Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Nerthus, Druid søger ind i sd (resto)

SD Medlem Forum Recruit

Default Nerthus, Druid søger ind i sd (resto)

Hej SD

Først lidt om mig selv uden for wow.

Navn: Janus Munk Madsen

Alder: 26

Bopæl: Brøndby Strand

Om mig selv:

Jeg søger ind som casual-spiller, da jeg ikke ved pt om tiden er der til en masse raids.

Hvad angår mig uden for wow, så er jeg udd. Anlægsgartner, men arbejder ikke som det mere p.g.a. bøvl med ryggen lige for tidligt og en knæ skade.
    Jeg arbejder derfor som pædagog i en SFO for større børn.
    Det tager så min tid om dagen og en enkelt aften om ugen.

Jeg bor i min egen lejlighed i Brøndby strand, og sidder der tit alene og gamer når damen ikke er her :P

Ingame viden:

Character: Nerthus

Race: Tauren

Class: Druid

Spec: Resto/Balance

Armory link: http://armory.wow-europe.com/charact...rest&n=Nerthus

Mit resto gear er oki, men er først ved at skaffe Balance gear nu..

Min viden og færden i spillet starter helt tilbage i Vanilla, hvor jeg spillede 3 år gennem vanilla og det meste af TBC
    i en guild ved navn The Danish Force. Der var jeg officer i ½ år og 2. guild master i 2 ½ år ca. da vi tilsidst ikke orkede at
    kæmpe mere og måtte med tårer i øjnene lukke guilden.
    Så spillede jeg kort i Lunar Eclips men deres ledelse gik op i hat og briller og vi var en masse der leavede,
    Så hjalp jeg Syntax Error op og køre, og sad i ledelsen der et lille år, og efter en del mudderkast oppe i ledelsen
    valgte jeg at trække mig ned som member, som så resulterede i, at min familie som spillede med mig der, blev kicket fra guilden.
    Så valgte jeg også at leave kort efter, da jeg blev fuldstændig ignoreret af de fleste efter jeg ikke var officer mere..
    Så gik der noget tid før jeg hoppede ind i The Fellowship, hvor jeg havde en god tid i et godt stykke tid, men så skete der uoverenstemmelser
    med ledelsen og jeg valgte at leave dem..

Raidede til at starte med på min Mage ved navn Nanarra,
    Derefter spillede jeg Warrior (Tank) på grund af tank mangel ved navn Wambos. Og til sidste på min Resto Druid..
    PT er det kun min Druid der er blevet til horde da økonomien ikke er til mere pt.
    Ud over dette har jeg været en del af et raid team i alle guilds så har raidet
    Vanilla: MC, BWL..
    TBC: fra KZ til og med The Eye..
    WOTLK: Naxx til og med TotC
    Jeg har nu lavet min char om til Horde (al min erfaring er fra Ally-siden på Ravencrest).. Grunden til jeg har skiftet side er nok mest af alt
    for at spille med min kæreste og prøve nye veje.
    Jeg har mødt et par stykker fra SD, her under min kæreste Missingangel.
    Jeg blev også slæbt med i byen og stødte her på Corningstone, Rarl, Dragonslair, og et lille kort bekendtskab med Wooot og Magicha..
    Er helt inforstået med jeres 5 værdier. respekt, ærlighed, loyalitet, viljen til sejer, og ikke mindst at nyde spillet uden påstyr..
    Har læst jeres topics under "Vigtig, skal læses" i sammenhæng med ansøgning..
    Vt er nu klaret, da linket på jeres side virker igen.
    og idler allerede i jeres semper channel ingame, har kun haft en lille kort fornøjelse med nogle fra sd i et par HC's.
    Håber i fik noget ud af denne ansøgning.

Med venlig hilsen Janus Munk Madsen

Ses Ingame.
    Last edited by Aysha; 06-01-2010 at 10:55.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Ja du har da styr på din ansøgning. Du har gjort dit forarbejde og ved sikkert alt du skal igang med nu :-) Missingangel kan jo nok guide dig ellers hehe. Det er altid en stor fordel at være i familie eller venner med SDere i forvejen.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. http://raid.semperdanica.dk/wow/

Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Recruit

Har lige lavet min char på jeres raid side.. så der går nok ikke så længe før jeg signer til et par raids de dage jeg nu kan og er da altid til hjælp hvis jeg ser i mangler en healer og jeg er online så skal jeg nok stå klar

Forum Warden Corningstone's Avatar

Janusdansemus!
    Han er SÅ vild på et dansegulv <3 druide ved jeg sgu ikke om han kan spille, men han er en super hyggelig fyr!

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Jeg har lige været i FoS og PoS med Nerthus, flink fyr og rigtig god healer.

SD Medlem Forum Recruit

tak for de søde ord Corningstone og Doomstone..

men må skuffe dig Corningstone, danser ikke så meget mere pt.
    Da jeg har været ude for en arbejds skade og revnet min menisken + ødelagt mit korsbånd.
    Har været under kniven 1 gang og skal nok under kniven igen

men kommer stærkt tilbage på danse gulvet he he :P

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Tja, jeg må jo nok hellere skrive også :P

Man er jo lidt partisk her, men jeg mener bestemt janus er SD-materiale...

