Results 1 to 12 of 12

Thread: medivh's tower

Guest

Default medivh's tower

Jeg har egentlig kun gamet WC3/TFT, og har aldrig læst nogen novels omkring Warcrafts lore, så jeg ved ikke om der er nogen substans eller dybde til Warcrafts historie(I samme grad som Everquest, The elder scrolls eller Final fantasy), men der er en nice bygning jeg så nogen pics af på et andet forum.

Medivh var fuglemanden(skummel:P) der advarede the humans, og de andre racer om "The legions" Return i WC3, og han var "last of the guardians", en bunke mægtige wizards.

Da jeg så nogen screens af hans tårn, tænke jeg bare WoW. Det er virkelig fantastisk art design.

Fordi jeg er sådan en nørd som jeg er, samlede jeg et af de mere "hardcore" Spilblade op kaldet Edge. Dette nummer havde Halo 2 på coveret, men whatever Der var en stor artikel om Blizzard... Jeg ville rigtig gerne poste scans, men har ingen scanner

Man høre blandt andet om Blizzards historie, men der bliver også talt lidt om deres succes! Det er jo sjovt hvordan de endte fra halv crappy SNES og SEGA 3 party udvikler, til en af de største i PC branchen!

Samwise Didier, der er art designer hos Blizzard, og sikkert lead på WoW, blev blandt andet inteviewet. Han forklarede deres syn på hvordan det skulle være. [b]"Artistically, we've always gone for the same sort of goals: we try to keep everything over-the-top, over-proportioned and really colourful, then we add in as much "comic factor" as we can."/b]

han fortsætter blandt andet; [b]"I think we have enouge realism to appeal to the people who don't like cartoons, bt then we have enouge big, bulky green guys to keep the kids who're into comics, into anime. And we try to hit the stereotypes - if you look at StarCraft, you've got the redneck marines, you've got the highly intelligent, evolved aliens, you've got the all-devouring bugs. All of the artists here can name all the X-Men, they have their favourite characters from Street Fighter and Samurai Sodown, it's like a geek squad here" [griner og fortsætter] "And that's a badge you wear with honour."

Heh

anyway... Just wanted to tell you peeps:P

Anyway 2... skulle jo vise jer de der pics:

sigh... Ville bare vise det til jer, hvis nogen skulle være intresseret^_^

Guest

fede pics. kan næsten høre vinden suse og kragernes skrig. der er virkelig en fed og dyster stemning over dem.

Forum Initiate

medivh's tower skal jeg hen og se, for fedt håber der er andre buidings og caves kun der for gamle chars
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Guest

Ja, det er godt nok lækkert design det der. Stemningen er meter tyk.

Fed post Ecco 8)

Og lækre screens.....jeg har på grund af et eller andet spil næsten ikke fulgt med i WoW det sidste stykke tid, men når jeg så kigger på det så bliver jeg altså lige mindet om hvor lækkert det ser ud :-D

...jeg er bange for at jeg kommer til at have lidt af et problem med at vælge :?

Forum Convert

Lidt baggrundsinformation, tilsæt fede, unikke In Game Pictures, samt et hav af savlende nørder - resultatet er nærmest breathtaking! 8)

Lækker post, manse!
    Tak skal De have! :-D
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ligner et godt sted at flytte ind med familien..

hvis man hed Addams :twisted:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Hej Ecco
    (og fedt indlæg :Thumpsup: )

Jeg ved ikke om du/i kender denne side http://sonsofthestorm.com men hvis du ikke gør :arrow: Så Check den ud. Der er en samling af en masse fed blizzard artwork. Der er 3 kunstere som har tegnet for blizzard

1- samwise 2- metzen 3-twincruiser

De har den fedeste samling derinde, men de har også lavet nogle personlige artworks, og dem tror jeg i vil sætte pris på.

Her er en genvej til kunster-siden http://sonsofthestorm.com/artists.html
    (vælg kunster og så tryk på gallery, SÅ FEDT!) :wink:

Forum Learner

niiiice, WoW er mit eneste MMORPG jeg venter på så du fyrer bare op for blusset Artwork er ik lige mig, men kan godt forstå hvorfor der er nogen der kan lide det.

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Initiate

De er for sindsyge til at tegne
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Artworket er for fedt, jeg lagde mærke til det allerede med Diablo 1 og det inspirerede mig til selv at tegne.

Metzen og Samwise har været der i laaaang tid, stor respekt for dem. Gad vide om Samwise's forældre er tolkien-fans? :wink:

Husk at der i WoW Collectors edition vil være ekstra materiale i form at bla. en artworks bog, jeg skal ihvert fald have den, der skulle også være en cd med musikken :-D
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Guest

Uh, den side havde jeg set før. Men havde glemt den.

WoW fanarten har også nogle gudetegninger engang imellem.