Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Nanok Druid tank/ healer Ansøgning

Default Nanok Druid tank/ healer Ansøgning

Hejsa Semper Danica

Mit navn er Nanok, irl. Erik.

Jeg har nu kørt en del run men nogle fra jeres guild og de har anbefalet mig at søge ind i guilden.

Jeg er for lidt siden kommet over på jeres server sammen men en del andre danskere, jeg har spillet med en del år, så sammenholdet har fået mig til at skifte server, så her er jeg uden guild, og da jeg nu har hørt en hel del godt om jeres, har det nu fået mig til at søge ind, da jeg meget gerne vil i en dansk guild der bruger VT / TS og ved nu i bruger VT og har været på en del gange.

Jeg kan kort fortælle om mig selv: som sagt hedder jeg Erik, jeg er 39år (ca. ) Jeg er gift og har et hav af unger, men kun en hjemmeboene.
    Min Kone spiller også wow samt min knægt. vi har alle spillet siden wow udkom, så ja har alle sammen den pc´er der skal til for at køre wow optimalt, det er bare 1 priotet i huset
    Min størte grund til at jeg kun ønsker at joine en dansk guild er at jeg er stærkt ordblind, så ja rigtig gættet jeg har fået min kontor dame (kone) til at skrive for mig.
    Jeg kan godt læst korte beskeder, men er ikke så god til selv at skrive, og lange beskeder er jeg bedst til på VT.
    Nu da det er sagt skal jeg lige sige at jeg har altid klaret mig rigtig godt i wow, har aldrig haft problemer, som ordblind er der lidt fordele og det er min hukommelse, intet går tabt der.

Har spille druid siden Lich King udkom og har en hunter som jeg leger lidt på.
    Inden Lich King udkom har jeg spillet på en del andre karakter, men ikke fundet mig så godt tilpas som nu jeg spiller på min druid, som jeg går rigtig meget op i.
    Lidt mere om mig selv....jeg går hjemme fortiden pga. krisen så spille klart en del mere for tiden.......men når jeg er i arbejde..så spiller jeg stadig meget kort sagt jeg er for det meste altid på.

Lidt om min druid: Tank eller healer, har valgt dette da jeg syntes begge dele er kanon fedt.

Achievements er ikke det jeg går mest op i selv, men elsker at hjælpe andre med det så de kan få dem de ønsker, ikke bleg for at hjælp uanset hvad folk har brug for.

Professions: 450 encharting
    450 jewelcrafting
    grunden til jeg har valgt disse 2 er, at de passer godt til mig selv som Tank/Healer.

Udover dette er jeg kørt fuldt op i cooking, fishing, og first aid.

http://eu.wowarmory.com/character-sh...ncrest&n=Nanok

Jeg linker dungeons og Raids pga. min kone gerne selv vil spille i dag så vil tage for langtid at skriv alt det ned jeg har været igennem.
    hvis i ønsker det skal skrives ind i ansøgningen, må i fortælle mig det så skal jeg nok tving min kone til at skrive det ind.

http://eu.wowarmory.com/character-ac...crest&cn=Nanok

Hvis min ansøgning har giver anledning til spørgsmål, så skriv til mig eller fang mig på VT.

ses ingame til en masse sjov
    Last edited by Jeoparty; 07-01-2010 at 18:04.

en lille kommentar nastyboy/nonok er samme person bare mit tidligere navn.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Ansøgningen er næsten færdig, vil gerne vide lidt mere om dig som person, hvad laver du id over WoW og være sammen med konen? :-) Vi optager dig for hvem du er som person > Hvad du kan ingame. ligeledes skal du lige læse vores 5 værdier og sige hvad du mener om dem. Angående ordblind skal du ikke bekymre dig, mange i SD er mere eller mindre ordblinde så det skal du ikke tænke på. Vi ser ens på alle og vi kan sagtens læse det meste :-) så skriv du bare løs

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.
    Last edited by Jeoparty; 16-12-2009 at 22:01.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Har været afsted med Nanok en del gange. Hyggelig fætter.. Indeed Er sikker på du vil passe godt ind i Galehuset

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Var med Casuals i naxx25 som healer. Virker til at være en hyggelig fyr, vi må lige lave et par HCs sammen en af dagene.

Btw hvis det er ok med dig, kan jeg lave dit forum navn om til Nanok så er nemmere at genkende dig. Giv mig lige en PM om det er noget du vil.
    Last edited by Jeoparty; 22-12-2009 at 17:58.

