiration kan du jo se på den her ansøgning også. En af de mest epic ansøgninger vi har fået
    Last edited by Reyven; 19-08-2009 at 19:15.
    Guildboss - Danish Legacy

Havde Sharoon med i et par heroics, sammen med Zebb. Hans dårlige gear taget i betragtning, var humøret højt, og han virkede øjensyngligt glad for overhovedet at komme med i et heroic.
    Der skal også være plads til de "dårligere stillede".

Gik fint, ingen fuckups, snaksaglig i partychat.

Intet ondt at sige.
    Last edited by Siclae; 20-08-2009 at 23:59.

Quote Originally Posted by Reyven View Post
    Nå ja, så er den ansøgnings vist heller ikke værre

Jubas har ret i at den trængte lige til lidt mere om personen bag skærmen, men det har du så fået rettet fint op på.

Som yderligere inspiration kan du jo se på den her ansøgning også. En af de mest epic ansøgninger vi har fået
    hahaha PWNED så meget.. men standarden dengang for ansøgninger var heller ikke så højt jo men lad os nu holde topic som er HANS ans. og absolut intet har med min at gøre

Hej Casper. Velkommen til vores forum. Som du sikkert har læst i nogle af de andre ansøgninger, der kører for tiden, så er vejen ind i SD via anbefalinger fra members. Lav en /join semperdanica og prøv at finde SD-ere til heroics eller andet godt - der er altid folk, der farmer badges for tiden. Det skal lige siges, at kanalen godt kan virke en smule død engang imellem; men det er bare med at klø på

Forum Adept

Velkommen til Casper
    Som nævnt så er /semperdanica kanalen hvor du får fat i SD under din ansøgningsperiode. Tiden er rigtig god for at komme til at lære SD's medlemmer at kende, nu hvor HC's bliver kørt tynde for emblems. Join kanalen og spørg løs om nogen vil gruppe med dig.

Hvis du ikke får svar så er du altid velkommen til at sende mig et tell, så skal jeg sende budskabet videre i /guild.

Held og Lykke med ansøgningen.
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

Forum Greenhorn

Hey,
    jeg havde så fornøjelsen af at være i uk, up og grundak i går aftes. med et par SD'ere. av, jeg kom på arbejde mobs var nede inden jeg var færdig med mine rotationer, det skal der vist lige tjekkes op på. ;OP

men ellers fedt at komme med i et par runs uden at blive removed af en [epic] freak grp leader..

Og med den respons der er er jeg overbevist om at det er lige guilden for mig, super venlige members i har.

Casper

madlavningen kalder.. og er lidt knokklet da jeg loggede 01:30 og vækkeuret ringede 05:45. ses nok senere
    Last edited by Kara; 20-08-2009 at 16:03.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Sharronkara er min, gennem mange år, rigtig gode kammerat IRL, og kan derfor kun sige god for ham. Også selvom jeg kun er ansøger.

mvh
    Lars - Stormlord

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, er igang med Efterårsoprydningen :-) Jeg lukker din ansøgning for nu, men du er meget velkommen til at søge igen med din nye toon når du nærmer dig HC niveau.

Ses forhåbentligt igen

Velkommen tilbage med din nye toon, hvis du lige ændrer lidt i din post så den matcher den nye toon så er det kanon.

Forum Greenhorn

Smile Så er jeg tilbage. Nu med Shaman

Hej SD.

Så lykkedes det at få min char. klar til noget til nogle lvl 80 instances.

Den hedder Shamykara.

jeg havde ikke tålmodighed til at lvle en mere op, så jeg hentede min ally Shaman(70) fra Terenas.

Se frem til nogle hyggelige stunder med SD, til noget farm.

mvh

Casper
    Last edited by Kara; 06-10-2009 at 7:44.

Hey SD,

Vil bare lige sige at Shamykara Aka Casper er min gode ven IRL og jeg kan kun sige god for ham som sd materiale... Var i et par HC's med ham igår og selvom han er nylig dinget 80'er, lå han da solidt på dps'en.

