Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: [Godkendt] Breael, nyligt omvendt troll priest

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Default [Godkendt] Breael, nyligt omvendt troll priest

Hej SD

Først nogle få ord om mig selv: Jeg er en 24årig studerende, som pt er bosat i Århus. Oprindeligt er jeg fra Vendsyssel, men mit valg af studie har altså tvunget mig lidt længere sydpå. Jeg er dog stadig glødende AaB fan og har ikke meget til overs for 'de hviiie'.

Min fritid bruger jeg på fodbold, kæresten, wow og enkelte koncerter i ny og næ.

Jeg har spillet wow i snart 2 år. Jeg blev hooked en juleferie hjemme hos forældrene hvor min lillebror havde downloadet en 10 dages gratis trial (Det var nu ikke meget fornøjelse HAN fik ud af det, hæhæ)

En af mine gode venner (Hodea) har gennem længere tid reklameret for SD og han har været så effektiv at han har overtalt mig til både faction- og serverchange(!)

Yes, jeg har været ally lige siden startet, men alt godt får jo en ende. I de gode gamle dage hed denne priest Hippocrates (navnet desværre ikke ledigt på ravencrest) og var human på Shattered Hand serveren. Jeg er ked af at forlade min gamle guild, som er fyldt med mange søde mennesker og hvor den gode atmosfære står højt på dagsordenen. Dog kommer jeg ikke til at savne alle svenskerne

SD's tilgang til spillet harmonerer rigtig godt med min egen da jeg lægger stor vægt på det sociale aspekt af spillet og jeg med glæde erklære mig enig i jeres værdier og regler.

Glæder mig til at løbe en masse runs med jer

-Breael

Lidt ekstra personlig info

Jeg skal prøve at udfolde mig lidt mere, ved nærmere eftersyn kan jeg godt se at jeg har misset et par 'vitals' i første hug.

Fx hedder jeg Anders og studiet jeg nævnte er Medicin, hvilket i perioder godt kan være temmelig tidskrævende.

Jeg er ret vild med fodbold og selvom jeg mest er sofaaktiv bliver det da til lidt hyggebold 1 gang om ugen med mine medkollegianere.

I mine teenageår spillede jeg med i punkband og kan stadig få tårer i øjene hvis nogen sætter Bad Religion på. Med årene har jeg udviklet en relativt bred musiksmag og lige pt. glæder jeg mig meget til at høre Malks nye album.

Jeg har et roligt sind og er ikke nem at få op i det røde felt, dog har jeg et enkelt ømt punkt, som jeg meget bevidst vælger ikke at nævne her

Håber jeg har givet en, lidt, dybere indblik i hvem jeg er
    Last edited by Breael; 05-11-2009 at 19:12. Reason: Tilføjer lidt personlig info

Whoops. Jeg kan godt have en tendens til munddiaré, så i min iver for ikke at skrive en hel roman glemte jeg at linke armory og lige nævne mine erfaringer i raids:

http://armory.wow-europe.com/charact...crest&n=Breael

Har hverken raidet i Vanilla eller TBC da jeg kom lidt for sent med på vognen til dette. I Wrath har jeg clearet naxx og toc10/25. I uldar nåede vores guild 2/4 keepers. Har clearet alle de korte raids: Onyxia, EoE ,OS, VoA.

Håber jeg fik det hele med nu :P

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Ville gerne vide lidt mere om hvem du er som person. Vi er jo en meget social guild og vil hellere lære manden bag skærmen at kende end dine ingame pixels
    Det hjælper jo at du kender Hodea IRL, og ham skal vi nok se en masse i din ansøgning hehe

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.

Hvad mener du med det Jeo : )

Kan ikke sige andet end thumps up!

Anders og jeg har kendt hinanden i nogle aar snart, og han er en virkelig god kammerat, og jeg er sikker paa at han kommer til at passe perfekt ind i SD

Banned Forum Learner

Tja han bestak mig til at skrive her inde efter vores VOA raid som gik lidt i fisk efter det var et pug
    men han klaret det super godt så et stort stort 5 tal her fra

Og godt at se nogen flere fra århus her :P

SD Medlem Forum Adept

Var hurtig tur i uk hc med breal flink fyr på første hånds indtrykket hurtig til at skifte til at heale når jeg ikke gider vente på tank er 2min afk så jeg skifter til tanker spec og begynder at pulle

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hey,
    var en tur med breal i vh og toc hc. Super healing og fin fyr i chatten. Fik også reddet min r.. Et par gange så et ekstra plus der.
    Løber gerne noget mere med dig en anden gang.

Mvh
    stormlord

Tak fordi i svingede forbi Synes også vi havde et par hyggelige runs og er selvfølgelig klar på mere.