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

vi var i naxx25 igår. gik super fint og han virker som en flink fætter. thumps up herfra.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Nu da jeg er grønlænder, bliver jeg self nysgerrig over hvorfor du hedder Nanok
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Default Nanok's ansøgning

Nanok virker som en cool fyr, han er aktiv over VT og spiller healer og tank uden probs. så jeg giver

GL med ansøgning mate.

//Sâcrêd

Ikke online på forum siden den 19 dec. Har du opgivet os? Husk selv at holde din ansøgning aktiv ellers bliver den afvist.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Daikoi C. View Post
    Nu da jeg er grønlænder, bliver jeg self nysgerrig over hvorfor du hedder Nanok
    Fordi han er bjørne tank ?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

hejsa alle sammen jeg de er meg sel der skiver lige nu min kome sover og navenet er nået jeg sov i tv nanok =bjorn suntes de va et fet naven til en dru og je har ikke kunne komme in på forum eller raid men har løst de problen nu så jeg kan signe på i gen
    og tak til alle jer der har skavet her ine og ja fang meg på VT hvis i skal bruge en (tank/healer nanok ) (jeg leger osse let med en warr http://eu.wowarmory.com/character-sh...%B8lleg%C3%B8j bøllegøj )
    mej jeg håder min kone få led tid til at skiver let mer om meg sel med venli hils NANOK

Forum Warden Corningstone's Avatar

Min gamle kat hed Nanok!
    Jeg håber at du er en hvid bjørn med massere af rage, og smag for andet end honning

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post

Btw hvis det er ok med dig, kan jeg lave dit forum navn om til Nanok så er nemmere at genkende dig. Giv mig lige en PM om det er noget du vil.
    Hej Nanok - kan vi blive enige om at vi retter det? Det gør det noget nemmere.

Det er vigtigt, at huske at sige til fok, at de lige skal gå ind og skrive et par ord i din ansøgning, så ikke de glemmer det.

Held og lykke
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

ja de skal jeg nok sige tilm dem (ja til retter)

Ændret dit forum navn til Nanok

ja de er ok og TAKKER få de

Undskyld undskyld..

Jeg havde helt glemt at vi ha løbet en icc 10 sammen.

Og jeg syntes du klaret det flot...

takker få de jeg glemer osse at sige til folk at di skal skive på forum

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Det er vigtigt der snart sker lidt mere i din ansøgning - ellers ender det virkelig med vi må afvise dig.

Husk at bede folk om at smide en kommentar i din ansøgning, når I har været afsted sammen.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Default NANOK HER HJELP MEG

hejsa alle samen vil i ikke ver sød og gå in på min Ansøgninger til SD og skrive et pa or hvis i har lyst
    har ikke varet go til at sige de til folk http://www.semperdanica.dk/showthrea...ealer-Ansgning

Forum Senior Tala's Avatar

tror det er en god ide at holde alt der er relateret til din ansøgning, i din ansøgning.

Hvis folk slacker med at skrive i din ansøgning, så /poke dem ingame, det sker desværrer tit at folk glemmer det. Og hver eneste gang du laver noget med en SD'er ingame, så sørg for at skrive at du er ansøger i party/raid/whisper chatten bagefter, så folk ved det. Der er nemli rigtig mange ansøgninger, løbende hele tiden på vores board, så det kan være svært at overskue for SD'ere, der ikke er i ledelsen

Anyway, GL

Boombjørn.
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt endel Instance og raids med Nanok og det er gået helt perfekt. Rigtigt go til sin class både healing og Tanking

Han har helt sikkert min opbakning fordi han er lavet af the right stuff :-D

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Nanok har stort set dedikeret hele dagen idag på at have min nydingede warrior (med 0 dps) på slæb i diverse hc's. Han er superflink over vt, og vi hyggede meget. Store fra mig af.

Ps. Bare poke folk i stykker hvis de slacker med at skrive herinde - i mine øjne er du helt klart sd materiale

Forum Trainee

jeg vad med ICc hvor han vad tank super godt klare arb det kunne gå berde hehe så super arb 110% for ham en
    WoW Diablo: Jimbba86dkk#2948, Steam: Whisper86dk, Origin: Jimbba86dk, BF4: Jimbba86dk, LoL: Jimbba86dk Add mig så er jeg også frisk på andet en wow

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Hey Nanok. Vi havde Nanok med som tank i ICC10 idag. Fin tanking og massere af sluder og sladder på VT. Thumbs op her fra.