Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [Godkendt] Drossa søger tilbage til SD (Aion)

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Default [Godkendt] Drossa søger tilbage til SD (Aion)

Som overskriften siger så savner jeg SD og vil derfor gerne søge ind igen.

Jeg er begyndt at spille Aion i beta'en og spillet har fanget mig, så det er preordered, så jeg bliver klar til pre release, så skal helt sikkert spille, (ihvertfald indtil swotor udkommer)

Jeg vil selvfølgelig stadig overholde både regler og CoC

Håber jeg kan komme tilbage til folden igen igen.

Dette er min anden ansøgning om at komme ind da jeg er leavet før. Jeg er derfor godt klar over at der ikke er store chancer for at komme ind, men prøver alligevel.

Min første afskedtråd http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=15055

den anden er her :http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=23177
    Last edited by Magicha; 15-09-2009 at 14:53.
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Nu spiller jeg og kommer formentlig heller aldrig til at spille Aion, men på et socialt plan kan jeg kun på det varmeste anbefale at vi får Drossa tilbage.

Kan kun give de varmeste anbefalinger og thumbs up herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg vil sgu gerne se Drossa i SD igen, også selvom du har forladt os 2 gange tidligere.
    Dine afskeder har været pæne, din tid i SD har været uden drama afaik. Og du er en flink og god gamer. Og da det var pga. kone og venner du smuttede sidst, så har du nu chance for måske at prøve at få dem med ind i SD istedet, hvis de også skal spille AION ;o)

GL med genansøgningen. Det er op til Kirneh i sidste ende ;o)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Thumbs up her fra

Forum Recruit

Super!! Ser meget gerne slacker drossa tilbage i SD.. Flinker fyr med styr på sit stuff

Gogo herfra

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Drossa.
    Har ikke noget dårligt at sige omkring dig.

Hvor længe bliver du i SD denne gang ?

/Kirneh
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Hmm, tror sgu jeg må siges at være back for good denne gang. Jeg savner sammenholdet og fælleskabet i SD, og det kan bare ikke findes andre steder. Så håber på i vil have mig tilbage

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Hej. Jeg er ked af at sige det, MEN..

I TOLD YOU SO.

Men udover dette vil det være rart at du søger tilbage til stalden.
    Vi ses ikke i aion men vi ses i swtor.

Kan anbefale Drossa personligt
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Skal nok heller ikke spille AION - men som SDer, er du IMO velkommen tilbage.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    Hmm, tror sgu jeg må siges at være back for good denne gang. Jeg savner sammenholdet og fælleskabet i SD, og det kan bare ikke findes andre steder. Så håber på i vil have mig tilbage
    bare få din familie med over i SD så har du alt under et tag
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Quote Originally Posted by colthuus View Post
    bare få din familie med over i SD så har du alt under et tag
    Med mindre i opretter en batman arkham asylum afdelig af SD, tror jeg bare min kone holder sig ude af SD og til sin ps3

Forum Warden Tineea's Avatar

Med mindre i opretter en batman arkham asylum afdelig af SD, tror jeg bare min kone holder sig ude af SD og til sin ps3
    Uhhh nytænkning, tror vi lige skal vende den, men i såfald har jeg endnu en velegnet person, så din kone ikke skal føle sig helt ensom

Anyway, er i øvrigt enig med det de andre skriver om dine tidligere afskeder fra sd.
    Last edited by Tineea; 14-09-2009 at 14:03.

Forum Adept Amute's Avatar

Jeg ser gerne Drossa tilbage i SD, nu da han har overtalt mig til at Pre-ordre Aion, så vi kan game sammen hehe 8)
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Forum Greenhorn Ameg's Avatar

Pssst.... Jeg har været i SD før - men mistede lysten til WoW... så SD i Batman Arkham, så er jeg klar frisk på en ny ansøgning til SD (eller hvem ved måske Aion eller Star Wars)

Good luck husband, lyder som om de vil tage dig tilbage, så du har nogle at lege med igen

//Ameg
    Nerd is just a word used by people who can't pronounce intellectual.

