Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: Here goes nothing (xlausen)

SD Medlem Forum Elder

Default Here goes nothing (xlausen)

Hejsa SD

En del kender mig i forvejen og en del kender mig garanteret ikke.

Først vil jeg lige linke til min afstedspost, for ligesom at få det ryddet af vejen.

http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=16568

Som i kan se smuttede jeg sidst med en hvis portion tudefjæs på. Den korte historie omkring det var at jeg dengang aldrig kunne spille før kl 20.00 og jeg derfor var utroligt glad for vi kunne samle et crossguild hold der startede fast kl 20 sådan at jeg kunne være med til end game contents. Problemet med det var, at en del syntes det var en dårlig ide, og da jeg i den periode privat var temmeligt presset gik jeg i sort, da jeg bla fik sure ingame tells etc. Generelt en kort for hovedet beslutning. (som jeg har fortrudt bittert siden, og længe)

Nå nok om den afskeds post.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Til jer der ikke kender mig:

Privat hedder jeg Martin Clausen (32) har 2 børn delvist hjemmeboende (det kommer vi tilbage til) Jeg bor på Lolland, og arbejder i føtex, selvom nogle nok vil mene at det er at strække begrebet arbejde til det yderste.

Af hobbys har jeg ikke det vilde, Pc, film og prøver at holde mig i form med løbeture, men det er bare så enormt kedeligt.

Socialt har jeg det bedst med en fadbamse i hånden.

Af gaming erfaring har jeg spillet Eq, swg, eq2, aoc, Anarchy online, wow, Aion beta + lidt chinese.

Som gamer går jeg op i det. Jeg kan altså bedst lide at vinde.. det skal ikke være en hemmelighed. Jeg bruger enormt meget tid på at læse forums og rykke rundt på gear og rotations etc.

Til jer som kender mig:

Jeg vil lige skrive lidt om hvad der har ændret sig i mit liv siden jeg sidst var en del af SD.

Jeg er blevet skilt hvilket ikke er nogen dårlig ting, det var det bedste for alle parter. Den indflydelse det har på mig i guild og ingame sammenhæng er at jeg nu har mere overskud til at hygge. Før i tiden lagde min korte ingame tid (pga kone) et enomt pres på mig (Da jeg ville være pro) så jeg havde ærligt talt ikke tid til at spilde tiden. WoW var næsten et job. Sad but true. Hvilket jo så kom til udtryk på mere eller mindre heldige måder. Jeg tror jeg i den sammenhæng til tider kan have fremstået som arrogant, og temperamentsfuld, ikke noget jeg har gjort bevidst.

Jeg vil rigtigt gerne spille Aion med jer (wow er afsluttet for mit vedkommende)

Jeg har enormt længe gerne villet tilbage, men har ikke rigtigt haft the balls til at lægge en ansøgning. Et par opfordringer + Aion, har fået mig til at tage mig sammen. Jeg har også været temmeligt aktiv på jeres open forum, da jeg altid har følt at SD var min guild.

Jeg kommer under alle omstændigheder til at spille på samme server som jer, kan jo ikke undvære jer (det ved jeg nu)

Jeg har prøvet at skrive så meget som muligt i min ansøgning, men ved der sikkert er mange spørgsmål og ting folk måske vil have vendt. Så skriver i bare, så får i et ærligt svar.

Mvh
    Martin Clausen
    Druids are PvE

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

OH MY GOD!!!
    The day of greatness have come!!

Gief X.

/Topic.

Officer Forum Warden

Husker dig kun for gode ting, så thumps up fra mig =)

/Gadrielz

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

X skal bare tilbage til SD 100% thumps up herfra

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Husker mest XL fra SWG back in the day og vil uden tvivl gerne se ham med SD tag i Aion
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Totalt cool med mig og den genansøgning vidste vi jo ville komme før eller siden

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du har min opbakning, jeg ser dig gerne i SD igen.

Men jeg har en betingelse, eller to.

1 - Betingelsen er at hvis du kommer ind i SD igen, så lægger du temperamentet ved hoveddøren.
    Eller på godt dansk, slut med hidsige poster, som bare skaber drama, når det er noget som kan diskuteres stille og roligt når man har taget FADBAMSEN, og talt til 100.
    Og ingen amok udbrud på VT og ingame chat..
    Jeg siger ikke at man ikke må sige sin mening - men gør det stille og roligt. Og det er ok at blive irriteret, sur, vred, utilfreds med ting.. Men LØS det stille og roligt fremover - ALTID.
    Martin, jeg holder sgu af dig, for du har givet SD rigtig meget godt i tidligere tider, og jeg ser dig også som en SD'er.. Men den korte lunte gider jeg ikke igen.

