Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49

Thread: [Godkendt] Sitara Druid søger ind

Default [Godkendt] Sitara Druid søger ind

Hey SD.

Jeg har længe overvejet at søge ind som casual, da jeg kun har hørt gode ting om SD.

Så nu tager jeg chance og ser hvad der sker.

Info

Navn: Freja

Alder: 24

Bopæl: Amager

Character Info

Navn: Sitara

Race: Ko

Classe: Druid

Mainspec: PvP Healer og mit offspec er pt feral da jeg bosster kæresten elllers ville det være PvE healer,

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&n=Sitara I kan også lige få link til min Pally, selvom jeg søger ind på druid. http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&n=Caliza

Så lidt om mig. Jeg går pt hjemme da jeg er sygemeldt, så meget af min tid går med wow, læse, se tv, kæresten og hvad jeg ellers kan dræbe tid med. For nej det er ikke sjovt at gå hjemme, det er ikke en lang ferie, det er sgu kedeligt i længden. Jeg ved ikke rigtig mere hvad jeg skal skrive om mig selv, jeg skal opleves. Også er jeg heller ikke skide god til at beskrive mig selv ^^ Så i må spøger hvis der er noget bestem i vil vide, også skal jeg nok svare så godt jeg kan.

Jeg har spillet wow siden 2006, jeg started ud med at lave mig en night elf hunter, den blev aldrig særligt højt lvl, da en af mine venner hellere ville spille horde. Så jeg started med at spille horde, nærmer bestemt troll rogue. Men den nåede jeg at få til 58, så ville dem jeg spillede med på det tidspunkt heller spille ally, så started en night elf rogue op, fik den op til 60. Tbc kom fik den op til 70 også rollede jeg horde på RC. En belf lock, der aldrig blev 70, men det blev min belf hunter. Men i wotlk blev jeg nok en mere seriøs spiller, da jeg fik min pally healer op og jeg nåede da også at raide lidt på den inden jeg tog en pause fra wow, kom tilbage og fik min druid op, som nu er min nye main. Og jeg har virkelig fundet kærlighed med min druid, banker mig tit i hovedet over jeg ikke ha fået en op før nu, men bedre sent end aldrig.

Jeg har som sagt ikke prøvet så meget pve.

Har klaret nax 10 og 25 med min pally også har jeg prøvet lidt Ulduar.

I min tid på RC har jeg det meste af tiden være i HH (hottie hamster). Var et guild jeg var meget glad for, men jeg leavede det før jeg tog en længer pause og da jeg kom tilbage, ja så var alle dem jeg skrev med ikke længere med i guilden. Og med hånden på hjertet så var det. det der holdt mig i HH den social del.

Den store grund til jeg søger ind i SD er den social del og jeres grund værdier, som passer mig godt. Jeg spiller for at ha det sjovt, men jeg spiller også for at nå de mål som jeg sætter mig selv. Jeg syntes selv jeg lever op til jeres værdier, da det er dem som jeg selv spiller efter. Nej i ser mig ikke spame trade channel, eller svine andre til, thi det er mit liv for kort til. Hvis nogen går mig på i wow, ja så har jeg en kæreste som jeg kan brokke mig til Ellers så tager jeg snak med personen, for hellere få problemet løst end at det når til et punkt hvor der bare ikke er noget at gøre.

Puha det blev lidt langt, håber i kan bærer over med mig.

Hvis der er mere i vil vide, så spøger i bare

Hilsen Freja

P.S håber i kan leve med mine stavefejl er lettere ordblind
    Last edited by Sitara; 11-11-2009 at 17:07.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Rart at se flere piger ansøge. Ville gerne vide lidt mere om hvem du er som person. Vi er jo en meget social guild og vil hellere lære kvinden bag skærmen at kende end dine ingame pixels
    Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.

Og angående ordblindhed skal du ikke være bekymret, vi har mange af dem

Så fik du lavet din apply som i kan se er det en gammel Gmate fra HH ka kun sig gode ting omkring hende. GL med apply mate

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Hejsa, og velkommen til SD Forums

Rart at se flere piger ansøge. Ville gerne vide lidt mere om hvem du er som person. Vi er jo en meget social guild og vil hellere lære kvinden bag skærmen at kende end dine ingame pixels
    Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.

Og angående ordblindhed skal du ikke være bekymret, vi har mange af dem
    Puha jeg er så dårlig til at beskrive mig selv, men skal da prøve så godt jeg kan. Jeg er en pige som snakker meget, har til tider en kul sort og sarkastisk humor. Jeg er for det meste i godt humør og med på den værste. Eller det er nok nemmere at skrive at helt normal det er jeg sgu nok ikke.