Super gut der altid er frisk på at gi et nap med hvis man mangler hjælp, vant til at være på vt altid osv....

Ka kun gi en thumps up..

Har lige være en tur i old kingdom achivement run Med ham.. Fin fyr, med styr på sin toon. /cheer

SD Medlem Forum Recruit

jeg vil være lidt væk et lille stykke tid da mit grafikkort lige er stået af sidder med en nødløsning lige nu som jeg lige skal havde til at køre til jeg for mig et nyt grafikkort

(tror det virker lidt nu med det gamle grafikkort) men det kun en nød løsning
    Last edited by Aysha; 29-12-2009 at 14:32.

Nu jeg ikke member , trial eller andet i SD, men vil lige slå fast. Nerthus & jeg følges ad som vi altid har gjort i wow's historie igennem 6 år.
    Nerthus er min padawan... Vi er der altid for hinanden både ingame & Irl. Punktum. Jeg er rigtig glad for alle de positive respons både jeg & Nerthus har fået.
    Men lukker i en ind, så helst os begge...

Miracu

Har lige været et smut i Naxx 10 med ham for at lave Weekly raid Q.. Det var ikke det store udfordring. Men han var der og gjorde det godt. Lyder som en fin fyr på vt. Og ser frem til at spille lidt mere med ham..

Held og lykke med din ansøgning..

Forum Learner Nicoladen's Avatar

Spillede nogle hc's med nerthus

God healer og rar og positiv.

Thumbs up
    <a href="http://europa-agnarr.com">Europa Agnarr</a>
    Preacher [60] CLR
    Bloated [60] WAR
    Mesmerizer [60] ENC
    Nocts [60] MNK
    Gademusikanten [5X] Bard

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by LéChef View Post
    Nu jeg ikke member , trial eller andet i SD, men vil lige slå fast. Nerthus & jeg følges ad som vi altid har gjort i wow's historie igennem 6 år.
    Nerthus er min padawan... Vi er der altid for hinanden både ingame & Irl. Punktum. Jeg er rigtig glad for alle de positive respons både jeg & Nerthus har fået.
    Men lukker i en ind, så helst os begge...

Miracu
    Det er meget muligt, men I søger som to enkeltindivider og vi vurderer jer som sådan Fortsæt I bare det gode arbejde med at få kommentarer.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Jaa Janus var jo med her til i aften i ToTc25. Lå pænt på healing, andet lagde jeg desværre ikke mærke til, da han var lidt stille

Hva jeg lige kender til janus så passer han ind i SD, dog er der den grimme ting i hans fortid at han har spillet alliance. Dette ser jeg som en MEGET dårlig ting!!! MEN han har set lyset og så lad gå da.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Det ser jo fint ud indtil nu.

Husk at bede folk om at smide en kommentar i din ansøgning, når I har været afsted sammen.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Recruit

gør jeg skam også og knogler på med raid/group osv. så jeg håber da der kommer flere kommentar..

Var med i ToTc25 i aften, og har grped med ham før. Virker til at være en fin fyr. thumbs up

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Nizzle healer... Ind med ham.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Løb casual run med Nerthus i aften. Virker umiddelbart rigtig hyggelig Et par runs mere og jeg stikker thumbs up.

Hey Nerthus, Husk selv at holde din ansøgning aktiv.

SD Medlem Forum Recruit

hey jep jeg ved det. og bruger lige denne korte stund på arbejde med at sige sry for at jeg har været lidt afk. men har en knæ operation hængene over hoved og det har taget lidt af mine kræfter.
    for min endlige svar i morgen om jeg kan blive operaret.. men regner med at komme ind og spille med jer her en af dagene..

SD Medlem Forum Recruit

så har jeg fået en måske dato på min operation.. pt ligger det på den 17 feb. så lige omkring den dato. vil jeg gå meget afk også her på siden.. ved jeg ikke har været så meget online her på det sidste men den har stået på hård træning og hospital i mit hove for at være klar til min operation.. men håber da i har klaret jer fint

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hvis du har for travlt IRL for tiden, har vi da forståelse for det.

Men er du alligevel online, og spiller med SDer, husk at bed dem skrive herinde.

Din knæ.operation, i februar, skal jo ikke ødelægge din chance for at joine SD:
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Acolyte Filur's Avatar

Var med Nerthus i ToC25 igår, har været med ham på flere runs efterhånden og har ikke noget dårligt at kommentere. Han ligger godt på healing og kender sin class, han er flink at tale med og hygger med os alle sammen på vt når vi er på runs - kan sagtens se ham i SD, så thumbs up herfra
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Hvis du er frisk kunne jeg godt bruge en druid healer til ICC10 i aften 19-23, skriv gerne til mig herinde eller ingame.
    When darkness falls

Hvor fanden blev Facemelting af ?