Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56

Thread: [Godkendt] Jubas vil tilbage;)

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    LOL, har ikke engang nået at slette dig fra julefrokosten.

Jeg må sige at jeg er irriteret over så nemt det er....
    Det er da positivt at du vil tilbage til os, og du er vellidt i SD, også af mig. Men jeg sidder bare og tænker "hvorfor helvede gik du så?" Du har været i SD længe nok til at ha set andre lave samme cirkusnummer...

Og det irriterer mig at folk bruger SD som et sikkerhedsnet.. "nå ja jeg kan jo lige se om det går bedre i en mere hardcore raid guild.. - ups nej, nå må jeg så ikke nok komme tilbage"..
    Ja du har venner i SD, men når man går i en periode hvor der er problemer i raids, så svigter man de venner. Forlader man SD i perioder hvor det ikke skader guilden, så er det noget andet. Hvis man stopper med MMO gaming pga. irl issues, så er det noget andet.. Men at skride fordi der lige er lidt modgang i raiding.. ffs, det stunt har vi set 20+ gange før, og 10+ af dem vender fjogede tilbage.

Efter du skred postede jeg i ledelsen, at jeg har lyst til at fjerne det sikkerhedsnet om at vi som regel altid tager folk tilbage efter første gang. At komme tilbage til SD skal ikke tages for givet.

Anyway - personligt ser jeg dig sguda gerne tilbage i SD.. Mit sure opstød er mere generelt at folk der overvejer at skride bør lære af den lektie vi har set her og gentagne gange før. Håber du forstår!

w
    HÅber også at du forstår, at jeg absolut ikke ser SD som et sikkerhedsnet, det kan godt være du ser jeg gør det, men absolut ikke det jeg prøver at pulle her. Havde det være som du siger at det skulle være et sikkerheds net havde jeg først søgt tilbage, hvis jeg var blevet kicket fra det andet guild. Så havde det være aktuelt at give mig røde ører over det, men jeg søger tilbage fordi jeg savner at være i guild med mine MMO venner. For mig stikker det en del dybere end et "sikkerhedsnet", SD er bare det sted jeg har det bedst woot. Håber DU forstår

Kan sagtens forstå du ser skeptisk på det, men det er vel som jeg ser det (bag) tanken der tæller. Hvis det fremstår i ens genansøgning at det er fordi man savner SD og finder ud af at det er der man hører hjemme, fremfor at hvis jeg var blevet kicket og bare skal have et guild at være i.

Og ja, jeg har set folk leave guilden, og vende tilbage fordi de har fortrudt, og sys det er fedt når folk indser det.

Ved ikke rigtig hvordan jeg skal overbevise dig om at jeg ikke vil bruge SD som et sikkerhedsnet på nogen måde, men som et wake-up-call for mig selv om at SD er der hvor jeg hører til.

Haha jubas 100% thumps up

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

I told you so...

Du sucks stadig, men SD er dit hjem så hjem skal du.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    HÅber også at du forstår, at jeg absolut ikke ser SD som et sikkerhedsnet, det kan godt være du ser jeg gør det, men absolut ikke det jeg prøver at pulle her. Havde det være som du siger at det skulle være et sikkerheds net havde jeg først søgt tilbage, hvis jeg var blevet kicket fra det andet guild. Så havde det være aktuelt at give mig røde ører over det, men jeg søger tilbage fordi jeg savner at være i guild med mine MMO venner. For mig stikker det en del dybere end et "sikkerhedsnet", SD er bare det sted jeg har det bedst woot. Håber DU forstår

Kan sagtens forstå du ser skeptisk på det, men det er vel som jeg ser det (bag) tanken der tæller. Hvis det fremstår i ens genansøgning at det er fordi man savner SD og finder ud af at det er der man hører hjemme, fremfor at hvis jeg var blevet kicket og bare skal have et guild at være i.

Og ja, jeg har set folk leave guilden, og vende tilbage fordi de har fortrudt, og sys det er fedt når folk indser det.

Ved ikke rigtig hvordan jeg skal overbevise dig om at jeg ikke vil bruge SD som et sikkerhedsnet på nogen måde, men som et wake-up-call for mig selv om at SD er der hvor jeg hører til.
    Du behøver ikke overbevise mig om noget. Jeg har bare sagt min mening om hvad der irriterer mig ved dette scenarie rent generelt.

Du har min stemme til at komme tilbage, men det bliver med en løftet pegefinger (også til andre i fremtiden) om at man virkelig skal være sikker i sin sag når man stopper, og vi måske nu overvejer at stramme op på området.

Jeg har stemt positivt, men ledelsen har en tråd kørende for at høre officerenes mening, og det er primært op til Kirneh og WOW ledelsen i al deres wisdom!

Så gl!
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Du behøver ikke overbevise mig om noget. Jeg har bare sagt min mening om hvad der irriterer mig ved dette scenarie rent generelt.

