Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61

Thread: Paladin Actoprime

SD Medlem Forum Learner

Default Paladin Actoprime

Efter at have nærlæst jeres værdier og regler, og spillet med nogle fra SD ingame, søger jeg her med ind som casual member hos SD.

Om mig
    jeg hedder Achuthan Paramanathan.
    Fornavn udtales: Ashu’ tan efternavn: Pa-ra-ma-na-tan
    Jeg kommer fra Sri-Lanka dvs. Tamiler og har boet i Dk siden 91.

Jeg er 27 år, uddannet civilingeniør inden for elektronik og data. Arbejder i Aalborg som softwareudvikler hos CMnetwork.

• Jeg ser altid lyst på tingende optimisme er vejen frem
    • Jeg tager tingende seriøst, men kan dog også tag lidt gaz og give lidt gaz hvis situationen er til det.
    • Er meget hjælpsom af natur, dog kan jeg spotte hvis folk er udefter at udnytte en for deres fordel. alt med måde ikke
    • WoW for mig er et sted hvor jeg kan møde nye menneske lære nye folk og have det sjovt med dem mens man spiller sammen, no more no less.

Fritids interesse: Tja ud over at game WOW går jeg til Taekwondo har dyrket det i over 17 år nu og har det sorte bælt med 4th-dan. Styrke træner 3-4 gang om ugen. Hvis jeg udover alt det for tid spiller jeg gerne D&D sammen med venner (rune aka Shargas / Torodor som også har appliet her).
    Og hvis jeg igen finder tid elsker jeg at lege med roboter eller elektronik eller programmere et eller andet … OG NEJ DET ER INTET MED terrorisme at gøre just for fun’n.

Hvorfor den class som jeg nu har valgt som min main:
    Tja siden jeg var bitte var jeg besat af iden om den gyldne knight i gyldne rystning som ridder ud for at forsvar (TANK!) sit Konge og sit land….. om ikke andet spiller jeg altid Ridder rollen i alt det jeg kan komme i tank om eks. D&D sov. osv.

Om min Toon
    Char: Actoprime
    race: B.elf. suk !!
    Class: Paladin (tank/dps)
    Armory: ="http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Actoprime"
    Prof. BS/Mining