Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: [Godkendt] Stormlord lvl 80 Bloodelf Warlock søger om optagelse

Forum Knight Stormlord's Avatar

Default [Godkendt] Stormlord lvl 80 Bloodelf Warlock søger om optagelse

Hejsa.

Hermed følgende ansøgning, om plads som Casual member i Semper Danica.

I får først lidt IRL info:

Mit navn er Lars Jensen. En ældre mand på 32 (Der er ingen grund til at lyve sig ung jo :P) bosat i Herfølge på sjælland.
    Jeg er gift med Anja 7. år (har været sammen i snart 14 år:O), har en knejt på 9 år og en lille pige på snart 4 måneder og som en hver anden rækkehus ejer, bor der også 40 Kg retriever her...

Til daglig arbejder jeg som SupportKonsulent i et lille firma, Solid Design House, hvor vi sælger et 3D CAD program kaldet SolidWorks. Mit job består i at supportere og undervise i denne software. Derudover yder jeg en del konsulent hjælp til vores kunder også, hvilket nogle gange indebære nogle ture rundt omkring i landet. I kraft af mit job, mener jeg dermed selv at jeg er yderst hjælpsom og imødekommende. Noget som jeg forsøger at videreføre ingame, så vidt muligt.

Min fritid går med hjemlig hygge, venner, gåture med hunden, musik (Har spillet (slået vil nogen sige) trommer siden jeg var 10) og selvfølgelig WoW.

Så til lidt ingame info:

Jeg blev hijacket med 10 dages free trial af en IRL kammerat lige omkring TBC release. Og jeg var straks solgt. Brugte et stykke tid på at lege med div. classes inden jeg besluttede mig til at jeg da skulle være troldmand (Human Mage) Det blev min første Toon som jeg kommitede mig 100% til. Det var på Terenas i en engelsk ledet guild (Solaris Nocturnis) Desværre gjorde interne guild problemer at jeg mistede modet til WoW netop som jeg dingede 70, og ellers skulle til at have det sjovt med Raids. Derfor holdt jeg en lille pause fra denne verden.
    Jeg kunne dog ikke lade være med at gå at tænke på hvor langt jeg kunne ha' været nået hvis jeg havde fortsat, og skæbnen ville at jeg overhørte en telefon samtale (Sleeeeemme slemme) ved en arbejdsdag på vejen. Denne samtale blev ført af Arthàz, Aka Anders Ullerup (Tror i kender ham ). Og straks faldt jeg i fælden igen og udspurgte ham om det ene og det andet.

Startede straks min account op igen og oprettede en ny Toon på Ravencrest. Denne gang som Horde. Blev også indsluset i Exposure under Arthàz vinger, og dingede 80 for godt og vel en uge siden.

Har hele tiden ment at der manglede noget for mig i Exposure, så derfor var det ikke svært at leave da, Arthàz leavede. Han var grunden til at jeg var i den guild, og da han ikke var der mere, var der intet der knyttede mig til guilden mere. (Dette menes ikke ondt, for jeg har haft en god tid i Exposure)

Af raid erfaringer kan jeg dermed ikke bibringe med noget, da jeg som sagt holdt pause netop som jeg dingede 70 med min gamle toon.

Raiderfaringer har jeg ikke, men kender stort set alle 5 mands dungeons og er pt igang med at geare op. Prøver ihvertfald at komme med i alt HC når jeg er online. Kan dog være svært for en halvdårligt gearet DPS'er.

Min class kender jeg rigtig rigtig godt. Er i øjeblikket speccet deep affliction, da jeg mener det er der locken hører hjemme og er det jeg har det sjovest med.
    Jeg kan ses her: http://eu.wowarmory.com/character-sh...st&n=Stormlord

Puha, det blev da en værre smørre. Tror jeg stopper her inden jeg for alvor kommer igang

Håber i vil se positivt på min ansøgning og ser frem til at høre fra Jer.

Mvh
    Lars - Stormlord

Forum Warden Corningstone's Avatar

Hej Lars.

Uden at komme til at lyde som en uinterressertet kælling, så ville jeg gerne vide om hvis Dreadmist (det navn jeg kender Anders under) leaver SD, går på pause, eller ikke kommer ind, vil du så stadig være lige så kommiteret til SD?

Ellers, held og lykke med ansøgningen!

Hej Corningstone,

Du lyder absolut ikke som en uinteresseret kælling. Hvis du var uinteresseret havde du vel ikke gidet bruge tid på at svare på min ansøgning.
    jeg kan godt forstå hvis du undrer dig. Kan godt se at det lød forkert, det jeg har skrevet, så jeg prøver igen

Efter 4 måneder som medlem (Rank=Friend) i Exposure var jeg stadig ikke faldet til og var nok leavet snarest alligevel. At Anders leavede fremskød bare beslutningen. Som skrevet længere oppe, mangler der noget for en casual gamer som mig i exposure. Jeg kan forstå på Jeres forum, retningslinier, medlemsregler etc. at I har en guild hvor der netop er plads til sådan en som mig.

