Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61

Thread: Paladin Actoprime

SD Medlem Forum Learner

Default Paladin Actoprime

Efter at have nærlæst jeres værdier og regler, og spillet med nogle fra SD ingame, søger jeg her med ind som casual member hos SD.

Om mig
    jeg hedder Achuthan Paramanathan.
    Fornavn udtales: Ashu’ tan efternavn: Pa-ra-ma-na-tan
    Jeg kommer fra Sri-Lanka dvs. Tamiler og har boet i Dk siden 91.

Jeg er 27 år, uddannet civilingeniør inden for elektronik og data. Arbejder i Aalborg som softwareudvikler hos CMnetwork.

• Jeg ser altid lyst på tingende optimisme er vejen frem
    • Jeg tager tingende seriøst, men kan dog også tag lidt gaz og give lidt gaz hvis situationen er til det.
    • Er meget hjælpsom af natur, dog kan jeg spotte hvis folk er udefter at udnytte en for deres fordel. alt med måde ikke
    • WoW for mig er et sted hvor jeg kan møde nye menneske lære nye folk og have det sjovt med dem mens man spiller sammen, no more no less.

Fritids interesse: Tja ud over at game WOW går jeg til Taekwondo har dyrket det i over 17 år nu og har det sorte bælt med 4th-dan. Styrke træner 3-4 gang om ugen. Hvis jeg udover alt det for tid spiller jeg gerne D&D sammen med venner (rune aka Shargas / Torodor som også har appliet her).
    Og hvis jeg igen finder tid elsker jeg at lege med roboter eller elektronik eller programmere et eller andet … OG NEJ DET ER INTET MED terrorisme at gøre just for fun’n.

Hvorfor den class som jeg nu har valgt som min main:
    Tja siden jeg var bitte var jeg besat af iden om den gyldne knight i gyldne rystning som ridder ud for at forsvar (TANK!) sit Konge og sit land….. om ikke andet spiller jeg altid Ridder rollen i alt det jeg kan komme i tank om eks. D&D sov. osv.

Om min Toon
    Char: Actoprime
    race: B.elf. suk !!
    Class: Paladin (tank/dps)
    Armory: ="http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Actoprime"
    Prof. BS/Mining

og ofc. 100 andre toons spredt over den stor verden, men ham her har altid vært mit hjerte nær

WoW portfolio

Startede WOW sammen med Shargaz og Co. for 5år siden (ca.). Har altid kun vært i danske guild, og det var mest pgr. det sociale.
    Vores første guild hed "order of the dragon" bestående kun af IRL venner. Vi gik sammen med en anden DK-guild som hed Choice og fik cleart alt op til AQ-40.

TBC ødelage lidt af sammenholdet pgr. 40-mands til 25-mands raid osv. osv. og fordi mine IRL venner her i blandt Shargaz joinede / lavede en anden guild ved navn F E A R. Nu er jeg så her på denne her server... der skal jo være nogen til at holde styre på ham Shargaz . Men i TBC fik vi cleart alt fra kara til SWP, hvor jeg var MT.

WoTLK, har jeg vært lidt on and off pgr. min uddannelse og senere arbejde. Og nu søger jeg en hygge guild hvor jeg kan lære nye mennesker at kende men også have mulighed for at raide (hvis jeg kommer der til).

Skal lige siges at langt største delen af de folk jeg startede med at spiller sammen har fulgt med siden vannila og til den dag idag... det som har fået os fra det ene sted til den anden, er primær: Guild disband/ manglende sociale i guilden/ inaktivitet af spiller osv. osv.

Hvorfor vil jeg joine SD:
    De sociale aspekter i SD har en stor tiltræknings kræft på mig, og jeg kunne læse mig frem til, via. jeres forum og ingame at i er en guild som tag lige netop dette punkt meget seriøst. Mange af de punkter som i nævner kan jeg identificere ved mig bla. hjælpsom loyale ... seriøsitet/ humoristisk. Der ud over har mange af mine IRL venner som har flyttet server her til og har netop også søgt ind i SD. Så at søge ind i SD var en naturligt træk for mig.

epilog

Alt i alt er jeg en varm, sjov, hjælpsom, loyale og ikke mindst homoristisk lille gut som søger nogle nye venskaber og et sted man kan slappe af og hygge spille lidt mens man sider og nøder en øl eller to sammen....

