Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: [Godkendt][Core Raider] Regio - Mage

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Post [Godkendt][Core Raider] Regio - Mage

Hej folkens,

Jeg har shoppet lidt rundt efter en ny guild et stykke tid og faldt tilfældigt over jeres i en ældgammel tråd på et forum. Jeg har snakket med en del forskellige guildmasters i løbet af dagen men er blevet enig med mig selv om at det er jer som skal ha min ansøgning

Jeg prøver at skrive den ordentligt og pænt, men jeg har lige en kollega som har ret travlt med at forklare mig hvordan "man" burde lave et online spil som kan udkonkurere World of Warcraft (suk, jeg skulle aldrig ha nævnt at jeg ledte efter en ny guild, når han først er startet stopper han ikke igen hehe) - så, hvis der i løbet af ansøgningen forekommer flere tilfælde af ord som "arrghffff" eller "blergh" skal disse bare ignoreres og i øvrigt dedikeres til min yndlingskollega

Da jeg ansøger til "core raider" vil jeg dele den op i to - så først kommer der her en smule om mig selv og om hvorfor jeg har valgt at søge ind hos JER - derefter alt det relavante omkring min character, gear, enchants, erfaring, etc.

Jeg snakkede online med Deica tidligere, og fik at vide at guilden snart havde ti års jubilæum. For mig, som har set både WoW og DAoC fra deres værste sider er det et plus som er så stort at alt andet næsten er ligemeget. Der er ikke meget som gør mere ondt end når en guild splitter op og medlemmerne bliver spredt for alle vinde, factions, og servers. Med ti år på bagen har I med sikkerhed skabt et solidt fundament som ikke lige smuldrer under jer (forhåbentligt snart "os").

Jeres fem værdier er den måde jeg selv helst vil spille på - jeg er, skal jeg selv sige det, rimeligt reel og hårdt arbejdende (det sidste skulle nok ha stået i raid ansøgnings delen men det kan vel nævnes igen?), og jeg holder mig fra at gøre ting som ødelægger spillet for andre. Dvs jeg holder pvp til battlegrounds og folk som gerne vil være med, ikke til stakler som står og quester eller folk som tilfældigvis er AFK i Icecrown (de gir jo ingen modstand alligevel så hvad er idéen med det?). Min loyalitet er rimeligt stor; den har dog to grænser: når ting omkring mig pludselig ændres voldsomt, til det værre (jeg føler ofte større loyalitet til "det gamle" end "det nye") og når jeg bliver offer for folks intriger og den slags. Og det bringer mig til den sidste værdi (som er jeres første), nemlig respekt for andre - jeg er en person som har stor respekt for andre mennesker uanset religion, hudfarve, politisk holdning, eller evne i online spil.

Det jeg, omvendt, er mest nervøs for mht SD er størrelsen. Jeg er nervøs for at der er så mange folk man aldrig når at lære nogen at kende, men så vidt jeg kan forstå er der "real life" arrangementer og det burde hjælpe på det. I vil sikkert sige det ikke er et problem hehe men dér skal jeg nok lige overbevises

Det var lidt om jer, så er det tid til lidt om mig. Jeg er lige fyldt 36 år, bor alene, dog sammen med verdens dummeste kat som jeg har haft siden den var helt lille bitte. Jeg arbejder som programmør til hverdag og i min sparsomme fritid (den er sparsom pga online spil :P) er jeg kasserer i vores ejerforening der hvor jeg bor. Det er heldigvis ikke voldsomt tidskrævende men lidt hårdt for en som mig som fatter bjælde af den slags med penge

Da mit kontor nu er erobret af to andre som snakker Runes of Magic kan jeg slet ikke koncentrere mig mere :P
    Jeg fortsætter ansøgningen når jeg er kommet hjem fra arbejde

So far so good, glæder mig til at høre om dine erfaringer, gear og raidforventning til SD.
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Forum Learner polyphemus's Avatar

Velformuleret præ-ansøgning. Du virker også målrettet mht. guildvalg. Thumbs up for det. Held og lykke med ansøgningen!

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Så er jeg hjemme og tiden er inde til at fortsætte min kortfattede ansøgning mens aftensmaden stille bobler i gryderne

Så mere om mig: Jeg er en ret rolig fyr som dog godt kan blive sur hvis det er påkrævet - jeg spiller normalt lidt hockey (floorball) en gang eller to om ugen men er pt ukampdygtig med et forstrukket ledbånd i knæet. Så jeg sidder bare her og spiller og spiser ritter sport

Udover WoW bruger jeg det meste af min onlinetid/arbejdsdag på browserspillet Travian - her opfylder jeg nok ikke helt SDs fem bud, men spillet går jo netop ud på at ødelægge det for andre... nåja, helt ærligt er det slet ikke mig og jeg bliver altid mobbet af min alliance der med at jeg er for sød Jeg prøver dog at lægge det bag mig når jeg spiller og så ellers få tævet nogle fjender

Og dermed må del A af ansøgningen nok være overstået. Spørg hvis der er andet I vil vide, eller hvis der er noget vigtigt jeg har glemt.

