Results 1 to 8 of 8

Thread: Xoloth takker også af!

Forum Trainee Xoloth's Avatar

Default Xoloth takker også af!

Ja så blev det også min tur til at sige farvel. Det kommer måske ikke som den store overraskelse da jeg hen over de sidste par måneder er blevet mere og mere inaktiv ingame.

Dette skyldes bla at vi er underbemandet på arbejde og har svært ved at finde kvalificeret nye medarbejder så mine arbejdsuger ligger i nærheden af 60+ timer lige for tiden og da jule nærmer sig og der ikke er tegn på vi får nye ansatte regner jeg stærkt med mine uger bliver endnu længere fremover.

Derudover når jeg endelig har et lille hul at få spillet i driver Ravencrest mig til vanvid med de efterhånden 30sekunders lag spikes, fastfrysning og 15minutters loading screens.

Dette har jeg så taget konserkvencen af og er så småt begyndt at flytte mine chars over på Daggerspine horde som er et MEGET casual realm uden nogle form for lag problemer. Her håber jeg at kunne finde min en lille guild der laver udelukkende 10mands efter klokken er passeret 21:30 da 5 ud af ugens 7 dage er der jeg er hjemme fra arbejde.

Jeg vil gerne sige tak for en dejlig tid i SD. Har virkelig følt mig hjemme her og håber at kunne ramle ind i jer når SWOTR melder sin ankomst.

Best Regards

Xoloth.
    Xyloth - 85 Mage. Cata Main
    Xoloth - lvl 1 gob rogue lvling starts Feb-2011
    Xøløth - lvl 1 gob Warlock lvling starts ????

Forum Warden Corningstone's Avatar

Du bliver virkelig savnet >.<

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Håber du får mindre at lave på arbejdet og at vores lagg snart er gone....

Så hvis du en dag vil tilbage - er du IMO velkommen.

Pas på dig selv derude!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Det er ikke ment som kritik, men dine 2 primære årsager til at leave har intet med SD at gøre, intet med at du hellere vil andre guilds, og det har intet med spillet WOW at gøre, det fortsætter du med??

Dine to årsager er server lag, som jo altid bliver fixet - lag er altid et midlertidigt problem. Den anden årsag er irl job, som lige pt. er mere krævende, så du kan spille mindre.

Anyway, ville lige kommentere. Jeg bliver altid trist over at se gode folk gå, når der reelt ikke er grund til det??

Men gl derude.
    w

Jeg forstår ikke du forlader SD, medmindre du har andre grunder du ikke kommer ind på.
    Det er selvfølgelig fair nok, du kan jo gøre hvad du vil. Men hvis dine 2 årsager er som skrevet, så er de jo begge midlertidige. Hvorfor så ikke blive hos os, hvor folk kender dig og kan lide dig?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Trainee Xoloth's Avatar

@ wOOOOt:

Forstår godt hvorfor du spørger indtil sådanne ting. Kan sige at grunden til jeg har tænkt på server Xfer er grundet at selvom jeg blev i SD vil jeg ikke få tid på nogen måde at raide med jer da jeg arbejder til meget sent på aften og ville egentlig aldrig få et spot i selv casual runs'ne da jeg tidligst kan møde op til dem 21:15

Da jeg søgte ind i SD var det som raider men ikke 1½ måned sener blev jeg forfremmet på mit arbejde hvilket gjorde jeg måtte hoppe ned som casual, hvilket passede mig fint. Men da PVE i wow er det jeg brænder for er det svært at holde gejsten oppe når man først er hjemme så sent og max kan hoppe med på et par late night HC.

Tro mig det er ikke noget jeg heller ville end at blive i SD wow afdelingen men hvis jeg skulle komme til at raide ville det blive pug's og kun pug's. Hvis jeg ikke kan komme til at raide med jer? :'( Hva er der så tilbage?

Jeg indrømmer gerne at min afsked er skrevet i ren og skær frustration over aldrig at kunne være på i Prime time hvor de folk jeg holder af spiller, men jeg er nok bare sortseer over min egen mmo fremtid og min situtiation i det arbejdsmessige.

Xoloth

[EDIT]

Min plan var jo at få lvlet min holy paladin færdigt så jeg kunne hjælpe SD med healer problemet men de sidste 3 uger har jeg fået lavet en kvart lvl grundet lag og irl.
    Last edited by Xoloth; 22-10-2009 at 17:45.
    Xyloth - 85 Mage. Cata Main
    Xoloth - lvl 1 gob rogue lvling starts Feb-2011
    Xøløth - lvl 1 gob Warlock lvling starts ????

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey der!

Syntes nu os det er ærgeligt at du forlader SD... Har altid syntes du er en cool gut.

Mht lag må jeg nok os sige at blizzard tester grænser for latterligt lige for tiden. Jeg har selv spillet på en del forskellige Realms og på et eller andet tidspunkt har de andre realms haft de sygdomme som Ravencrest oplever lige nu. Dog skal det siges at Ravencrest er high populated og det os spiller ind.

Håber du finder det som kan gøre dig travle dag bedre :P

Forum Acolyte Filur's Avatar

Øv

Tror Woot og Swup har skrevet alt jeg ville, så vil bare sige at håber det er på gensyn og ikke farvel.

Slacker
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

bai bai Xolo - gl derude
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.