Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: [Godkendt] The artist Cador, formerly known as Wtflol Paladin lvl 80

Default [Godkendt] The artist Cador, formerly known as Wtflol Paladin lvl 80

Hey Semper Danica.

Syntes sku det er på tide at få lavet en application ind til jer da jeg kan se at sitara (Kæresten) allerede har lavet sin. Yes i know slacker.

Om mig selv kan jeg sige at jeg hedder Robert er lige snart 30 (29 ) L
    Og jeg bor på amager i en lille 2 V lejlighed sammen med kæresten (sitara)
    Og vores hund og 2 katte. Ja vi er et par stykker i vores lille famillie.
    Til daglig arbejder jeg som lagerarbejder på coops ferskvare lager.
    I min fritid laver jeg ikke det store er sammen med tøsen dyrene og mine venner når der er tid. Det vil sige i weekenden. Og spiller self WoW .

Søger ind på min paladin Wtflol ( ye nice navn i know)
    Link http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Wtflol
    Som I kan se så er jeg tank geared men spiler egentlig mest PvP er sku gået lidt død i pve L.

Skal så lige siges at jeg har et par stykker lvl 80 til.
    Stroke 80 mage
    Cudley 80 Shaman
    Fearskillz 80 warlock.

Om min tid i wow kan jeg sige at jeg har spillet siden de gode gamle dage i vanilla wow hvor jeg raidede på min mage i et guild der hed perfect dominant hele vejen op til blackwing lair. Har så der efter kørt nomade stilen og hoppet lidt rundt på forskellige server hvor jeg til sidst havnede på ravencrest da jeg lod mig fortælle at der var mange danskere.
    På denne server fandt jeg så et rimeligt nyt guild der hed Hottie hamsters som dengang var ved at starte i kara har så raidet med dem vejen op til serpentshrine cavern. Gik død og blev casual. Startede så op igen med dem i wotlk og raide op til ulduar og ja gik død igen.. er ikke så god til at holde mig selv kørende som raider også derfor jeg søger ind som casual. Grunden til at jeg leavede HH var at jeg var kørt død i WoW og havde brug for noget luft og så syntes jeg kun at det var fair at leave guilden og gøre plads til nye folk.
    Da jeg kom tilbage til wow så jeg at der var en del af dem man snakkede med i guilden var smuttet så syntes jeg ikke der har været nogen grund til at søge ind igen.

Grunden til at jeg søger ind i SD ud over at kæresten gør det er sku nok at man gerne vil høre til et sted. Vi er jo trods alt gamle flok dyr .
    da jeres guild kun har et godt ry af hvad jeg har hørt og oplevet så syntes jeg at det vil være et godt guild for mig. Specielt da jeg syntes det er nogle gode værdier i har og står for (de 5 værdier).

Jeg tror og håber at jeg vil være et godt medlem for jer er altid loyal hverken snyder Ninjaer eller bare rent ud stjæler ting der ikke tilhøre mig.

Eneste minus jeg lige kan sige er at jeg ikke har noget headset pt men er jo noget der hurtigt kan gøres noget ved.

WAll of text hits you for over 9000 Dmg

Venlig hilsen Robert.
    Last edited by Lungs; 12-11-2009 at 20:52.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Fin ansøgning og altid plads til et SD par mere :-) Glæder mig til at følge jer to.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.

Hey Stroke Dejligt at se nogle flere gamle Guild mates apply
    GL med apply mate.
    MVH Thunderchain

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Personligt så jeg gerne du skiftede navn!
    Synes ikke det er seriøst at ha guildmedlemmer der hedder noget med Fuck!
    Det er et passende navn når man er 15 år, men det er vi ikke mere.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post

mvh
    w
    Må melde mig enig her, synes navnet er temmelig upassende.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

what the fudge ? og synes da bestemt vi har andre offensive navne i guilden end .
    what the fudge laughing out loud ?

