Results 1 to 10 of 10

Thread: Euro Beta Update

Guest

Default Euro Beta Update

Så er det muligvis i weekenden euro beta starter!! WooHooo
    De seneste nyheder viser at euro beta site er oppe og kører med div. info om hvordan man joiner betaen --> http://en.wow-europe.com/

kunne da være sjovt hvis man kom med

Guest

Ja det kunne da være fedt hvis og komme igang her i weekenden, hvis man er så heldig og komme med.

Guest

Ja de skal da snart til at få fingeren ud hvis de skal overholde det de skrev den 3. sep
    "European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month!"

I wonder om de har server power nok til at kunne klare alle de mange tusinde der vil hente på samme tid uden at vi skal hente med under 10k/sec...

Guest

Mener de stadgi kører med deres bit torrent til at hente hvilket jeg personligt mener er ufedt :/ især fordi jeg fatter hat af at åbne porte i firewalls som skulle gøre det en del bedre at hente med torrent

Guest

Vi kan jo håbe

Forum Learner Drale Jast's Avatar

Quote Originally Posted by Pehrson
    Mener de stadgi kører med deres bit torrent til at hente hvilket jeg personligt mener er ufedt :/ især fordi jeg fatter hat af at åbne porte i firewalls som skulle gøre det en del bedre at hente med torrent
    Synes også det er ringe, specielt hvis man har et maks på 5GB om måneden.

For med bittorrent henter du fra flere og uploader til flere på samme tid, hvilket vil blive til at jeg får sendt mere end jeg får ind så de 5GB kan hurtigt blive brugt :|
    SWTOR :
    Mom - Jedi Shadow
    Ikoss - Jedi Sentinel

SWG :
    Mom - Jedi Knight - Resting
    Ikoss - Bounty Hunter - M.I.A

Guest

Det kunne være totalt optimalt hvis det blev udgivet i aften!

Så ville man have hele weekenden til det :-D

Lad os lige få noget "spil" igang

Satser optimistisk på kl 22:00 idag, det skal det! :-D

Rofl

jeg tvivler på vi får den beta at se før mandag, imodsætning til blizzard north er det ikke fanatiske arbejdsslaver der sidder i blizzard europe og hvis det skulle ryge ud i dag ville det være første gang de har arbejdet i en weekend.

Desuden er der rigtigt mange der har signet sig op så man skal ikke være meget pessemist for at regne ud at der ikke er verdens bedste chance for at komme ind i den første faze :P

men ok vi kan jo alle håbe!
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

hehe jeg vil næsten hellere at de bare tager sig sammen til at sende mails og finde ud af jeg ik er med end gå med den lille smule håb i flere dage, snart 3måneder siden første sign dag var :/

Men giver dig helt ret Andyz tror heller ik vi ska se frem til at de starter det inden mandag tirsdag da de nok ik gider weekend arbejde bare for at starte op. det ville dog have være nice at de startede det i aften med downloads bare.

Har selv en lille bitte bitte smule håb

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Ja man har altid et godt håb eftersom så mange får invite i Everquest 2 europe beta,
    men ok det her er osse blizzard :/

Håber bare de er glade for dansker også.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!