Results 1 to 2 of 2

Thread: zaptor prøver igen

Guest

Default zaptor prøver igen

Okay okay wooot så får du hele historien

Jeg er 18 år og går på HTA.(høje-taastrup amtsgymnasie) i min fritid spiller jeg en del computer. Har spillet aktivt for SD i SWG. Jeg har kun positive erfaringer med SD og dens opbygning. Jeg er utrolig hooked på at spille WoW når det kommer og håber da det bliver med en masse af de gamel SWG spillere jeg kan se har skrevet sig på til WoW. I swg var jeg en spiller der lagde vægt på at have den stærkeste mand, men jeg vil indrømme at efter jeg har læst på www.wow.com, hælder jeg meget mere til at være en casual spiller, der samler mineraler og hjælper mine guildies når jeg kan, istedetfor bare at lvl min egen char op.

Håber jeg kommer ind i SD's wow section for jeg ville ikk vide hvem jeg ellers skulle spille med når det kommer.

Mark aka. zaptor is out.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Damn Zaptor du kommer sgu ikke ind...

.
    .
    .
    .
    LOL - Hallo batmand, snap out of selvsvinget og følg med.. Læs overskrifter så havde du postet i det rigtige forum første gang.. Gamle medlemmer = dig skal kun poste i Join forummet for old members..

Så poster du forkert 2 gange. Jeg flytter den ene ind i Join for Gamle medlemmer, og sletter den anden.. Og så mens jeg giver dig adgang så poster du 3 ansøgning, selvom du er medlem :roll:

Nu vil jeg låse denne tråd og sige WB!

Og laver du flere nye ansøgningstråde, så smider jeg dig ud under påskud af at være en svensker der kunne lidt dansk :twisted: :roll: :P

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.