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post

mvh
    w
    Nu syntes jeg selv hans navn er grimt

Men helt ærligt i har en i guilden der heder bdsm. advarselsne link kan virke støden på andre.
    http://da.wikipedia.org/wiki/BDSM

Og jeg vil lige siger jeg ikke har noget imod hans/hendes navn (BDSM)

Edit. Indlæg retter. Så det ikke støder nogen.
    Last edited by Sitara; 13-11-2009 at 13:23.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Sitara View Post
    Nu syntes jeg selv hans navn er grimt

namechance i julegave!
    Last edited by Corningstone; 13-11-2009 at 13:27.

Hvis i nu lige slapper af med at begynde og anklage andre, så handler det her kun om en ansøgers navn som indeholder forkortelsen for "FUCK" - intet andet.

Og lad være med at gør det til mere drama end det er.. Er der en alt char i WOW som hedder bdsm?? og hvad så? Der er imo himmelvid forskel på at hedde noget med Fuck, og så hedde noget med Bondage Og Sadomasochist (ville være et dårligt navn imo, Masochist klinger bedre).
    Fuck er trods alt et bandeord, noget vi alle bruger måske dagligt i tale hvilket er ret harmløst, men på skrift og som navn der har jeg personligt en grænse, for der virker Fuck meget mere hårdt og markant.

Til gengæld synes jeg da at Bondage klinger som et ret cool MMO navn. Det kan jeg ikke se noget problem i.. gogo det er up for grabs som et forslag.. Bondage er da et sjovt og godt navn, jeg har selv en alt der hedder Sajko og Sejko (læses Psyko) - ingen forskel der imo. Kan godt være man ikke er til BDSM, men som navn er det da ikke for provokerende, fordi der ikke er noget negativt ladet i det.

Jeg protesterer udelukkende imod at nogen hedder noget med Fuck - så lad være med at blande alt muligt andet ind i det.
    Og hvis i ellers læste efter, så skrev jeg udtrykkeligt at det var min personlige mening - altså ikke en "officers" post. Jeg vil ikke forbyde navnet, jeg skriver bare at jeg synes det er et upassende navn.

Det vil være et navn som irriterer mig, og derfor har jeg den respekt for vores ansøger at gøre opmærksom på dette, så han kan tage stilling til om han vil ind med et navn der måske støder nogen, eller om han vil skifte, og derved score et par cool points på den konto.

mvh
    wOOOOt (endnu et tosset navn måske, men som ikke virker stødende)
    Last edited by wOOOOt; 13-11-2009 at 14:07.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Heh dejligt at komme hjem fra arbejde og se at der er aktivitet i ens tråd bare trist at det er på grund af noget negavtivt

Men lad mig forklare.
    Ja mit navn er grimt i agree.
    lavede i sin tid min pala med det formål at twinke ham og syntes at sådan en krævede et navn som lolwtf da jeg kunne forstille mig at det er hvad folk siger når man one shotter dem men navnet var taget derfor blev det istedet Wtflol.

At navnet er stødende ser jeg ikke da ordet WTF tit bliver brugt i et utal af sætninger i wow.

men da det ikke er et navn jeg har kær har jeg da intet imod at skifte det slet ikke hvis navnet skulle skade mine chance for at komme ind i SD.

Venlitg hilsen
    Robert

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

thi hi... BDSM er Cornings kæreste Thi hi... guess who's the biatch

Banned Forum Learner

Var med WTF i Stratholme hvor han fik et boost før jeg skulle ind og lege tank i totc10 her den anden dag.
    Udover han er en mærklig satan så er han sku okay god til at pull som low lvl ^^

Ind med ham

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Altså Robert. Jeg tænker bare. Dit forumnavn er det du for altid vil være kendt under i SD. Der er adskillige i SD som nærmest ikke er kendt under andet end deres ingame navn. Jeg bliver kaldt Maggie, som er en af art af Magicha, og jeg har venner som ikke spiller WoW som er begyndt at kalde mig dette.

Forestil dig en sommerfest.. Hvor du går hen og siger hej til en flok af dem du plejer at spille med.. HVor fedt er det lidt at skulle præsentere sig som what the fuck laughing out lout?