Jeg vil straks se om der er nogen nax raid, der min druid ikke er så godt geard, da det så godt som er umuligt at finde gruppe til noget uden epic ach

Jeg vil strak gå igang emd at spame SD hcat og finde noget til noget sjov, det kan være alt for pve, til pvp. Og keder nogen sig er i altid velkommen til at skrive til mig, jer er altis frisk på noget og hjælper også gerne, hvis nogen skulle ha brug for det.

Glæde mig til at lære jer alle sammen beder at kende.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Sitara View Post
    Jeg er en pige som snakker meget, har til tider en kul sort og sarkastisk humor. Jeg er for det meste i godt humør og med på den værste.
    Haha! Det lyder til at være en Connie-2 der ansøger her!

Haha!

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOESSSSS Ikke 2 Corninger ... Cannot be... its... its.. its IMPOSSIBLE!!!!

Jeg vælger at tolke det som en god ting

For hey hun er jo med i SD...

Connie er mig :P
    Et "kælenavn" Wooot gav mig da jeg søgte ind i SD da han syntes at Corningstone = Connie

Men mere sort humor og mere snak til folket!! Det ville HELT sikkert lysne op i guildchatten!! (med mindre vi helt crasher serveren!!)

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Connie er mig :P
    Et "kælenavn" Wooot gav mig da jeg søgte ind i SD da han syntes at Corningstone = Connie

Men mere sort humor og mere snak til folket!! Det ville HELT sikkert lysne op i guildchatten!! (med mindre vi helt crasher serveren!!)
    Ups

Og ja mere sort humor til folket.

hehe, det kunne du jo æggehvide!!

hehe, det kunne du jo æggehvide!!
    Høhø

Også må jeg altså dele den her med jer, plat måske, men sjov

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1252867.ece

Høhø

Også må jeg altså dele den her med jer, plat måske, men sjov

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1252867.ece
    Glædelig jul?

Glædelig jul?

Mere glædelig bagjul

OMG we gotta get this one!!

Forhelvede jeg har savnet en med en lige så fucked humor som mig! <3

Forum Initiate

Hehe, så er der dømt hjerteveninder fra start!

Anyways, jeg har li løbet VH Hc med Freya på min hunter, og selvom jeg ikke fik brug for heals, havde jeg et rigtig godt indtryk af hendes skills. Der var da i hvert fald overskud til at alt-tab'e ud og skifte musik under kampene.
    Og ganske hyggelig at sludre med oveni. Hun vil passe "klov i buksen" eller... -Hun er super casual potentiale...

Ork out

Jeg nejer og takker for de pæne ord

OMG we gotta get this one!!

Forhelvede jeg har savnet en med en lige så fucked humor som mig! <3
    Det er ikke vores humor der er fucked, det er alle de andres

Det er ikke vores humor der er fucked, det er alle de andres

På vejne af de få poster der er her i din tråd, burde du jo få en inv allerede nu!! :P

Banned Forum Learner

Var med Sitararaara et elller andet med i UK den anden dag og hade hendes kæreste med i Stratholme i mens jeg snakket med hende.
    Hun har en ufattlig SYG humor og jeg MENER SYYYYYYYGGG HUMOR. HA Ha ha..... fisk ^^

Men hun er 110% født SD'er
    og hun overgår Connie med 100%

Quote Originally Posted by Zulgol View Post
    Var med Sitararaara et elller andet med i UK den anden dag og hade hendes kæreste med i Stratholme i mens jeg snakket med hende.
    Hun har en ufattlig SYG humor og jeg MENER SYYYYYYYGGG HUMOR. HA Ha ha..... fisk ^^

Jeg kender en der er på min mindignore nu.

Quote Originally Posted by Zulgol View Post

Tak for dine søde ord

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Connie, tag med rarl i sommerhus, og lad os holde os til topic herinde, som er anbefalinger.

1) det er vinter, der er sgu for koldt i et sommerhus.
    2) at jeg er meget aktiv i en ansøgning er = I LIKE THIS ONE! Freya er da alt for underholdene, og vi minder utroligt meget om hinanden på mange punkter!
    Så hvis SD kan klare 2xnoget der minder om mig så skal Freya da ha en casual inv mettevuns!

<3

Paladin of the Board Magicha's Avatar

1)
    2) at jeg er meget aktiv i en ansøgning er = I LIKE THIS ONE! Freya er da alt for underholdene, og vi minder utroligt meget om hinanden på mange punkter!
    Så hvis SD kan klare 2xnoget der minder om mig så skal Freya da ha en casual inv mettevuns!

<3
    1. Corning. Du skal lære at kvantiet < kvalitet. Nogen gange skriver du lidt for meget ligegyldigt fnidder i ansøgningsposts. Du gør det af godt hjerte, men altså..

2. To af dig i SD... Hmm. I feel a bit concerned.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Connie, tag med rarl i sommerhus, og lad os holde os til topic herinde, som er anbefalinger.
    Vi stopper nu og tager den i wow fra nu af, så det ikke fylder for meget her i min tråd