Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: [Godkendt] Breael, nyligt omvendt troll priest

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Default [Godkendt] Breael, nyligt omvendt troll priest

Hej SD

Først nogle få ord om mig selv: Jeg er en 24årig studerende, som pt er bosat i Århus. Oprindeligt er jeg fra Vendsyssel, men mit valg af studie har altså tvunget mig lidt længere sydpå. Jeg er dog stadig glødende AaB fan og har ikke meget til overs for 'de hviiie'.

Min fritid bruger jeg på fodbold, kæresten, wow og enkelte koncerter i ny og næ.

Jeg har spillet wow i snart 2 år. Jeg blev hooked en juleferie hjemme hos forældrene hvor min lillebror havde downloadet en 10 dages gratis trial (Det var nu ikke meget fornøjelse HAN fik ud af det, hæhæ)

En af mine gode venner (Hodea) har gennem længere tid reklameret for SD og han har været så effektiv at han har overtalt mig til både faction- og serverchange(!)

Yes, jeg har været ally lige siden startet, men alt godt får jo en ende. I de gode gamle dage hed denne priest Hippocrates (navnet desværre ikke ledigt på ravencrest) og var human på Shattered Hand serveren. Jeg er ked af at forlade min gamle guild, som er fyldt med mange søde mennesker og hvor den gode atmosfære står højt på dagsordenen. Dog kommer jeg ikke til at savne alle svenskerne

SD's tilgang til spillet harmonerer rigtig godt med min egen da jeg lægger stor vægt på det sociale aspekt af spillet og jeg med glæde erklære mig enig i jeres værdier og regler.

Glæder mig til at løbe en masse runs med jer

-Breael

Lidt ekstra personlig info

Jeg skal prøve at udfolde mig lidt mere, ved nærmere eftersyn kan jeg godt se at jeg har misset et par 'vitals' i første hug.

Fx hedder jeg Anders og studiet jeg nævnte er Medicin, hvilket i perioder godt kan være temmelig tidskrævende.

Jeg er ret vild med fodbold og selvom jeg mest er sofaaktiv bliver det da til lidt hyggebold 1 gang om ugen med mine medkollegianere.