Regelsæt og de fem bud er læst, forstået, accepteret, og værdsat

Og nu til den "professionelle" del, om min wow karakter.

Jeg spiller pt alliance på Zenedar i en guild som hedder Sigil. Vi har clearet Ulduar-10 pånær Alg, og i Ulduar-25 har vi klaret 2/4 keepers, XT og kampvognen i hardmode, resten i normal. Toc-10 clearet i både normal og hard (jeg mangler selv anub i hard), og Toc-25 clearet i normal og i hardmode op til (og NÆSTEN med) twins. Vi er altså en rimeligt god raid guild.

Sigil startede på Shadowmoon i starten af WoW som en fusion mellem to andre guilds, og undertegnede joinede kort efter. Vi clearede MC, BWL, skiftede til den berømte/berygtede Magtheridon realm, clearede AQ-20 (hvor vi så vidt vides havde EU-first fordi alle de andre top guilds var i AQ-40 hehe), AQ-40, og 9 bosses (eller sådan noget) i Naxx (jeg var i det meste af Magtheridon perioden officer i Sigil). Da TBC kom ud gik guilden fra hinanden; jeg var en af de få som blev tilbage og forsøgte at holde sammen på den, men måtte opgive og skiftede realm og spillede sammen med en kammerat i nogle måneder inden den guild gik i opløsning, jeg transferede tilbage til Magtheridon og stoppede med at spille

Da WotLK kom ud overtalte min bedste ven(inde)s kæreste mig til at spille lidt igen, og jeg endte selvfølgelig med at blive hooked Magth var dog u-spillelig som alliance (Nihilum wannabes havde overtaget serveren og der var en horde:alliance ratio på 10:1 eller værre), så sammen med fire andre fra guilden hoppede vi på en gratis bustur til Zenedar. Der fedtede vi os ind i en casual guild (Dauntless), men efter et par uger gik de to raid leaders amok på hinanden og vi fulgte med den meste "hardcore" af de to, og hev hele banden tilbage under navnet Sigil. Der er vi så idag.

Desværre er det gået fra det oprindelige "jaja, vi er hardcore og raider meget men vi skal også ha det sjovt" til "vi er hardcore men raider mindre end de andre hardcore guilds" og jeg savner voldsomt det sociale element i guilden. Jeg er også træt af at der er brok når jeg skal til træning på en raid dag, og jeg kan ikke stå inde for den rekruterings politik (og konsekvenserne heraf) min guild fører. Jeg er på vej derhen hvor jeg er ved at blive et brokke-hovede og det gider jeg ikke være, så jeg prøver at finde en guild som passer bedre til mig

Min armoury profil er her http://eu.wowarmory.com/character-sh...Zenedar&n=Regi som I kan se en arcane (57/3/11, næsten standard) mage. Min offspec er en rimeligt standard pvp frost spec som jeg bruger til lidt pvp og faction champions (især i heroic er den guld værd).

Som den kvikke læser har bemærket er det ikke bare en cross-realm transfer som kræves, men også en ændring fra alliance til horde. Jeg har ikke prøvet dét før, men de kloge siger det er nemt at gøre

Jeg har en del alts, men spiller dem meget sjældent - det er mest bare ekstra banker for mig. Og jeg er arena-jomfru, men bruger lidt tid i BGs af og til

Jeg håber jeg har fået det hele med - det sidste stykke her er skrevet med et ansøgningsskema til min nuværende guild åbnet for ikke at glemme noget, men da det jo er en lidt anden slags guild (der er en stoooor rubrik hvor man kan skrive HVOR dedikeret og hardcore man er hehe) kan det godt være der er andre ting I ønsker at vide.

Tak for at læse helt hertil
    Jeg har smidt min MSN i min profil - det er den nemmeste måde at komme i kontakt med mig på

PS (og et vigtigt et) Jeg ved at I foretrækker at man har informeret sin nuværende guild om ansøgningen. Jeg har, inden jeg skrev den første halvdel af ansøgningen, fortalt min gamle GM (og nuværende officer) at jeg ville søge væk, men har endnu ikke fået fat på den nuværende guild master. Jeg er lidt nervøs for hans reaktion og skal lige ta mod til mig hehe

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Ohhhh! En ny food despencer!

Forum Warden Corningstone's Avatar

Waterboy!

På den ene side ville en mage mere være en god til til vores casterteam... men på den anden side betyder det at Scrions ikke vil give mig Focus Magic

Jeg er splittet!