Håber de andre, bla Filur, Tiny og Holy skriver herinde også, da de var med på samme runs.

-Stormlord

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    hahaha PWNED så meget.. men standarden dengang for ansøgninger var heller ikke så højt jo men lad os nu holde topic som er HANS ans. og absolut intet har med min at gøre

Haha...Sry for offtopic, men det var fandme sjovt..PWND!!!
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Forum Neophyte Legends's Avatar

Hej, Jeg har løbet en del HC med Shammykara og har siddet på VT med ham en del, super fin fyr jeg meget gerne se i SD, han passer rigtig godt ind som casual.

Han har godt styr på sin class og rotations ser det ud til, ligger allerede nu på 2500 dps even med noget green gear.. hvem ved hvad det udvikler sig til! NERF Shaman's!

Held og lykke med din ansøgning Casper.
    [Best regards Demonhatch]

"With great power comes great responsibility..."

Forum Greenhorn

Så har jeg fået løbet et par hc dungeons med nogle SDere, og jeg må sige det har været super hyggeligt.
    Og der har været en god stemning på vt, trods man halter lidt efter med gear og rutine.

Men man skal lige huske at minde folk om at de gerne lige må kigge forbi ens tråd kan jeg se

Var i HC med Shammy i nat, gik fint og var minimalt på VT. Vi må lige lave en follow up snart :-)

Forum Acolyte Filur's Avatar

Var også med på HC runs, ingen problemer - hyggelig fyr når han endelig sagde noget på vt

Bare giv gas, vi bider ikke (Kun Jeo, men det er sådan en fetish han har kørende) Hiv fat i mig IG hvis du mangler nogle at groupe med, så tager jeg dig gerne med hvis der er plads
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Forum Greenhorn

ja, jeg ved det... det er det med simultankapaciteten jeg skal lige øve mig lidt i at snakke mens jeg er i combat.

ellers er det sq nogle hyggelige SDere jeg har mødt so far.

Forum Greenhorn Belladin's Avatar

jah nu har jeg så glemt igen igen at skrive.. eller dvs den første gang skrev jeg åbenbart forkert... :?
    nåh. but here it goes

TROR nok du var med mig og et par andre i Totc i aftes hvor jeg var IMBA tank :P

og sys det gik fint ( nu havde jeg ik dmg m fremme så ku ik tjekke hvordan det gik på den side) MEN vi havde det da hyggeligt på VT og alt det der.

sys bestemt godt jeg kan tage Thumps up for ham helt sikkert!

=)
    "A friend is someone who will bail you out of jail, but your best friend is the one sitting next to you saying 'That was f***ing awesome!' "

Hvad så Shamy, lidt tid siden du har fået anbefalinger, får du lavet nogle runs/raids? Husk selv at holde din ansøgning aktiv.

Forum Greenhorn

ja da, har løbeten del med "legends" og "stormlord", med forskellige SDer, bl.andet filur, melu, whipzar(eller hvordan han nu staves) og et enkelt hh run hvor bl. andet corn var med. jeg prøver at minde dem om at jeg er ansøger, og de skal huske at skrive, De slackere ;O).

har også været med i voa10 med en flok sdere.

men jeg må sq gå dem lidt mere på klingen så de huske at skrive

Forum Acolyte Filur's Avatar

Hep! Var i HC daily med Shamy igår, stadig ingen problemer herfra - tager gerne flere runs

Btw, Filur og Wizphar er en og samme spiller
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Hey... Vil da lige hjælpe lidt til med at holde liv i din ansøgning også.
    Prøver at tage shamy med i de groups jeg nu kan så han får mulighed for
    at groupe med så mange sd'ere som muligt. Har stort set haft ham med hver
    dag med forskellige sd'ere, så han får da groupet noget.

Stormlord
    Last edited by Stormlord; 23-10-2009 at 21:20.