Du har min stemme til at komme tilbage, men det bliver med en løftet pegefinger (også til andre i fremtiden) om at man virkelig skal være sikker i sin sag når man stopper, og vi måske nu overvejer at stramme op på området.

Jeg har stemt positivt, men ledelsen har en tråd kørende for at høre officerenes mening, og det er primært op til Kirneh og WOW ledelsen i al deres wisdom!

Så gl!
    w
    Whordinary er på ingen måde i problemer, han valgte jo bare at smutte fordi han opdagede græsset ikke var grønnere alligevel.

må godt nok sige jeg ville blive ked af det hvis ikke jeg fik en chance:/ jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare mig, og få jer overbevidst om at jeg er ked af den bummert jeg har lavet, ber jer om en chance mere. Det som jeg også ser det er at det er min første brøler, og har ikke fået advarsler før, så er jo ikke en "bandit" hvad det angår

Står ærligt ved min fejl, og at den måde jeg søgte et andet guild i mens jeg var i SD, det er trodsalt menneskeligt at fejle.
    Last edited by Jubas; 14-09-2009 at 21:23.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Har rykket en del af denne tråd til det interne forum, da det mere er principper end Jubas genansøgning der bliver diskuteret.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Meh...

Jeg kan virklig ikke se hvorfor Jubas ikke skulle tilbage i SD.
    Hvad han har gjort er der også mange andre som har gjort, og de kom tilbage uden det store drama.

Jubas har gjort virkelig meget for SD raiding her i den nye exp. og da han forlod SD var der ikke et guild spot til ham i det andet guild, men kun et prøve spot.

SD WoW raiding er ved at dø, og Jubas vil kunne gøre det bedere ligesom da han var i guilden, og nu hvor han har set andre guilds sucks og SD rocks skal han da bare tilbage...

Forum Senior Tala's Avatar

Jubas har aldrig lavet noget i samme stil, han har aldrig fået en advarsel, og han har aldrig leaved SD før. Nu laver han 1 fejl, og lærer samtidig af den, og så sætter vi ham for døren? Undskyld, men hvor er vores toleranceniveau lige havnet henne??

Jubas er en af de mest loyale og aktive spillere vi har i SD wow, han hjælper rigtig meget, mange stedet. Og spiller endda flere Chars på raids, for at fylde spots ud, så SD raids kan fungere, han HAR gjort rigtig rigtig meget, og den slags spillerer kunne vi sku godt bruge flere af.

Men, nu kender jeg også Jubas rigtig godt, og ved derfor også at han går MEGET op i Endgame Raiding. At han har en tørst for endgame raiding, kan man ikke tage fra ham, og hvis den tørst ikke kan slukkes i SD, ligemeget hvor meget man prøver, må man jo gøre det utænkelige og søge andre græsgange.
    At han så indser at endgame raiding ikke er federe end det sociale og alle vennerne, er fantastisk, for havde Jubas ikke indset det, havde vi mistet en af vores bedste og rareste spiller i WoW.

Det følgende er ingen personlig kritik, og håber det er ok jeg siger min mening lige ud af posen: Jeg undrer mig meget over at nogen vores Officer skærer så hårdt igennem pga. 1 fejl, hvad er der blevet af en advarsel først?? jeg havde vitterligt ingen anelse om at man skulle være 100% fejlfri for at være i SD. Sidder sku ærlig talt og bliver lidt skuffet over at vi bare giver en af vores egne fingeren, på grund af at han har søgt guild før han leavede...

anyway, det var lige mit blik på situationen, så kan i bruge den til noget, eller ignorere den.

all love

Tala
    Last edited by Tala; 14-09-2009 at 22:04.
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Warden Corningstone's Avatar

1) der er gået 1 uge... dvs nikolaj har hurtigt indset han har begået en brøler.
    2) han har fortsat været med på freak's uld10 HM's med en masse SDere og været med på Aggro's 10mands hold..
    3) Jubbe har troppet trofast op til irl ting, er initiativtagende, fremragende til at vaske gulv, en god ven, og han har faktisk en IQ over 2 så han ikke begår den samme fejl igen..

jeg ville blive VIRKELIG skuffet hvis div. officere skal pisse deres teritorie af (mht folk der leaver og kommer igen), det vil jeg bede jer gøre på en person der ikke har været lige så længe i SD, har været lige så aktiv, og en ligeså god ven som Nikolaj har været, og stadig er.

PS. Tala, you speak wise words.
    Last edited by Corningstone; 14-09-2009 at 22:08. Reason: addet end PS

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Heldigvis er vi allesammen enige om at uanset hvad udfaldet bliver så respekterer vi dem der havde en anden mening end os selv, og respekterer deres ret til at have en anden mening.
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Guys - godt i poster jeres støtte. I må ikke tro at ledelsen ikke også kigger på dette, og godt er klar over at Jubbe er en fin fyr!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Som jeg sagde dengang - i min bog er du velkommen tilbage.

