Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53

Thread: Varoksenrok - Warlock ansøgning som Casual Member

SD Medlem Forum Disciple

Har igen været ude med varoksenrok og det forløb ganske fint. så thumbs up herfra.

jeg har osse spille en del med han han er SKU en flink fyr

SD Medlem Forum Learner

flinker fyr har kørt en del HC´s med ham thumbs uo

Forum Initiate Jeanina's Avatar

Varoksen er en super hyggelig fyr, som jeg har gruppet en del med =) Han er helt sikkert SD materiale..!

Thumbs up..!
    ♥ Peekchew lvl 8o Druid. MAIN
    Herb: Full
    ♥ Peekachew lvl 7o Hunter. ALT
    Alchemy: 3oo/3oo^ Herb 3oo/3oo^

People Change, things goes wrong, shit happens but life goes on

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Jeg har været på Onyxia og Totc25 med den gode mand. Jeg er desvære en af dem der måske forsent fatter at der er ansøger med, en bi effekt af et stort guild. I dag får jeg så et brev med posten, fra Varo, som oplyser at vi har været på raid sammen at han er ansøger og selvom han måske var noget forvirret på raidet(ny begynder) så vil han gerne lave nogle hc's så man/jeg evt. kan få bedre indtryk af ham....

DET er godt nok god stil, hold da helt op det er initeritiv på en super kanon måde. Jeg er ikke itvivl om at han kun kan blive et aktiv i Semper Danica.

Forum Apprentice

ved med i ony 25- totc 25 ... viste ikke der var en ansøger med men fik en mail ingame er også fint så derfor er jeg da lige herinde og skrive men da det jeg stå med ony in face kan jeg ikke se hvad der sker og i totc 25 skal jeg selv lige have 100% control før jeg kan holde øje med hvad ander folk laver men vi kom da igemmen det så det er vel ok

men vil gerne lige lave nogel hc eller noget 10 mans raid før jeg siger mere

migx- lookie

Forum Warden Corningstone's Avatar

var med Varoksen en tur i totc25 med casual holdet. Han havde ikke været derinde før, så der var self en masse nybegynder fejl man ser hos folk med en lille erfaring, men han klarede det overall ret godt. Han var super glad (virkede det da som om) for alle de råd jeg rablede af mig, og han er ihvertfald hyggelig!

Vil gerne spille mere med ham, og give lidt flere hints

Forum Apprentice Rarl's Avatar

Var i samme raid med ham som Corning, og alt gik fint.
    Han indrømmede selv at han var helt forviret og bad om en forklaring på de ting som forvirede ham. Det, for mig, er et meget godt tegn

Forum Apprentice domaz's Avatar

Han er fra Holstebro, så han er helt sikkert go' nok... (:

Men har dog ikke haft muligheden for at lave nogle hc's med ham endnu... :/

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

var i ony og toc25 med Vok og han klarede det rigtig fint så *thumbs* up herfra

Forum Initiate

Var også med Preben i casual Toc25 forleden, og fik ikke lagt så meget mærke til hans præstationer på "banen", men et stort plus at han selv gør opmærksom på at han er ny i raid og lige ska have det ind under huden, og ønsker at lære.¨
    Men det vigtigste som casual er da også at man er en hyggefætter, social og positiv, og det må man sige han er!
    Han passer helt fin ind efter min bog...

Mvh Peter/Orkinok

Ps. Han havde endda gjort sig den ulejlighed at sende en PM ingame for at huske mig på ham, rigtig god stil for en med min korttidshukommelse!

Forum Acolyte Filur's Avatar

Hmm, var sikker på at jeg havde skrevet i denne, men åbenbart ikke

Jeg var også med i toc og fik også en fin IG PM. True at Varok var first timer, men det er jo også et casual hold. Han var god til at spørge på nye encounters og tog godt imod gode råd og instrukser. Meget behagelig fyr på vt og virker som en der ville passe godt ind i SD. Tager gerne et run mere inden jeg siger for eller imod for optagelse, HC's plejer at være et hit for at danne sig bedre indtryk af folk. Du er velkommen til at smide et /tell IG når du ser mig online.

Indtil videre, GL med ansøgning
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Jeg var med med varoksenrok i totc 10 her forleden og det gik rigtig fint. Kunne forstå det var hans første run derinde og det gik godt. Han var godt til at spørge på vt hvis han var i tvivl om noget. Jeg vil dog gerne lige løbe et par runs med dig endnu inden jeg siger go eller nogo fang mig ingame så kan vi tag et par runs. Keep up the good work

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Har haft Varok på en del runs på det sidste, og du skal have en /thumbs up fra mig. Du kender dine begrænsninger, og er meget lærerig på nye events.

Var med Varoksenrock i Totc 25 igår og han får også thumbs up fra mig baseret alene på den måde han spillede på, fik desværre ikke talt så meget med ham at jeg fik et indtryk af ham som person

EDIT: Men god humor har han
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

Forum Acolyte Filur's Avatar

Var igen igår på raid med Varoksenrok og det forløb ligeså godt som første raid jeg var med ham på. Han spørger når der er noget han er i tvivl om, hyggesnakker gerne med på vt. Han tager godt imod input vedrørende hans class og virker som en meget hyggelig fyr. Jeg kunne sagtens se ham i SD, så thumps up herfra
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Det er dejligt med alle de gode inputs fra jer, tak skal i ha'. Men jeg må da indrømme at jeg har et evigt tilbage vendende problem, Jeg skal arbejde med min DPS. jeg tror at der er mange der kan nikke genkendende til det problem :-)

Forum Warden Corningstone's Avatar

Når nu du spiller demo-warlock, så vil jeg råde dig til at snakke med Doomgrip om rotation, gear og optimering, da han er hamrende god til det der demonology noget :P

SD Medlem Forum Learner Edahs's Avatar

Har både raidet og taget lidt HCs med Rokken i dag og han er som altid hygsom =)

Jeg var i totc 25 , onynixia bankede vi også og enkelt hc derefter. En hyggelig fyr på vt.
    Så du siger bare til hvis vi skal spille lidt sammen en anden dag:-) thumps up herfra

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Har spillet lidt i en icc10 rep hygge samt med V her - kun positiv ting at sige om ham. Virker flink, ingen problemer med wipefests og humøret var awesome!

SD Medlem Forum Learner Edahs's Avatar

Har i dag raidet icc rep farm i en sjat timer med rokken og haft fornøjelsen af hans hyggelige selskab på vt. Thumps up herfra.

SD Medlem Forum Disciple

Har været ude med Varoksenrok i toc25 og lidt hc, og kan kun sige god for ham. Han er hyglig og kun lige så tosset som alle os andre :-)

Har også været ude og hygge mig lidt med Voroksenrok. noget Ony + totc25 og så nogle randoms. Hyggelig fyr og snakkede med på VT. At han har et navn som kun han selv kan sige hurtigt er noget helt andet.
    thumps up herfra

/Zargomir

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Preben, lad os få en VT snak :-) Fang mig