Jeg spillede et par hc´s med Brael og jeg er ret sikker på han også var med i en pug voa. God healer og en rigtig hyggelig gut at spille med.
    Virker meget hjælpsom

venlig hilsen bøllebitter

SD Medlem Forum Apprentice steenus's Avatar

Quote Originally Posted by Shoc View Post
    Var hurtig tur i uk hc med breal flink fyr på første hånds indtrykket hurtig til at skifte til at heale når jeg ikke gider vente på tank er 2min afk så jeg skifter til tanker spec og begynder at pulle
    kan kun give medhold i dette shoc

off: næste gang vi er i instance sammen kan du bare lade være med at stresse og du tager min vagt med tøsen

SD Medlem Forum Convert

Har været i UK hc og totc10 med Breael. Hans healing virkede ikke super god i totc, men nu er det jo en casualansøgning, så hvis man ser bort fra det er mit umiddelbare indtryk positivt .

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Hehe wora, tbh, så har du det med at charge ind og bare tag alt aggro når din war er dps
    Ikke let for en healer!
    Var i daily med Breael, og han gjorde det fint og var hyggelig at både snakke og spille med.. Så thumbs up fra min side

Hej folkens og tak for ordene

Jeg synes selv jeg plejer at heale en rimelig stabil toc10, men skal gerne indrømme at der er nogle få minor tacs som jeg stadig ikke har 100% styr på - Wora's spillestil tør jeg ikke gøre mig til dommer overfor endnu

Hygger mig rigtig meget når jeg grouper med sd'ere og synes egentlig at der er ret fin gang i /semperdanica.

Forum Fledgling Shocklól's Avatar

Jeg vil da godt lige smide en lille kommentar.
    Der skete den underlige ting, at her midt om natten kom jeg pludselig til at tænke på breael

Men jeg har været i et tja et totc 10 run er vel så meget sagt, men ihvertfald starten af den, den tog dog også tiden krævet til 2 clears Det er dog ikke noget jeg vil give Breael skylden for.
    I de timer vi prøvede at få dette "succesfulde" run til at glide, oplevede jeg Breael, som en stædig og venlig person.
    Han nægtede at opgive raidet, selv efter flere wipes, han var ganske venlig over for folk, også dem som var skyld i forsinkelsen af vores raid clear. Samtidig var han også utrolig rar at snakke med på VT. Så 100% thumbs up fra mig

(btw hvordan gik "re-try" i tirsdags? )

hey shock og mange for ordene

Well var knap så stædig til retry i tirsdags, så da kun to + mig selv dukkede op til raid, valgte vi rimeligt hurtigt at cancel. Sådan kan det jo desværre gå en gang i mellem når man køber billet til det store PUG-lotteri.

Forum Initiate

hey hey

Jeg var i daily hc (hos ) hvor jeg tankede med min noget rusten warrior, men selvom der var en del der havde agro , så overlevede de sq super fin healer og flink person
    Horde chars so far = 12 x 90!
    90 druid Beastimax / Ziduac / Zewark / Krawez / Maxmorgan / Deathshadow / Caudiz / Macfear / Glairoub / Beastius / Nuntiata
    Ally chars so far= 5 x 85s+6x90
    alle har epic flying og har alle horde professions lvl op til 600!

Hep hey

jeg var også med i HoS og det gik super fint.
    Vi havde en elendig tank(Ziduac) :P! Men det er jo ikke Braels skyld!

Kanon healer, og hyggelig fyr. Thumbs up )
    ps: Ziduac du klarede den sgu fint, driller bare HEH HEH HEH.
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

Forum Greenhorn

Jeg har også været i daily HC pug med Breal gik super ingen der døde der, virker som fin fyr og god healer, "stort 5 tal herfra"
    Shalandra 80 rogue/thinuviel 80 pally
    Last edited by Thinuviel; 24-11-2009 at 13:34.

Default Breal ansøgning

Jeg vil lige knytte en comment til breal

Breal eller Anders er en super flink gut aktiv ingame og på vt og bare generelt en guttermand.

Håber han får invite da jeg synes ham der sidder bag toonen "Breal" ville passe ind i SD.

GL mate.

// Sâcrêd

SD Medlem Forum Apprentice

har spillet en del med Anders på det sidste, en virkelig god spiller og en hyggelig fyr at snakke med, altid frisk på at hjælpe, god som healer eller hunter. Thumbs up herfra !
    Phatbones snart Schepke

Nu har jeg jo aldrig kendt Anders/Breael som en WoW spiller, og kunne kun anbefale ham som en god ven.
    Men nu har jeg stort set spillet med ham hver eneste gang vi begge har vaeret online den sidste maaneds tid, og der er intet at saette en finger paa, hverken i alm. Hc eller paa raids

Thumbs up!

Forum Warden Corningstone's Avatar

Breael var med i totc10 HM i dag, han gjorde det virkelig godt!
    Var lidt usikker på hvor hans preformance ville ligge, men blev meget positivt overrasket =)

*tommelfinger op!*

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Breael var med i totc10 HM i dag, han gjorde det virkelig godt!
    Var lidt usikker på hvor hans preformance ville ligge, men blev meget positivt overrasket =)

*tommelfinger op!*
    Kan da kun give cille pigen ret her Gik super

meget nice at høre

var også selv temmelig spændt da det var første gang jeg skulle prøve hc. Men havde en rigtig god aften og var hyggeligt at lære et par af jer lidt bedre at kende.

Let's do this again sometime

Forum Apprentice

har været i nogle HC's med Breal gik da super godt så ok med ham her fra =)

Hilsen kinabob/pickanother