Håber at jeg har afklaret det spørgsmål. Ellers fyrer I bare løs og jeg skal gøre hvad jeg kan for at svare...

mvh
    Lars - Stormlord
    Last edited by Stormlord; 18-08-2009 at 18:40.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Ok, og tak for svaret =)

Husk at vejen til SD spillernes hjerter, går gennem at du grouper med os i heroics og så videre.

/join semperdanica in-game og overbevis os om at vi kommer til at elske at have dig i guildet.

Hejsa.
    Var faktisk i AN hc og ToC HC med en flok SD'ere igår. Bla Filurdan og Melutan (Håber jeg husker rigtigt)
    Umiddelbart gik det godt, på trods af SS på tank til at starte med, og en dps der lå en smule/meget lavere end Jer andre...

mvh
    Lars

Forum Acolyte Filur's Avatar

Quote Originally Posted by Siclae View Post
    Husk at vejen til SD spillernes hjerter, går gennem at du grouper med os i heroics og så videre.

/join semperdanica in-game og overbevis os om at vi kommer til at elske at have dig i guildet.
    Lady?? Er det dig?? Hehe...

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Hejsa.
    Var faktisk i AN hc og ToC HC med en flok SD'ere igår. Bla Filurdan og Melutan (Håber jeg husker rigtigt)
    Haha, bortset fra at det er FilurdDIN og ikke "dan", men det er okay

Ja vi var afsted nogle stykker igår (Doom og Orkinok var også med). Det gik fint, Storm startede stille og roligt ud på dps-siden Men fik da hentet lidt da vi tog ToC hc. Umiddelbart ikke noget skidt at sige, virkede flink og hyggelig at spille med. Vil gerne i flere hc's/raids for at lære dig bedre at kende, join evt et Naxx10 hold på vores raidside - Swup kører bla 10-15 stykker om ugen, der kan du sagtens hoppe med.

- og få dig et headset eller find det du har gemt væk
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg var med Stormlord i et par heroics og jeg har ikke noget dårligt at sige om ham. Men få dig et headset og kom på VT så vi kan få et bedre indtryk af dig. Og hvis du har brug for warlock-tips er du velkommen til at spørge.

Hejsa.
    Umiddelbart gik det godt, på trods af SS på tank til at starte med, og en dps der lå en smule/meget lavere end Jer andre...

mvh
    Lars
    Yes, jeg var med på de runs - det eneste negative at sige var vist egentlig, at øksen endnu en gang ikke droppede i toc Normalt ville jeg også fortælle dig, at VTer en rigtig god ide; men eftersom jeg heller ikke selv var på VT i går så... men det er stadig en god ide at få anskaffet det headset
    Mht dps så kommer det (normalt) automatisk med gearet, så som Filur nævner, så prøv at signe op til Naxx10-raids på raid-siden.

Quote Originally Posted by Filur View Post
    Lady?? Er det dig?? Hehe...

Haha, bortset fra at det er FilurdDIN og ikke "dan", men det er okay

Ja vi var afsted nogle stykker igår (Doom og Orkinok var også med). Det gik fint, Storm startede stille og roligt ud på dps-siden Men fik da hentet lidt da vi tog ToC hc. Umiddelbart ikke noget skidt at sige, virkede flink og hyggelig at spille med. Vil gerne i flere hc's/raids for at lære dig bedre at kende, join evt et Naxx10 hold på vores raidside - Swup kører bla 10-15 stykker om ugen, der kan du sagtens hoppe med.

- og få dig et headset eller find det du har gemt væk
    Takker for svaret. Og nej, head settet er ikke dukket op af sig selv. Ganske som forudsagt, så edb pusheren bliver nok glad for at se mig...

Jeg vil prøve at se om jeg kan nå et naxx10 raid en dag. Problemet pt er starttidspunket. Har en stor knægt på 9år og en lille pige på snart 4 måneder, der skal puttes. Samt div. andre sure hverdagspligter som skal overståes, inden der er grønt lys fra chefen til at WoW'e. Så jeg vil helst ikke signe op til noget der starter før kl 21:30 og der er raids jo i fuld gang.

Jeg holder mig til Hc's indtil videre, medmindre der kommer et afbud eller et late night raid

mvh
    Lars - Stormlord

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post
    Jeg var med Stormlord i et par heroics og jeg har ikke noget dårligt at sige om ham. Men få dig et headset og kom på VT så vi kan få et bedre indtryk af dig. Og hvis du har brug for warlock-tips er du velkommen til at spørge.
    Hejsa,

Jeg har fakkertalt et lock spørgsmål...