En mand må gøre det han må gøre.
    -En kvinde må gøre det han ikke kan

Marquis of the Board Barahir's Avatar

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Jeg var nået skuffet over du joinede lotro ledelsen og opgav det hele uden varsel. Specielt når det var så kritisk et tidspunkt.

Det er en fin afskedspost men jeg føler ikke rigtig den beskriver forløbet dengang.

Vi manglede hjælp i ledelsen, du trådte til
    Initiativer blev sat i værks og du smuttede til en mere hardcore guild uden at informere os andre først.

Dette på et tidspunkt hvor SD i lotro endnu var i nærheden af et punkt hvor vi overvejede lukning men havde en del jern i ilden for at undgå situationen i fremtiden.

Jeg skrev ikke noget i din afsked fordi jeg var ganske skuffet dengang og ikke så nogen grund til at ventilere over det når du alligevel var smuttet.

Et er at smutte fordi man mangler indhold i spillet og der ikke er umiddelbare udsigter for det i SD.
    Noget andet er at tage et ansvar og så frakaste det kort tid efter uden varsel.
    Last edited by Kebra; 14-09-2009 at 16:44.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Jeg var nået skuffet over du joinede lotro ledelsen og opgav det hele uden varsel. Specielt når det var så kritisk et tidspunkt.

Det er en fin afskedspost men jeg føler ikke rigtig den beskriver forløbet dengang.

Vi manglede hjælp i ledelsen, du trådte til
    Initiativer blev sat i værks og du smuttede til en mere hardcore guild uden at informere os andre først.

Dette på et tidspunkt hvor SD i lotro endnu var i nærheden af et punkt hvor vi overvejede lukning.

Jeg skrev ikke noget i din afsked fordi jeg var ganske skuffet dengang og ikke så nogen grund til at ventilere over det når du alligevel var smuttet.
    det havde jeg glemt alt om.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Min grund til at leave SD første gang skrev jeg om til woot inden jeg leavede. Sd i lotro var going down, jeg husker at samtlige officerer der var med i guilden var major afk, og vi stod uden en eneste aktiv Officer eller GM. Da jeg var en af de få aktive spillere i guilden følte jeg naturligvis at jeg måtte prøve at gøre hvad jeg kunne for at hjælpe, Men som jeg skrev til Woot, det var mest af alt af nød end af lyst. Jeg følte ikke at lotro afdelingen kom nogle vegne (hvilket den heller ikke gjorde.)

Jeg fortryder at det var nødvendigt at leave SD, men det var enten det eller helt stoppe i lotro, hvilket jeg ikke følte jeg havde lyst til. Det erl et at være bagklog, og jeg ved nu at det var en forkert beslutning at træde frem som officer. Har ikke så meget mere at sige, da jeg må indrømme at dette er noget som jeg har lagt bag mig forlængst, og jeg ville ønske at du have bragt det frem på det tidspunkt i stedet for nu, 2 år senere.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Drossa. Humlen er ikke at du forlod SD.
    Humlen er at du forlod SD som en af de bærende kræfter i LOTRO UDEN først at advare resten af ledelsen inden du pludselig skrev til members at du forlod SD.

Den havde jeg også glemt.

Det går ikke at jeg ikke gerne ser dig i SD igen. Men jeg stemmer gerne i for at det var en ufed måde du valgte at gøre det på
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

et at være bagklog, og jeg ved nu at det var en forkert beslutning at træde frem som officer. Har ikke så meget mere at sige, da jeg må indrømme at dette er noget som jeg har lagt bag mig forlængst, og jeg ville ønske at du have bragt det frem på det tidspunkt i stedet for nu, 2 år senere.
    Jeg syntes det er irrelevant at brokke sig over noget når personen er på vej ud af døren. Det får ingen af parterne noget ud af. Vi kunne reelt ikke vide om du kom tilbage eller ej.
    Idet du kommer tilbage mener jeg det er relevant at bringe det op da det nu er noget der berører guild og dig sammen igen.