Så hvis du kan sige helt ærligt, at din lunte nu er meget længere, og du har mere tålmodighed, så tager jeg personligt gerne imod dig med åbne arme!

2 - Den anden ting jeg vil spørge om er ikke så krævende.
    Men du vil gerne være Pro - du er en MMO stræber (nørd )
    - Men hvad hvis SD i AION, kun når op og bliver en semi-Pro guild, og det langsommere tempo begynder at irritere dig. (eller er lunten så lang nu, at det sker ikke?)
    Hvad gør du så?

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept

Well i min bog er du altid velkommen. bare ærgeligt vi ikke spiller det samme spil så

SD Medlem Forum Elder

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Du har min opbakning, jeg ser dig gerne i SD igen.

Men jeg har en betingelse, eller to.

1 - Betingelsen er at hvis du kommer ind i SD igen, så lægger du temperamentet ved hoveddøren.
    Eller på godt dansk, slut med hidsige poster, som bare skaber drama, når det er noget som kan diskuteres stille og roligt når man har taget FADBAMSEN, og talt til 100.
    Og ingen amok udbrud på VT og ingame chat..
    Jeg siger ikke at man ikke må sige sin mening - men gør det stille og roligt. Og det er ok at blive irriteret, sur, vred, utilfreds med ting.. Men LØS det stille og roligt fremover - ALTID.
    Martin, jeg holder sgu af dig, for du har givet SD rigtig meget godt i tidligere tider, og jeg ser dig også som en SD'er.. Men den korte lunte gider jeg ikke igen.

Så hvis du kan sige helt ærligt, at din lunte nu er meget længere, og du har mere tålmodighed, så tager jeg personligt gerne imod dig med åbne arme!

2 - Den anden ting jeg vil spørge om er ikke så krævende.
    Men du vil gerne være Pro - du er en MMO stræber (nørd )
    - Men hvad hvis SD i AION, kun når op og bliver en semi-Pro guild, og det langsommere tempo begynder at irritere dig. (eller er lunten så lang nu, at det sker ikke?)
    Hvad gør du så?

mvh
    wOOOOt
    1. Ja jeg er nærmest en bedstefar nu Seriøst så tror jeg ikke det bliver et problem længere.

2. Jeg har lært min lektie. At være crazy vild i en guild hvor man ikke kender nogen er crap anyday.
    Druids are PvE

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg har også savnet at blive drillet (igen og igen og igen og igen og igen)

thumbs up
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Elder

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Jeg har også savnet at blive drillet (igen og igen og igen og igen og igen)

thumbs up
    Får du ikke mine SMS'er ?
    Druids are PvE

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Nu er det vist ingen hemmelighed for dem der har fulgt lidt med at undertegnede var en stor del af grunden til du forlod guilden. På det det tidspunkt var jeg i en periode nærmest fungerende guildmaster i WoW og på baggrund af at vi kort tid før havde kæmpet for at guilden overhovedet overlevede blev der ført en meget stram ledelsesstil. Det gav gnidninger og jeg forstår godt at du var utilfreds med det du opfattede som en ordre om jeres ZA raid bare skulle nedlægges uden diskussion.
    Men jeg må indrømme at jeg var skuffet over den meget hurtige og kraftige reaktion der kom når nu det var gjort meget klart at der netop ikke var tale om en ordre men udelukkende en opfordring til at tage en snak om hvorvidt der kunne findes en løsning der tilgodeså alle parter. Du postede din afsked efter det klart var blevet lovet at vi på ingen måde ville tvinge jer til noget, og du smækkede hårdt med døren i den tråd hvor hele denne debat fandt sted.

Trods det synes jeg stadig du er en cool fyr og der har været mange fede oplevelser med dig dengang vi spillede sammen. Engang spillede vi endda rigtigt meget sammen, som da vi forsøgte at gennemføre Stratholme 5-mand men det stadig var en hardcore opgave. Altsammen bare for at vi kunne få en staff der lignende en forvokset tændstik (men det var famne imba dengang!). Jeg er på ingen måde glad for at uenighed omkring nogle enkelte emner undervejs ødelagde dette, for det var gode tider.

Du har bidraget med meget gennem tiderne og du har også bidraget når vi har haft hårde tider. Dit temperament er legendary, så det er bestemt positivt at høre du har skruet ned for blusset på den front. På mange måder er du et godt eksempel på et SD medlem og du passer godt ind i guilden. Jeg tror heller ikke vi er så uenige om tingene når det kommer til stykket, som det ellers nogengange kunne se ud til.

Så overordnet set har jeg ikke noget problem med det hvis du skal med i guilden igen og spille Aion med os I sidste ende er det op til Kirneh samt vores Aion ledelse, men jeg vil da gøre det klart at det ihvertfald ikke er noget problem for mig trods historikken omkring din afsked. Jeg vil meget gerne spille med dig i Aion og rive nogle instances (og nogle Elyos) rundt i fællesskab.