Forum Convert Möet's Avatar

udemærket gear + ansøgning du har dig.
    få signet op til vores raids inde på http://raid.semperdanica.dk/ som Ansøger, så vi kan få at se hvad du kan
    Coreraiders raider torsdag samt søndag totc25 Normal + HM

/möet
    Möet/Bjarneofdoom

tak for roserne - jeg skal lige transfer'e over først jo - og først og fremmest ha snakket med min nuværende guild master om det
    Og det er ikke food dispenser, ej heller waterboy, det er <Portal Vendor>

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Nu er Decia jo en rablende lunatic, som vi normalt har i et lukket bur, så ham skal du ikke lytte for meget til
    Ej, kan bare se han har pyntet lidt på SD's alder.. Vi fejrer vores 7 år's fødselsdag den 21/11, og holder en kæmpe julefrokost samtidig. Spil dine kort godt, og du kan måske nå med

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Jeg har en poker aften med nogle travian folk 20/11 så hvis jeg spiller mine kort godt kommer jeg ihvertfald IKKE med haha

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Ohnoes View Post
    Jeg har en poker aften med nogle travian folk 20/11 så hvis jeg spiller mine kort godt kommer jeg ihvertfald IKKE med haha
    Det er jo dagen før.. Der er MANGE timer til at blive nogenlunde ædru igen! Ellers skal man jo bare rejse sig ved det træ man faldt ved, siges det..
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Nu er Decia jo en rablende lunatic, som vi normalt har i et lukket bur, så ham skal du ikke lytte for meget til
    Ej, kan bare se han har pyntet lidt på SD's alder.. Vi fejrer vores 7 år's fødselsdag den 21/11, og holder en kæmpe julefrokost samtidig. Spil dine kort godt, og du kan måske nå med

mvh
    w
    jaja bare dril mig jeg har jo ingen tidsfornemmelse. føles som om jeg har været her i 10 år
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Jamen velkommen til SD's forum da

Din ansøgning er jo meget nice, du lyder jo meget fornuftig og fattet. Du søger jo i SD som Core Raider, hvilket selvfølfgelig gør at vi ikke kan love dig en plads uden at se dig an. Så det betyder jo desværre at du bliver nød til at flytte herover og spille med os, så du ligeledes kan se hvad vi er for nogle typer. En mage mere er der plads til på vores team, så hvis du har mod på det, så håber jeg du får fixet forholdene hvor du er nu, hopper herover på RC og joiner nogle raids

Hvis du har nogen spørgsmål, skal du endelig bare spørge.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Jeg lyttede lidt med på jeres ventrilo under raidet igår og det lød meget fornuftigt

Jeg fik snakket om situationen med min nuværende GM i aftes, desværre lige inden et raid så vi blev ikke rigtigt færdige. Jeg vil forsøge at skifte min main over inden raidet på søndag, men vil sgu helst lige blive færdig med ham først

Så må mine alts følge efter på et senere tidspunkt

Så er jeg ankommet - navnet blev Regio ... er det smartest jeg laver en ny forum konto eller kan man ændre navnet på en eller anden måde?

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Quote Originally Posted by Ohnoes View Post
    Så er jeg ankommet - navnet blev Regio ... er det smartest jeg laver en ny forum konto eller kan man ændre navnet på en eller anden måde?
    Du kan få en af de crazy forum admins til at ændre dit navn, og jeg glæder mig til ikke at være den eneste mage på holdet igen
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Det lyder godt Regio, jeg har ændret dit forum navn så det passer dig lidt bedre Få signet til raids, så ser vi på det.

http://raid.semperdanica.dk/wow/inde...009&monthID=11
    Last edited by Talnox; 30-10-2009 at 13:34.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Jeg har forsøgt at signe mig op til raid på søndag - jeg ved ikke om jeg har gjort det helt rigtigt

ps jeres forum busters er sgu hurtigt ude, tak for navneændring og den slags

Du skal nok lige ændre dit navn på raidsiden til [CR Ansøger] Regio.. ellers ser det fint ud..
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Jeg har forsøgt at signe mig op til raid på søndag - jeg ved ikke om jeg har gjort det helt rigtigt

ps jeres forum busters er sgu hurtigt ude, tak for navneændring og den slags
    Det er lidt nemmere hvis du lige skriver [Ansøger] foran dit navn på signup siden.

ok det vil jeg gøre

jeg signer mig dog af igen, der er lige en lille detalje... jeg er "selvfølgelig" saved til alt hvad der er værd at være saved til i denne uge

Det er bare i orden, så signer du bare til på torsdag i stedet for

Du er selvfølgelig velkommen til at signe til alle raids der er, men torsdag og søndag er primære du gerne skulle kunne nå med på

Forum Convert Möet's Avatar

Quote Originally Posted by Regio View Post
    ok det vil jeg gøre

jeg signer mig dog af igen, der er lige en lille detalje... jeg er "selvfølgelig" saved til alt hvad der er værd at være saved til i denne uge
    alle dine raids du er locked til den på din gamle server, resetter ved realm skift så vidt jeg husker gjorde de på min dk
    Möet/Bjarneofdoom

ah det ser du ud til at ha ret i... nu har jeg selvfølgelig lovet mig selv væk til i morgen

Inde på raid siden ligger der et link "læs regler og DKP regler" eller sådan noget som jeg ikke har adgang til - er der noget jeg skal vide?

Jeg arbejder på at stikke tidligt af fra min aftale idag, jeg vil faktisk tro jeg er hjemme inden 7 meeeeen det ville nok se lidt skidt ud at signe op og så ikke komme første gang

Jeg sender lige en /w til en fra CR teamet hvis/når jeg kommer online - hvis I har fyldt holdet op er jeg bare med på en hepper på VT