Men, jeg forstår nogle tænker over om man "bruger SD som sikkerhedsnet" og ja, jeg syns egentligt helelr ikke det er ok, at søge en anden guild, når man er i SD.

Men - jeg tilgiver dig.
    Du har min stemme.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Told you so
    - ser dig gerne med et SD tag over hovedet igen

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Ser dig gerne tilbage, alle gør engang imellem fejl.

SD Medlem Forum Senior

Velkommen tilbage.

Hov glemte. HVAD SAGDE JEG
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Elder Beawolf's Avatar

Først og fremmest. Jeg kender ikke Jubas særlig godt, og har ingen kendskab til hans aktivitet i WoW, da jeg ikke selv spiller dette.

Har dog lige et par punkter på hjertet jeg da gerne lige vil remse op:

1. Er helt enig med Wooot. Og skulle Jubas ende med at blive det satte eksempel fordi netop hans "stunt" var dråben der fik bægeret til at flyde, så kan jeg kun begræde tabet af en god raider (som efter eget valg allerede var tabt), og støtte 100% op om ledelsens valg.

2. Nu er det så blevet nævnt at Jubas var på prøve i den anden guild. Jeg sidder derfor nu og spekulere på om Jubas "second thought" nu også har været så "second" igen, eller om ganskee enkelt har fejlet sin prøvetid i den anden guild?

3. Det begrænsede kendskab jeg har til Jubas (Blood Bowl), har kun været positivt, og jeg kan på det personlige niveau kun ønske Jubas tilbage til SD.
    'BeaWolf' since 2008

Forum Adept

Jeg er super glad for at Jubas søger tilbage og ser ham hellere end gerne i SD igen.

Én ting vi alle kan lære af dette, det er dialog. Der har gennem det sidste stykke tid være 'løs' snak om at CR raids ikke fungerede, men usikkerhed på hvad man forstår ved CR.
    'Man har så at sige ikke taget tyren ved hornene før Jubas forlod SD'

Med Rudo i spidsen er vi på trapperne med en ny udmelding om CR, raid dage etc. som forhåbentlig giver mere klarhed og CR raids i SD.
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Nu skal folk også tænke på at SD er en hygge/casual/social guild, hvor mindste delen er hardcore gamers, det er sg fair nok hvis folk vil prøve noget nyt engang imellem, men at der går en lille uge før Jubas indser at han foretrækker SD og vores kvaliteter fremfor hardcore fremgang er sg ret komisk :P
    Jeg kan godt huske Jubas fra WoW, og mødte ham vidst også til en af SD's events, så jeg siger klart at vi skal hive ham ind igen.

Jeg er virkelig også på det hold, der gerne ser Jubas tilbage igen. I den tid jeg har kendt ham, har jeg kun set og oplevet positive ting fra hans side. Han hjælper altid og har været en af de bærende kræfter på vores raid-hold i lang tid.

Bare fordi han et kort sekund var i Whordinary, ser jeg intet problem i, at han kommer retur!
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Zoltrax View Post
    2. Nu er det så blevet nævnt at Jubas var på prøve i den anden guild. Jeg sidder derfor nu og spekulere på om Jubas "second thought" nu også har været så "second" igen, eller om ganskee enkelt har fejlet sin prøvetid i den anden guild?
    Som Whordinary medlem vil jeg gerne understrege at Jubas gjorde det rigtig godt og selvom jeg ikke er officer, er jeg sikker på han nok skulle blive medlem, hvis ikke han var kommet til at samle hans gamle kammerater i SD så meget som han gjorde.

PS: Yes jeg er tilbage på Ravencrest /wave til de gamle hoveder i SD

Quote Originally Posted by Rudolphus View Post
    Jeg er virkelig også på det hold, der gerne ser Jubas tilbage igen. I den tid jeg har kendt ham, har jeg kun set og oplevet positive ting fra hans side. Han hjælper altid og har været en af de bærende kræfter på vores raid-hold i lang tid.

Bare fordi han et kort sekund var i Whordinary, ser jeg intet problem i, at han kommer retur!
    Må melde mig helt enig, ser meget gerne jubas tilbage..

Forum Senior Nilfen's Avatar

Syntes bare Jubas skal ind!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Forum Learner polyphemus's Avatar

Helt klar også et thumbs up til Jubas herfra. Det eneste jeg savner er lidt mere ydmyghed når man nu har lavet en bummert. Men WB! Godt at se dig tilbage.

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Quote Originally Posted by Zoltrax View Post
    Jeg kan sagtens forstå din tanke, men som Duncanous også skriver, så var det ikke tilfældet. Han gjorde det godt, og kunne fint matche nogle af deres gode folk.
    Hakkedrenge med bløde løg - Ja tak!