Results 1 to 7 of 7

Thread: jania Proudmoore og Thrall fjender?

Guest

Default jania Proudmoore og Thrall fjender?

hmm læste lige at horde på kora beta servern intog den by jania Proudmoore bor i Theramore... det kan jeg ikke forstå, efter som hende og Thrall blev venner... Jania kæmede endda mod sin far for at beskytte Trall!

bliver lidt ked af det.. jeg var vildt glad da humans/orc's/NE kæmpede sammen

Ye, det virker godt nok lidt underlig, men vi har jo ikke fået noget rigtig historie fra WoW endnu, og man kunne jo også se at der ikke lige frem var udbredt venskab mellem orker og mennesker i baglandet.

Guest

Historien virker ret tynd, indtil videre med det man har hørt nu.

Det bekymre mig! "De har ikke lavet dem endnu".. Det virker lige lovlig sent medmindre de vil revampe historien med alle deres quests... Det er jo meget tekst at lave om på:/

På den anden side er der jo gået 4 år mellem WC3 og WoW... Ifølge websitet er der kun en "Tension" mellem de to factions...

Men hvorfor køerne, der er så indiana agtige med deres totempæle og hash piper vil gå sammen med ligene er mig en gåde! Det virker bare naivt og inkompetent af de andre racer at ville stole på de døde.. Forsaken eller whatever!

Ifølge bonuc campaign i TFT, er det jo nærmest humans der er idioterne... Selv computerstyrede figure burde kunne se en vis logik i det der skete..

Warcraft universet er bare ikke særlig detaljeret lavet så vidt jeg ved. Jeg har hørt om warcraft bøger, men de skulle vist mest bare være malkning af warcraft for en qucik blizzard buck!

Blizzards story page var ret cool læsning, men havde jo egentlig ikke noget dybde! Enhver elder scrolls fan ville begynde at grine over hvor lidt baggrundsinfo der egentlig er om de kendte ansigter og historien... Potentialet er jo stort... Med the dark portal, the titans og en genåbning af Quel'thalas IMO! Blizz skal bare passe på at det ikke bliver for pjattet... med alt sådan noget; "også kom 10.000 onde demoner og racer ind igennem porten og de stakkels humans og dwarfs kæmpede videre... yay...."!

Men WC havde jo fantastisk historie for et RTS! Uden sammenligning of course med et standard RPG, men det var da god på sin egen måde!

Eller også er Blizzard bare ligeglad med historien hvilket er ok?! Historie har jo aldrig rigtig fungeret i et MMORPG, på samme måde som et RPG, men det ville være cool hvis man havde en grund til at kæmpe, story wise IMO

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

det er da ikke videre sveart at skabe tension mellem human og orcs...
    f.eks den der bonus campaign for at tage det som eksempel.

det her er kun! for sammenligningen...
    men altsA de er jo lidt ligsom nede i israel, en fred kan godt skabes i 2 sekunder..
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Selvfølgelig har de lavet historien, men det hele er jo ikke med i betaen. Der er ihvertfald en intro film til selve spillet, og så en intro historie som man får til hver race. Men det er jo logisk at de ikke vil give for meget af den overordnede historie væk.

Bøgerne er faktisk gode, det er ikke Ringenes Herre, men det er udemærket let fantasy læsning.

Det virker jo ikke på nogen måde urealistisk at der er sådan krig på lidt lavt blus mellem de to faktioner, det er jo nok svært at glemme for menneskene at orkerne har smadret meget store dele af deres samfund, og selv om orkerne er fri fra deres demon curse så behøver de jo ikke løbe med åbne arme mod menneskene.

Er overbevist om at Blizzard ikke er ligeglad med historien, og jeg har nu altid været vild med Warcraft's historie, jeg har da ihvertfald set flere RPG's med dårligere historie, og så virker den også meget fængende synes jeg :)

Guest

Cheers! Det er ikke fordi jeg selv er typen der bygger en religion over Final Fantasy og går amok på alle historier... Men seriøst..

Orcerne har været blodtørstige sataner der voldtog og lemlæstede puny pink skins i over en generation siden wc1..

Hov.. pludslig er de gode nok! Let's shake hands everybody!!! we... flowerpower...

Jeg har skam set intro race filmene og de er ok, fra et vis standpunkt men selve faction historien virker way off synes jeg...

Hvorfor ville de tilbageholde sådan en slags information? sure alt det de skal bruge til live events, men hvis der er noget dybde i det... så må det snart være tid og afsløre noget?

Jeg elskede historien i de andre warcraft... da arthas bare sad på tronen med den der epic musik... sad jeg bare med åben mund -> O_o!

Men det er jo anderledes nu, hvor spilleren ikke selv er centrum og det hele virker mere som mindre story driven!

håber da at der kommer en lang fed åbnings cinematic!

Jeg har "hørt" At Lineage 2 har nogen ret flotte og stemmningsfulde cut scenes der driver historien... Sneak peak var cool! Så de må have noget op i ærmerne?:P

Forum Initiate

Jeg synes blizzard plejer have styr på deres story, så jeg tror der kommer gode forklaringer på de ting som mangler for at WoW fungere i historien...
    Dog har jeg svært ved at se alliancen med undead og "de andre". Kun en ny forbandelse kan forklare sådan en vulgær alliance.
    Jeg siger bare: en død human er stadig en human!
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)