Jeg har tyv startet lidt med at joine jeres kannal og har også vært i nogle få gruppe runs med folk fra SD. Og det har kun gjordt min lyst til at joine SD indnu mere...håber i kan læse og forstå mit "dansk" den er ikke helt fuldkommen (altså det skriftlige) men det mundtlig er flydende ...dog med en smule kios accent men hvis der er noget som i ikke helt forstå eller skal have uddybet lidt mere, feel free ..skal nok gøre mit bedste for at svare ... men hey... ellers laver jeg sku bar en lyd-fil applikation...det kan vel ikke være svære end det

håber at jeg for en chance til at vise mit værd for guilden.
    Mvh.
    Achuthan/Acto/Actoprime
    Last edited by Jeoparty; 07-01-2010 at 18:05.

Hejsa Achuthan

Flot ansøgning, den virker gennemført og gennemtænkt, held og lykke med den herfra

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Super ansøgning, intet man kan sige ud over du lige skal give en feedback på vores 5 værdier.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Rigtig rigtig flot ansøgning!
    Held og lykke med den

SD Medlem Forum Learner

Hej ,mange tak for jeres venlige kommentar .. jeg skal give et helt hjertet fortolkning af jeres værdi sætninger:

- Respekt for andre

Behandel andre som jeg vil have andre skal behandle mig, dvs.: Vi er mennesker og vi er IKKE ens, ikke alle har den samme opfattelse og holdninger som man selv har. Det skal selfø. respekteres og tage hensyn til... nogen er god til nogen ting andre til andet.... ikke alle er godt til f.eks. Heale/dps/tanke i en raid ... derfor er det vigtigt man ikke står og /y af personen.... snak om problemet hvis du har nogle forslag fortæl det på et menneskeligt plan hjælp vedkommende i sted for at svine ham/ hende til.... sådan fortolker jeg denne punkt (set fra WoW syns punkt af) .
    Vis hensyn/respekter andre spiller og deres evne. Vi er her for sjov og hyggens skyld ikke for at blive verdens nr. 1 og slå Ensidia :P

- Ærlighed

En naturlig del af alt det jeg fortager mig, med ærlighed kommer man længst. Jeg overholder det jeg lover 120% medmindre der kommer noget ufoventet i vejen (sygdom/uheld). At stjæle ligger ikke til min natur.

- Loyalitet

Jeg er loyale over for mine venner og dem som stoler på mig, her skal der ikke være nogen tvivl!.

- Viljen til sejr

Jeg vil kæmpe til det bittre ende for et fælles mål... ordet "at give op" kender jeg ikke . eks. Wipede over 3 måneder på Razogore BWL i vannila 3½ time hver raid dag......og vi tog ham til sidst det krævede svid blod og tåre i spande vis! Hvor der vilje er der en sejre!

- Nyd spillet uden at ødelægge det for andre.

Som sagt jeg spiller wow for hyggens skyld no more no less... at ødelægge spillet for andre er det sidste jeg vil. Dette gælde både for min guild kammerater men også for andre medspiller

håber det gav lidt info. ang. min opfattelse af de 5 værdi sætninger
    Last edited by Actoprimos; 06-12-2009 at 20:14.

Forum Learner Nicoladen's Avatar

Jeg var med Shargaz og Actoprimos i TOTC5 normal og farme trinkets. Fine fyre og det var rigtigt hyggeligt.

Ingen fejl og kender deres class.

