Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29

Thread: [Godkendt] Drossa søger tilbage til SD (Aion)

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

Jeg sendte den PM til woot den 23, og du fik den den 24, videresendt fra woot. Ville være rart hvis han (woot) kunne huske dette, men tvivler stært på at vores dengang så hårdt plagede GM har gemt PM fra 2 år siden. Du kan stole på at det jeg skriver er korrekt eller ej, jeg ved jeg har ret, men i kan self ikke se min inbox og dato'er på de PM's jeg har. Faktum er dog at jeg informerede ledelsen om min frustration og dette skete den 23/6 2007. Jeg leavede den 13/7 2007 da jeg stadig ikke følte at Sd i Lotro kom nogle vegne. Håber dette er svar nok til dem der har haft spørgsmål vedr mit første exit.
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    Jeg sendte den PM til woot den 23, og du fik den den 24, videresendt fra woot. Ville være rart hvis han (woot) kunne huske dette, men tvivler stært på at vores dengang så hårdt plagede GM har gemt PM fra 2 år siden. Du kan stole på at det jeg skriver er korrekt eller ej, jeg ved jeg har ret, men i kan self ikke se min inbox og dato'er på de PM's jeg har. Faktum er dog at jeg informerede ledelsen om min frustration og dette skete den 23/6 2007. Jeg leavede den 13/7 2007 da jeg stadig ikke følte at Sd i Lotro kom nogle vegne. Håber dette er svar nok til dem der har haft spørgsmål vedr mit første exit.
    hvis det er tilfældet jeg blev informeret den 24 og der gik de 3 uger efterfølgende så undskylder jeg.
    Det må være tydeligt hvis der kigges i arkivet.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    Tror ikke du har forstået hvad jeg skriver..Jeg informerede om det INDEN jeg forlod SD. Du får lige en PM.
    Jeg har de gamle PM's, og kan bekræfte at du varslede til os hvad du tænkte. Men det er 2 år siden, og det kræver ret meget research hvis jeg skal samle hele sammenhængen op igen fra dengang, og det er jeg helst fri for.. Jeg har læst 2 gamle PM's fra Drossa, og husker at jeg havde forståelse for hans frustrationer. Mener også de blev postet videre i ledelsen hvor SD officerer kan finde dem hvis i vil...

Jeg synes ikke der reelt er noget issue her. SD Lotro var døende, Drossa prøvede at træde til, men magtede ikke opgaven. Lesson learned = Drossa prøvede men failede, og alligevel var det med go intention. Og vi skal nok bare ikke tage Drossa i ledelsen lige foreløbig

Hvis det her er noget som er afgørende for sagen, kan jeg godt grave mere frem og genåbne sagen i officers forummet.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg syntes ikke der er grund til at trampe mere rundt i dette.

Velkommen tilbage på trial Drossa.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012