Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Thread: [Godkendt][Core Raider] Regio - Mage

SD Medlem Forum Senior

Har helt glemt at skrive du var med i fail VOA25 med en slacker druid tank som endte med raid sluttede efter oneshot af koralon eller hvad han nu hedder. Jeg var på Deica i som healer sammen med solveij aka conny og tror jeg vi havde 1 anden healer med føltes sådan. Din dps var i top mener du lå på en 5-6 plads. Ikke en kamp men kan bedømme en skid ud fra så vi må have dig med på noget guild run så vi kan se dig an.

colt/deica out
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Yea, der gik lidt kage i idag, troede jeg var saved til det hele så lovede mig væk til en familiefødselsdag. Har meldt mig til på torsdag og næste søndag, så kan I se mig an der

Jeg har også smidt en tilmelding ind til ti-mands på onsdag; jeg regner dog ikke med en plads der

Der er, inde på raid signup siden, et link til noget DKP info og raid regler som "skal læses". Jeg har ikke adgang til at læse dette, kan det ordnes?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Det er et link til vores lukkede forum, så pt kan kun members læse det.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Nå Regio, regnskabens time for din ansøgning som CR er kommet. Det bliver en afvisning som CR. Du giver den ellers god gas, men Nukers har fået den CR spot der var til mages lige pt, selvom I begge gav den god gas. Jeg vil meget gerne opfordre til at få ændret din ansøgning til en casual ansøgning, da du jo er en meget fin fyr og jeg er sikker på dig vil passe fint ind i SD. Som casual er du også velkommen til at signe til alle de raids du vil og har ligeledes mulighed for at tilkæmpe dig en plads på CR holdet over noget tid.

Jeg håber som sagt du vælger at fortsætte din ansøgning som casual, så det må du gerne melde tilbage om det kunne have interesse for dig
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Det er jeg ked af at høre
    Jeg ku godt mærke hvor det bar hen da Nukers søgte ind samtidigt, hans gear var lige et niveau over mit...
    Jeg kan ikke se mig selv spille wow uden at raide, så der blir nok ikke en casual ansøgning herfra selvom jeg godt ka li jer

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Det er jeg ked af at høre
    Jeg ku godt mærke hvor det bar hen da Nukers søgte ind samtidigt, hans gear var lige et niveau over mit...
    Jeg kan ikke se mig selv spille wow uden at raide, så der blir nok ikke en casual ansøgning herfra selvom jeg godt ka li jer
    Du er som sagt velkommen til at signe til raids alt det du har lyst, selvom man er casual. Den forskel der er lige på det punkt, er at man som CR er garanteret et spot, det er man ikke som casual. Men med dine skills kunne jeg da forestille mig der kunne være plads temmelig ofte, da det jo ikke er hver gang raidet er fyldt med CR's.

Men jeg kan godt følge dig, det er selvfølgelig en beslutning du skal tage. Jeg lukker din ansøgning for nu så og ønsker dig alt held fremover, det har været en fornøjelse at spille med dig. Skulle du alligevel ville give det en chance, er du velkommen til at PM mig.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Ja, efter yderligere overvejelser og snak i ledelsen er vi kommet frem til at du er en god tilføjelse til teamet og derfor er du velkommen på CR trial.