Results 1 to 4 of 4

Thread: Marc

Guest

Default Marc

Hejsa, jeg hedder Marc og vil meget gerne joine semper danica. Jeg er 18 år og bor på frederiksberg, københavn. Spillede SWG i et par måneder før det blev kedeligt og så fandt jeg City Of Heroes some jeg har spillet i 5+ måneder nu. Det er desværre også ved at blive lidt kedeligt, savner mest pvp og loot.

Så det passer meget godt at jeg for et par dage siden blev inviteret til WoW europe closed beta. (downloader stadig.. bittorrent sux :P )

Jeg accepterer, og er helt enig med, jeres Code of Conduct.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Heysa

Hvordan fandt du frem til SD?
    Hvilken spiller type er du?

Lige et par hurtige fra hoften :-D
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Jeg sad og kiggede i det engelske WoW forum og stødte på en dansk fanside, på den side var der så en liste over nogle danske fansider/guild sider. Og en af dem var den her, så jeg kiggede lidt rundt på jeres side og fandt ud af det er en guild der har styr på tingene og har masser af medlemmer. Så jeg tænkte at det kunne være rigtig fedt at blive en del af en stor guild, og hjælpe med at gøre den til en af de bedste.

Hvad for en type spiller jeg er... hm jeg spiller så meget jeg kan efter arbejde. Op til 8 timer om dagen og mindst et par timer hver dag. Det der tiltrækker mig mest ved spillet er nok PvP, især gruppe vs gruppe kampe.
    Så er der Raids, det lyder også som noget der bliver rigtig sjovt.. specielt med en god guild.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Velkommen til SD.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.