Results 1 to 23 of 23

Thread: Scalum søger nye udfordringer :(

Default Scalum søger nye udfordringer :(

Ja, så blev det min tur til at træffe en virkelig svær beslutning.
    Jeg har i længere tid været småt irriteret over vi ingen hardmodes har kunnet køre.

Jeg ved jeg har søgt som Core Raider, og da jeg søgte var det også mit state of mind. Men da, min lyst til wow daler mere og mere, desto mindre jeg får lavet hardmodes i ulduar, føler jeg det nødvendigt at søge nye udfordringer, før min lyst i world of warcraft dør helt ud.

Vi har kørt ulduar og ToC 10 hardmodes, og det har været en sand FRYD, og det har været mega fedt at have en reel udfordring.
    Men da jeg spiller for at raide, og jeg er hardcore raider af støbning er det den reele udfordring i 25 mands hardmodes, jeg virkelig søger, har jeg søgt andre udfordringer.

Det skal siges at jeg i den korte tid jeg har været på realmet, har følt mig virkelig velkommen i SD, den første dag jeg var member, følte jeg mig virkelig velkommen, og faldt med det samme ind i guildets venlige atmosfære.
    Jeg ved jeg ikke er vellidt af alle, og at mit iltre temperament, har fået nogle sind i kog en gang eller flere. Og det er jeg selvfølgelig ked af, for jeg har selvfølgelig ikke gjort og sagt for at pisse folk af, men af ren og skær frustration i øjeblikket.

Jeg har valgt at søge ind i ON A BOAT, og har for tiden fået trial som kombineret cat dps og resto druid, hvor jeg ligger min vægt på cat dps, med mulighed for at heale.
    Det er en meget trist beslutning, og den har taget mig et stykke tid at træffe, og det er en rigtig lorte beslutning, for jeg elsker virkelig SD som guild, og synes der er rigtig mange søde og rare mennesker i guildet, og guildet er rigtig godt sammentømret. Sammenholdet i SD er helt sikkert, det bedste jeg har oplevet i samtlige af de guilds jeg har været i.

Jeg håber ikke jeg vil blive flamet, for at søge nye udfordringer, og alle skal til enhver tid være velkomne til at whisper for hjælp i et heroic, eller enchant / craft med LW. Jeg bliver i semperdanica's in-game channel, så jeg kan se hvis nogen mangler hjælp til et og andet.
    Men da sandheden som skrevet oven over, er den at jeg er ved at køre træt i world of warcraft, pga manglende udfordring på raids, føler jeg det som den rigtige beslutning at træffe.

Med blandede følelser, beklager jeg at skulle forlade Semper Danica, i en tid hvor jeg ved at mange holder pauser, og at min beslutning, slet ikke hjælper, på raids, og arbejdet hen mod at skulle tage hardmodes.

- Scalum

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Håber at du finder hvad du søger. Jeg har flyttet din afskedstråd ud i det åbne forum og når jeg har posted det medler jeg dig ud af SD member groups.

God vind...

EDIT: Glemte at jeg ikke kunne ændre dine groups, er der en Admin der vil sørge for det?
    Last edited by Romulus; 07-09-2009 at 22:21.

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Er jeg da ked af at høre Scalum Håber vi finder ud af en HC eller 2 en gang igen - God vind frem over

//Crushgar

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Er ked af du smutter, vi har før i SD haft, hvad skal man kalde det tører perioder, men er kommet over det, ikke desto mindre forstår jeg dig godt, ved at der er andre der har det som dig.

Gl hf med hvad end dine nye veje må byde på
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Forum Warden Corningstone's Avatar

En trist og skuffet corningstone siger farvel.

Troede du var en fighter.
    Last edited by Corningstone; 07-09-2009 at 22:41.

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Held og lykke fremover, men jeg må også sige at jeg er ret skuffet.. specialt fordi du søger ind i en anden guild for at raide endnu mere.
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Quote Originally Posted by Estrinoff View Post
    Held og lykke fremover, men jeg må også sige at jeg er ret skuffet.. specialt fordi du søger ind i en anden guild for at raide endnu mere.
    Jeg søger netop ind i et guild, hvor jeg kan raide mere, da det er det jeg søger.

Jeg beklager at jeg skuffer så mange mennesker, ved at søge andre udfordringer.
    Men jeg har for længe siden gjort op med mig selv at hvis jeg ikke har det sjovt med at raide, må der findes en løsning. I denne omgang var løsningen desværre et andet guild.

Jeg håber stadig jeg er velkommen til at lave heroics og så videre med jer, i guild-regi?

- Scalum

Forum Senior Tala's Avatar

forstår din beslutning, det er jo heller ikke fordi du har skrevet under med blod at du vil være i SD de næste 5 år. WoW er et spil, og du skal have det sjovt, end of story, dog vil du blive savnet på raids, det er 100% sikkert. Vi ses ingame mester

Tala//Boombjørn
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Slack med ekstra slack ovenpå!

Men i det mindste stjæler du ikke mit loot mere

Arj, sku trist, kunne godt lide at få dine heals din bastard!

Vi ses til hc's og hvad vi ellers finder på
    Untaught 80 Druid
    Pliny 80 Paladin

jamen held og lykke med din boat trip..

SD Medlem Forum Adept

jeg tænker ikke mindre af dig på grund af det her for det kan man bare ikke lol, nå men til den seriøse side. Hyg dig mester har været hyggeligt at være i guild med dig.

Forum Learner polyphemus's Avatar

Trist at høre Scalum. Du var ellers en flink fyr og dine healing skills fejlede bestemt intet. Held og lykke i den nye guild og på gensyn når jeg engang dukker op i wow igen!

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Selvfølgelig har man lov at skifte guild hvis man ikke synes SD er den rette guild længere.

Held og lykke med det derude, og husk redningsvesten
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Don't be part of the problem, be part of the solution!
    Ah, too late.

GL fremover.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Trist at høre Scalum :'( Hvem ska jeg nu MD til i raids? :O ej, God vind mester! håber du finder hva du søger.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

/cry

hvem ska jeg nu sende greens til :P

GL ombord

sgu lidt trist m8 men håber at du får det godt i din nye guild
    og skal nok fange dig og nuppe et par HCs igen =)

så GL HF i din nye guild

Amen øv da.

Good luck derude
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

Forum Convert Möet's Avatar

held og lykke fremover scalum, vi snakkes nok ingame xD
    Möet/Bjarneofdoom

SD Medlem Forum Senior

Ved godt du bare smutter fordi din chopper ikke kan få flere HP end min så det er fair nok GL derude
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Held og lykke med det hele Scalum. Jeg håber at du finder det du søger.

held og lykke fremover, men vi har jo allerede snakket om det. love you, ved vi holder kontakten

Forum Hatchling

Heldog lykke frem over scalle håber vi snakkes ingame eller måske på vt engang

/Cry kommer sku til at savne dit temperemant, det gav mig altid en god griner GL M8

CaBooSe/ Snowfeather Out!!