Hvad filan gør man med trash?? Kan dårligt nå at dotte dem før de er wasted... SoC synes jeg heller ikke virker ordentligt. Hvad gør du??

mvh
    Lars - Stormlord

Rain of fire - specielt hvis det er store trash packs, der dør hurtigt som i F.eks Naxx. Taler vi almindelige packs i heroics (2-3 mobs ad gangen), så spam SB til de ligger helt stille
    Last edited by Mighty Knight; 20-08-2009 at 10:30. Reason: uddybning

SD Medlem Forum Convert

Til daglig arbejder jeg som SupportKonsulent i et lille firma, Solid Design House, hvor vi sælger et 3D CAD program kaldet SolidWorks. Mit job består i at supportere og undervise i denne software.
    Gogo invite ham da så jeg kan få nogle gratis SolidWorks lektioner på vt

Quote Originally Posted by Wora View Post
    Gogo invite ham da så jeg kan få nogle gratis SolidWorks lektioner på vt
    Det er bare ti fire... Der er bare en regel. Ingen spørgsmål under boss fights. Ikke at jeg ikke kan svare, men det fucker min rotation op...

mvh
    Lars - Stormlord

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Hvad filan gør man med trash?? Kan dårligt nå at dotte dem før de er wasted... SoC synes jeg heller ikke virker ordentligt. Hvad gør du??
    Hvad med /dance /point /laugh? Nej, seriøst. Hvis du er affliction er Seed of Corruption din foretrukne AoE. Hvis du er destruction er Rain of Fire din foretrukne AoE. RoF kræver mindst tre mobs for at være effektiv og SoC fire. Hvis mobs er i bevægelse er SoC bedst. SoC kan være lidt svær at styre fordi flere seeds kan gå af samtidig og give dig alt for meget threat. Hvis du laver single-target DPS og mobs dør på 15 sekunder kan du som affliction ikke rigtig andet end spamme shadow bolt hvilket ikke er særlig effektivt.

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post
    Hvad med /dance /point /laugh? Nej, seriøst. Hvis du er affliction er Seed of Corruption din foretrukne AoE. Hvis du er destruction er Rain of Fire din foretrukne AoE. RoF kræver mindst tre mobs for at være effektiv og SoC fire. Hvis mobs er i bevægelse er SoC bedst. SoC kan være lidt svær at styre fordi flere seeds kan gå af samtidig og give dig alt for meget threat. Hvis du laver single-target DPS og mobs dør på 15 sekunder kan du som affliction ikke rigtig andet end spamme shadow bolt hvilket ikke er særlig effektivt.
    Jeg er affliction. Det er sjovest synes jeg, og mest lock agtigt :S

Jeg må prøve at lege lidt mere med det på de næste par runs... Desværre er det jo ikke muligt at træne mod trash mob dummies. Tror jeg skriver en enhancement request til Blizz for at få det med i næste patch

mvh
    Lars - Stormlord

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Jeg havde Stormlord med her til morgen i UK HC og det gik fint Flink person og det virker som om han har styr på sin class Thumbs op her fra.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

jeg rendte et par HC´s med Stormlort :P har til aften og det gik rigtig fint, jeg er kun ansøger men derfor gjorde han det stadig fint :P

Banned Forum Greenhorn

Hej
    jeg var uden og lege med Stormlord med benefit og galicia i nogle HC,det var rigtig sjov og gik lige efter bogen.

Mvh. Pepito

Forum Neophyte Legends's Avatar

Default IRL

Stormlord er IRL, er faktisk min genbo, jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger, han har styr på sin class og er en rigtig guttermand, lige til SD team spirit.

/cheers
    [Best regards Demonhatch]

"With great power comes great responsibility..."

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Spillede med ham i CoT, og kan kun sige gode ting om ham.
    Hjalpogså mit ego at han var så paf over den damage der blev pumpet ud hehehehe.

Quote Originally Posted by Rarl View Post
    Spillede med ham i CoT, og kan kun sige gode ting om ham.
    Hjalpogså mit ego at han var så paf over den damage der blev pumpet ud hehehehe.
    Ja, det var et sjovt run. Og ja er stadig paf over den DPS. Var lige ved at rerolle til healer eller noget, for det der, er jo ikke til at konkurere imod

mvh
    Lars - Stormlord

SD Medlem Forum Disciple

Jeg var ude med Stormlord i nogle hcs. Han er en super hyggelig fætter, kan sin class og spiller godt. Han har sgu humor, og sammen med benefit, pepito og jeg kom vi trods sjov og ballade godt igennem. Har kun spillet med ham en gang, men han har overfor mig bevist til ug at han er SD materiale.

Forum Greenhorn Ivegotmilk's Avatar

Jeg har lige lavet et lynhurtigt up hc run med Stormlord, det gik jo jeaaaahhh ehmmm ganske fint
    der var godt gang i den på vt og han virker som en sympatisk og flink fyr med forståelse for sin class.
    og held og lykke med ansøgningen

var med stormlord i lidt HCs igår nat og det gik sgu fikt hehe god dps og maks hygge på VT så thumbs up her fra =)