En lang post skal altid lige sluttes af med et spørgsmål og da du vist forlod os inden den store regelreform blev gennemført, vil jeg gerne høre hvad du mener om at vi har erstattet stort set alle regler med de 5 værdier der står her nedenfor? Du skulle jo gerne kunne acceptere dem for at blive medlem igen
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Elder

Quote Originally Posted by Reyven View Post
    En lang post skal altid lige sluttes af med et spørgsmål og da du vist forlod os inden den store regelreform blev gennemført, vil jeg gerne høre hvad du mener om at vi har erstattet stort set alle regler med de 5 værdier der står her nedenfor? Du skulle jo gerne kunne acceptere dem for at blive medlem igen
    Jeg kan ikke se de 5 værdier nedenfor din post. Men hvis du hentyder til:

- Respekt for andre

- Ærlighed

- Loyalitet

- Viljen til sejr

- Nyd spillet uden at ødelægge det for andre.

Så kan jeg klart acceptere og ovenikøbet tilslutte mig

P.s. Hvis nogen andre har noget negativt eller nogle ting de vil have vendt, vil jeg meget gerne se det her og ikke i eventuelle pm's hvor man ikke kan svare for sig.

Mvh
    Martin
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Kan stadig huske først gang jeg mødte Xlausen. Var i EQ2 hvor han stod i sikkerhed på en stor sten mens jeg blev jagtet af et train på 10-15 mobs......og han tilmed tillod sig at tigge mad af mig i tells mens jeg løb for mit liv :-).

Den gut skal da ind i SD igen....det har ikke været det samme uden ham (omend noget mere fredeligt he he)
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

xlausen er fra før min tid i sd synes bestemt jeg husker ham fra eq navnet ringer mange klokker postivt han er den eneste SDer med X så vidt jeg kan se, negativt kan jeg ikke se noget så hvorfor ik =)

Forum Warden Corningstone's Avatar

X er jo legendarisk.

Han skal da tilbage i folden!

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by genoside View Post
    xlausen er fra før min tid i sd synes bestemt jeg husker ham fra eq navnet ringer mange klokker postivt han er den eneste SDer med X så vidt jeg kan se, negativt kan jeg ikke se noget så hvorfor ik =)
    Og BAM... jeg begynder at tro jeg også kan huske dit navn fra EQ Genoside.. server(s) ??
    'BeaWolf' since 2008

povar xev og til sidst antonius bayle havde osse 4 måneder på stormhammer i guild europa

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by genoside View Post
    povar xev og til sidst antonius bayle havde osse 4 måneder på stormhammer i guild europa
    Sgu nok AB så ... var i en guild som rykkede til AB (kan godt nok ikke huske navnet på guilden nu) <-- Zoltrax/Kowen/Venator/Xartlox/Zolty/Xart

Anyway .. back to topic
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Senior

Ingen tvivl om at Martin skal ind igen. Er irl ven og kollega med ham og vi har ofte snakket om at han skulle ind igen græsset er sgu ikke grønnere

Ja han er blevet en bedstefar Stemmer 100% for at han kommer ind igen.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Disciple

jeg kan huske den ene gang jeg har spillet arena med dig og det gik ret dårligt der sad jeg tilbage bagefter og tænkte hold da op han er den mest ubehagelige person jeg har spillet sammen med nogensinde... Men kan så forstå på hvad du skriver her så er du en anden person idag?

SD Medlem Forum Elder

Ja især i Arena kørte det på pumperne i en periode. Igen fordi jeg ikke havde tiden, så man hele tiden skulle prøve noget nyt. Hvilket efter måned 7 blev meget mere end hvad mit hoved og min tålmodighed kunne klare. Kan ikke selv huske hændelsen, men undskyld herfra, for det lyder sandsynligt.
    Druids are PvE

Forum Disciple

jamen altså du skal ikke undskylde hehe mener mere om det er sådan det sker igen fordi så vil jeg jo nok prøve at undgå dig altså jeg syntes helt sikkert man skal gå op i tingene og gøre sit bedste der er bare grænser for opførsel for mig

SD Medlem Forum Elder

Det kan du være sikker på ikke sker igen. Det er utroligt som ting virker mindre "vigtige" når man ikke generelt er bitter
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Kan kun tale godt om X. Syntes hans exit var fair og godt begrundet i den periode. For det var urimeligt at han blev stillet i den situation.

X skal 100% tilbage i SD. Så kan vi få et velkommen tilbage asap ?
    Last edited by Zebb; 01-09-2009 at 22:47.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)