Results 1 to 23 of 23

Thread: World of Warcraft Open Beta "SOON"!

Socialt Medlem Forum Recruit

Default World of Warcraft Open Beta "SOON"!

quote:

We are happy to announce that we will soon be accepting applicants for the World of Warcraft® Open Beta Test for North America. The open phase of beta will give people a chance to enter Azeroth and play World of Warcraft before the game is released. More details will become available in the days ahead, so stay tuned.

http://www.worldofwarcraft.com/

Godt nok Nord Amerika, men måske kommer der så os en Euro open beta "snart"!!!

Ja man har da lov at håbe :-D Det kunne jo være lidt fedt lige af få lov at se hvordan det ser ud det der wow som alle render rundt og snakker om

Guest

Lol, Soon den har vi hørt før...

Guest

yeh så går der lige en måneds tid mere hehe.

Damn det er lidt sjovt at se folk whine over de mister deres highlvl chars hehe.

Tror nu også at open eu beta først kommer omkring årsskiftet da de nok starter den en månedstid før release

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Heh, endnu en mulighed for at vi europæere (med hjælp fra en amerikansk proxy-server - 216.148.62.262, port 80) kan snyde os til adgang i en beta forbeholdt amerikanerne :-D
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Yep, jeg tænkte også proxy med det samme :)

Stress testen var ihvertfald mega sjov!

Guest

og hvordan laver man lige den der proxy ting er også net spasser hehe

Guest

kommer an på hvilken browser du bruger men som regel er det noget i stil med options -> connection -> proxy settings

Guest

tænkte nok det var derunder, men syntes det virkede lidt for nemt hehe

Tsk tsk....kan I så lære at holde jeres snak om snyderier og andre ulovligheder i pb's 8)

Guest

snyderier mig ^^ nej nej jeg lærer da bare lidt om proxies altid godt med noget ny viden.

Ska nok keep it clean

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Pehrson
    snyderier mig ^^ nej nej jeg lærer da bare lidt om proxies altid godt med noget ny viden.

Ska nok keep it clean
    hehe, jeg har os altid undret mig over, hvordan det kunne lade sig gøre :P ! Satser lidt på, at der er en venlig sjæl der kan guide mig over messenger eller lave en god vejledning :wink: ..
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Gad vide om man ikke kan joine den på en eller anden sneaky måde.

Guest

de spil hvor jeg har været "amerikaner" har det eneste tjek være staten og post nummeret.
    Alabama og 11111 .

har virker i 3 forskellige online spil.

Forum Trainee

Quote Originally Posted by David Ishøj
    de spil hvor jeg har været "amerikaner" har det eneste tjek være staten og post nummeret.
    Alabama og 11111 .

har virker i 3 forskellige online spil.
    LoL! :P

Hvor meget skulle man gøre i stress-testen? har hørt, at det ikke var helt så enkelt..
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

det var meget enkelt da i starten var adgang for alle jodle

det var først lidt senere de begyndte blokere folk så mange fik faktisk en key fra europe uden at snyde sig ind.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Det var meget nemt ved stress testen, også efter de lagde et par sten på vejen :)

Jeg smed bare en amerikans proxy ind, og så skrev jeg noget pladder ind, og de tjekkede ihvertfald ikke postnr eller noget som helst, for jeg gad ik til at finde noget så jeg skrev et tilfældigt antal tal ind, og i stat skrev jeg Alabama og NY i by...og det er jo også helt langt ude...men hvorfor skulle de dog også spilde oceaner af tid på at tjekke alt den information?

Og deres forced servers...fordi alle skal have den bedste spil oplevelse...pah...det kørte helt fint i stress testen, selv når belastningen var højst.

Det er nok mig der er paranoid ....men er det smart at forklare hvordan du snød dig ind i det åbne forum?? 8) ...jåw ...det er nok bare mig

Forum Learner

Quote Originally Posted by crash
    Det er nok mig der er paranoid ....men er det smart at forklare hvordan du snød dig ind i det åbne forum?? 8) ...jåw ...det er nok bare mig

heh, me'sa dont think its very clever too... Ikke fordi jeg tror der er nogen der gør noget ved det, men alligevel tror jeg gerne SD vil "keep'e" Open fora ihvertfald clean... Undksyld til SD hvis i synes jeg taler for meget på vegne af jer.

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Well, ALLE snød sig jo ind i den åbne beta, og Blizzard var da også pænt lige glade med at folk gjorde det. De kunne jo bare have blockeret alle ikke-amerikanske IP'er feks.
    Der ud over så gjorde 9/10 fra SD det sikkert også, og der er mindst en tråd i det åbne forum dedikert til at folk der havde snydt sig ind fra SD skulle samles in-game...

Det er måske også at være en lidt for stor hykler nogen gange, hvis man selv snyder lidt ved noget så harmløst som det her, og ikke vil snakke åbent om det men kun i krogene. Well, det synes jeg ihvertfald :)

Quote Originally Posted by Ratamiel
    Well, ALLE snød sig jo ind i den åbne beta, og Blizzard var da også pænt lige glade med at folk gjorde det. De kunne jo bare have blockeret alle ikke-amerikanske IP'er feks.
    Der ud over så gjorde 9/10 fra SD det sikkert også, og der er mindst en tråd i det åbne forum dedikert til at folk der havde snydt sig ind fra SD skulle samles in-game...

Det er måske også at være en lidt for stor hykler nogen gange, hvis man selv snyder lidt ved noget så harmløst som det her, og ikke vil snakke åbent om det men kun i krogene. Well, det synes jeg ihvertfald
    Selvom "ALLE" skulle have snydt og 9/10 af SD have gjort det, er det stadig ulovligt og derfor synes det pr. definition er lidt dumt at snakke om her Og det faktum at der allerede er en tråd der handler om at folk skal mødes ingame, kan det da på ingen måde retfærdiggøre at lave en tråd der handler om at snyde :-D - desuden tror jeg også den komsammen tråd der var, henvendte sig til dem der var med i Stress testen.

Og nu ved jeg ikke om det er mig du kalder en hykler, men jeg har ikke snydt mig ind i nogen beta ......og selvom man har prøvet at snyde sig ind og kun vil diskutere det i det lukkede, så er det efter min mening.....hyklerisk eller ej....nok det smarteste......skulle der nu ske noget (ikke at jeg tror det) så kan det bare ende med at få nogen uheldige konsekvenser 8)

...men det er nok bare mig der er paranoid

Det gjorde den også, men Stress testen var jo også kun for amerikanere :)

Men det var nu ikke nogen speciel, det var bare den generelle holdning med at det er fint nok at alle snyder, vi skal bare kun snakke om det i grotten ;)

Jeg tror oddsne for at vi slår verdens rekorden og bliver ramt af lynet 8 gange er større end at Blizzard kommer og jager os ned fordi vi var med i Stress testen / kommer med i Open Beta.

Men med det sagt er det selvfølgelig stadig smartest :)

Ah ja...troede faktisk stress test var for alle - my bad.

Men kan godt forst at det kan fremstår som hykleri....siger det bare ud fra den opfattelse at der er dumt at gøre det