Om SD i lotro var aktiv eller ej gidder jeg ikke diskutere. Vil blot sige at jeg er 100% sikker på at Mhuu, HQX og jeg i allerehøjeste grad var aktive dengang. Alle en del af ledelsen.

Men nu er det bragt op og folk er informeret så må ledelsen vurdere om 2xLeave hvoraf en var fra ledelsen er okay til du kan joine igen.
    Last edited by Kebra; 14-09-2009 at 18:51.

Jeg syntes det er irrelevant at brokke sig over noget når personen er på vej ud af døren. Det får ingen af parterne noget ud af. Vi kunne reelt ikke vide om du kom tilbage eller ej.
    Idet du kommer tilbage mener jeg det er relevant at bringe det op da det nu er noget der berører guild og dig sammen igen.

Om SD i lotro var aktiv eller ej gidder jeg ikke diskutere. Vil blot sige at jeg er 100% sikker på at Mhuu, HQX og jeg i allerehøjeste grad var aktive dengang. Alle en del af ledelsen.

Men nu er det bragt op og folk er informeret så må ledelsen vurdere om 2xLeave hvoraf en var fra ledelsen er okay til du kan joine igen.
    Og dette bragte du ikke op da jeg søgte tilbage første gang fordi...?

Nevermind, gider ikke forsvare mig for noget som skete for så lang tid siden. Jeg forklarede mig i min afskedspost, og i PM til vores daværende leder Woot, så føler ikke nogen kan føle sig trådt over tærene. I stand corrected.

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Drossa. Humlen er ikke at du forlod SD.
    Humlen er at du forlod SD som en af de bærende kræfter i LOTRO UDEN først at advare resten af ledelsen inden du pludselig skrev til members at du forlod SD.

Den havde jeg også glemt.

Det går ikke at jeg ikke gerne ser dig i SD igen. Men jeg stemmer gerne i for at det var en ufed måde du valgte at gøre det på
    Jeg informerede Woot om det. Kebra Blev osse informeret om det via den PM som jeg sendte til Woot. Ved ikke hvor mange flere jeg kunne have informeret om det. Jeg har stadig de PM's i min inbox og offentligør dem gerne til dem der føler de får noget ud af at læse dem.
    Last edited by Drossa; 14-09-2009 at 19:35.

Og dette bragte du ikke op da jeg søgte tilbage første gang fordi...?
    Jeg har ikke været aktiv på boardet på det tidspunkt og har overset det.

Jeg informerede Woot om det. Kebra Blev osse informeret om det via den PM som jeg sendte til Woot. Ved ikke hvor mange flere jeg kunne have informeret om det. Jeg har stadig de PM's i min inbox og offentligør dem gerne til dem der føler de får noget ud af at læse dem.
    Har ikke PMs så længe tilbage og det er egentligt også irrelevant. Du var en del af ledelsen og meldte dig ud, uden at varsle resten af ledelsen om det på forhånd. At informere når skaden er sket via PM ændrer ikke på det.
    Antallet af personer

Jeg har ikke været aktiv på boardet på det tidspunkt og har overset det.

Har ikke PMs så længe tilbage og det er egentligt også irrelevant. Du var en del af ledelsen og meldte dig ud, uden at varsle resten af ledelsen om det på forhånd. At informere når skaden er sket via PM ændrer ikke på det.
    Antallet af personer
    Tror ikke du har forstået hvad jeg skriver..Jeg informerede om det INDEN jeg forlod SD. Du får lige en PM.

Jeg har ikke adgang til arkivet, det må kunne ses der om der blev varslet eller ej.
    Hvis det er relevant.

Men det er en god PM og en du burde have smidt i ledelses forum så alle var informeret. Kan godt være min hukommelse spiller et puds men jeg er sikker på det var et "fra dag til dag" shock. Er du sikker på jeg blev informeret samtidig med woot?

Hvis det er tilfældet så har du ret og jeg tager fejl hvilket jeg undskylder for, men din PM viser ikke det imho.