Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53

Thread: Varoksenrok - Warlock ansøgning som Casual Member

Post Varoksenrok - Warlock ansøgning som Casual Member

Hej Semper Danica

Jeg vil med denne ansøgning gerne søge om optagelse som medlem af semper Danica.

Min Karakter er:

Varoksenrok, Blood elf, warlock, lvl 80.
    Han er Demon /destro spec.
    Jeg har dog mest spillet demon, men er pt igang med at finde en rotation til destro.

Af professions har han:
    Herbalist: 450
    enchanting 292 (skiftet fra skinning)
    cook 450
    first aid 450
    fishing 450
    Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-st...cn=Varoksenrok

Jeg har den 1. dec spillet WoW i 1 år, så jeg er stadig Newbie. Jeg er mest en casual/social spiller, der gerne vil med i et raid i ny og næ, men som regel hygge spiller jeg et par gange om ugen. Jeg har tidligere spillet Ultima Online tilbage i tiden og blev så af min kollega "overtalt" til at prøve WoW og jeg må sige jeg er blevet rigtig glad for spillet, men kan pga familie ikke lægge så meget tid, som i de glade OU dage.

Min raid erfaring er temmelig begrænset, idet jeg kun har været i Naxx to gange og endnu ikke cleared det hele. Jeg har også været med i nogle Vanilla raids og TBC raids i et tidligere guild.

Jeg vil gerne være en del af SD fordi jeg ønsker noget stabilt. Jeg har været med i to andre guilds som er gået i opløsning, som det jo så ofte sker. Jeg har selvfølgelig læst jeres Guild Charter og forum regler og kan fuldt ud tilslutte mig disse, især fordi de lægger op til et godt fællesskab om et godt spil.

Lidt om Mig selv:

Jeg hedder Preben og er snart 42 år.
    Jeg har fire børn og er lykkelig gift.
    Arbejder til dagligt som IT-administrator på Holstebro tekniske skole.
    Hvilket også er min prioritering i det daglige.
    1. familie
    2. arbejde
    3. alt andet, herunder WoW.
    Jeg er et socalt og hjælpsom menneske som der kan regnes med og som gerne hjælper både i spillet og hvis der skulle være spørgsmål af IT teknisk karakter. Men jeg tror at min manglende spil erfaring nok gør at det som regel er mig der har spørgsmålende og andre der har svaret.

Jeg vil til slut nævne at Jeg nu er på Arathor serveren sammen med Shargaz og at jeg lige som han agter at flytte server, hvis I ser positivt på denne ansøgning og optager mig i SD.

Honor for the Horde

Preben, aka varoksenrok

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Ja her kommer samme reply som din kammerat fik :-)

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Flot ansøgning, lige efter bogen. Nu skal du jo bare få rykket server og så kommer her en liste med ting du skal igang med :-)

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Greenhorn

Jeg var med Varoksenrok, Shargaz og Actoprimos i totch hc, virker som fine fyre, med en god humor.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Husk selv at holde din ansøgning aktiv. Ellers kan den blive afvist.

Default Aktiv Ansøgning

Ja jeopardy, jeg prøver hvad jeg kan og er da også med til så meget jeg kan. Men det er ikke alle der er lige gode til at skrive i min ansøgning, selv om jeg opfordre dem til det . Så det kan jo enten skyldes at jeg ikke er særlig god og derfor ikke fortjener en kommentar eller at folk bare slagger.
    Jeg var med Shapéshifter i TOCT normal i går og bad ham skrive men der er endnu ikke kommet noget

Officer Forum Warden

Var med Varoksenrok i et par HCs idag og det var super hyggeligt. Han virker som en fin fyr der passer godt til SD =)

Jeg var også lige i nogle HCs med Varoksenrok. Rigtig hyggelig fyr. Thumbs up, gief inv
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

Ja det var rigtig hyggeligt og tak for runs :-)

Forum Hatchling

Var i et par HC´s igåt med Varok og det gik fint vi hyggede os og han kan spille sin charr så thumps up fra mig

Forum Trainee thegriffen's Avatar

super fin gut på vt..