Thumbs op herfra
    <a href="http://europa-agnarr.com">Europa Agnarr</a>
    Preacher [60] CLR
    Bloated [60] WAR
    Mesmerizer [60] ENC
    Nocts [60] MNK
    Gademusikanten [5X] Bard

SD Medlem Forum Apprentice

Havde ham med i et lille ony10 raid Idag . Det varede en evighed med udskiftninger og whipes. Men det var ik hans skyld.
    Jeg syns du klarede det udmærket og vi kom også igennem det

Var glad for at han blev ved min side hele Vejen igennem sp jeg kunne få mi ony achievment ìg hvis han er sådan altid ? Så er der ik noget at snakke om.
    Super flink fyr

Hejsa

Var med Acto på HC idag, han gjorde hvad han skulle flot og virkede som en flink fyr.
    Der var kun et wipe og det var mig der ikke fik fjernet mine totems mens jeg sad og skrev i chatten

Så helt sikkert herfra

Forum Greenhorn

Jeg var med Actoprimos, Shargaz og Varoksenrok i totch hc, virker som fine fyre, med en god humor.

Husk selv at holde din ansøgning aktiv. Ellers kan den blive afvist.

SD Medlem Forum Learner

Default ahh sry

ah ja sry, var lige lidt optaget af den ny patch farm..... skal nok være mere aktive fremover

Officer Forum Warden

Var i et par HCs med Actuetellerandet som tank.. Og det gik virkeligt godt.. Mega hyggelig og spille og snakke med på VT..

Var også i nogle Hcs med Actoprime.. kanon hyggelig fyr på VT og god til at tanke! Kan kun sige thumbs up herfra!
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

SD Medlem Forum Learner

Default mange tak

mange tak for jeres flinke ord.... ja det var sku fun at game med jer i siger bar til hvis i skal bruge en tank til noget HC's ... er som regel online fra 18.00 - 21.00 i hverdage

Banned Forum Learner

har vært i et par hc's med ham for lidt tid siden virker som en fin gut
    thumps up.

P.s godjul til dig også ^^

http://www.pointshop.dk/images/nyhed...ures_lower.png

SD Medlem Forum Learner

Default hahah

hahaha ... jamen der kan man bar se
    me famouz

Var i Nogle HCs med ham.. fino tank og hygge på VT.. thumps up

SD Medlem Forum Learner

Default god jul

hej folkens jeg tager på jule ferie og er ikke så meget online også her på forummet.

Jeg ønsker jer alle en god jul og et godt nyt år

SD Medlem Forum Learner

Default back :)

så er julen jo over ... og jeg har lidt mere tid til wow... håber på vi kan lave nogle HC farm sammen....så hvis i needer en tank så bar se efter Actoprime skal nok være der:cool:

Aktivitet? Ikke været på forum siden den 26 Dec

SD Medlem Forum Learner

Default beklager

hej, pgr. mit nye arbejde og bolig, kæreste osv. osv. osv. har jeg ikke haft så meget tid til wow tror heller ikke jeg vil for tid i det nærmest fremtid ... jeg vil ikke bruge mere af jeres tid ... den tid jeg har spillet med jer har vært en fornøjelse .. jeg tror det er sundt for mig at lad wow ligge i et pr. måneder .... jeg beklager meget hvis jeg har spildt jeres tid.... men det er ikke alt her i tilværelsen man kan styre....

så jeg vil gerne sige undskyld og trække min applikation tilbage igen... tak for jeres tid.... i har vært nogle awsome mennesker ..... hvis jeg kommer tilbage ved jeg hvilken kanal jeg skal hoppe på for at snakke med jer

ps. endnu en tak til jer som har kommet med en comment til min applikation mange tak

Helt iorden mate, send mig en PM hvis du får lysten tilbage og tiden, så genåbner vi din ansøgning, held og lykke med RL :-)

Så er Acto frisk på en omgang mere, Se og find nogle folk at grp med :-)

SD Medlem Forum Learner

yey sådan man! ..mange tak back to buisness .... man kan jo ikke helt slippe det her forbistret spil :P

SD Medlem Forum Learner

Så nu har jeg signet op til noget Raid... så må vi bar håber jeg kan komme med :P