Find på noget bedre. seriously (mangler du inspiration, så bare tag fat i mig . Jeg har masser af gode ideer )

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Well lad os nu droppe den discution omkring mit pala navn siger jo ligsom selv at det er grimt og ja er jo villig til at ændre det.

så gerne nogle af dem jeg og sitara har lavet hc med kom ind og skrev nogle ord

Quote Originally Posted by Wtflol View Post
    Heh dejligt at komme hjem fra arbejde og se at der er aktivitet i ens tråd bare trist at det er på grund af noget negavtivt

Men lad mig forklare.
    Ja mit navn er grimt i agree.
    lavede i sin tid min pala med det formål at twinke ham og syntes at sådan en krævede et navn som lolwtf da jeg kunne forstille mig at det er hvad folk siger når man one shotter dem men navnet var taget derfor blev det istedet Wtflol.

At navnet er stødende ser jeg ikke da ordet WTF tit bliver brugt i et utal af sætninger i wow.

men da det ikke er et navn jeg har kær har jeg da intet imod at skifte det slet ikke hvis navnet skulle skade mine chance for at komme ind i SD.

Venlitg hilsen
    Robert
    Hey
    Jeg forstår dig godt, og det er ikke så negativt overhovedet. Det er ikke noget jeg dømmer dig på personligt. Det handler kun om at andre folk ofte dømmer ud fra det nick navn de ser, og navne med Fuck i er bare ikke så velset i SD.

Det er ikke noget personligt, og ikke så negativt, at det betyder noget for din ansøgning. Vi vurderer dig kun på din kunnen og din personlighed.

w

altid rart at høre.. men finder da bare et nyt navn som sagt skal bare lige lure hvad det skal være da jeg ikke gider skifte navn igen igen

SD Medlem Forum Convert

Var i UK hc med wtflol i går og det kørte fint bortset fra han valgte at bruge Divine Intervention på første pull

Var også med i UK den dag vi lavede et par hcs mere det gik rigtig fint.
    herfra

Venlig hilsen Bøllebitter

Default Så har man også prøvet det

Quote Originally Posted by Wora View Post
    Var i UK hc med wtflol i går og det kørte fint bortset fra han valgte at bruge Divine Intervention på første pull

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey.

Yeps virker som en fin gut (der mangler et namechange) Men det er jo ikke være end et dankort og 30 min logget ud.

Har været med en tur i Daily og på tros af at jeg havde travlt med en masse ting lagde jeg dog mærke til Robert. Det skal nok gå den rette vej

tak for de pæne ord brit og swups men husk nu sitara eller freya har også været med i de HC

SD Medlem Forum Apprentice

cleared UK HC og Totc HC med wtf som tank, virker til at kende sin class, holdt fint agro fra det hele.
    ingen VT, men godt indtryk Thumbs up

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Bare en lille kommentar til alt det name-snak. Det er ikke nødvendig man selv finder et navn stødende hvis blizzard får klager fra andre. Jeg tror fx bondage vil være en ret dårlig ide =)
    Jeg havde en bankslave/tailoring mule som jeg troede jeg sagtens kunne kalde slavegirl. Det blev åbenbart taget som stødende (i løbet af de par minutter jeg nu har været i OG af gangen. Jojo det kan da forstås som inden for bdsm men for pokker.... en slave kan være så meget andet) og jeg fik en pæn mail om at jeg skulle ændre det. Det er bare at 'støde' på de forkerte mennesker ingame.

Og det gælder rigtig mange af os hvis vi skal være firkantede. DK og andre forkortelser - inkl. omg, wtf osv. Sammentrækninger ala megasejninjarogue. Religiøse navne som Buddha, Jesus osv, men vel egentlig også Persephone, Elohim m.fl selv om det nok er færre der ville tænke over det. Og alle de andre regler som ikke altid bliver overholdt. Og som man sjældent tænker over når man opretter chars.

Anyway

/Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Yes så er alt sagt ang. navne, nu holder vi det til anbefalinger og relevant info. Resten kan i sende til mig i PMs.