Dog en fynbo samt ved med Rune, men de skal jo os have lov til at være her.. ehhe.

thumbs up mate.

I am 58% addicted to World of Warcraft. What about you?

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

har lige været i nogen hc's sammen med valok / Preben. Det var sgu grinern nok. han har min stemme, klart sd martriale!

Saxe.

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by thegriffen View Post
    super fin gut på vt..

Dog en fynbo samt ved med Rune, men de skal jo os have lov til at være her.. ehhe.

thumbs up mate.
    Der er intet galt med fyn!

Default der er intet galt med fyn

Men det skal lige siges at jeg ikke er Fynbo Rent faktisk er jeg født i Sønderborg (drej til venstre lige inden man når Tyskland). Jeg bor så tilgengæld i Holstebro nu. Men som sagt der intet i vejen med Fyn, når man ser bort fra fynboer selvfølgelig

Jeg vil lige benytte lejligheden til at ønske Alle SD'ere og øvrige et godt nytår. Og så vil jeg sige tak til alle dem der har skrevet i min ansøgning her.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Er du stadig aktiv?

Vi ikke hørt meget fra dig i det nye år
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Ja da jeg er sevlfølgelig aktiv :-) Har lavet lidt randoms med Harz i denne uge. Vi er bare igang med en fusion på arbejdet, så der er meget arbejde der skal gøres i starten af det her år. Er f.eks. på arbejde nu Søndag. Men jeg har da meldt mig til Raid Onsdag, så der håber jeg på at komme med.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Quote Originally Posted by Varoksenrok - Warlock View Post
    Ja da jeg er sevlfølgelig aktiv :-) Har lavet lidt randoms med Harz i denne uge. Vi er bare igang med en fusion på arbejdet, så der er meget arbejde der skal gøres i starten af det her år. Er f.eks. på arbejde nu Søndag. Men jeg har da meldt mig til Raid Onsdag, så der håber jeg på at komme med.
    OK - husk når du søger ind som casual - så skal du sørge for at få anbefalinger fra dem du har talt med.

Husk at bede folk om at smide en post her.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt endel HC med Varoksenrok og det har gået helt smerte frit og hyggelig fætter på VT.

Også en lille forsinket post her fra mig, sad i den del hc med Varok på min dk Supamoo da vi farmede lidt badges, hyggelig snak på vt. skriv endelig hvis du mangler noget en anden gang så skal jeg nok give en hånd.

SD Medlem Forum Disciple

Spillede en hc med varoksenrok, det gik fint derudaf. Var ikke på vt, så vil gerne spille lidt mere med dig inden jeg siger for eller imod. Men absolut ikke noget at sætte nogen finger på ind til videre. Du kan bare whisper mig, hvis du ser at jeg er online.

SD Medlem Forum Learner Edahs's Avatar

Jeg er jo stadig kun trial men har i min ansøgningsperiode lavet en masse hyggelige runs med varok. Flink fyr i chatten men kan ikke lige skelne ham ud på vt. =)

Banned Forum Greenhorn

Hej
    Jeg har haft fornøjelsen at lave nogle Hc run og det virker som om han er en fin fætter og det var nogle gode run vi havde og vi var ude sammen med galicia.
    Mvh. pepito

SD Medlem Forum Learner

har haft mange goe ture med varoksenrok og fino fyr

Forum Learner Nicoladen's Avatar

Lavede en del hc's med Var oksen Rok i går. Tror han vil passe fint ind i casual SD. Vi fik lavet et fælt wipe på Brann i HoS...sikkert pga. kedsomhed, men selv her udviste han positiv og munter adfærd

Dobbel thumbs up
    <a href="http://europa-agnarr.com">Europa Agnarr</a>
    Preacher [60] CLR
    Bloated [60] WAR
    Mesmerizer [60] ENC
    Nocts [60] MNK
    Gademusikanten [5X] Bard

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

har løbet et par hcs med varoksen her til aften og vi havde det ret hyggeligt. Virker umiddelbart til at være en flink fyr